...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 27 aprilie 2011

O SEARA PE GUSTUL MEU.

Buna dimineata, dragii mei!

Bai, fratilor, nu stiu ce ati facut voi aseara, insa....subsemnatul, asa cum a promis acum 2 saptamani cand a fost prima data pe stadionul Giulesti, a mers din nou sa vada meciul pe care Rapidul l-a disputat pe teren propriu.

Pentru ca in cele 2 saptamani scurse de la acel moment, destui dintre cunoscutii mei si-au aratat siderarea ca dupa 38 de ani in care am calcat pe stadion o data la 10 ani, am ajuns sa aleg a merge pe "Giulesti", un stadion plini de "ciori" (asa se spune), in care esti in deplina nesiguranta, ASEARA, am ales a nu mai sta la TRIBUNA OFICIALA, alegand sa-mi cumpar bilet la TRIBUNA 1, sa stau intre suporteri obisnuiti de care multi spun ca sunt atat de periculoasi.

Bineinteles ca n-am ezitat sa-mi iau si aparatul de fotografiat, telefoanele cu care sa pot fi conectat la internet (apropos, dupa 10 ani, in sfarsit, am dat si eu bani pe un telefon mobil, cumparandu-mi un Nokia C7, pentru pariuri, evident) si.....alaturi de un prieten, m-am asezat in mijlocul TRIBUNEI. :):):)

Spre dezamagirea unora, din nou trebuie sa SUBLINIEZ (!!!) ca am vizionat meciul in deplina siguranta, de data asta nu la TRIBUNA OFICIALA ci intre infocatii suporteri rapidisti.

Normal ca injuraturi au existat (la naiba, este un stadion), insa, in rest, nicio altercatie sau scandal. Suporterii Rapidului, sunt niste suporteri "calzi" iar galeria este de-a dreptul INCANDESCENTA, chiar si la o partida disputata cu Sportul Studentesc, deja retrogradata in divizia B.







Una peste alta, desi....meciul s-a terminat cu o mare surpriza, Rapid fiind invinsa acasa de Sportul Studentesc cu 1-0, spre disperarea absoluta a inimosilor suporteri ce sunt alaturi de echipa la fiecare meci, indiferent de vreme (iar galeria nu are tribuna acoperita, precum este cea "oficiala"), TOTUSI....A FOST O SEARA LA FEL DE PLACUTA CA SI CEA DE ACUM DOUA SAPTAMANI, si....mai mult ca sigur ca la meciul urmator pe care Rapidul o sa-l dispute "acasa", voi fi la Tribuna Oficiala, pentru ca imi place foarte mult atmosfera incendiara de pe "Giulesti". :):):)

De fapt, i-am spus prietenului meu, care este un infocat sustinator al Rapidului ca, de acum incolo, poate conta pe mine la meciurile pe care le disputa Rapidul pe teren propriu. Daca timp de 38 de ani n-am fost pe stadion decat accidental, numai datorita mizeriei si golanilor care fac imposibila vizionarea unui meci in siguranta, acum....chiar sunt dispus sa devin un fidel spectator al meciurilor de pe "Giulesti".

De ce, am ales Giulestiul????

PENTRU INCREDIBILA GALERIE, in rest, stiindu-se faptul ca nu tin cu nicio echipa din Romania !!!

Buuuuun. Dupa ce am plecat de pe "Giulesti", cred ca se facuse ceasul 22,30, impreuna cu prietenul meu ne-am indreptat spre un bar "Mon Cher" de pe Dorobanti (ultima data cand intrasem in acel bar se intampla in toamma anului 2003, insa este neschimbat).

Dupa putina vreme, si-a facut aparitia si o amica a prietenului meu, care este un fotomodel destul de cunoscut, ocazie cu care (N-O PUTEAM RATA....OCAZIA, EVIDENT), mi-au fost deslusite multe din nelamuririle VIETII DE FOTOMODEL, prin bunavointa pustoaicei, foarte vorbareata si simpatica. :):):)

Pe la ora 2 noaptea, impreuna cu prietenul meu, ne-am indreptat spre Titan, dupa o seara petrecuta in oras, intr-un mod placut si linistit. :):)

Chiar a fost o seara pe gustul meu :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu