...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 26 aprilie 2011

OARE, DOCTORII SUNT DE VINA???

Buna dimineata, dragii mei!

Scumpii mei, iata cum a trecut si Sfanta Sarbatoare a Pastelui. Deja, ne indreptam cu pasi grabiti spre vara, plaja, mare, samd. :):):)

Nu am fost plecat pe nicaieri de Paste, am stat linistit acasa, asa cum mi-am dorit, am fost la biserica la miezul noptii in Noaptea de Inviere cu baietelul meu care adormise la mine in brate, apoi, pe la 0:30, m-am intors acasa si am aruncat un ochi peste meciurile ce urmau sa se dispute a doua zi.

Chiar am avut un Paste linistit, exact asa cum mi l-am dorit, fara plecari pe nu stiu unde, fara mese alaturi de rude, fara iesiri in oras, cu exceptia unor plimbari prin IOR cu baietelul meu si o iesire scurta la restaurant la onomastica cuiva, una peste alta.....a fost un Paste exact pe sufletul meu. :):):)

Scumpii mei, azi sunt tentat a scrie despre un subiect pe care multi il ignora cu dersavarsire, desi....ESTE EXTREM DE IMPORTANT !!!

Am ales ca exemplu, un personaj extrem de cunoscut in Romania: DANIELA GYORFI care a declarat recent ca:

"DOCTORII MI-AU NENOROCIT SANII. NU-MI POT HRANI FETITA".

Personal, desi....niciodata n-am fost un admirator al modului vestimentar cu care Daniela a spart "gheata" acum 20 de ani, TOTUSI....mereu mi-a fost simpatica si mereu am sustinut ca, aceasta femeie este cu mult mai inteligenta si "asezata" decat lasa sa se vada stilul ei vestimentar si prestatiile pe scena.

ASADAR, DANIELA GYORFI MI-A FOST MEREU DRAGA !!!

Insa, de data aceasta, nu sunt deloc in asentimentul declaratiilor facute de aceasta si....v-as supune atentiei, urmatoarea intrebare:

OARE, DOCTORII SUNT DE VINA PENTRU CA DANIELA NU-SI POATE ALAPTA FETITA LA SAN???

Personal, cred cu convingere ca singura vinovata de acest aspect suparator este....DANIELA GYORFI.

Bai, fratilor, cate operatii de implant si-a facut DANIELA GYORFI???

Din cate declara chiar ea, cica vreo 3 operatii.

TREI OPERATII DE IMPLANT MAMAR, IMPLICIT....TREI MOMENTE IN CARE SANII ACESTEIA AU FOST "TAIATI".

Mie, imi vina rau numai cand ma gandesc, pentru ca.....mereu am considerat ca "sanii" sunt partea cea mai sensibila a unei femei, unde trebuie actionat cu maxima prudenta, pericolele fiind absolut imense.

Azi, innebunite de publicitatea imensa pe care o face "MEDIA" implanturilor cu silicon, femeile in mod cert nu mai tin cont de aceste riscuri.

Tot ce le intereseaza, este sa aiba un bust semnificativ, sa poata purta decolteuri cat mai "adanci", sa se simta sigure pe ele atunci cand se desbraca in fata unui barbat, samd.

Ok, ok, ok....nu ma erijez in lupul moralist, insa imi este imposibil sa accept ca poti RISCA doar pentru a arata "beton", desi...fiecare este liber sa faca ce doreste.

Numai ca, vedeti voi, ca ne place sa recunoastem sau nu, cu totii imbatranim si.....multe din aspectele care erau extrem de importante pe cand aveam 25-30 de ani, azi.....au devenit extrem de neimportante.

Uite, ca sa dau un exemplu, un amic de-al meu, mi-a propus ca in Noaptea de Inviere, sa mergem intr-un club de fite, cred ca "BOA" se numeste, unde trebuia sa se intalneasca cu o tipa, "buna" rau de tot (mi-a aratat poze cu ea), care mai venea cu alte 2 prietene, la fel de "bune", toate....niste pustoaice, in jur de 25 de ani.

I-am spus amicului meu ca, am sa merg la biserica, am sa-mi tin baietelul in brate, dupa care am sa ma intorc acasa si...cel mult, am sa arunc un ochi pe meciurile ce urmau sa se dispute a doua zi, pregatindu-mi niste bilete la pariuri.

A doua zi, am pierdut la pariuri, mai mult decat m-ar fi costat o noapte de distractie cu acele tipe in club, plus o masa la restaurant si....o camera la hotel. :):):)

INSA, AM FACUT CEEA CE MI-AM DORIT, LINISTIT, CU PARIURILE MELE. :):):)

Vedeti voi, iubitii mei, vine o vreme (ma rog, pentru unii, pentru ca majoritatea sunt atat de "pierduti" pe drumul desfraului, incat si la 40 de ani, numai sex au in cap), cand cel mai fericit esti daca esti linistit si iti petreci ziua cu lucruri grotesc de banale.

In cazul nostru, Daniela Gyorfi, sunt 100% convins ca tot ce-o intereseaza este sa isi creasca fetita linistita (SA-I DEA DUMNEZEU SANATATE) si....din pacate, AZI, realizeaza ca n-o poate alapta la san, pentru ca....candva, in timpul uneia dintre cele 3 operatii de implant mamar, i-a fost sectionata GLANDA MAMARA.

Bineinteles ca-i pot intelege perfect supararea, insa....PACAT, MARE PACAT, ca la varsta ei de 42 de ani (mai mare ca mine cu 4 ani), se incapataneaza sa nu vada realitatea, sa nu-si asume nebuniile tineretii, acceptand ca nu doctorii sunt vinovati, ci....NUMAI EA, DANIELA GYORFI.

Din punctul meu de vedere, IMPLANTUL LA SAN, este o mutilare, o barbarie adusa sanului, fara absolut nicio justificare, poate cu exceptia acelor femei care aproape ca nu au sani deloc, insa.....atat.

Daca luam in vedere si faptul ca majoritatea femeilor care azi isi fac implant mamar, sunt "dotate" de la Dumnezeu cu sani de dimensiuni absolut normale (chiar daca sunt micuti), dar....ELE VOR SA FIE MAI MARI, ASA CUM VAD LA TELEVIZOR, atunci, comentariile sunt de prisos.

Uneori se aduce argumentul ca vezi Doamne, s-au "lasat" sanii si nu mai sunt fermi. :):):)

Pai....si ce??? Care este problema ca s-au lasat sanii ????

Nu este normal sa se "lase"??? Doar, imbatranim, nu intinerim. La fel, nici "maciuca" nu se mai "scoala" ca odinioara, daca n-o stimulezi cu vreun Entran Forte, sau....nici pectoralii si bicepsii nu mai arata ca pe vremuri, indiferent ca inca mergi la sala de forta.

IMBATRANIM, IUBITII MEI, SUNTEM OAMENI LA APROAPE 40 DE ANI, NU MAI AVEM 20 DE ANI.

Insa, in societatea in care traim, ne este "servit" zilnic sfatul de a apela la chirurgia plastica pentru a impiedica imbatranirea, o operatiune EXTREM DE BANOASA, care din punctul meu de vederem nu se impune, cu exceptia cazurilor cu adevarat grave (cum erau cele de la emisiunea "Frumusete pe muchie de cutit").

INSA, RISCURILE SUNT ENORME, ABSOLUT ENORME !!!!

Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata sanii Oanei Zavoranu, dupa 6 (SASE) operatii de implant mamar !!!!

Se pare ca in mintea acestei distinse doamne, rasfatata de soarta, care conduce bolizi de sute de mii de euro, implantul mamar este perceput ca si cumpararea unui alt "bolid".

Nu-i nicio problema, azi imi fac sanii imensi, maine ii fac mai mici, poimaine....iar am chef de sani mai mari, iar raspoimaine......ii fac iar mai mici.

Care-i problema????

Aaaaaa, ca ma taie un pic, in cel mai sensibil loc???? :):):)

Ce conteaza, lasa...totul este sa arat as cum imi place. :):):)

Bai, scumpii mei, inca o data spun raspicat: Nu ma erijez in lupul moralist, fiecare face exact ceea ce vrea, insa.....GRAV ESTE CA, UNII IMBATRANESC SI NICI MACAR ATUNCI NU REALIZEAZA GRESELILE TINERETII, GASIND ALTI VINOVATI, ACOLO UNDE....IN MOD CERT, NU EXISTA DECAT UN SINGUR VINOVAT. :):):)

Sunt aproape 100% convins ca doctorii (macar parte dintre ei), spun raspicat ca n-ar mai trebui intervenit cu inca o operatie de IMPLANT MAMAR, insa....cu cine sa te intelegi ???

Cu o doamna ca Oana Zavoranu, care la nici o luna dupa terminarea relatiei cu marea ei iubire Pepe, declara sus si tare ca are un chef nebun sa faca sex si....isi pune silicoane pentru noul ei iubit????

Cati ani are doamna Zavoranu????

Pai, vreo 38, fiind un pic mai mare ca mine ! :):):)

Iubitii mei, din pacate, nu sunt medicii de vina, desi de multe ori se intampla acest lucru, ci....CHIAR ACESTE DISTINSE DOAMNE CARE ISI ASUMA RISCURI ABSOLUT URIASE, NUMAI CA SA SE OPUNA UNUI "DRUM" FIRESC, LASAT DE DUMNEZEU.

Hai sa va mai spun ceva. :):)

Intr-o zi, la o farmacie din Auchan, era o promotie la Entran Forte (o pastila cu ajutorul careia erectia este beton cel putin 6-8 ore). In loc sa coste vreo 44 ron, costa doar 30.

Desi raftul era plin "OCHI", peste doar o zi, nu mai era nicio cutie de Entran Forte.

Vedeti voi, eu foloseam Entran Forte, cand 99% dintre barbati habar nu aveau de acesta, insa....IL FOLOSEAM NUMAI CAND AVEAM VREO "ZDREANTA" ahtiata dupa sex pe care vroiam s-o...pana incepe sa planga, iar a doua zi sa-mi dea un sms in care sa-mi spuna ca merge "cracanata". (ceea ce se si intampla, iar eu ma amuzam copios). :):):)

Azi, cand Entranul Forte are reclama la televizor, multi barbatii au inceput sa-l ia aproape de fiecare data cand se reguleaza, ceea ce REPREZINTA UN RISC MAXIM !!!

Desi pe cutie scrie ca poti sa-l iei la 3 zile distanta, este o CRIMA sa-l folosesti atat de des.

Personal, am luat Entran Forte de vreo 4 ori in viata (acum vreo 4-5 ani), la diferenta mare de timp.

Bineinteles ca, azi, cand se foloseste la "greu", au inceput sa apara si REACTIILE ADVERSE in cazul barbatilor care s-au obisnuit cu Entranul si fac abuz de el. Am auzit din ce in ce mai multi barbati plangandu-se ca le este rau, ca au palpitatii, samd.

NORMAL, IUBITII MEI, INSA....NU MEDICII SUNT DE VINA SAU PRODUCATORII ENTRANULUI FORTE !!!

Ci, acei barbati, multi dintre ei, culmea....foarte tineri, care abuzeaza intr-un mod teribil de acest STIMULENT SEXUAL, doar pentru a "zmulge" aplauze de la vreo distrusa, ahtiata dupa sex.

Nu uitati, de gresit, cu totii GRESIM, insa....daca nici cand imbatranim, nu realizam adevaruri indubitabile, atunci ESTE GRAV DE TOT !!!!

Tinerii, ca de obicei, asa cum s-a intamplat si cu noi, au SCUZA TINERETII, noi insa, n-avem nicio scuza, gaini batrane ce incepem a fi. :):):)

Va pupicesc cu drag si va trimit un gand bun. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu