...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 15 martie 2011

EU CHIAR CRED IN SINTAGMA..."PE VIATA" !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Dragii mei, in comentariul de ieri, in mod pronuntat puneam urmatoarea intrebare:

De ce, mai este necesar sa se formeze cupluri, daca in ziua de azi, o relatie care dureaza 2-3 ani, deja este o raritate???

Bai, fratilor, ca sa intelegeti ceea ce am vrut sa spun, am sa extind sintagma "cuplu", referindu-ma inclusiv la o relatie de PRIETENIE intre doua persoane de acelasi sex, pentru ca....CREDETI-MA, este absolut acelasi lucru, iar problemele existenta sunt identice.

Fiti atenti aici! :):):)

Subsemnatul, nu are multe calitati, insa....una dintre putinele existente, este usurinta extraordinara cu care comunic si cu care cunosc oameni noi.

De cand ma stiu, oriunde m-am dus, n-am avut absolut nicio problema de a socializa (detest acest termen) si....implicit, de-a lungul umilei mele existente, nu exagerez cand spun ca am cunoscut sute si sute de persoane.

Astfel, acum cativa ani de zile, prin 2003-2004-2005, atunci cand era ziua mea, pur si simplu nu mai faceam fata la telefoanele si sms-urile de felicitare pe care le primeam. Imi aduc aminte ca in anul 2003, chiar le-am numarat, erau aproape 100 de sms-uri si vreo 50 de telefoane. Imi aduc aminte ca in acel an, cand a cazut ziua mea, eram la piscina la Clubul Diplomatilor si imi suna telefonul la "greu", de se uita lumea la mine. :):):)

Seara am fost in club cu cei mai apropiati dintre prieteni, distractie, dezmat, in fine....nu mai conteaza.

Insa, usor dar sigur, dupa ce am trecut de 30 de ani, am inceput sa realizez ca din acele sute de cunoscuti, numiti....amici sau prieteni, RETINETI BINE....nici macar o persoana nu nutrea vreun sentiment fata de mine, ci....pentru ca eram un tip care aratam bine, eram jovial si placut, ne distram pe rupte. :):):)

Asa ca, desi....este greu de crezut, dupa ce am inceput sa ma maturizez, sa las la o parte mistocareala si glumele pe "banda rulanta", rasetele si chiuiturile atat de prezente la distractii, implicit.....am inceput sa elimin din jurul meu, foarte multe personaje.

Deja, prin 2006, de ziua mea, primeam maxim 40 de sms-uri si vreo 20 de telefoane. In anul 2007, tin minte ca de ziua mea, mi-am inchis telefonul si i-am dat drumul abia spre seara, unde....spre surprindere, aveam doar vreo 20-25 sms-uri, iar apeluri, chiar nu stiu cate, insa....nu cred ca au fost foarte multe.

In anul 2008, de ziua mea am fost in Delta, iar....sms-urile primite, nu au fost mai multe de 8 poate...10. Iar telefoanele, tot cam la fel. In anul 2009, din nou....mi-am inchis telefonul de ziua mea, deschizandu-l abia seara tarziu, ocazie cu care am gasit vreo 6 sms-uri. Anul trecut, de ziua mea, stiu ca a fost cumplit de cald si n-am avut chef sa ies din casa, iar sms-urile si telefoanele primite, nu cred ca au fost mai mult de 10, impreuna.

ABIA ANUL TRECUT, PE 1 AUGUST, AM FOST UN OM FERICIT !!!

Nu radeti, pentru ca....o sa intelegeti imediat ca nu este nimic de ras.

Desi, in dese randuri par un dobitoc, ingamfat si sarcastic...asa cum spune "corul" celor care nu ma suporta, va asigur ca, sunt mai profund decat multi dintre cunoscutii vostri, ca sa nu ma vorbesc ca sunt infinit mai bine "ancorat" in realitatile societatii, decat multi dintre voi. :):):)

Stiti, de ce, anul trecut am fost fericit, pe 1 august cand a fost ziua mea???

Pentru ca, dupa aproape 7 ani de zile, am reusit sa fac CURATENIE TOTALA in jurul meu, sa elimin zeci si zeci de persoane de care nu ma lega absolut nimic si cu care aveam relatii mai mult decat superficiale, aproape 100% legate de distractii.

AZI, MAI AM UN SINGUR PRIETEN....JUNGLE MAN. DEJA...IL STITI. :):):)



Cu Jungle Man, m-am cunoscut in anul 2005, si...nu ma intrebati, de ce, insa...am simtit ca trebuie sa "pariez" pe prietenia cu el. Si...atunci cand m-am apucat sa construiesc "relatia" de prietenie, m-am dedicat 100%, cu tot sufletul si cu toata inima.

N-a fost usor, pentru ca....numitul Jungle Man (nu degeaba ii spun asa), imi este total diferit ca comportament, gandire, educatie, stil, samd.

INSA, AM VAZUT IN EL....UN OM INTELIGENT, CARUIA II MERGE MINTEA "BRICI".

Nu o data i-am spus ca, datorita faptului ca nu vrea sa se cizeleze (in fine, dupa lupte seculare, ceva, ceva, am reusit), pierde foarte mult, pentru ca....este un om cu mult mai inteligent decat lasa sa se vada si....implicit, decat sute de persoane pe care le-am cunoscut si de care era doar "eticheta".

Asadar, am mizat pe Jungle Man....100%.

In anul 2009, un an absolut fatidic pentru mine, in care am primit lovituri absolut naucitoare pe "banda rulanta" si care m-au trantit la pamant in asa hal incat nu credeam a mai avea vreo data puterea sa ma ridic, bineinteles ca...am avut si cu Jungle Man, "contre" extrem de dure.

Pe la finalul anului 2009, am terminat relatia de prietenie cu el si...tin minte ca, atat de suparat eram incat M-AM JURAT GROAZNIC ca n-am sa mai vorbesc in viata mea cu el.

Mai mult, pe la jumatatea anului 2010, am aflat chiar de la el, de un gest pe care l-a facut intr-o seara, pe la finalul anului 2009, cand a sunat o persoana, pe care NICIODATA n-ar fi avut voie s-o sune fara stiinta mea.

Asadar, anul trecut prin luna iunie-iulie, relatia mea cu Jungle Man, aproape ca nu mai exista decar la nivel de "salut", insa....prin vara, am avut o discutie barbateasca "fata in fata", in care am pus lucrurile la "punct".

Atunci, desi....in urma fusesera certuri absolut crunte (habar nu aveti cum ma certam eu cu Jungle Man), iar jignirile erau la cote absolut "maxime", totusi....cand mi-a spus ca TINE LA MINE IN CIUDA TUTUROR CELOR INTAMPLATE, am simtit ca este sincer si ca merita sa ne mai dam o "sansa".

N-a fost usor, pentru ca....CEVA S-A RUPT, FARA DISCUTIE....insa, pentru ca sunt un om extrem de sincer si direct, i-am spus lui Jungle Man ca de acum incolo, niciodata nu ma voi mai certa cu el, indiferent de ceea ce face, insa....sa aiba mare grija pentru ca, starea mea de sanatate nu-mi mai permite sa am astfel de momente de stres si tensiune, iar in plus, nici pe departe nu mai sunt omul care il stia el.

Sunt infinit mai nepasator, nu mai pun la suflet absolut nimic, nu ma mai intereseaza absolut nimic, cu exceptia baietelului meu, iar daca accepta noile "realitati", nu am nimic impotriva sa incercam sa reparam ce am "stricat".

Si...a acceptat noile "realitati", spunandu-mi evident ca si din partea lui s-a RUPT ceva, dupa imensele "clinciuri" cu mine.

Asa ca in prezdent, este aproape un an de zile de cand nu mai m-am certat cu Jungle Man, insa....nici nu mai sunt omul care eram candva. Acum, daca-l vad ca greseste, ii spun o singura data foarte pe scurt, dupa care....daca-l vad ca nu pricepe, din contra....il incurajez sa faca ceea ce are de gand. Nu-mi mai mananc sanatatea si putina energie pe care o am, asa cum o faceam in trecut.

INSA...AICI AM VRUT SA AJUNG !!!

Desi...nu mai am increderea totala in el, pentru ca l-am vazut cum a reactionat in niste momente crunte pentru existenta mea, desi....stiu ca niciodata nu voi mai pune sufletul pe care l-am pus candva, pentru ca....NU SE MERITA, iar Jungle Man mi-a demonstrat ca n-a dat 2 bani pe efortul meu ani de zile la rand, TOTUSI....FITI ATENTI:

MERG IN CONTINUARE PE IDEEA CA PRIETENIA MEA CU JUNGLE MAN, O SA DUREZE TOATA VIATA, DESI.....RECUNOSC, NU MAI AM INCREDERE IN EL, FAPT CARE IL CUNOASTE FOARTE BINE!!!

Dragii mei, daca in acest moment, nu as crede intr-o proportie foarte mare ca....relatia mea cu Jungle Man o sa dureze toata viata, credeti-ma ca nici macar un "deget" n-as mai misca, pentru simplul motiv ca, RELATII SUPERFICIALE, IMI POT FACE ABSOLUT ORICAND !!

Oriunde ma duc, chiar daca nu cunosc pe nimeni, in 10-15 minute, vorbesc cu respectivii de parca ii cunosc de ani de zile. Insa...nu de acest lucru am nevoie!

Nu mai am nevoie de zeci de persoane, nu mai am nevoie sa fiu considerat un "simpatic si jovial", nu mai am nevoie sa ma admire nimeni, ci...am nevoie ca de aer de liniste.

NU STIU DACA RELATIA MEA CU JUNGLE MAN O SA DUREZE O VIATA, INSA....EU, DESI NU MAI AM INCREDERE IN EL, PLEC DE LA PREMISA CA ASA O SA FIE !

Iar eu cand plec de la o premisa, credeti-ma ca nu ma joc!

Da, da, da, am pretentia ca relatia mea cu Jungle Man sa dureze o viata si sa reusim a "conserva" macar atat cat mai "exista" acum intre noi, dupa certuri cumplite, dupa jigniri crunte, dupa amenintari absolut abjecte, samd.

Stiti, de ce, am hotarat sa ma dau o sansa acestei relatii de prietenie???

Pentru ca, il cunosc bine pe Jungle Man si atunci cand am avut discutia "lamuritoare" am simtit ca A REGRETAT CELE INTAMPLATE INTRE NOI CU 6 LUNI IN URMA, S-A CAIT SI....CEL MAI IMPORTANT, II FUNCTIONEAZA CONSTIINTA !!!

Pentru mine, un om caruia nu-i functioneaza constiinta, este egal cu "ZERO", asta ca sa nu folosesc un termen mult mai dur. :):):)

Dragii mei, in final....UN SFAT:

UITATI-VA IN JURUL VOSTRU SI....FACETI O ANALIZA LA "RECE" ASUPRA TRAMBITATILOR "PRIETENI", DUPA CARE GANDITI-VA DACA CREDETI CU TARIE CA RELATIA DINTRE VOI O SA DUREZE O VIATA.

Daca nu credeti cu tarie acest lucru, mai bine lasati-o balta, pentru ca....este un surogat ! :):):)

Bine, asta daca nu va plac....surogatele. :):):)

Iar in plus, credeti-ma, tot ce am scris in acest comentariu este perfect valabil si pentru "cupluri". Tocmai ca oamenii desi...."trambiteaza" multe pe gura, in realitate, sunt la ani "lumina" departare, in a crede ca relatia cu persoana cu care formeaza un "cuplu", o sa dureze o viata.

Tocmai aici este "secretul" pentru care azi, o relatie de "cuplu" care dureaza 2-3 ani, deja....este o raritate. :):):)

Oamenii, nu mai cred in sintagma "pe viata" desi...rostesc tot soiul de bazaconii cu privire la iubire, promisiuni si juraminte si....culmea, in orice moment sunt pregatiti sa sara in alta "barca". :):):)

Un comentariu:

  1. Intr-o prietenie ...e mai bine sa taci...sau sa spui ce te deranjeaza la acea persoana....cu riscul de a se supara pe tine? - Si daca ai incercat sa vorbesti....si a inteles doar ca o critic...si atat? - mi-a replicat ca ea nu ma critica pe mine - ca nu isi permite - ca si pe ea o deranjeaza niste chestii la mine dar nu imi spune. Am ramas masca. Pai asta era si IDEEA, sa-mi spui, sa stiu unde gresesc si sa corectez....dar tot nu a inteles - Ce ma deranjeaza cel mai tare este faptul ca este nemultumita , tot timpul, de orice, de cele mai marunte lucruri....iar eu am obosit sa o incurajez sau sa 'o inteleg'.

    RăspundețiȘtergere