...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 1 martie 2011

EXACT CE VA SPUNEAM !!!

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, revin la subiectul de care am scris dimineata (Ziua de 1 martie), pentru ca, mi se pare extrem de amuzant. :):):)

Fiti atenti, aici. :):)

Pe la pranz, avand o durere de cap ingrozitoare si....profitand ca baietelul meu dormea, ceea ce inseamna ca este liniste in casa, am incercat sa adorm.

M-am pus in pat si....desi ma durea capul foarte tare, am reusit sa adorm relativ repede, insa....tot relativ repede, a sunat telefonul. Cand am raspuns, am auzit vocea inconfundabila a cumnatelului meu care dupa ce m-a salutat jovial, mi-a spus:

"Ia spune cumnate, in seara asta de 1 MARTIE, mancam si noi o "pasta" la Trattoria?"

Cand l-am auzit, m-a pufnit rasul si l-am intrebat daca nu putem amana pe maine sau poimaine, in timp ce zambeam ca un motan. Raspunsul, a fost, exact cum ma asteptam:

"Cumnate, cum sa amanam pe maine??? AZI ESTE 1 MARTIE!!! Trebuie sa-mi scot sotia la restaurant, stii cum sunt femeile."

Initial, i-am spus ca nu am chef sa ies, insa....insistand, pana la urma am pus mana pe telefon si am rezervat o masa pentru ora 20. Sincer, n-am sa inteleg niciodata sintagma "trebuie" atunci cand vine vorba de:

- 14 FEBRUARIE

- 1 MARTIE

- PASTE

- ZIUA ONOMASTICA

- CRACIUN

- REVELION

Bai, fratilor, ca sunt un idiot, asta deja nu mai este un secret, am acceptat si eu, insa....poate, imi explica si mie cineva, de ce, cu ocazia acestor zile, este uzitata sintagma "TREBUIE". :):):)

Ok, diseara la ora 20 voi fi la Trattoria Antico Dolo, insa....de ce, musai, azi de 1 MARTIE??? :):)

De ce, nu maine sau poimaine si....de ce, AZI??? :):):)

Stiuuuuu, stiuuuu, stiuuuu, motanelul idiotul, insensibilul, blazatul si frustratul, care nu stie sa pretuiasca niste zile cu "semnificatie", bla, bla, bla.

Insa, ma intreb si eu, bineinteles, asa ca un idiot:

a) De ce, dupa ce "futaiul" nu mai exista si "despartirea" s-a consumat, nu mai sunt la fel de importante alte gesturi, legate de RESPECT, CONSIDERATIE, samd???

b) De ce, dupa ce o relatie s-a "terminat", asa cum a fost sarbatorit cu fast un revelion sau nu stiu ce alta zi cu "semnificatie", nu la fel se procedeaza ulterior si cu PENSIA ALIMENTARA daca exista vreun copil sau....cu alte obligatii parintesti???

c) De ce, intotdeauna atata timp cat toate sunt "ROZ", este imperios necesara sarbatorirea unor astfel de zile cu "semnificatie", iar cand "caruta" se strica, nu mai ramane nici macar un gram de respect???

Ok, ok, ok, in seara asta voi fi alaturi de cumnatelul meu la Trattoria, sa bifam cum se cuvine ziua de 1 MARTIE, pentru ca: Azi este 1 martie si....nu, maine sau poimaine. :):):)

Acum, chiar nu vreau sa fiu rau, pentru ca....il apreciez mult pe cumnatelul meu si chiar ma inteleg perfect cu el, insa l-as mai intreba ceva:

"Mai, cumnate, de ce, TREBUIE sa iti scoti sotia la restaurant de 1 MARTIE, si....doar acum 2 zile, ti se rotea privirea ca un "periscop" spre enervarea surioarei mele, cand intra in Restaurantul Potcoava cate o doamna pe tocuri, aranjata si parfumata????" :):):):)

In acea situatie nu mai este imperios necesara uzitarea sintagmei "TREBUIE"....sa nu te uiti dupa alte femei, mai cu seama cand spui ca esti cu femeia pe care o iubesti si iti este sotie??? :):):)

Eeeee, in fine...nu mai conteaza, insa imi vine sa rad numai cand ma gandesc ca azi, voi sarbatori asa cum se "impune" ziua de 1 MARTIE, ca deh....maine nu mai este 1 MARTIE. :):):)

Vedeti voi, eu sunt un "pic" mai ciudatel, si....am sa consider intotdeauna ca "fundatia" unei relatii de lunga durata, incununata de iubire si respect, nu sta in niciun caz in aceste zile cu "semnificatie", care trebuie musai sarbatorite. :):):)

Daca ma apuc si va povestesc, de cate ori am auzit "placa" cu TREBUIE, vis-a-vis de aceste zile cu "semnificatie", iar dupa ce "caruta" se strica, nu mai exista nici macar acea doza minima de respect si consideratie, cred ca as avea material de scris timp de 1 an. :):):)

Asa ca....mai bine, nu. :):):)

NOTA: Foarte amuzant este faptul ca, sa zicem un "cuplu" care azi sarbatoreste la restaurant, in numele iubirii ziua de 1 MARTIE, daca din nefericire relatia lor se destrama pana la anul, cu siguranta viitoarea zi care simbolizeaza venirea primaverii, o sa fie la fel de sarbatorita, insa....fiecare din ei cu an alt partener, bineinteles, tot in numele iubirii. :):):)

Nu este amuzant??? :):):):)

Dar...fireste, nu conteaza ca anul acesta sarbatoresti cu "cineva" iar la anul cu "altcineva", ci foarte important este ca TREBUIE musai sarbatorita o astfel de zi, la fel ca si Valentine's Day, Revelion, samd. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu