...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 4 martie 2011

UN GUST AMAR !!!

Buna seara, dragii mei!

Bai, fratilor, spre fericirea unora, trebuie sa va spun ca in seara asta, am fost facut din nou NEBUN, O PERSOANA IMPOSIBILA, UN OM CU CARE NU POTI SA COMUNICI, samd.

Hai, hai, hai, nu va bucurati prea tare, parte dintre voi, pentru ca....am si eu ceva de spus. :):):)

N-am sa divulg identitatea respectivei persoane, insa....o cunosc de ceteva luni bune si facea parte din cele cateva persoane cu care dialogam prin telefon sau pe site.

Azi, absolut intamplator, intr-o discutie telefonica, am avut pareri total diferite despre IUBIRE.

ATENTIE MARE !!! Va rog mult, pentru ca sunt foarte importante urmatoarele randuri!!!

EU, am spus atat: "O IUBIRE, NU POATE SA DISPARA, CI DOAR SA FIE UCISA!"

Argumentand ca, indiferent daca nu este impartasita de omul iubit si...indiferent ce se intampla dupa despartire, IUBIREA, nu poate disparea pur si simplu ci....este ucisa de tot ce s-a intamplat, urmand a disparea in timp foarte indelungat, cu multa suferinta.

PERSOANA RESPECTIVA, a avut alta parere: "Nu, Mircea, IUBIREA POATE DISPAREA (!!!!), pentru ca atunci cand iubesti....ATENTIE MARE (!!!)....daca nu este IMPARTASITA, daca nu mai exista gesturi care s-o mentina vie, iubirea dispare".

NOTA: Cand utilizam sintagma "impartasit" este clar ca ne referim la cealalta persoana pe care o iubim, fapt ce in final, a fost deacord si interlocutoarea mea.

Asadar, in lumina punctelor de vedere exprimate pe subiectul "IUBIRE", eram pe pozitii diametral opuse, eu sustinand ca indiferent daca partenerul nu a impartasit iubirea ce i-ai purtat-o si indiferent ce a facut dupa despartire, IUBIREA NU POATE DISPAREA, ci....foarte greu, in timp foarte indelungat, este ucisa, cu multa suferinta.

Distinsa mea interlocutoare, sustinea ca....daca nu este impartasita de partener si sustinuta vie prin gesturi, iubirea dispare.

Dragii mei, asta a fost discutia initiala si fiecare si-a mentinut punctul de vedere.

Ulterior insa, simtind ca imi "scapa" ceva, mi-am pus memoria in functiune si fortand-o un pic, MI-AM ADUS AMINTE URMATOARELE:

Acum 2 luni de zile, la o discutie in fata unei cesti de cafea, distinsa interlocutoare mi-a spus textual:

"Mircea, eu sunt o femeie care inca sufar dupa despartirea de un barbat pe care l-am iubit".

Aducandu-mi aminte acest lucru, foarte bine si....coroborat cu faptul ca azi, am aflat ca acea relatie cu acel barbat s-a terminat in urma cu 2 ANI (!!!), axiomatic....pentru orice individ cu macar un gram de corectitudine in discutii, nu putea sa insemne decat urmatoarele:

Pai, azi, spuneai ca IUBIREA DISPARE DACA NU ESTE IMPARTASITA (si...nu a fost de acel barbat nici in timpul relatiei si nici dupa despartire).

Si...totusi, acum 2 luni de zile, deci....la mai mult de 1 an jumatate de la despartire, TU....INCA, SUFEREAI DUPA ACEL BARBAT !!! Atunci, cum mai "sta" in picioare, teoria cu iubirea care dispare daca nu este impartasita de partener.

NOTA: ATENTIE!!! Acel barbat nu i-a impartasit iubirea nici in timpul relatiei si nici dupa despartire, insa....acea femeie, la mai mult de 1 an jumatate, SUFEREA INCA DUPA ACEL BARBAT!!!

Dragii mei, eu cred cu toata fiinta mea ca cine stapaneste macar la nivel MINIM limba romana, nu mai necesita vreun comentariu asupra lucrurilor ce se bat "cap in cap".

Stiti ce mi-a raspuns distinsa doamna???? :):):)

A FOST ABSOLUT INCREDIBIL !!!!

Pe langa "placa" cu faptul ca sunt nebun si nu accept sa fiu contrazis, mi-a argumentat ca....acum 2 luni inca il mai iubea si suferea dupa el, pentru ca....mai avea speranta de impacare!!!

Ok, n-am respins argumentul, insa....am intrebat-o:

"Pai, atunci, de ce ai spus azi ca....daca iubirea nu este IMPARTASITA, dispare??? Accepti ca acel barbat nu ti-a impartasit iubirea nici cat ati avut o relatie si nici dupa despartire, si....dupa cum ai vazut, iubirea ce i-ai purtat-o, n-a murit nici dupa aproape 2 ani, suferind in continuare dupa acel barbat, desi....n-a existat niciun gest din partea acestuia care sa mentina vie iubirea."

Din nou, pentru orice om iubitor de DIALOG, cu macar un minim gram de respect fata de interlocutor, n-ar mai fi existat comentarii. Este clar ca lumina zilei ca "teoria" sustinuta azi, nu se "pupa" cu realitatea din teren.

Pe rationamentul sustinut de ea, atata timp cat acel barbat, nici macar in timpul relatiei nu i-a imparatasit iubirea si nici dupa despartire, trebuia clar sa nu mai existe "speranta" de impacare, pentru ca firesc....iubirea trebuia sa dispara.

Ce credeti ca mi-a spus doamna????

Ca sunt un nebun, CA N-O SA MAI VORBEASCA CU MINE, ca niciodata nu a avut asemenea probleme de comunicare, ca "scot" din context, ca nu accept si o altfel de parere, samd.

M-as opri doar la scosul din "context" si la faptul ca nu accept alta parere:

a) cu ce am scos din context, cand distinsa doamna a spus textual ca IUBIREA DACA NU ESTE IMPARTASITA DISPARE, in timp ce....tot ea spunea acum 2 luni de zile, la mai mult de 1 an jumatate de la despartirea de un barbat care NU I-A IMPARTASIT IUBIREA, ca...inca mai sufera dupa el si inca il mai iubeste????

b) cum nu accept alta parere, cand....DIN NOU, am adus drept argumentatie VORBELE EI (!!!), in niciun caz parerea mea !!!

Parerea mea, a fost una singura: IUBIREA NU ARE CUM SA DISPARA, CHIAR DACA NU A FOST IMPARTASITA DE PARTENER PE TIMPUL RELATIEI si...chiar daca, sa presupunem ca dupa despartire, s-a futut cu tot cartierul sub ochii tai. Iubirea poate fi doar ucisa si moare foarte greu, in timp indelungat, cu mari suferinte.

ASTA A FOST PAREREA MEA, SI...NIMIC MAI MULT!!!

Restul, am argumentat doar cu VORBELE EI, pe care orice om cu un gram de respect fata de dialog si argumente, n-ar avea cum sa sustina ca nu se bate "cap in cap" teoria sustinuta cu....ceea ce s-a intamplat in realitate!!!

Stiti cum a continuat distinsa doamna???

La fel, ca sunt un NEBUN, ca nu se poate discuta cu mine, ca nu accept sa fiu contrazis, ca in viata ei nu a avut asemenea probleme de comunicare cu cineva, si....tot repertoriul pe care-l stiu pe de rost. :):)

In acel moment, am simtit ca incep sa ma enervez, si....mi-am adus aminte ca, tocmai un astfel de comportament ABSOLUT RUSINOS SI INDECENT, prin a-ti nega propriile vorbe si a nu respecta sub nicio forma puterea argumentelor, culmea....aduse tot prin ceea ce ai spus cu gurita ta, asa ca....i-am urat o "seara buna" si i-am spus ca ar trebui sa-i fie MARE RUSINE !!!

Dupa care, i-am sters ambele telefoane, am blocat-o pe site si.....din tot sufletul si din toata inima imi doresc sa nu-mi mai citeasca niciodata blogul, desi....n-am cum sa-i restrictionez accesul !!!

Bai, fratilor, ok, ok, ok, ok....EU SUNT CEL MAI MARE NEBUN DIN CATI EXISTA, insa....sa ajungi a nega propriile afirmatii, sa te faci ca nu intelegi niste lucruri pe care si un copil de clasa 4-a nu are cum sa nu le inteleaga, mai cu seama cand sunt "calibrate" pe PROPRIILE VORBE, nu pe teorii ale interlocutorului, iar in final, sa mai ai si indecenta sa apelezi la "strategia" jalnica invocand "nebunul" cu care nu se poate discuta, IMI PARE CUMPLIT DE JENANT!!!

Dragii mei, va spun cu mana pe inima, pot fi facut NEBUN de o gramada de ori, insa....NU UITATI, o situatie ca cea descrisa mai sus, numai un om lipsit total de respect pentru dialog si argumentatie, poate sustine asemenea neadevaruri despre mine!!!

Oricand, cand NU AM DREPTATE, recunosc sincer si deschis, ultima data s-a intamplat cu Jungle Man, dupa ce ne-am ciondanit vreo ora pe un subiect, fiecare sustinandu-si punctul de vedere, insa....dupa alte cateva ore cand m-am edificat, desi....NU AVEAM DREPTATE, am pus mana pe telefon si l-am sunat, spunandu-i raspicat:

OMULE, SCUZA-MA....AI AVUT DREPTATE !

Si...credeti-ma, sau....intrebati-l pe Jungle Man, acolo chiar aveam loc de "intors", pentru ca....se putea scoate din "context".

Insa, nu fac astfel de cacaturi! Cand n-am dreptate, recunosc fara probleme!

Dragii mei, si daca acest blog o sa ajunga sa fie citit de 3-4 oameni, sa fiti siguri ca, asa cum va intind mana cu prietenie, in secunda 2, cand imi dovediti un astfel de comportament, cand va negati propriile cuvinte, cand incercati intr-un mod total neelegant sa o intoarceti ca la Ploiesti, sfidand orice urma de minim respect, 100% INCETAM ORICE DIALOG!!!

Am o imensa problema cu NEGAREA PROPRIILOR CUVINTE, nu uitati ca am avut langa mine timp de 1 an de zile, o femeie care este "AS" in minciuni, negari crunte ale cuvintelor si ale evidentei, iar pe deasupra, am mai si iubit-o cu disperare, ajungand in spital si la psihiatru din cauza acestor nemernicii incalificabile !!!

In plus, nici sa nu va treaca prin minte sa ma mai jigniti in fel si chip, pentru ca, din nou, trebuie sa nu uitati ceva:

Acea femeie, m-a jignit in acel an de zile, cat n-ar fi suportat toti barbatii la un loc!!! Credeti-ma, nu exista jignire care sa nu mi-o fi spus! De la vierme de barbat, scursura si cacat de om, la nenorocit, idiot, tampit, cretin, imbecil, scarba ordinara, dement, nebun, cel mai jegos dintre barbati, injuraturi de mama si dracuieli, etc, etc, etc.

SUNT SUPER VACCINAT !!!

P.S. Distinsa doamna care in seara asta m-ai facut nebun, pentru ca stiu 100% ca imi citesti blogul zi de zi de luni de zile, iti spun raspicat:

Telefoanele ti le-am sters, pe site te-am blocat, insa....pe blog, n-am cum sa te restrictionez, insa....IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA NU-MI MAI ACCESEZI NICIODATA BLOGUL !!!!

Pe acest blog, in fiecare zi, exact asta fac: lupt impotriva negarii propriilor cuvinte, sfidarii oricarei argumentatii si....imbratisarii "strategiilor" total neconventionale pentru un dialog, prin care sa faci nebun interlocutorul, cand iti demonstreaza "negru pe alb".

IMI ESTE JENA, DE JENA CARE AR TREBUI SA-TI FIE TIE !!!

In rest, iti doresc tot binele din lume, iar eu, am sa raman un NEBUN cu care nu se poate discuta. Nu-i nicio suparare, accept fara rezerve acest "calificativ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu