...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 18 aprilie 2011

GALERIA...RAPIDULUI.

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, cand ma apuc sa scriu acest comentariu, ca in dese randuri, este trecut de miezul noptii. :):)

Tocmai ce m-am intors acasa, dupa ce am fost pe stadionul Giulesti sa vad meciul Rapid-Poli Timisoara.

Nu mai fusesem pe un stadion, din toamma anului 2003, cand am fost in Ghencea sa vad un meci Steaua-Dinamo. Nici azi nu as fi fost tentat sa merg, datorita huliganilor care "stapanesc" cu autoritate stadioanele insa....atat au insitat niste amici incat am hotarat sa merg.

Acum, dupa ce am vizionat meciul, care a fost foarte frumos, trebuie sa recunosc ca mi-a placut foarte mult atmosfera din Giulesti. Este drept, am stat la "Tribuna Oficiala", unde este ceva mai multa civilizatie, daca pot sa spun asa. :):):)

Altceva m-a frapat. GALERIA RAPIDULUI.

Bai, fratilor, credeti-ma pe cuvant ca pe parcursul meciului, AU CANTAT TOT TIMPUL. Nici macar 1 minut nu s-au oprit din cantat. Trebuie sa recunosc ca asa ceva n-am mai vazut.

Ma gandeam la acei oameni care fac parte din galeria Rapidului. Sunt oameni simpli, insa dragostea lor fata de Rapid este totala.

Acei oameni traiesc prin "Rapid", iar cele mai mari satisfactii le au autunci cand echipa lor favorita castiga.

In seara asta au plecat fericiti de la stadion. Rapidul a castigat cu 3-2, dupa un meci pe care l-a dominat de la cap la coada.

Sunt surprins, pentru ca mereu se spune ca Giulestiul (stadionul) este plin de "ciori", ca nu te poti duce acolo fara sa fi scuipat si injurat, insa....pot sa va spun ca am vizionat meciul in cele mai bune conditii si nici n-am observat cel mai micut incident.

Injuraturi au fost, unde nu sunt???? :):):)

Hai sa fim seriosi, isi "baga" domnita blonda de la volan cu ochelarii sai de soare si....vrei sa nu auzi injuraturi pe un stadion??? :):):)

Insa, in rest, atmosfera a fost extrem de frumoasa iar galeria Rapidului, pe buna dreptate este numita ca cea mai "fierbinte" galerie din Romania.

Acei oameni isi iubesc cu disperare echipa, canta 90 de minute pentru ea, fara incetare. LUCRU UNIC PE STADIOANELE DIN ROMANIA.

Am promis ca am sa ma mai duc, mai cu seama ca amicul meu care a facut rost de "invitatii" in aceasta seara, are "stranse" legaturi cu multi oameni de fotbal, iar in Giulesti este ca la el acasa.

Da, da, da, am sa mai merg in Giulesti, si....cine stie, poate usor dar sigur, voi ajunge sa merg la fiecare meci pe care-l disputa Rapidul pe teren propriu.

Daca va intrebati ce ma face sa-mi mai doresc a merge in Giulesti, raspunsul este unic....MINUNATA GALERIE A RAPIDULUI !!!

Sunt absolut senzationali !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu