...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 18 aprilie 2011

LOGICA....INAMICUL PUBLIC NR. 1 !!!

Buna dimineata, dragii mei !!!

Scumpii mei, as spune ca sunt plin de spume, insa incerc de 2 ore sa nu ma enervez, constient fiind ca pe de-o parte imi fac rau singur si pe de alta parte nu rezolv absolut nimic.

Hai, sa va povestesc ceva dragut, demn de o tara mandra si cu coada sus cum este tarisoara noastra draga.

Stiti voi, mereu am sustinut ca daca exista "Carul cu prosti", apoi....in Romania s-a rasturnat cu siguranta.

Azi dimineata, in timp ce incercam sa ma programez la Opel Dibas pentru a-mi face revizia la masina (uite ca a mai trecut inca 1 an), am constatat cu stupoare ca MI-A EXPIRAT PERMISUL AUTO.

Daaaaa, scumpii mei, au trecut 10 ani de cand mi-am luat permisul, aproape ca nu-mi vine a crede.

Dupa ce am observat acest lucru, am intrat pe net sa vad actele ce-mi sunt necesare pentru PRESCHIMBAREA PERMISULUI AUTO.

Bai, eu sunt mai prost de felul meu, Dumnezeu fiind destul de zgarcit cu "dotarea" de la mansarda, asa ca, atunci cand am dat cu ochisorii de cerintele pentru preschimbarea permisului auto, pur si simplu mi-a fost imposibil sa inteleg doua dintre acestea:

a) certificatul de nastere in original;

b) fisa medicala;

Asa ca, am purces cu celeritate in cautarea pe net a unui numar de telefon de la Politia Rutiera care isi are sediul in Pipera. Bineinteles ca n-am reusit sa gasesc (probabil ca ma enervasem deja), asa ca am sunat la Centrala Politiei, de unde o voce suava si amabila mi-a dat pretiosul numar de telefon.

Imediat, l-am "infascat" si m-am pus pe sunat. Dupa 10 minute in care cu greu m-am abtinut sa nu incep a injura, mi-a raspuns o voce amabila insa foarte ferma care a rostit: "Politia Rutiera, spuneti va rog". :):):)

Timid, asa cum ma stiti, cu o voce gatuita de emotie, l-am rugat pe distinsul interlocutor sa-mi spuna care sunt actele necesare pentru PRESCHIMBAREA PERMISULUI.

Raspunsul a fost clar:

- copie dupa buletin (ar fi fost super penibil sa ceri certificatul de nastere in original, atata timp cat buletinul a fost eliberat tot de Politie pe baza certificatului de nastere in original, deci.....pe net exista o informatie eronata)

- FISA MEDICALA;

- achitarea la CEC a unei taxe de 68 de lei;

- cerere "tip" de preschimbare a permisului;

Iubitii mei, desi....gatuit de emotiea momentului si invingandu-mi cu greu timiditatea, am indraznit sa pun o intrebare distinsului domn de la Politia Rutiera cu sediul in Pipera:

"Stimate domn, daca nu va suparati, as intreba, de ce, mai am nevoie de FISA MEDICALA, avand in vedere ca atunci cand mi s-a eliberat permisul auto, am avut acea fisa?"

Distinsul domn politist, s-a aratat socat de intrebare, intrebandu-ma la randu-i:

"Cum adica, ce nevoie mai aveti de FISA MEDICALA??? Au trecut 10 ani de zile de cand v-ati luat permisul si de cand ati fost examinat de medici. Intre timp, poate nu mai sunteti apt sa conduceti o masina."

Instant, desi....stiti ca "put" de prostie, mi-a venit in minte o alta intrebare (spun eu LOGICA, insa nu va bazati pe acest lucru), dar....am spus ca este mai bine sa nu-l enervez pe distinsul politist, asa ca m-am abtinut. :):):)

Insa, voi, fiind prietenii mei, indraznesc s-o pun pe blog. :):):)

PAI, SPUNE DOMNUL POLITIST, SECONDAT DE LEGISLATIE, CA....AU TRECUT 10 ANI DE CAND MI-AM LUAT PERMISUL SI AM FACUT FISA MEDICALA, IAR IN PREZENT POATE NU MAI SUNT APT SA CONDUC O MASINA.

Ok, ok, ok.....nu contest acest lucru, INSA.....DE CE, DUPA 10 ANI DE ZILE ????

Pai, ma intreb si eu in prostia mea devastatoare, un conducator auto care-si ia permisul AZI, nu poate deveni inapt pentru a conduce o masina conform cerintelor medicale in materie, dupa 3 ani sau 5 ani sau....7 ani????

Aaaaaaa, am inteles, pana la 10 ani nu te controleaza nimeni din punct de vedere medical, insa....atunci cand ti-a expirat permisul, TREBUIE MUSAI SA FACI VIZITA MEDICALA COMPLETA SI SA TI SE COMPLETEZE FISA MEDICALA. :):):)

Din nou, in prostia mea "exploziva" as intreba LEGIUITORUL, ce a avut ca fundament cand a prevazut in lege, obligativitatea vizitei medicale la EXPIRAREA PERMISULUI, adica la implinirea celor 10 ani????

Cumva, grija fata de participantii la trafic, vis-avis de posibilitatea ca un conducator auto, sa nu mai fie apt pentru a conduce o masina pe drumurile publice????

Pai, cum asa ???? :):):)

Sa inteleg ca, numai dupa 10 ANI, un sofer poate deveni INAPT PENTRU A CONDUCE O MASINA ???? :):):)

Adica, daca...acel sofer devine inapt dupa 4 ani de cand si-a luat permisul, nu este absolut nicio problema, poate conduce linistit alti 6 ani de zile, pana la expirarea PERMISULUI AUTO, iar....daca se stie cu "musca pe caciula" si are sange in "boase", mai poate circula cu permisul expirat inca cativa ani, pana vreun politist de la rutiera o sa se "prinda".

MISTO, SCUMPII MEI....SUPER MISTO !!!

CURATA LOGICA, DEH....SPECIFICA ACESTEI TARI MINUNATE AI CAROR FII SI FIICE SUNTEM ! :):):)

Bineintels ca, constientizand ca alta solutie nu exista in afara ACCEPTARII ACESTEI MINUNATE LOGICI, am purces cu celeritate la procurarea numarului de telefon de la Policlinica 10 a Spitalului Ellias, unde sunt arondat. Dupa 15 minute de "cautari", aveam in fata pretiosul numar de telefon, pe care-l "formam" cu disperare, insa....implacabil auzeam tonul de "ocupat".

Dupa alte 20 de minute de apeluri repetate, in sfarsit mi-a raspuns o voce amabila careia i-am cerut cateva lamuriri cu privire la posibilitatea EXAMENULI MEDICAL COMPLET pentru preschimbarea permisului auto.

Cu aceasta ocazie am aflat ca maine dimineata trebuie sa fiu la Policlinica 10 (Pe la Piata Victoriei), unde in pas voios ma voi indrepta catre "Secretariat", de unde voi infasca o "Cerere", pe care....dupa completare, o voi duce la "Programari", de unde.....voi fi trimis catre CABINETELE cu specializarile destinate examenului medical. (cica sunt vreo 6-7).

Nu in ultimul rand, trebuie sa achit suma de 100 ron, pentru examenele medicale si....inca 10 ron pentru sangele "recoltat". (asadar, trebuie sa-mi ia si sange).

Una peste alta, maine dimineata voi fi la Policlinica 10 a Spitalului Elias din Piata Victoriei (sper sa gasesc un loc de parcare), unde....plin de voiosie si buna dispozitie IMI VOI PETRECE TOATA ZIUA.

SUPEEEEEER TARE !!!!

Dar, trebuie sa apreciem "GRIJA" legiuitorului pentru securitatea participantilor la trafic, chiar daca....este valabila doar cand ajungi la "granita" celor 10 ani de cand ti-ai luat permisul.

Ceeeee, scumpii mei, din 10 in 10 ani, nu tot "GRIJA" se numeste????

Va dati seama ca LEGIUITORUL a dat in "bobi" si a ajuns la concluzia ferma ca pe parcursul celor 10 ani de zile, in niciun caz nu poti deveni INAPT pentru a conduce o masina, insa.....atunci cand ai implinit 10 ani, RISCUL ESTE ENORM, iar el.....legiuitorul "vegheaza" asiduu la securitatea participantilor la trafic. :):):)

TRAIASCA ROMANIA, TARA IN CARE LOGICA....ESTE INAMICUL NUMARUL 1 !!!

P.S. Bineinteles, dupa ce voi "infasca" pretioasa FISA MEDICALA, voi fi nevoit sa mai pierd o zi la Sediul Politiei din Pipera, unde....macar atat, iti dau noul carnet de conducere, dupa 3 ore de cand ai depus actele. :):):)

2 comentarii:

  1. dupa logica mea(aproape inexistanta) tu ce insinuezi? ca ar trebui sa se refaca fisa medicala din an in an? scuze, dar de data asta chiar n-am inteles si nu vreau sa interpretez gresit

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru "ana_tudor": :):):):) Buna. Nici vorba, vroiam doar sa spun ca a cere FISA MEDICALA dupa 10 ani (!!!)....ca si conditie obligatorie, imi pare o mare aberatie. Dupa cum spuneam, poti sa devi inapt pentru a conduce si dupa 2-3-4 ani. :):):)

    RăspundețiȘtergere