...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 martie 2011

FORMAREA UNUI..."CUPLU"???

Buna dimineata, dragii mei!

Uraaa, uraaa, uraaa....sunt incredibil de bine dispus, dupa ce am certitudinea ca primavara n-o sa mai fie inlaturata decat de....vara :):):)

Ieri, bineinteles ca pe la pranz, n-am ratat sa fac prima plimbare cu baietelul meu in parcul IOR. Desi, era doar ora 11 cand am ajuns in parc, era plin de copilasi care se jucau si plimbau !! :):)

Azi, voi reveni la un subiect care...desi, la prima vedere pare "USUREL", in esenta, nu este deloc asa ci din contra, simbolizeaza cu precizie de microscop, societatea in care traim.

Bai, eu....desi, impartasesc parerea unanima ca nu mai ai la ce sa te uiti la televizor (ma refer la programele romanesti), totusi....recunosc ca in fiecare zi, imi petrec 2-3 ore in fata "micului" ecran. Si...astfel, am aflat tot soiul de "amanunte" despre DIVORTUL OANEI DE PEPE (sau...viceversa).

Stati, stati, stati si...nu va dati ochii peste cap, spunand "Hm, iar vorbeste de un subiect de 2 lei", pentru ca....nu este deloc asa.

Ce aveam in fata ochilor in aceste zile?

O femeie si un barbat care se despart, dupa ce timp de 8 ani de zile au "pozat" in cuplul perfect, si-au facut mii de declaratii de iubire, promisiuni, planuri, samd.

Deasemenea, avem in fata ochilor declaratii absolut rusinoase ale ambelor persoane cu atincere la adresa celuilalt.

Dragii mei, credeti ca este potrivit sa afirmam ca: "EEEEE, VORBIM DE ASTIA DOI, ESTE NORMAL SA SE PETREACA ASTFEL DE LUCRURI LA CE FEL DE CARACTERE AU"???

Persoanal, cu toata convingerea sustin ca Oana si Pepe, nu sunt cu nimic mai stigmatizabili decat mii si mii de alte cupluri, este drept, nu atat de celebre, care se despart si care....ADOPTA UN COMPORTAMENT MULT MAI RAU DECAT AL ACESTORA !!!

Am vazut ca in aceste zile, toata lumea este socata de faptul ca Oana l-a facut "tiriplici" si ordinar pe Pepe sau ca....a declarat ca nu mai facuse sex cu el de nu stiu cata vreme pentru ca nu-i mai placea, iar Pepe....la randu-i, i-a dat ultimatumuri sa iasa din casa lui si si-a facut publica bucuria ca a scapat de ea.

Poate ca starea de mirare a multora, survine datorita declaratiilor de iubire si "suflete pereche", promisiuni si juraminte pe care cei doi si le-au facut de fiecare data cand au avut ocazia in acesti 8 ani, nu de putine ori, avand prilejul sa ne delectam in "direct" cu comportamentul iubaret al celor doi.

Dar, dragii mei....CE ESTE ATAT DE SOCANT SAU DE NECREZUT????

Credeti ca Oana a doborat vreun "record" cand l-a facut "tiriplici" si ordinar pe Pepe sau...cand a spus ca n-a mai facut sex cu el de nu stiu cata vreme pentru ca nu-i mai placea de el??? Sau...cand, dupa despartirea de acesta a declarat ca este dornica de sex???

Nu, dragii mei, CREDETI-MA PE CUVANT, ca in comparatie cu mii si mii de alte femei, este drept....mai putin sau deloc celebre, Oana este mic copil la acest "capitol". :):):)

Cum l-a facut pe Pepe???

"Tiriplici" si ordinar??? :):):)

Ha, ha, ha, imi vine sa rad. :):):)

V-am spus ca am trait in viata lucruri pe care unii le vad doar in filme si....am vazut alte multe lucruri, la altii, cel putin la fel de "incredibile".

Pai ce i-a spus Oana lui Pepe, sunt "complimente", pe langa ce mi s-a spus mie intr-un moment absolut similar. :):):)

Pai, cand am s-o aud pe Oana ca-i spune lui Pepe:

- ESTI UN CACAT DE OM

- ESTI CEL MAI JOSNIC DINTRE BARBATI

- MI-E SILA DE TINE SI DE TOT CE TE REPREZINTA

- AI FOST ELEMENTUL NEGATIV DIN VIATA MEA, OMUL CARE M-A INFLUENTAT IN RAU

- NENOROCIT, IDIOT, CRETIN, DOBITOC, MIZERABIL, SCURSURA DE BARBAT

- INJURATURI DE MAMA SI DRACUIELI

Eeeee, atunci cand am s-o aud pe Oana, ca-i spune lui Pepe asa ceva, probabil ca....voi fi tentat s-o includ in "top". :):):)

Acum, ce i se reproseaza lui Pepe, ca i-a facut Oanei???

Aaaa, ca i-a spus sa parasesca casa intr-un termen anume sau ca....trambiteaza ca este fericit ca s-a despartit de aceasta.

Dragii mei, din nou, imi vine sa rad. Pai, aceste lucruri, sunt glumite.

Am vazut la viata mea, comportamente masculine in momentul "despartirii" la ani distanta lumina de "nevinovatele" reactii ale lui Pepe. :):):)

IMPORTANT ESTE ALTCEVA !!!

Ce-i care sunteti tentati, nu va mai "coiti" si nu va mai cacati pe voi, aratand cu degetul spre Oana si Pepe, rostind "Deh, ce naiba, era de asteptat, la ce caractere au", pentru ca....CREDETI-MA, OANA SI PEPE, SUNT MICI COPII CA SI COMPORTAMENT DUPA DESPARTIRE, FATA DE ALTE MII SI MII DE CUPLURI, ESTE DREPT....MAI PUTIN SAU DELOC CELEBRE.

Si...atunci, se pune intrebarea???

DE CE, MAI ESTE NECESARA FORMAREA UNUI CUPLU SAU....MAI ALES, A UNEI CASNICII????

Realitatea societatii o reprezinta exact "OANA SI PEPE", chiar daca cei mai ipocriti sau "rataciti", sustin ca "Nu putem generaliza, exista si exceptii". :):):)

Daaa, daaaa, daaaa, fara discutie exista si exceptii, insa.....tocmai Oana si Pepe au reprezentat EXCEPTIA!!!

Fata de alte zeci de mii de cupluri, Oana si Pepe, chiar s-au iubit si ani de zile au avut o relatie frumoasa.

Culmea este ca, IN ZIUA DE AZI, sa mai vorbesti de o relatie de 8 ani de zile, pare o gluma.

ATENTIE: NU MA REFER LA RELATIILE FORMATE ACUM 10 ANI!!!

Azi, desi...gesturile inconstiente si gretoase care proclama iubirea, sunt extrem de furibunde, in realitate, o relatie de macar 2-3 ani este deja o "raritate".

Stiu ce vorbesc, pentru ca altfel n-as mai deschide gura! Azi, se formeaza un cuplu si....peste cateva luni de zile, dupa cateva zeci de "futaiuri", deja isi face aparitia posibilitatea infidelitatii din partea ambilor parteneri.

Azi, se fac nunti cu fast, se jura pe banda rulanta in fata lui Dumnezeu, iar peste 2-3 ani de zile, n-a mai ramas nimic din ce a fost candva. :):):)

DATE FIIND REALITATILE DIN "TEREN", MA INTREB, DE CE, SE MAI FORMEAZA CUPLURI???

Pentru ca, asa scrie la "carte" ??? :):):)

Desi, de multe ori sunt catalogat ca "nebun", personal....consider cu tarie ca societatea noastra a luat rau de tot la "vale", iar multi dintre oameni, traiesc ca si cum ar juca pe calculator acele jocuri in care isi imagineaza o viata virtuala.

Pai, cand azi, o asa zisa "relatie serioasa", abia daca dureaza 2-3 ani, de ce, mai exista CASATORII UNDE SE JURA IN FATA LUI DUMNEZEU???

Asta ca sa nu mai spun de sarmanii copilasi care sunt adusi pe lume si....condamnati sa traiasca intr-un "razboi" intre parinti, iar...dupa despartirea acestora, reprezentand "moneda" de santaj.

Personal, am facut multe prostii la viata mea, pe care le-am recunoscut cu sinceritate, insa....cand vad atatia idioti si idioate care proclama DRAGOSTEA SI IUBIREA, iar ei....aproape ca in orice moment sunt dispusi sa-si INSELE partenerul, pentru ca....vezi Doamne, toata lumea "inseala", pur si simplu imi vine sa vomit. :):):)

IDIOTII ASTIA, INCA N-AU INTELES CA ATUNCI CAND IUBESTI, SI DACA VREI....NU POTI NICI MACAR SA TE GANDESTI LA A-TI INSELA PARTENERUL, DAR SA TE MAI ATINGA "ALTCINEVA". :):):)

Dar ei vorbesc de iubire si...ce se mai bat "turcii" la gura lor. :):):)

Am intalnit o gramada de "ratacite" care se culca cu nu stiu ce ciumpalaci, insa....declara sus si tare ca isi iubesc partenerul. :):):) Deasemenea, am intalnit si mai multi "rataciti" care se culca cu toate pitipoancele, insa....declara sus si tare ca, isi iubesc partenera. :):):)

Am intalnit sute de oameni care sustin ca au suferit dupa o "despartire", insa.....aratau "fresh", glumeau, radeau, mergeau in cluburi si faceau sex pe rupte cu "altcineva", insa.....oricand sustin ca au suferit dupa despratirea de o respectiva persoana. :):):)

Va dati seama (ma rog, cei carora inca nu le-a fost spalat creierul 100%), CAT DE "RATACIT" AM AJUNS CA POPOR ????

Va dati seama la ce nivel de nebunie am ajuns ????

Realizati ca azi, majoritatea oamenilor isi traiesc propria viata, ca si cum si-ar forma-o singuri pe calculator, in acele jocuri virtuale, crezand cu tarie cu totul si cu totul altceva despre persoana lor, decat o "spune" REALITATEA??? :):):)

In final, atat mai spun:

OANA SI PEPE, CHIAR AU REPREZENTAT "EXCEPTIA", IN REALITATE....LUCRURILE STAU MULT MAI RAU DECAT IN CAZUL LOR !!! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu