...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 29 aprilie 2011

ASA "TATI", SCOATE TOATE SERVETELELE.

Buna ziua, dragii mei!

Ce mai faceti scumpilor??? :):):) Hai, ca este vineri, ma uit la ceas si vad ca este ora 15:38, asa ca mai aveti putin si intrati in weekend, iar in plus a reaparut si soarele pe cer, asa ca....zambiti, scumpilor....zambiti. :):):)

Apropos de soare. :):):) Fiti atenti, aici.

Dimineata, dupa ce mi-am dus consoarta la serviciu si dupa ce am dat o tura pe la "sala", vazandu-mi masina in ce hal de murdara a ajuns iarasi, mi-am spus ca n-ar fi rau sa ma opresc la spalatorie si....sa-i fac un "dus". :):)

Bineinteles ca....instant, m-am gandit la faptul ca de fiecare data cand imi duc masina la spalat, nu trec cateva ore, maxim o zi si....PLOUA. :):):)

Asa ca, m-am uitat pe cer si am zambit ca un motanel cand am vazut SOARELE care stralucea. Mi-am spus ca acum este momentul s-o spal, asa ca, m-am indreptat spre spalatorie.

Ajuns la spalatorie, m-a intampinat un tip, caruia i-am spus ca are de la mine 10 lei, peste "interiorul si exteriorul" pe care-l platesc, insa.....am pretentia sa mi-o scota "brici". (masina, evident) :):):)

Distinsul tip se pare ca ma cunostea, stia ca este loc sa mai "ciupeasca" ceva, asa ca mi-a propus sa-mi curete si tapiteria de la scaune, contra a 100 ron, dar dupa "tocmeala", am ajuns la 50 ron.

"Targul" fiind pus la punct, s-a apucat de treaba, iar subsemnatul se invartea prin zona.

Bai, scumpii mei, la un moment dat, am crezut ca visez, atunci cand simteam ca ceva imi picura pe cap si brate. Ma uit pe cer, ERA SOARE, insa....in acelasi timp mi-am dat seama ca INCEPE SA PLOUA !!!!!

Vazand totusi soarele pe cer, mi-am spus ca este vreun norisor care o sa treaca in cateva minute, insa.....spre disperarea mea, in cateva minute, SOARELE A DISPARUT ABSOLUT TOTAL DE PE CER, A INCEPUT SA BATA VANTUL SI.....SI.....SI.....A INCEPUT SA PLOUA, BAI FRATILOR !!!!

Mai, nene, nu-mi venea sa cred, iar respectivul baiat tocmai ce imi "sapunise" masina. :):):)

Imi spun in gand ""Cum s-a apucat sa ploua tocmai acum, cand in urma cu 15 minute soarele stralucea pe cer???".

Norocul imi fuse ca, a fost doar o ploicica, mai rau a batut vantul, asa ca.....masina macar o zi, O SA FIE CURATA. :):):)

Hai, nu strambati din nas despre puerilul subiect postat azi, insa....acum, la ora 15:52, SUNT SINGUR ACASA CU....BAIETELUL MEU, CARE M-A "TERORIZAT" PUR SI SIMPLU, SE MISCA CU O VITEZA INCREDIBILA, TOT TIMPUL APUCA CATE CEVA, TRAGE DE ALTCEVA, TIPA SI ALEARGA PRIN CASA, ASTA DUPA CE MI-A PRINS CATEVA PACHETE DE TIGARI SI LE-A "SMOTOCIT" BINE. :):):)

In plus, chiar acum cand scriu aceste randuri, scumpul meu baietel, scoate servetel dupa servetel dintr-o cutie, facand bucataria plina de servetele, insa....am ajuns la concluzia ca este mai bine sa-l las sa faca ce vrea el, decat sa ma tot tin dupa el prin casa si sa-i spun "N-ai voie", cand tot ce vrea el, face. :):):)

Din contra, chiar il incurajez spunandu-i "Asa tati, scoate toate servetelele", iar dupa ce va termina cutia (sunt vreo 100 de servetele), am sa-i mai dau inca o cutie, astfel....avand si eu liniste vreo 30-45 de minute. :):):)

O astept pe mamica lui sa vina de la serviciu si sa-l "predau", dupa care.....in pas voios ma voi indrepta "glont" spre agentia de pariuri, unde sa pot analiza si eu in liniste meciurile din acest weekend si sa-mi pun niste "bilete".

Asa ca, cu un ochi la el si unul pe tastatura, am scris si eu cateva randuri....FARA "PRETENTII". :):):)

Va pupicesc pe toti, scumpii mei si va trimit un gand bun.

P.S. Aaaaaa, era sa uit. :):):)

Mi-a spus cineva ca vazand cele doua poze din postarea de ieri, M-AM CAM INGRASAT. :):):)

Scumpii mei, daca va uitati cu atentie la poza postata ieri, in care eram in Restaurantul Potcoava si il tineam in brate pe "pici" (cred ca pe la inceputul lunii martie), o sa va dati seama ca este facuta de foarte "aproape" si....par mai grasun decat sunt. :):):)

Nu m-am ingrasat, am tot 93 de kg, atat cat am avut de la 22 de ani pana in prezent, cu exceptia momentelor cand fara voia mea slabeam cate 10 kg.

Uite, voi posta o alta poza, foarte recenta, cred ca are vreo saptamana si o sa va dati seama ca nu m-am ingrasat, mai mult decat...eram. :):):)



Stati, stati, stati, sa mai lamuresc ceva in timp ce tocmai am primit direct in scafarliei un pahar de plastic de la baietelul meu care se distreaza de minune. :):):)

Pozele pe care le postez sunt numai impreuna cu el, pentru ca....NUMAI CU BAIETELUL MEU MA POZEZ, altfel....singur, nu fac poze, foarte rar o sa vedeti ca ma pozez singur.

Cine ma cunoaste, stie ca nu fac poze.

Slava Domnului, o fac alte mii si mii de barbati, pe siteul de socializare. :):):)

Oricum, daca cineva totusi are dubii ca m-am ingrasat, ORICAND....il invit la o cafea si....hai sa ne vedem in REALITATE. :):):)

EU, SUNT EXTREM DE SIGUR PE MINE, NU-MI FAC VREO PROBLEMA.

Hai ca, intre timp, am mai primit in cap, de data asta un pachet de tigari si....ce se mai amuza "piciulica". (mi-am luat azi 10 pachete), din care doar vreo 5 mai sunt "tefere", restul fiind sfartecate de neastamparatul "junior". :):):)

Daca ar sta macar o clipa locului!!!! :):):)

Acum, a inceput sa scoata castroane si cratiti, le muta de colo-colo, insa....este bine cand are o preocupare si il ignora pe taticul sau. :):):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu