...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 aprilie 2011

NUMARATOARE DE..."VANTURI".

Buna dimineata dragii mei!

Scumpii mei, azi....desi nu am mult timp la dispozitie, am s-o dau in d-alea "grelele", pentru ca ma framanta ceva si nu prea stiu cum sa reactionez.

Azi dimineata, "cineva" mi-a spus ca este cu nervii la pamant si are o stare psihica foarte proasta.

Gandindu-ma si facand o analiza la "rece" a situatiei, ma tot intreb, de ce, acel "cineva", poate fi cu nervii la pamant si cu o stare psihica dezastroasa???

La serviciu, o "fredoneaza", acolo fiind o continua vacanta de zici ca te afli la Sovata.

In "peisaj" nu exista nici vreo domnita cu gura mare, cicalitoare si neastamparata, care sa-i innebuneasca sistemul nervos, precum nici vreun piciulica care sa tipe toata ziua in timp ce se joaca prin casa.

Financiar vorbind, nu exista absolut nicio problema, iar probleme de sanatate, din fericire nu exista.

SI ATUNCI??? DE CE, EXISTA ACEA STARE PSIHICA DEZASTROASA SI NERVII LA PAMANT???

Cine se intreaba, de ce, ma "gadila" pe mine grija aceasta, trebuie sa-i raspund ca, demult....pe vremea cand inca "maciuca" statea "bat" si dornica de actiune mai tot timpul (he, he, ce vremuri).....am mai fost pus intr-o astfel de situatie pe care din pacate am tratat-o cu superficialitate si.....nu peste multa vreme s-a intamplat o mare tragedie, la care si azi ma gandesc ca nu s-ar fi intamplat daca, atunci, la acel moment, nu as fi fost superficial si as fi incercat sa vorbesc cu acea persoana.

INSA, ASA CUM MI SE INTAMPLA NUMAI MIE, SI ACEA PERSOANA CAT SI ACEST "CINEVA" DIN PREZENT, SUNT FIRI INTROVERTITE, PE CARE LE BANUIESC DE SEMNIFICATIVE FRUSTRARI, CARE NU PREA DISCUTA DESCHIS.

Vedeti voi, acum multi ani de zile, n-am luat in serios o situatie care era destul de grava si....ulterior, totul s-a transformat intr-o cumplita si dramatica tragedie. Azi, cand observ ca istoria se repeta (de ce, mereu se repeta istoria?), pur si simplu nu stiu cum sa reactionez.

Cunosc bine pe acest "cineva", am incercat sa discut deschis, mai mult....mi-am spus parerea fara pic de retinere, insa....ma lovesc ca de un zid.

Daca ma intrebati pe mine, pot spune raspicat ca, drama pe care o traieste acest "cineva" se datoreaza 100%....culmea, exact fiintei care i-a dat viata.

Da, dragii mei, imi asum 100% aceasta parere, desi...cunosc "placile" care se tot repeta la infinit cu valorile parintesti, bla, bla, bla.

Corect, daca ai norocul de niste parinti asa cum trebuie sa fie, atunci....influenta lor in viata copilului, nu poate fi decat benefica.

INSA, CE SE INTAMPLA ATUNCI CAND, PARINTII SUNT NISTE EGOISTI NOTORII, PE CARE II INTERESEAZA NUMAI CONFORTUL LOR????

Personal, si....cine ma cunoste stie foarte bine, nu-mi plac "mamelucii" si "mamelucele", probabil si pentru faptul ca, de la 16 ani sunt 100% pe picioarele mele, si....tot de la acea varsta frageda, am inteles ca daca am un ban in buzunar, mananc, beau si fumez, iar daca nu am....asta este, nu pot sa fac nimic.

Tatal meu, din pacate, desi....avea la usa sa un baiat exceptional, dornic sa munceasca si sa-si castige existenta inca de la 16 ani, in loc sa stea noaptea cu vagabonzii prin cartier, in loc sa ma incurajeze, nu stia cum sa ma santajeze, amenintandu-ma ca nu-mi semneaza acceptul ca sa muncesc. (la 16 ani trebuie cu acceptul parintilor, cel putin asa era in 1989).

Fiind "leu" de zodie si nesuportand "lesa" nici macar din partea parintilor, va dati seama ca toata viata am facut numai ce am vrut, iar tatal meu niciodata n-a reusit sa ma santajeze in vreun fel, desi....a incercat de multe ori.

Pai, daca era dupa opiniile si tupeul parintilor mei, si acum....la aproape 38 de ani, dupa ce luam salariul ar fi trebuit sa le dau o mare parte din el, pentru ca....vezi Doamne, viata este scumpa si mananc in casa lor. :):):)

Da, da, da, parintii mei au un tupeu absolut incredibil, iar daca ar fi fost sa fiu "slab" si sa accept "lesa", nu numai ca azi as fi fost un "mameluc" care mi-o luam la "laba" cu lumina stinsa (asta nu inseamna ca nu mi-o iau la "laba", dar macar o fac cu lumina aprinsa), ci....pur si simplu mi-as fi ratat toata viata. :):):):)

Acest "cineva" de care va vorbesc, din pacate....este sub TOTALA SI NEFASTA INFLUENTA A MAMEI SALE, care din nefericire pentru el, este o teribila egoista, pur si simplu, nepasandu-i de copilul sau.

Mai mult, MAMICA, mai joaca si un "teatru" perfect, mimand de multe ori ca-i este rau, ca lesina, ca moare, bla, bla, bla....stiind perfect ca acel "cineva" este absolut incapabil de a pune piciorul in prag.

In plus, MAMICA, este total nepasatoare asupra oricarei din nevoile acelui "cineva", tot ce o intereseaza este confortul ei si nevoile ei.

V-am spus, desi nu pare....pentru cineva ca mine, expert in detectarea prefacutilor, dupa o scurta monitorizare a vorbelor, gesticii si privirii, mi-am dat seama foarte usor ca MAMICA joaca un "teatru" teribil si este de-un egoism devastator.

BINEINTELES CA AM VORBIT DESCHIS DE "N" ORI CU ACEL "CINEVA", INSA....DIN PACATE, CREIERASUL SAU, NU POATE ACCEPTA ADEVARUL, IAR....DE CATE ORI MA HOTARASC SA VORBESC DESCHIS, NU STIE CUM SA INCHIDA DISCUTIA MAI REPEDE.

De multe ori, va spun sincer ca, mi-a venit sa-l iau la palme pe acel "cineva", sa-i strig "MAMELUCULE", sa incep a-l arata cu degetul pe strada, numai sa-l pot desprinde de acea "lesa" tragica in care-l tine MAMICA.

Insa, din pacate....N-AM ABSOLUT NICIO SANSA !!!!

Zici ca este "VRAJIT", orice dar....pana la MAMICA.

Mamica este subiect "tabu", desi....100% starea dezastroasa din punct de vedere psihic, in care se afla acea persoana, are la baza pe MAMICA.

Insa, persoanele cu un grad mai redus de EDUCATIE, sustin cu vehementa ca "PARINTII" sunt sacri, ca orice s-ar intampla, trebuie sa ai grija de ei, etc, etc.

Ok, ok, ok....asa este, insa.....atunci cand parintii sunt de-un egoism feroce, nepasandu-le ca-ti distrug viata, numai ca sa le fie lor comod, atunci....trebuie sa le dai un mare flit.

Asta, daca ai coaie sau....pasarica. Daca esti un MAMELUC SAU MAMELUCA, o sa ajungi vai de steaua ta, iar cand MAMICA se va duce pe lumea cealalta, o sa te trezesti ca ai 50 de ani si...s-a dus viata.

Va spun cu mana pe suflet si inima. Am un baiat pe care-l ador, de fapt....singura fiinta care mai are loc in inima mea, INSA.....DACA LA BATRANETE, IN LOC SA-SI TRAIASCA VIATA, O SA FIE VREUN MAMELUC CARE SA STEA PE LANGA MINE, CREDETI-MA CA ASA BATRAN CUM AM SA FIU, IAU UN PAR SI II "INCING" SPINAREA.

Sub nicio forma nu-i voi permite sa fie un MAMELUC. Ok, are un tata, cel mai probabil la acea vreme voi fi un bosorog, asta daca voi mai trai, insa....nu voi accepta in vecii vecilor amin, pentru confortul meu sa-i distrug lui viata.

MAI BINE MOR DECAT SA AJUNG A-MI SANTAJA SENTIMENTAL FIUL.

Nu, scumpii mei, voi avea cea mai mare bucurie atunci cand o sa ma sune si o sa-mi spuna "Babacule, ce mai faci??? Vezi ca trec un pic pe la tine.", insa.....ATAT!!!

In rest, sa se distreze, sa futa, sa se imbrace, sa calatoreasca, sa-si traiasca viata!!!

Nu sa stea sa imi numere mie "BASINILE", ajungand un MAMELUC, fara niciun orizont, NEANCORAT DE NIMIC IN VIATA.

Scumpii mei, personal, stiu unde o sa duca aceasta stare psihica dezastroasa in care se afla acel CINEVA, insa.....ce sa fac????

Am incercat sa discut deschis, am fost dur, am tipat, am urlat, am injurat....INSA, DEGEABA !!!

Acel "cineva" zici ca este "VRAJIT", nu stie decat "MAMICA", chiar daca cu fiecare zi care trece, este tot mai "stins", fara orizont, fara vreo minima placere, samd.

PRACTIC, TRAIESTE CA SA-I NUMERE "VANTURILE" MAMICII !!!!

Ce sa fac, scumpii mei?????

Mi se rupe sufletul pentru ca, v-am spus, candva.....am tratat cu superficialitate o persoana care ajunsese intr-o stare psihica dramatica si....nu peste multa vreme s-a intamplat o cumplita tragedie.

DAR, CE P--A MEA SA FAC, CU ACEST "CINEVA", CARE IN AFARA DE "MAMICA" NU MAI STIE NIMIC ALTCEVA, IAR MAMICA....CU UN TUPEU ABSOLUT GROTESC, ISI BATE JOC, FARA PIC DE REMUSCARE CA-I DISTRUGE VIATA ?????

CE SA FAC????

Sunt plin de spume si....va spun eu, MAMICA, o sa mai traiasca inca vreo 15-20 de ani, pentru ca....asa se intampla in astfel de cazuri.

Iar peste 15 ani, acest "CINEVA" o sa realizeze ca....S-A NASCUT SI A TRAIT CA SA NUMERE "BASINILE" LUI MAMICA.

DRAMATIC SI TRAGIC.....INSA, CE POT SA FAC????

Am incercat aproape tot ce se putea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu