...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 9 martie 2011

OF, OF, OF....RESPECTUL.

Buna dimineata, dragii mei!

Baauuuuuuuu :):) Bai, fratilor, nu stiu de ce, insa....in dimineata asta sunt in forma maxima. Tocmai ce am infulecat 3 pateuri cu branza, am baut un pahar de cola si fumez o tigara. :):):)

Si...pentru ca, sunt in forma maxima, si....pentru ca....bineinteles, sunt un infumurat, plin de mine si lipsit de respect, vreau sa va pun o intrebare, asa....la modul general. :):):)

Sa admitem faptul ca subsemnatul este total LIPSIT DE RESPECT, iar pe acest blog, isi expune nesimtirea in adevarata splendoare. :):):)

Hai, sa ma amuz un pic si sa discutam putin sintagma "RESPECT"....ce inseamna respectul? :):)

Bai, respectul poate fi exemplificat in nenumarate feluri, insa....hai sa dau doar un exemplu.

Sa rostesti "Sarut mana" chiar si vecinei de la etajul 2, somera, prost imbracata si plina de "probleme" financiare, atunci cand cobori din limuzina si intri "semet" in scara blocului, mirosind a parfum de 150 euro. :):):)

Si...spun eu, trebuie sa rostesti un "Sarut mana", cu toata gura, asa cum ai spune si daca te-ai intalni cu vecina de la 7, "bunaciunea" aceea cu bmw-ul, care este directoare la nu stiu ce companie privata. :):):)

Bai, am dreptate??? Eu, infumuratul, cam asa spun. :):):) Ca doar, n-o sa faci vreo diferenta intre amarata de somera de la etajul 2 si "bunaciunea" de la etajul 7, atunci cand rostesti "Sarut mana". :):):)

Ia, sa vedem, presupunand ca aveti oglinzi prin casa sau....macar in posetele (stiti voi, alea voluminoasele), credeti ca...daca, va uitati intr-una dintre ele, puteti sa spuneti raspicat ca "fosti" sau..."actuali", procedeaza de aceasta maniera???? :):):)

Revenind la faptul ca sunt un infumurat si lipsit de respect, m-am intrebat de multe ori, cine ma acuza??? :):)

Cumva, in "corul" acuzator, se numara si femei care de-a lungul vremii, au patit, macar una dintre urmatoarele situatii, prezentate mai jos, dupa ce s-au despartit de un barbat???

Da, da, da,...pai normal, o forma foarte importanta a RESPECTULUI in comportamentul unui barbat, este modul in care te comporti cu o femeie, dupa ce nu mai faci sex cu ea. Nu credeti, doamnelor? :):):)

Asadar, cumva, din "corul" acuzator, este macar o doamna care a trait urmatoarele momente, la final de relatie sau casnicie cu un barbat:

a) a fost injurata si batuta;

b) amenintata si santajata;

c) urmarita si hartuita;

d) carotata (adica, i s-au pus "piedici"), in anumite segmente de activitate;

e) deranjata luni la rand, uneori chiar ani, de sute si sute de telefoane si mesaje;

Etc, etc, etc. :):):)

Bai, sincer, eu cunosc ZECI DE ASTFEL DE CAZURI, insa....desigur, cum nivelul meu intelectual este atat de scazut iar probitatea morala inexistenta, normal ca am cunoscut numai "taraturi", care au patit astfel de cazuri.....ar spune unele distinse doamne din "corul" acuzator. :):):)

NOTA: Ce sa fac, trebuie sa mentionez ca in paragraful de mai sus, AM FOST IRONIC, pentru ca....nu vreau sa se trezeasca vreo "distrusa" care sa-mi scrie pe blog "Porcule, cum iti permiti sa faci "taraturi" femeile pe care le-ai cunoscut?". :):):)

Stiti voi, mai sunt si astfel de "distruse", care nu sunt in stare sa citeasca "negru pe alb" si sa simta IRONIA, avantandu-se ulterior in "imbecilitati" dezarmante. :):):)

Buuuun. Unde ramasesem? :):):) Aaaaa, da, da, da....la situatiile de mai sus.

Deci, din "corul" acuzator, exista macar vreo distinsa doamna care s-a situat de-a lungul timpului intr-una dintre situatiile precizate mai sus, dupa ce a incheiat o relatie cu un barbat????

Daca exista, asa....in imbecilitatea mea notorie, dublata evident de ingamfare si lipsa de respect, ma gandesc si eu:

"Bai, EU....am cunoscut zeci si zeci de femei. Oare, am avut vreo data macar o "componenta" din comportamentul descris mai sus, atunci cand o femeie mi-a spus "PA"???? :):)

Dragelor, indiferent cat de profund m-as gandi....RASPUNSUL ESTE 100%....NU !!!

Oare, dragele mele, asta o fi insemnand ca....AM AVUT RESPECT??? :):):)

Bai, chiar am reusit de atatea ori sa fiu respectos, cand o femeie mi-a spus "PA"??? :):):)

Pai, presupunand ca macar O FEMEIE din "corul" acuzator, a trait macar O SITUATIE din cele prezentate mai sus, in momentul in care a spus "PA" unui barbat, ma intreb cum poate sa arunce cu "piatra", infierandu-ma cu manie proletara ca....SUNT LIPSIT DE RESPECT???? :):):)

Mai, artistelor, cunosc ZECI SI ZECI de cazuri in care o femeie a fost cu adevarat batjocurita si i s-a aratat CRUNTA LIPSA DE RESPECT, asa ca....nu veniti la mine cu "cacaturi", pentru ca.....v-ati fi pupat si in fundulet sa aveti o relatie cu un barbat ca mine, iar la final....n-ati fi ajuns vreo data sa va uitati in spate daca nu va urmareste cineva pe strada, daca nu aveti masina zgariata sau cauciucurile sparte, sau.....sa nu raspundeti de pe numere cu "necunoscut". :):):)

Hai, sa fim seriosi, "corul" acuzator, mai bine priviti-va in oglinda cu luciditate si aduceti-va aminte de bataile incasate, hartuiala, injuraturile, samd....ce v-au fost administrate de-a lungul timpului de barbati extrem de politicosi si curtezani pana au facut sex cu voi. :):):)

Hai sa va mai spun ceva, ca sa va enervez si mai tare. :):):)

Nu o data, cunoscand femei, viata mi-a demonstrat ca....din toti cei cu care se "babardisera", SUBSEMNATUL a fost singurul sau...aproape singurul, care dupa despartire, nu le-a hartuit, amenintat, santajat, urmarit pe strada, deranjat cu telefoane noaptea, samd.

Insa, asa fac femeile de prosta "calitate". Dupa ce o viata intreaga au fost wc-ul public al tuturor ciumpalacilor, dupa ce....au fost batute, injurate, umilite, hartuite, samd.....CAND AU DAT CU NASUL DE "CINEVA" CARE NICI MACAR 0,0000001% NU S-AR COMPORTA ASA.....EEEEE, TOCMAI ATUNCI "ARUNCA" CU PIATRA. :):):)

Asa ca, dragele mele din "corul" acuzator: va recomand "CIOCUL MIC SI MULT JOC DE GLEZNE" si....mai bine, faceti-va un inventar a ceea ce v-am prezentat in acest comentariu. :):):)

NU VORBITI VOI DE RESPECT....CAND, ATI FOST CALCATE IN PICIOARE DE NENUMARATE ORI. :):):)

Aaaaaa, inca ceva: sa cititi acest blog, nu reprezinta vreun pericol. :):):) Vedeti ca ADEVARATELE PERICOLE sunt in alta parte. :):):)

P.S. Stiti ca nu sunt baiat rau, asa ca, m-am gandit cum sa facem sa nu tineti "nervii" in stomac dupa citirea acestui comentariu, asa ca.....dragele mele din "corul" acuzator, daca simtiti nevoia de "eliberare", va recomand sa SCUIPATI CU "TINTA" putin mai jos:



Uitati-va la jegosul asta care sta tolanit pe fotoliu, cat de infumurat este. Ptiuuu, ptiuuuu, ptiuuuu, sincer....daca as fi in locul vostru, as incerca sa-mi fixez "tinta" SCUIPATULUI, direct intre ochi. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu