...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 15 aprilie 2011

O "DAM" IN CONTINUARE CU....FUMATORII !

Buna ziua, dragii mei!

Scumpii mei, ieri am auzit o stire care m-a umplut de nervi si....implicit, m-a facut a-mi dori a scrie despre acel subiect.

Nu am foarte mult timp, trebuie sa scriu pe fuga, insa voi incerca sa ma fac inteles cat mai bine. :):):)

Pe scurt, aproape toate televiziunile au prezentat ieri, cazul unui tanar de 21 de ani (sper sa nu gresesc), care consumand "ETNOBOTANICE", a ajuns in ultimul hal de dependenta, furand din casa si....disperandu-si familia.

Cand l-am vazut pe baiat, mi-a venit rau, arata in ultimul hal, iar familia era absolut disperata. In plus, in incercarea de a-l vindeca, familia l-a internat la unul din spitalele din Bucuresti, unde insa.....chiar pe patul de spital ii erau procurate DROGURILE.

Da, da, da, ati citit bine, pustiul era internat sa scape de droguri, iar in spital, era o retea care ii aduce DROGURI, pentru a le consuma.

Dupa ce familia a aflat de acest lucru, a ales sa-l interneze intr-un spital din provincie, unde spera din tot sufletul sa-l poata vindeca.

ACUM, DRAGII MEI, AM SI EU CEVA DE SPUS:

Nu o data, am fost ingretosat la maxim de toti labagiii care de-a lungul vremii au lansat tot soiul de campanii IMPOTRIVA FUMATULUI, pana ce, usor dar sigur, au aparut fel de fel de restrictii pentru fumatori.

Chiar recent, s-a propus o lege care SA INTERZICA TOTAL FUMATUL IN LOCURI PUBLICE.

Ok, ok, ok, punctul meu de vedere, deja il cunoasteti....O CUMPLITA ABERATIE, FARA NICIUN FUNDAMENT.

Cine vine si pune pe "tapet" NOCIVITATEA FUMATULUI SI GRIJA FATA DE PLAMANII MEI, da dovada de crunta ipocrizie, avand in vedere ca, pericolul numarul 1 pentru sanatate, cel putin in ziua de azi....este STRESUL!!!

INSA....INTREB:

IUBITII MEI, SUBSEMNATUL FUMEAZA CATE 2 PACHETE DE TIGARI PE ZI, DE PESTE 20 DE ANI, SI....DACA, ARE PROBLEMELE DE SANATATE PE CARE LE CUNOASTETI, IN NICIUN CAZ NU SUNT DIN CAUZA TIGARILOR CI AL NERVILOR SI AL STRESULUI.

INSA, DE CE, NU SE INTERZIC ACESTE "ETNOBOTANICE" ????

Observ ca FUMATUL a ajuns principala problema a Romaniei, insa n-am vazut vreun fumator intins pe la rigola, inconstient sau ajuns in stare de coma in spital.

INSA, DUPA CUM LESNE SE OBSERVA, SUTE SI SUTE DE TINERI AJUNG IN SPITAL IN STARE FOARTE GRAVA IN URMA CONSUMULUI DE ETNOBOTANICE !!!

Pai, cum p--a mea, mai fratilor, ne fute foarte tare "GRIJA" vis-avis de fumatori, insa.....ne doare fix in cur de acesti tineri zapaciti si inconstienti care se lasa atat de usor pacaliti de dealerii din cluburi si baruri, ajungand sa-si ruineze viata si sa-si distruga parintii???

Scumpii mei, nu de nebun repet mereu ca suntem o tara de cacat, condusa numai de ipocriti si prefacuti, care mimeaza la greu grija fata de concetateni si arunca cu "fumuri" si "basini".

De ce, nu se interzic ETNOBOTANICELE???

Aaaaaaa, cica nu prea exista baza legala, pentru a fi interzise. :):):)

Sa mor de ras, nu alta. In Romania, ne facem probleme de LEGE????

Pai, daca nu ma inseala memoria, exact acum 1 an de zile, s-au taiat salarii, s-au taiat indemnizatii pentru mame, am fost la un pas sa se taie si pensii, s-a majorat TVA-ul.....si.....nu cred ca si-a facut cineva vreo problema daca aceste masuri au baza legala sau nu !!!!

Cum adica, bai fratilor, in Romania, tara abuzurilor, indraznim a spune ca NU PUTEM SCOATE IN AFARA LEGII ETNOBOTANICELE, pentru ca nu avem baza legala ????

Insa, tot batem "TOBA" cu....FUMATORII !!!

Bai, eu sunt mai prost de felul meu, insa din umila mea experienta, stiu ca sunt "n" institutii in care nu se fumeaza absolut deloc, cine vrea sa fumeze, fiind obligat s-o faca in strada !!!

DE, TERMENUL "DISCRIMINARE", BANUIESC CA TOATA LUMEA A AUZIT. :):)

Mereu auzi de disciriminarea tiganilor, homoxexualilor, lesbienelor, puscariasilor, samd, insa....DE DISCRIMINAREA FUMATORILOR, NU AM AUZIT VREO DATA !!!

Insa, in timp ce deliram impotriva fumatorilor, avand o inversunare demna de o cauza mai buna, ETNOBOTANICELE se vand liber si fara restrictii, iar sute de tineri isi distrug sanatatea si viata.

Iubitii mei, normal ca nu se vor interzice niciodata ETNOBOTANICELE, pentru ca....ia sa vedem????

Aaaaaa, cumva, or fi anumite persoane influente si importante, care castiga enorm din importul acestor DROGURI??? :):):)

Nuuuuu, nu pot sa cred asa ceva! :):):):)

DAR, DUPA CUM SE POATE OBSERVA, "dusmanii" fumatorilor, nu au vreo problema cu consumul de ETNOBOTANICE, care intr-adevar are un efect absolut devastator mai cu seama impotriva tinerilor, care cad victime, cel mai des, acestui VICIU CRIMINAL.

Sau....n-am vazut vreo reactie impotriva "importurilor" de rosii, atat de nocive pentru sanatate, datorita CHIMICALELOR cu care sunt crescute.

INSA, NU-I ASA??? NOI, O "DAM" IN CONTINUARE CU....FUMATORII !!! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu