...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 10 martie 2011

ZAMBETE SI IRONII.

Buna dimineata, dragii mei!

Mmmmmm, ce bun este batonul de "Mars" pe care il mananc la aceasta ora teribil de "potrivita"....ora 1 noaptea. :):):) De fapt, ca sa nu mint, sunt la al doilea, pentru ca nu m-am saturat cu primul. :):)

Bai, fratilor, voi stiti ca personal, n-am absolut nicio simpatie fata de emisiunea lui Capatos (uite ca nici nu stiu cum se numeste), insa....in seara asta, pentru prima data, la ora 23:45 deja eram in fata ecranului asteptand sa inceapa. O sa va lamuresc imediat, de ce. :):)

NOTA: Atentie!!! Am spus ca nu am absolut nicio simpatie fata de EMISIUNEA lui Capatos, in niciun caz fata de distinsul domn, care imi pare chiar destept si imi este simpatic, la fel cum este si distinsul domn Mircea Stoian. Insa, sa ma ierte Dumnezeu, dar....in 95% dintre emisiuni, "fauna" care este invitata in platou, pur si simplu ma face sa vomit.

Buuuuun. Revenind, firesc, va veti intreba, de ce, naiba....am asteptat in aceasta seara emisiunea. Pai, va spun imediat: Era invitata OANA ZAVORANU. Fusese si aseara, vorbind despre divortul de Pepe.

Nu, nu, nu....n-am inebunit, insa....m-a interesat foarte tare s-o privesc cu ochii mei pe Oana, atunci cand vorbeste de despartirea de Pepe, sa-i aud inflexiunea vocii, sa-i urmaresc mimica fetei si....nu in ultimul rand, s-o vad cum arata fizic, dupa aceasta despartire.

Daca-mi place sau nu, Oana Zavoranu, este foarte putin important, insa....printre muuuulte defecte, ii gasesc o mare calitate: ESTE CRIMINAL DE SINCERA IN DECLARATII.

De ce am vrut s-o vad cu ochii mei pe Oana???

Pentru ca, sunt "surse" care acrediteaza ideea ca motivul despartirii dintre cei doi, s-a datorat faptului ca Oana ar avea de ceva vreme o relatie "extra" cu un pustan de 26 de ani. Am cautat si eu pe Google sa vad pozele acelui tanar de 26 de ani si...credeti-ma, pe langa faptul ca imi vine sa rad, imi pare si o gluma extrem de proasta. :):):)

In plus, azi, l-am urmarit cu ochii mei pe Pepe, la emisiunea lui Maruta (de asemenea, o emisiune care nu-mi place) si...am vazut un Pepe, aratand "fresh", foarte ironic, foarte zambitor si bine dispus, razand si glumind despre despartirea de femeia pe care nu demult spunea ca o iubeste enorm.

Iar acum mai putin de 1 ora, am vazut intrand in "platou" o Oana, foarte "trasa" la figura, foarte slaba (aproape ca nici nu mai are sani), fara vlaga (desi facea eforturi sa zambeasca), fara "explozia" cu care ne obisnuisem (desi a incercat din rasputeri), samd.

Bai, fratilor, pentru ca nu stiu nici macar cateva "amanunte" despre relatia celor doua personaje, n-am sa ma apuc nici macar sa fac vreo presupunere, insa.....CEVA NU SE "PUPA".

Nu o data, v-am spus ca nu dau 2 bani pe "declaratii", pe cuvinte mari, pe "sabloane", pentru ca....imi place sa urmaresc limbajul trupului.

IAR IN ACESTE ZILE, DUPA DESPARTIRE, TOATE "SEMNELE" TRUPULUI, CARE NU POT FI CONTROLATE IN CAZ DE SUFERINTA, ARATA CA OANA ZAVORANU ESTE DEVASTATA SI DISTRUSA, ASA NEBUNA CUM ESTE SI...INDRAZNESC A SPUNE ACEST LUCRU, PENTRU CA SE VEDE CU OCHIUL LIBER !!!

Cand a intrat in "platou" la emisiunea lui Capatos, nu mi-a venit sa cred ca este Oana pe care o stiam. A slabit ingrozitor, este trasa la fata, zici ca este o stafie.

De partea cealalta, am vazut ca Pepe care arata "fresh", zambitor, ironic si pus pe glume, care spune ca, bine ca a scapat, bine ca s-a terminta, ca este liber, ca viata este frumoasa si merita traita, etc, etc, etc....plus alte "declaratii" cu privire la relatia lor de 8 ani, pe care n-am sa le comentez.

Bai, fratilor, o fi OANA ZAVORANU o nebuna, persoanal o consider o femeie foarte vulgara, nu-mi place deloc stilul ei vestimentar, nici tatuajele de pe brate, nici gura extrem de sloboda si tonalitatea de "piata" pe care a abordat-o in multe randuri, INSA....EXISTA UN "INSA".

Oanei i se atribuie a avea o relatie "extra" cu un pustan de 26 de ani (iar in vine sa rad cand imi aduc aminte de pozele de pe net), insa....in aceste zile dupa despartire, este absolut devastata si arata ca o stafie.

DA, CHIAR MI-A FOST MILA DE EA !!!

Hai, sa fim seriosi!!! Voi stiti cum arata o femeie dupa o "despartire", cand si-a gasit un alt barbat???

Va spune motanelul cu siguranta de 100% ca....in niciun caz, cum arata in aceste zile, Oana Zavoranu!!!

Daca si-ar fi gasit alt mascul, credeti-ma ca ar fi aratat "fresh", ar fi fost zambitoare si ironica, pusa pe glume, samd.

Nu ma bag, nu ma amestec, pentru ca nu stiu "amanunte" si nu-mi pot da cu presupusul, insa....la naiba, ceva nu este in regula si ceva nu se "pupa".

Oana, asa nebuna cum o stie o tara intreaga, desi....vrea sa se tina "tare", in mod vizibil se vede ca a slabit enorm, ca-i palida si trasa la fata, ca-i incoerenta, ca nu mai are acea incredere in ea, ca nu mai poate fi "exploziva", samd.

Poate sunt eu nebun, insa....nimic nu este mai urat pe lume, decat sa-ti vezi fostul partener, cum "jubileaza" ca s-a terminat relatia, cum rade, este ironic si pus pe glume, samd.

CHIAR MI-E MILA DE OANA ZAVORANU !!!

La naiba, acum jumatate de an....nu spun mai mult, Pepe declara peste tot ca o iubeste enorm pe Oana, ca este femeia vietii lui, samd.

Nu poti ca dupa "despartire", sa arati "fresh", sa razi si sa glumesti, sa fi ironic si sa te bucuri ca s-a "terminat", decat....daca ceva nu este in regula.

Stiu, stiu, stiu, se pot trezi iar niste "ametite" care habar nu au ce este o iubire cu adevarat, si...sa-mi spuna:

"Oamenii, se comporta diferit. Fiecare sufera in felul sau. De unde stii tu ca Pepe nu sufera?"

Dragii mei, nu pot sustine ca Pepe nu sufera, insa...v-am spus-o de nenumarate ori: CAND SUFERI CU ADEVARAT, CU TOTII NE COMPORTAM LA FEL, SIMTIM LA FEL, IAR..."SEMNELE" TRUPULUI SUNT IDENTICE !!!

Indiferent ca te numesti Mirciulica, Cristina, Mihaela, Jungle Man, Botezatu, Popescu sau...Oana Zavoranu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu