...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

marți, 12 aprilie 2011

CATEVA ORE IN....SIBIU.

Buna dimineata, dragii mei!

Bai fratilor, atat de nervos si suparat am fost in aceste ultime 3-4 zile, incat am si uitat ca vinerea trecuta am fost impreuna cu al meu cumnatel pana la Sibiu.

Niciodata nu mai fusesem in Sibiu, stiam ca sunt vreo 300 de km pana acolo, stiam ca voi merge pe serpentine, stiam ca am toata sansele sa intalnesc vreun accident pe Dealul Negru care sa ne intarzie destul de mult, asa ca....eram pregatit psihic pentru un drum destul de greu, avand in vedere ca trebuia sa ne si intoarcem in aceeasi zi.

Insa....surpriza !!!

Pe la ora 9 dimineata, deja ieseam pe autostrada Buc-Pitesti, care contrar asteptarilor este destul de buna, cred ca a fost reparata recent, iar drumul pana la Sibiu, a fost infinit mai putin obositor decat un drum pana la Brasov.

Ca sa ajungi in ambele orase, trebuie sa mergi pe serpentine, insa....cu diferenta ca serpentinele de pe Valea Oltului, pe care le parcurgi cand mergi spre Sibiu, sunt mult mai "largi" decat serpentinele spre Brasov, asa ca....lejer le poti parcurge cu 90-100 km/ora.

In plus, daca patesti ce am patit eu cand am fost la Brasov, toamna trecuta, cand un nene, culmea....destul de tinerel, conducea masina pe serpentine cu 20km/ora, mai incet decat cei ce fac scoala de soferi si conduc in poligon, fapt ce m-a scos din pepeni, atat pe mine cat si imensa coloana formata in spatele acelui imbecil, asta pana am reusit sa-l depasesc, taind "linia continua" si riscand sa raman fara permis......MAI BINE MERGI CU TRENUL. :):):)

Una peste alta, desi....in noaptea de joi spre vineri, nu dormisem decat vreo 4 ore, drumul pana la Sibiu a fost extrem de placut, iar cumnatelul meu a contribuit decisiv la buna dispozitie, comunicand perfect cu el pe tot parcursul drumului. :):):)

Am facut un singur popas, pentru o tigara si o gura de cola, undeva pe Valea Oltului, desi....batea destul de tare vantul si incepuse chiar sa "picure". :):)

Ajunsi la Sibiu, primul lucru pe care am vrut sa-l fac a fost sa vad "Centru Istoric", care la ei inteleg ca se numeste Piata Mare.

Bai fratilor, O FRUMUSETE DE PIATA !!!!

In tot timpul cat am stat in acea Piata Mare si in imprejurimile acesteia, aveam in minte MIZERIA DE CENTRU ISTORIC AL BUCURESTIULUI, care arata si acum, dupa ce s-au bagat in reparatii ZECI DE MILIOANE DE EURO, absolut cumplit.

Hai sa vedeti cum arata Piata Mare din Sibiu.

Mai mult, sunt o gramada de porumbei foarte prietenosi care asteapta sa le dai de mancare. :):):)

Am fost si pe Podul Mincinosilor desi....habar nu am, de ce, i se spune asa. :):):)

Una peste alta, orasul Sibiu are un Centru Istoric absolut superb si....la ani lumina departare de CHICIUL din Bucuresti. Bai, fratilor, bine ca nu au reusit sa-l aduca pe primarul Sibiului la Bucuresti pentru a-l pune prim-ministru, pentru ca....era mai mare pacatul sa-l ia de la Sibiu si sa-l aduca in mocirla din Bucuresti.

Domnule Oprescu, ca om imi esti simpatic, insa....n-ar fi rau sa dai o fuga pana la Sibiu, sa-ti iei un caiet si un creion si sa bagi la caput ce te poate invata primarul Sibiului, vis-a-vis de cum se amenajeaza un CENTRU ISTORIC. :):):)

Centrul Istoric din Bucuresti, dupa ce s-au bagat in el ZECI DE MILIOANE DE EURO, arata absolut jalnic!!!!

Buuuuun. Dupa un drum destul de lung si dupa o plimbare prin centru Sibiului, pocnindu-ne foamea, am intrat sa mancam intr-un restaurant....CRAMA "SIBIUL VECHI" (parca asa se numea, sper sa nu ma insel). :):):)

Nu mai trebuie adaugat ca mancarea si servirea au fost ABSOLUT IMPECABILE !!!

Dupa ce ne-am umplut "burtica", am plecat inapoi spre Bucuresti, unde drumul a fost la fel de liber si placut.

UN SINGUR PERICOL ESTE PE ACEST DRUM SPRE SIBIU !!!!

Imbecilii care merg cu TIR-urile. Da, scumpii mei, pe acest drum am intalnit sute de TIR-uri, si....dupa cum stiti, aproape zilnic se produce un accident pe Dealul Negru.

La intoarcere, bineinteles ca un imbecil cu un TIR, a scapat controlul, intrand pe contrasens si....rasturnandu-se intr-o prapastie. De acel imbecil, chiar nu-mi pasa, insa....ma gandeam cu groaza ca atunci cand a intrat pe contrasens, poate a acrosat un nevinovat care mergea regulamentar si l-a aruncat si pe el in prapastie.

Nu stiu sigur, pentru ca n-am oprit, insa....erau vreo 3 masini de salvare, o macara care se chinuia sa scoata TIR-ul din prapastie, lume ca la urs, samd.

TIR-istii astia nenorociti (NU GENERALIZEZ), multi dintre ei niste putoi de 24-25 de ani, merg ca nebunii, inconstienti fiind ca conduc un "COLOS" pe roti, pe care daca l-au scapat de sub control, fac prapad in jurul lor.

Pe ei, TIR-istii, ii doare fix in cot pentru ca....sunt protejati perfect de MASTODONTUL pe care-l conduc si....nu le pasa de ce tragedii pot produce!!!

Aaaaaa, uitasem sa va spun, de ce, am mers la Sibiu. :):):)

Trebuia sa vedem o pensiune in satul Talmacel, la vreo 18-20 km inainte sa ajungi la Sibiu.

Cumnatului meu i s-a pus "pata" sa ne luam puradeii si sa mergem de Paste la o pensiune de langa Sibiu. Personal, n-am niciun chef, pentru ca nu-mi place muntele, nu mi-a placut niciodata, iar acel gen de sate ca la Moeciu, le detest pur si simplu. :):):)

Norocul a fost ca, PENSIUNEA A FOST DESTUL DE NASPA CA SA II DISPLACA SI CUMNATELULUI MEU. :):):)

Era un noroi pe ulitele din satul Talmacel, pentru ca se faceau nu stiu ce lucrari, de imi venea s-o iau la "sanatoasa" inainte de a mai vedea pensiunea, care oricum mi-a displacut profund, in frunte cu "propietarii". :):):)

Partea proasta este ca, AL MEU CUMNATEL, n-a renuntat la gandul sa mergem undeva de Paste, asa ca......m-a rugat ca in aceasta saptamana, probabil joi sau vineri, sa merg cu el pana in Bucovina sa vedem niste pensiuni. :):):)

NICI MACAR NU STIU UNDE ESTE....BUCOVINA :):):)

Dar, cine stie, poate n-o sa-i placa nici pensiunile de acolo si....de Paste, voi sta linistit, fara sa fiu nevoit sa merg la o pensiune unde sa ma plictisesc de moarte.

Singura "pustietate" care-mi place este DELTA. :):):)

Orice alta pustietate, O DETEST :):):)