...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 22 aprilie 2011

LA PRIMA "ORA" IN...SERVICE-UL AUTO.

Buna seara, dragii mei!

Bai, nene, ieri (adica joi), am fost atat de obosit, de nici nu vedeam pe unde merg. M-am culcat miecuri seara pe la 4 dimineata, iar la ora 7 cand m-am trezit, imi venea sa lesin de somn. Insa, dupa ce mi-am dus consoarta la serviciu, am "tras" de mine si....am facut o scurta vizita pe la "sala", dupa care.....cu maxima scarba, am purces la operatiunea "Schimbarea cauciucurilor de la masina, cu cele de vara". Una peste alta, cand m-am intors de la vulcanizare, am constatat ca se facuse ora 12 la pranz.

Am mancat ceva si.....m-am dus in pat, langa baietelul meu care se juca si mustea de energie. Bai, fratilor, in cateva secunde, m-a luat un somn de nici nu mai puteam sa-mi tin ochii deschisi. Si....cum la ora 13,30 trebuia sa ma intalnesc cu un amic si sa merg la barul Bourbon din Auchan sa bem un frappe, am pus manuta pe telefon si l-am sunat, rugandu-l sa ma inteleaga ca nu mai pot sa vin, pentru ca....daca n-as fi dormit cateva ore, cred ca adormeam in picioare. :):))

Pe la ora 13 m-am pus in pat si am adormit "bustean". M-am trezit pe la ora 17 si....mi-am luat baietelul de mana si cu pasi apasati m-am indreptat catre Manastirea Sfantul Ilie.

Curios, insa la biserica, baietelul meu a dat dovada de multa bunavointa, a stat linistit, privind cu curiozitate tot ce se desfasura in jurul sau, nu mi-a "carat" palme, asa cum face de obicei, nu s-a pus pe tiat si urlat, samd. :):):)

Pe la ora 19, l-am adus acasa, l-am predat "pachet" bunicii sale, avand in vedere ca mamica sa inca era prin oras si.....am zbughit-o ca o "racheta" spre agentia de pariuri, unde mi-am pus cateva bilete si am stat de vorba vreo 2 ore cu cativa amici.

Scumpii mei, ieri, chiar am avut o zi extrem de linistita, insa....AZI (deja este vineri), N-O SA FIE LA FEL. :):):)

Fiti atenti, bai, nene.

V-am spus ca miercuri, am fost programat la Service-ul Dibas de pe Soseaua Fundeni, ca sa-mi fac revizia la masina. Avand in vedere ca am ajuns la 60.000 km, pe langa "revizia" obisnuita, in care se schimba uleiul de la motor si "filtrele", mai trebuia sa fac si "Distributia" (in fine, se schimba un set de curele de la motor).

Cand am intrebat cat ma costa, mi s-a spus 17 milioane lei vechi, care cuprindeau, revizia uzuala, distributia si.....ITP-ul, pentru ca mai am valabilitate inca vreo 2 saptamani.

M-am gandit bine si cum nu aveam niciun chef sa "decartez" 17 milioane, am hotarat sa-mi fac doar revizia normala (schimb de ulei si filtre) si....sa-mi fac ITP-ul. Facand socoteala, am ajuns la concluzia ca ma costa vreo 8 milioane lei vechi.

Ajungand miercuri la Service, mecanicul care mi-a facut revizia obisnuita, uitandu-se la "articulatiile" masinii, mi-a spus ca am un "joc" in bielete (niste piese care fac legatura intre rotile din fata si caseta de directie) si.....ca n-ar fi rau sa le schimb.

Dar, nu a fost totul. :):):)

Cand s-a uitat si la rotile din "spate", mi-a spus ca am placutele de frana "consumate" si ca trebuie neaparat sa le schimb. Facandu-mi calculul cat ma costa cele 2 operatiuni, a reiesit suma de 12 milioane lei vechi.

Bai nene, chiar nu aveam chef sa dau acesti bani.

Insa, mecanicul (un pustan de maxim 24-25 de ani), mi-a spus zambind ca....AM GHINION, pentru ca, fiind in situatia sa-mi fac ITP-ul (revizia tehnica a masinii care se face o data la 2 ani), daca nu schimb bieletele de directie, s-ar putea sa nu trec ITP-ul. :):):)

Brrrrrrr, nasoala treaba, am gandit eu, atunci.

Asa ca, l-am cautat pe nenea care face ITP-ul si l-am rugat sa se uite la masina si sa-mi spuna daca "jocul" pe care-l am in bielete, ma pot face sa nu-mi dea ITP-ul. Dupa ce s-a uitat, mi-a spus ca nu am un "joc" foarte mare, ca imi da "ok-ul", insa ar fi bine sa le schimb, pentru ca, in caz contrar, in timp, s-ar putea sa-mi cauzeze si alte probleme,

Uffffff, dupa ce m-am gandit, am spus "Ok, hai sa trecem la treaba", insa din nou GHINION. :):):)

Deja se facuse ora 16,45 si la ora 17 Service-ul termina programul, asa ca, singura solutie era sa-mi fac programare pentru a doua zi (adica joi), insa....din nou, GHINION. :):)

Joi, nu s-a putut pentru ca erau deja programarile facute la maxim si....a ramas pe VINERI, la ora 8 dimineata.

Am spus "ok", insa....am scapat din vedere faptul ca VINERI, nu este orice fel de VINERI, ci.....VINEREA MARE.

N-am niciun chef sa ma duc in VINEREA MARE la prima ora a diminetii in Service, insa.....acum nu mai am ce sa fac.

In plus, nu stiu, de ce, insa.....presimt ca am sa stau acolo cateva ore bune. Pana o sa se apuce de treaba, pana o sa-mi schimbe bieletele si placutele de frana, pana o sa-mi faca "geometria" (obligatorie cand schimbi bieletele), apoi....pana o sa-mi faca revizia ITP....he, he, he, ma apuca sigur pranzul.

Stiu, puteam sa ma duc dimineata si sa las masina in Service, insa.....SUBSEMNATUL NU FACE ASA CEVA. Nu, taticu....stau acolo, sa vad ce piese imi pun, cum lucreaza, cine-mi lucreaza la masina, samd.

Scumpii mei, jur ca n-am absolut NICIUN CHEF sa merg maine dimineata in Service. :):):)

Iar in plus, o sa ma mai coste si vreo 12 milioane, care daca-i adaug cu cei 7 milioane platiti mircuri, in total....ajung la 19 milioane.

Iar eu, care nu vroiam sa dau decat maxim vreo 7 milioane pe revizia obisnuita. :):):)

Nu mai spun ca trebuie sa fac si "Distributia", care costa si aceea vreo 10 milioane, insa....o s-o fac prin septembrie sau octombrie.

Ale naibi revizii, costa o gramada de bani si....daca te mai "lasa" si vreo alta piesa la masina, apoi....trebuie sa "decartezi" la greu. :):)

Ufffff, ma duc sa ma culc. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu