...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 1 martie 2011

ZIUA DE 1 MARTIE SI...."MARTISORUL".

Buna dimineata, dragii mei!

In sfarsit, dupa o lunga iarna a venit si ziua de 1 martie. Apropos, doamnelor....aveti martisoare la "piept"??? :):):)

Intreb, pentru ca, pe vremea cand semnam "condica", exista o mare dorinta de a primi martisoare prin randul colegelor mele, insa.....la "pieptul" doamnelor nu prea existau martisoare. :):):)

Hai sa va povestesc ceva din frageda mea copilarie vis-a-vis de ziua de 1 martie.

Aveam vreo 7 ani, cred ca eram in clasa a 2-a (la 6 ani am fost dat la scoala) si....normal, a venit ziua de 1 martie. Taticul meu, care toata viata sa a fost un domn, desi....subsemnatul este "departe" de acest comportament, m-a intrebat cate fete am in clasa ca sa le cumpere martisoare.

Eu, cu mintea unui baietel de 7 ani, i-am spus ca nu vreau sa dau martisoare la toate fetele, pentru ca nu imi plac toate si....voi da martisoare doar celor care imi plac.

In acel moment, tatal meu, a inceput sa-mi explice ca, daca dau martisoare, trebuie sa dau tuturor fetelor din clasa, pentru ca nu pot face "diferente". Ori dau tuturor fetelor din clasa ori nu mai dau nimanui.

Pana la urma, mi-a cumparat martisoare pentru toate fetele din clasa si....am plecat la scoala.

Invatatoarea, ne-a poftit, pe rand, sa dam martisoare fetelor, asa ca, a venit si randul meu sa ma ridic din banca si sa impart martisoare. Le-am luat pe rand, una cate una, le-am dat martisorul si le-am pupat.

Spre final, cand aproape ca terminasem martisoarele, am ajuns la o fata care....in momentul in care i-am dat martisorul, a spus ca nu-l vrea pentru ca....nu-i place. Tin si acum minte, era in banca a 2-a de pe randul de la "perete".

Invatatoarea, i-a spus ca nu-i frumos sa refuze un martisor, chiar daca-i place sau nu, insa....acea fetita a tinut-o una si buna ca nu vrea sa primeasca martisorul pentru ca nu-i place.

NOTA: Imi amintesc de parca s-a intamplat ieri, insa....acum, la varsta maturitatii, nici nu ma mira reactia fetitei, dehhhh....mamicuta ei era BUFETIERA, la vremea respectiva plina de bani, pentru ca....cine "lucra" cu alimente pe vremea lui Ceausescu, avea la greu "banutul" :):):) Mai mult ca sigur ca fetita auzise in casa, cat de important este un lant de aur cat degetul de gros, in niciun caz...."lectii" de genul celor care mi le dadea taticul meu. :):):)

Eeeee, dragii mei, in acel moment vreau sa va spun ca, desi...eram un piciulica de 7 ani, m-am simtit ca un "cacat", cand am ramas cu martisorul in mana, si...CULMEA....acea fetita facea parte din categoria celor care, in niciun caz nu i-as fi dat martisor, daca taticul meu ar fi tinut cont de dorinta mea, de a nu da la toate fetele. :):):)

Sincer, NICIODATA nu m-am dat in "vant" dupa zilele de 1 martie si 8 martie, enumerand mai jos numai cateva argumente:

- nu suport sa ma prefac ca-mi face placere si sunt cavaler, cand....nu este asa;

- am vazut la viata mea, atat de multi barbati care inainte sa plece sa cumpere martisoare pentru diverse doamne, incepeau sa injure pentru ca sunt nevoiti sa cheltuiasca bani, incat.....pur si simplu imi venea sa vomit cand, ulterior, foarte zambitori, dadeau fiecarei doamne o floare si un martisor.

- n-am suportat niciodata sa dau un martisor unei tipe care....cu acel prilej, imi zambea si ma pupa, iar ulterior nu numai ca ma "manca" de cur insa incerca sa-mi faca si rau, in anumite situatii de care nu vreau sa fac vorbire.

In fine, una peste alta, personal, ziua de 1 martie o iubesc pentru ca simbolizeaza venirea primaverii cu....sau fara, martisoare in "piept". :):):)

Hai, doamnelor....zambiti!!! :):)

Azi, 1 martie, o sa primiti o groaza de flori si martisoare, ramanand intrebarea "Asta, o fi injurat cand o fi cumparat martisoare?" :):):)

Eeeee, acest lucru, nu veti sti, pentru ca.....la acel moment, al daruirii martisorului, zambetele sunt la ele "acasa". :):)

In plus, dragele mele, in mod sigur veti primi sms-uri si invitatii in oras de la "fosti" care isi incearca norocul ca dehhh....este 1 martie si....daca mai exista o sansa de impacare, n-o pot rata. In plus, peste exact o saptamana, o sa mai existe o noua sansa, ca doar n-ati uitat ca vine 8 martie. Asa ca, fiti pe "faza" sau....luati-va masuri de precautie :):):)

Aooooleu, numai cand ma gandesc, imi vine sa rad. :):):):)

Stati, stati, stati!!! Mi-am mai adus aminte de ceva, legat de o zi de 1 martie.

In anul 2009, 1 martie a cazut intr-o zi de duminica. Dupa ce, la prima ora am fost cu Jungle Man si mi-am pus niste bilete la pariuri, ulterior....am ajuns prin Berceni, unde am vaccinat un catelus iar apoi....am plecat undeva in Teleorman, la tara la Jungle Man, care trebuia sa cumpere niste lemne de foc pentru parintii sai.

Am ajuns la depozitul de lemne, undeva la vreo 15 km dupa Giurgiu, am cumparat o remorca de lemne si ne-am indreptat spre satul parintilor lui Jungle Man.

Cand sa intre masina cu lemne pe ulita unde era casa lui Jungle Man, idiotul de sofer, aluneca in sant cu masina, de unde n-a mai putut iesi. Cu toate incercarile si ajutorul consatenilor care au vazut "faza", fiind destul de mult noroi, n-am putut sa mai clintim remorca din sant, nici macar 1 metru. :):):)

Am plecat in sat sa cautam un tractor, si....cu mare NOROC, am reusit sa gasim pe cineva care sa traga remorca din sant. Bine ca tractoristul nu era plecat sa cumpere martisoare ca.....beleam "prazul". :):):)

Insa, spre deosebire de aceasta zi, 1 martie din anul 2009 a fost o zi plina de soare si destul de calduroasa. Oricum si acum imi aduc aminte figura disperata a lui Jungle Man, cand a vazut cum a alunecat remorca in sant. :):):)

Va pupicesc, dragii mei si va urez sa aveti un 1 martie asa cum vi-l doriti. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu