...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 18 martie 2011

VA ROG CEVA: FACETI UN "TEST" !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Bai, fratilor, azi este vineri, sunt foarte relaxat, vreau sa ma duc sa beau un capucino si sa ma uit in liniste peste meciurile din acest weekend, insa....inainte, vreau sa va rog ceva. :):):)

In acest comentariu, voi "puncta" doar cateva LUCRURI FOARTE IMPORTANTE, spun eu, pentru acele persoane care inca nu sunt atat de viciate de ipocrizie, minciuna, lipsa de constiinta, incat nu mai au absolut nicio sansa sa se salveze.

Dupa ce veti citi tot comentariul, am sa va rog sa va faceti un "TEST" CU SINCERITATE SI SA VEDETI UNDE VA SITUATI CA SI EXPERIENTA DE VIATA ! (o sa intelegi la finalul comentariului despre ce "test" este vorba)

Dragii mei, prin toamna, cred ca septembrie sau octombrie, am scris cateva comentarii, plecand de la un caz real, in care....am incercat sa explic cat mai bine cum depistam MINCINOSII SI IPOCRITII si care sunt "SEMNELE" care ne arata acest lucru.

Credeti ca atunci, ca si oricand....am facut-o pentru mine??? :):):)

Deja, ne cunoastem mult prea bine dupa ce prin intermediul blogului interactionam zilnic, asa ca o stiti prea bine ca....ma doare fix in cot daca cineva ma crede sau nu.

Insa, in toamna si...nu numai, mi-am facut datoria si am incercat sa explic pe indelete "SEMNELE" care ne arata fara "doar si poate" ca avem in fata noastra un MINCINOS SI IPOCRIT, in speranta ca, macar unora dintre voi, o sa le foloseasca candva. :):):)

Va mai aduceti aminte de seara cand am fost atacat intr-un mod absolut abject pe blog de o persoana ANONIMA care a facut un intreg circ, mimand ca sunt de fapt 2 persoane???

Dragii mei, am placerea si onoarea sa va aduc la cunostinta ca stiu 100% cine a fost acea persoana care m-a atacat in acea seara intr-un mod absolut abject.

BINEINTELES, ESTE O FEMEIE....SI...IN PLUS, MA CUNOASTE FOARTE BINE.

Nu va voi da, absolut niciun amanunt despre acea persoana, pentru ca....nu este important. Altceva este cu adevarat important si as vrea SA BAGATI BINE DE TOT LA CAP !!!!

In acea zi, precum si in urmatoarele, din sutele de persoane care imi citesc blogul, cu siguranta au fost si persoane de buna credinta, care....oarecum suparate de faptul ca mereu sunt extrem de dur si sarcastic pe acest blog, permitandu-mi sa spun lucrurilor pe nume, nemenajand pe nimeni, fapt cu care nu sunt obisnuite, poate....au fost tentate sa achieseze la acuzele ce-mi erau aduse de acea ANONIMA, care la un moment dat, intr-un mod super ipocrit, scria pe blog:

"Acest individ, in numele sinceritatii, nu mai are absolut nicio limita".

Sunt sigur ca au fost destule persoane de buna credinta care au achiesat parerii acelei ANONIME si...n-au luat in considerare ceea ce incercam sa arat in acele zile, anume ca....nu este nimic adevarat din ce sustine, iar acea ANONIMA care a lansat atacul pe blog, este o biata frustrata, super ipocrita si mincinoasa, care a incercat sa ma "faca" si....vazand ca i-am dat "LECTII" SI RAZAND DE EA, I-AM ARATAT CA NICI DACA MAI TRAIESTE 100 DE ANI, NU ARE CUM SA SE "JOACE" CU MINE, PENTRU CA....SUNT CU MULT PESTE EA LA NIVEL DE EXPERIENTA DE VIATA, a ales sa procedeze in acea maniera absolut jalnica.

Repet, dragii mei: Credeti ca atunci, in acele zile, pentru mine incercam sa va conving sa nu puneti "boticul" la acele porcarii scrise pe blog???

Nuuuu, scumpilor, pe mine ma doare fix in cot, pentru ca sunt muuuuult prea versat si uns cu toate alifiile, incat sa ma poata "face" o duduie, chiar si frumusica si avand un corp superb. PENTRU VOI, AM INCERCAT ATUNCI SA VA CONVING SA INVATATI SA NU PUNETI "BOTUL" LA ASTFEL DE MIZERII !!!

Acum, hai sa va spun, cum stau lucrurile:

a) tipa, ma cunoaste foarte bine, iar eu, la un moment dat, am vorbit foarte sincer cu ea despre viata mea.

b) cum mi s-a intamplat de multe ori, chiar daca este o femeie frumoasa si "beton" la corp, la primele "semne", fara pic de mila, i-am aratat ca nu este decat o biata mincinoasa si ipocrita si am rugat-o sa renunte la acest comportament, in caz contrar, incheiem orice dialog.

c) REACTIA EI??? Ooooooo, cea pe care o au toate "fatucile" obisnuite cu ciumpalaci care pun botul. S-a aratat foarte afectata, si....nu mai dau alte amanunte, pentru ca nu vreau sa se stie cine este.

d) subsemnatul, bineinteles ca a citit "semnele" extrem de bine si....azi, zambesc amar cand ma gandesc cat de bine am "citit-o" si cat de bine am procedat cand i-am dat un maaaaare "FLIT", desi....asa cum procedez intotdeauna, a avut 2 sanse, ca fiecare dintre cei care ajung a ma cunoaste si au ocazia sa vorbeasca cu mine.

DRAGII MEI, AM ONOAREA SA VA ADUC LA CUNOSTINTA CA DISTINSA DOAMNA CARE IMI SCRIA MIE PE BLOG CA, IN NUMELE SINCERITATII NU MAI AM ABSOLUT NICIO LIMITA, CHIAR EA......M-A MINTIT CU ABSOLUT TOT (!!!) CE MI-A SPUS DESPRE EA !!!

Scumpii mei, dragii mei, credeti-ma pe cuvant ca daca m-as apuca sa scriu MINCIUNILE pe care mi le-a spus, v-ati face cruce cu 7 "maini" !!! Mi-a spus niste minciuni atat de mari despre ea, incat....pana si eu, care sunt "AS" in detectarea minciunii, n-as fi crezut ca poate merge pana in acel punct.

Imi dadusem seama ca MINTE SI ESTE IPOCRITA, desi...niciodata n-am vazut-o "fata in fata", dar....mi-a fost suficient sa-i privesc ochii, sa-i ascult inflexiunea vocii si sa-i arunc cateva "momeli" s-o vad cum reactioneaza. Bineinteles, a reactionat ca o "pitipoanca" obisnuita cu ciumpalacii care vor s-o "babardeasca", iar eu....zambeam amar cand vedeam cum reactioneaza. :):):)

INSA, DESI...STIAM 100% CA MINTE, NICIODATA N-AS FI CREZUT CA POATE "IMPINGE" MINCIUNA PANA LA UN ASA NIVEL !!!

Voi stiti ca, in nenumarate randuri am scris pe blog ca am avut sansa sau nesansa (inca nu sunt sigur), de a avea langa mine timp de 1 an de zile, o persoana care mi-a spus sute si sute de minciuni, care stia sa se prefaca ca o veritabila actrita, INSA....JUR, MINCIUNILE ACELEI PERSOANE ERAU "FIRIMITURI" IN FATA ACESTOR MINCIUNI, SPUSE DE DUDUIA DEGHIZATA IN "ANONIMA", DE CARE VA VORBESC IN ACEST COMENTARIU.

Pe cuvant de onoare, daca as fi crezut ca cineva o s-o depaseaca in MINCIUNA pe acea persoana langa care am stat 1 an de zile, insa....iata ca s-a intamplat !!!

Am uitat sa va spun ceva! Bineinteles ca, dupa ce acea ANONIMA a lansat in acea seara atacul abject impotriva mea, a doua zi dimineata, a avut o REACTIE LA ADRESA-MI, aratandu-se inmarmurita de mizeria intamplata pe blog cu o seara inainte. :):):)

Si....tot, bineinteles, ca eu eram un om absolut minunat, sincer si deschis, bla, bla, bla. :):):)

Va dati seama???? :):):)

M-a atacat absolut abject pe blog, deghizata in anonima, iar a doua zi....si-a aratat compasiunea fata de ceea ce patisem si admiratia fata de mine si blogul meu. :):):)

Dragii mei, scumpii mei, iubitii mei, va spun cu toata sinceritatea si cu maxim de drag: DUPA CITIREA ACESTUI COMENTARIU, SINGUREI, PUTETI SA VA ANALIZATI EXPERIENTA DE VIATA !!!

Dar, trebuie sa fiti sinceri cu voi, asa ca...A VENIT VREMEA SA FACETI "TESTUL" DE CARE VA SPUNEAM LA INCEPUTUL COMENTARIULUI!!!

Cei care, atunci, in acele momente, mi-ati impartasit parerea si ati fost siguri ca sunt supus unui atac absolut marsav si fara sustenabilitate in "realitate", nu puteti decat sa va felicitati, pentru ca....intr-adevar, sunteti ancorati bine in realitate si nu prea aveti cum sa va luati "tepe".

INSA, CEI CARE, AU ACHIESAT CELOR SCRISE DE ACEA ANONIMA, SI....AU FOST CONVINSI CA IN NUMELE REALITATII, PE ACEST BLOG, SUBSEMNATUL NU MAI ARE ABSOLUT NICIO LIMITA, IMI PARE RAU S-O SPUN INSA.....SUNTETI IN MARE PERICOL FATA DE VIATA !!!

O SA VA LUATI "P--I" IN CUR, DE N-O SA MAI PUTETI STA PE UN SCAUN SI....VETI FI MEREU VICTIME ALE ACESTOR MIZERABILE PERSOANE CARE STIU SA VA MANIPULEZE PERFECT SI SA VA INDUCA IDEEA CA, UN OM SINCER CA MINE, CARE PUN PUNCTUL PE "I", ESTE UN JEGOS NESIMTIT, IAR ELE....CARE MINT SI SUNT IPOCRITE 100%, SUNT SINCERE SI CORECTE. :):)

Chiar regret s-o spun, pentru ca, nu sunt un om rau si niciodata n-o sa-mi para bine cand voi auzi sau vedea pe cineva de buna credinta care este "facut" de o astfel de persoana ipocrita si super mincinoasa, deghizata in "monument" de seriozitate si sinceritate, insa.....din pacate, acele persoane care au achiesat acuzelor scrise de acea ANONIMA, nu pot decat sa-mi fie mila de ele, gandindu-ma la cate "tepe" monumentale isi vor lua in viata si cat de usor le poate fi manevrata mintea.

INSA, CREDETI-MA....NU-I TARZIU !!!

Cititi cu atentie, tot ce scriu pe acest blog si...n-ar fi rau sa cautati a citi, comentariile din luna septembrie sau octombrie in care explicam "SEMNELE" care ne arata fara echivoc ca avem in fata un om micncinos si ipocrit, in ciuda aparentelor.

Vreau sa va spun ca....acea ANONIMA, care de fapt, ma cunostea foarte bine, nu este "AS" in prefacatorie si minciuni, ci....este "ASUL....ASILOR". :):)

In plus, arata si foarte bine la corp, vorbeste foarte bine, plange instant daca este necesar sa te convinga si....o face cu maxima veridicitate, ce mai....este data naibi.

Stiti cat de usor mi-a fost s-o descopar????

N-a trebuit decat sa urmaresc "SEMNELE" si sa stiu cand sa-i arunc cateva "momeli". :):):)

Scumpii mei, dupa cum v-am spus, nu pentru mine scriu pe acest blog, pentru ca....fix in cot ma doare daca ma considerati nebun sau idiot, ci....pentru voi o fac, acele persoane de buna credinta care oricand puteti fi inselate crunt de aceste super periculoase persoane care nu mai au absolut nicio "ancora" in credinta si frica de Dumnezeu si....care sunt deghizate perfect in "monumente" de sinceritate si corectitudine.

Nu uitati, si...NU VA MINT !!!

Habar nu aveti cate complimente mi-a facut acea femeie, cat isi doreste sa ma cunoasca, de cate ori mi-a plans la telefon, cat de mult spunea ca imi apreciaza blogul, ca nu poate trai daca nu-l citeste zilnic, si....inclusiv, dupa ce m-a atacat abject in acea seara deghizata in anonima, a doua zi dimineata, n-a ezitat sa-si exprime compasiunea fata de ceea ce am patit. :):):)

FACETI-VA "TESTUL" CU SINCERITATE (cel de care v-am vorbit mai sus) SI....VA PUTETI DA SEAMA FOARTE SIMPLU, UNDE VA SITUATI CA SI EXPERIENTA DE VIATA !!!

M-ati crezut pe mine, va puteti felicita!!! Ati crezut-o pe ANONIMA, sincer....sunteti in mare pericol vis-a-vis de "capcanele" intinse de acest gen de persoane extrem de periculoase, care stiu sa se prefaca perfect, sa planga la "comanda", sa minta incredibil, sa se arate absolut disperate ca nu le crezi, samd. :):)

Va iubeste motanelul si va trimite un gand bun si o imbratisare calda! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu