...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 6 aprilie 2011

BINEINTELES...A FOST O "VICTIMA" INOCENTA.

Buna dimineata, dragii mei!

Bai, fratilor, stiti ce am facut ieri dimineata???

Printre alte lucruri, ca mersul la "sala", un capucino baut la Bourbon in Auchan, sau....o partida de fotbal cu baietelul meu pe holul casei, ieri....MI-AM SPALAT MASINA.

Baiatul care mi-a spalat masina, impulsionat si de cei 10 lei "spaga" pe care i-am dat pentru ungerea sufletelului sau cu 2-3 beri, mi-a facut masinuta "BRICI".

Ca de fiecare data cand o spal, si....nu se intampla prea des, ma uitam la ea si ma intrebam daca este masinuta mea.

STITI CUM ARATA ACUM???

Aproape ca ieri inainte sa o spal. :):) Bineinteles, la 12 ore dupa ce am spalat-o, asa cum se intampla mereu......A INCEPUT SA PLOUA. :):):)

In alta ordine de idei, v-as intreba daca ati auzit de o domnisorica pe nume Natalia Mateut???



Personal, distinsa domnisoara nu se incadreaza in sisitemul meu de referinta vis-a-vis de ceea ce inseamna o femeie frumoasa, poate si datorita faptului ca este destul de vulgara pentru "batranele" mele gusturi.

Insa, tatal acestei domnisoare, DORIN MATEUT, s-a incadrat perfect in sistemul de referinta al subsemnatului, vis-a-vis de ceea ce inseamna un FOTBALIST TALENTAT.

Da, scumpii mei, numitul Dorin Mateut, tatal "celebrei" Natalia Mateut, a fost un mare fotbalist (azi, Lucescu ar da "aur" sa aiba la nationala un jucator ca el), un om de bun simt si mare caracter.

De ce, mi-a venit sa scriu de NATALIA MATEUT, fata celebrului fotbalist???

Pai, si daca nu vroiai sa afli, n-avei cum sa nu auzi la televizor ca pustoaica de nici 20 de ani, a fost arestata prin Olanda, pentru complicitate la folosirea unor carduri false, si....alte delicte asemanatoare.

Sincer sa fiu, chiar nu ma intereseaza ceea ce a facut aceasta pustoaica, pentru ca.....din punctul meu de vedere, este suficient s-o privesti si sa nu fi mirat atunci cand auzi astfel de lucruri.

Ca multe alte domnisoare de genul ei, care "inunda" micul ecran, si aceasta Natalia Mateut, nu a facut nimic altceva decat a se dezbraca prin reviste si a "articula" cateva cuvinte in calitate de "asistenta" pe la nu stiu ce emisiune de "2 bani".

ALTCEVA INSA MA INTRIGA !!!!

De tatal sau, marele fotbalist Dorin Mateut, precum multi altii din generatia sa, televiziunile nu mai dau vreo stire, nu mai dau secvente din meciuri mari pe care le-a facut acum 20 de ani, nimeni nu mai stie nimic de el.

INSA, IERI....DUPA CE PUSTOAICA A FOST ELIBERATA DIN ARESTUL POLITIEI OLANDEZE SI A ATERIZAT LA OTOPENI, ERAU ZECI DE CAMERAMANI PREGATITI SA TRANSMITA IN "DIRECT" SOSIREA ACESTEIA SI....DECLARATIILE LA "CALD" !!!!

Bai, fratilor, stiu.....azi, nu trebuie sa ne mai mire, insa mi-e aproape imposibil sa nu ma intreb, cine Doamne Iarta-ma este aceasta pustoaica, din punctul meu de vedere, mult prea vulgara pentru varsta ei, in asa fel incat....toate televiziunile, aproape fara exceptie, sa se buluceasca la aeroport s-o astepte dupa ce cu cateva ore inainte i se scosesera "catusele" de la maini de catre Politia Olandeza????

Ma intreb, ce-a fost in sufletul sarmanului Dorin Mateut, cand si-a vazut fata, pe care sunt sigur c-o iubeste ca pe ochii din cap, cum este intrebata de reporteri ca ultimii infractori...."ce si cum"???

Bineinteles ca pustoaica pozeaza in mironosita si cu lacrimi in ochii se va arunca in bratele sarmanului Dorin Mateut, spunandu-i ca este o VICTIMA, ca n-a stiu ca iubitul sau si prietenii sai se ocupa cu "usurarea" conturilor unor persoane prin intermediul unor carduri false, bla, bla, bla.

In esenta, atat Dorin MATEUT cat si orice individ macar o leaca "asezat" la mansarda, realizeaza foarte clar ca n-ai cum sa nu sti cu cine umbli, mai cu seama cand grupul "sparge" intr-un weekend 80.000 de euro, pe cumparaturi.

Bineinteles ca stia foarte bine ceea ce face, asa cum a stiut si cand a fumat "ierburi" in Olanda, precum multe alte lucruri.

IN PLUS, V-AM SPUS, ESTE SUFICIENT S-O PRIVESTI SI....NU MAI TREBUIE SA-TI PUI ALTE INTREBARI. FIGURA ACESTE DOMNISOARE, ESTE ATAT DE EXPRESIVA, INCAT TREBUIE SA FI MONUMENT DE NAIVITATE, SA CREZI CA A FOST VREO....VICTIMA.

Sincer, nu ma intereseaza absolut deloc ce simte aceasta fatuca in aceste momente si....nici cum se va sfarsi din punct de vedere "legal" aceasta poveste, insa.....imi este imposibil sa nu ma intreb ce este in sufletul lui Dorin Mateut, un fotbalist care mi-a umplut tineretea de bucurie.

Ieri, am multumit inca o data lui Dumnezeu ca mi-a daruit un baietel si nu mi-a daruit o fetita, care peste ani sa ajunga o.....in fine, incerc sa ma abtin din respect fata de marele fotbalist.

Sunt tata, si....niciodata nu voi uita momentele in care baietelul meu a iesit cu incubatorul din sala de operatie sau....momentul cand, dupa 3 zile am plecat cu el din spital, sau....momentul in care i-am pregatit primii 30 mililitri de laptic "NAN". :):):)

Sa ajungi la batranete si sa ai la usa ta o astfel de "progenitura", in timp ce iti aduci aminte momente unice petrecute cu 20 de ani in urma, este dramatic.....absolut dramatic.

Cred ca daca as fi avut vreo fetita si.....peste vreo 18-20 de ani, sa aiba imaginea si comportamentul aceatei Natalia Mateut, cu siguranta as fi murit de inima rea.

Toata viata mea am detestat acest gen de femeie si....implicit acest gen de comportament, asa ca.....nici nu-mi pot imagina ce poate sa fie in sufletul unui parinte, intr-o astfel de situatie.

Dar, mai mult ca sigur ca si Dorin Mateut, are partea sa de vina. Sa nu gresesc, insa....parca, imi aduc aminte de aceasta pustoaica care la implinirea varstei de 18 ani isi dadea ochii peste cap la televizor, laudandu-se ca parintii i-au cumparat nu stiu ce "bolid", samd.

MARE GRESEALA !!!!

In loc sa-i cumpere un "bolid" si....probabil sa dea din "coate" ca s-o introduca in lumea televiziunii, parintii mai bine o luau de "ciuf" si o trimiteau sa semneze condica in fiecare dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu