...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 6 martie 2011

DE CE, SUNT ASA DUR ???

Buna dimineata, dragii mei!

Eeeeee, dragii mei, este ora 3 dimineata cand ma apuc sa scriu acest comentariu, pentru ca....am tinut mortis sa vad filmul "Greu de ucis 2" cu Bruce Willis care a rulat la Pro TV ieri seara, si...pe care, ratandu-l la ora 20,30 cand a fost difuzat, a trebuit sa-l vad in reluare, dupa miezul noptii. :):):)

N-o sa fie un comentariu greu de scris, deoarece am sa explic foarte simplu si pe intelesul oricarui om de buna credinta, de ce, sunt atat de dur in reactii cu unii interlocutori de pe site si...nicio clipa nu mai stau la discutii atunci cand "senzorii" incep sa clipoceasca.

Azi, o amica de pe site cu care am discutat la telefon, mi-a spus ca totusi sunt prea dur, prea neinduplecat, prea intransigent si....poate ar trebui sa fiu un pic mai ingaduitor, referindu-se la ceea ce a citit in comentariul de acum cateva zile "Un gust amar".

Dragii mei, exact asa cum i-am spus si amicei mele, la fel va spun si voua la aceasta ora super matinala:

NU SUNT DELOC DUR IN REACTII.....si.....dupa ce veti citi randurile ce urmeaza, poate o sa ajungeti la concluzia ca am dreptate cand spun acest lucru.

Asadar, cititorule, ca sa destind un pic atmosfera, am sa-ti cer ca....ajutandu-te de puterea mintii, sa-ti imaginezi ca esti impreuna cu mine in Delta, si....intr-un decor mirific, inconjurati de apa si vegetatie, stam de vorba "ochi in ochi".





Am sa te rog sa-ti imaginezi, ca...stai cu mine, ori pe marginea apei langa pensiunea de mai sus, ori...dupa gust, in interiorul pensiunii la "masuta" de pe pajiste si....discutam, privindu-ne in ochi. TU....ma intrebi, de ce, sunt atat de dur cu unii interlocutori pe care i-am cunoscut pe site. Iar EU, iti raspund, dupa cum urmeaza.

Mai, cititorule, inainte sa-mi expun un punct de vedere asupra intrebarii adresate, te-as intreba "Ce ai visat azi noapte?". Ok, dupa ce ai sa-mi spui daca ai visat ceva, la finalul comentariului, in cadrul P.S-ului, am sa-ti spun ce am visat eu, azi noapte.

Acum, sa-ti explic, de ce, din punctul meu de vedere, nu sunt deloc dur ci....extrem de natural si firesc.

Cunosti o persoana si....bineinteles, ca de fiecare data, auzi "placa" cu CAUTAREA DE DIALOG, motivul dealtfel pentru care este prezenta pe site. In plus, deasemenea, auzi "placile" cu ipocrizia de pe site, cu minciunile uriase, cu superficialitatea, etc, etc.

Tot ca de obicei, bineinteles ca dai crezare celor auzite, pentru ca....asa-i frumos, pana nu apar "semnele", n-ai cum sa-i spui unui om ca vinde "gogosi" sau....mai intelectual spus, ca sustine SOFISME. :):):)

Si....uite asa, incepe dialogul cu acea persoana. Azi, despre ceva, data viitoare despre altceva, etc, etc. O discutie intre 2 oameni, inseamna disecarea unui subiect sau....expunerea unor pareri.

In general, de bun simt este ca atunci cand iti expui o parere in cadrul unui dialog, sa aduci argumente. Buuuun, insa....odata ce aduci argumentele, trebuie sa fi pregatit sa faci fata si contra-argumetelor pe care ti le poate aduce interlocutorul daca parerea sa nu coincide cu a ta. Iar in final, exista 2 posibilitati:

- fiecare ramane cu parerea sa in caz ca argumentele nu sunt convingatoare;

- sau...unul dintre cei doi interlocutori, accepta ca in lumina argumentelor aduse de celalalt, se pare ca nu a avut dreptate cu ce a sustinut initial.

INSA, DRAGUL MEU CITITOR, DACA TOT ESTI CU MINE IN DELTA SI STAM SEARA PE MALUL APEI, DISCUTAND IN FATA UNUI "PAHAR" IN TIMP CE ASCULTAM PASARELELE SI ADMIRAM SUPERBA PRIVELISTE, LASA-MA SA-TI SPUN CEVA:

CE FACEM CU SITUATIA IN CARE, INTERLOCUTORUL, ISI NEAGA CU MAXIM TUPEU, PROPRIILE AFIRMATII CE AU STAT LA BAZA EXPUNERII UNEI PARERI ANTERIOARE????

Nu stiu ce faci tu, distinse cititor, insa....eu, privindu-te in ochi (apropos, ai niste ochi foarte frumosi), iti pot spune urmatoarele:

Un om care si-a spus o parere, argumentand-o intr-un "fel", daca ulterior....ajunge sa ma priveasca in ochi si sa aiba tupeul sa NEGE ce a spus mai devreme, cel putin pentru mine, nu mai exista niciun motiv a continua acel dialog.

Daca te intrebi, de ce, am sa-ti raspund imediat. :):)

Cel putin in cazul meu, persoanele care ajung sa discute cu mine, sunt 100% peste "media" de inteligenta, asa ca....te asigur ca, acele persoane, stiu prea bine tot ce au spus anterior, insa....pur si simplu, nu le pasa de neeleganta de care dau dovada in momentul in care cu maxim de tupeu, neaga ce au spus anterior.

Si...nu le pasa, din urmatoarele considerente:

a) ori...au grave "probleme" de echilibru interior, alegand zilnic sa se minta singure, indiferent de argumentatia ce poate fi adusa, si....indiferent de consecinte, sub nicio forma nu pot recunoaste ca au dat-o in "bara" sustinand un SOFISM, pentru ca acele persoane, chiar au nevoie sa creada in acele SOFISME.

b) ori....desi, iti spun ca esti o persoana deosebita, inteligenta, sincera, care spui lucrurilor pe nume, sau....cat de norocosi sunt ca te-au intalnit, IN REALITATE....NU AU NICI MACAR UN GRAM DE RESPECT FATA DE PERSOANA TA.

Daca ma refer la persoanele de la punctul "a", in mod evident sunt "bolnave", si....oricat te-ai chinui sa le argumentezi, ele....vor apela la toate tertipurile grosolane sau mai putin grosolane, in a-si mentine "sofismele" exprimate, pentru ca, au nevoie ca de aer sa creada in ele. Daca n-ar mai crede in SOFISMELE sustinute, pur si simplu ar fi nevoite sa vada realitatea, iar....privindu-se in oglinda, ar avea un soc.

Asa ca, a mai continua un dialog cu o asemenea persoana, este IMPOSIBIL, daca vrei sa excluzi varianta de a te imbolnavi de nervi si a ajunge in cabinetul unui psihiatru.

Insa, daca ma refer la persoanele de la punctul "b", aici situatia este mult mai grava, pentru ca aceste persoane nu sunt "bolnave", ci....extrem de putin pasatoare (am evitat sa spun nesimtite) fata de interlocutor, iar de respect, nici nu se mai pune problema.

Din nou, indiferent de argumentele aduse (ati inteles ca este vorba, exact de cuvintele spuse anterior de acea persoana), aceasta va nega cu mare nerusinare, iar daca te ambitionezi sa-i demonstrezi ca asa a spus anterior iar acum nu mai recunoaste, este infinit mai greu decat sa alergi de la Bucuresti pana la Sinaia.

Nu stiu ce ai trait tu, draga cititorule, insa....subsemnatul, a avut ghinionul sau....norocul (inca nu mi-e clar), sa isi petreaca o lunga perioada de timp, zi de zi, langa "cineva" care ajunsese sa NEGE cuvinte pe care le spusese doar cu cateva minute in urma (!!!), doar pentru ca....contra-argumentele pe care i le aduceam, invocand exact ce a spus cu cateva minute in urma, o postau intr-o pozitie de "mincinos" sau....dovedeau ca a inventat o "povestioara".

Acea persoana, o facea atat de des, incat ajunsesem la paraoxism, dar....bineinteles ca nimeni din "afara", nu ma credea si...culmea, credea ca eu sunt nebunul care tip si urlu de pomana.

Pana intr-o zi, cand....macar Jungle Man (personajul din comentariile mele), a asistat la un astfel de moment, cand chiar el, a fost "eroul" principal. :):)

Acea persosna, de fata cu mine, i-a spus lui Jungle Man sa intre in casa si sa faca ceva. Dar, dupa 2 minute, aceluiasi Jungle Man i-a spus "senina" ca....nu i-a spus sa faca acel ceva, desi....eram si eu de fata.

Jungle Man, o privea uluit si ii spunea "Mai, omule, cu gura ta mi-ai spus acum 2 minute sa intru in casa si sa fac ceva. Cum poti sa spui ca nu mi-ai spus?"

Acea persoana, a continuat sa-l priveasca in ochi si sa-i spuna: "Jungle Man, ti-am spus eu sa intri in casa si sa faci acel ceva? Euuuu....ti-am spus asa ceva???".

Jungle Man, ii spunea "Da, X....mi-ai spus cu gura ta acum 2 minute sa intru in casa si sa fac acel ceva. Uite, si Mircea a fost de fata".

Bineinteles ca acea persoana, cu tupeu absolut maxim, desi...doar cu 2 minute inainte ii spuse lui Jungle Man sa intre in casa si sa faca ceva, desi....eram si eu de fata, desi....inclusiv, Jungle Man, s-a jurat pe viata mamei sale (iar acest lucru il face extrem de rar), ca i-a spus sa faca acel lucru....ACEA PERSOANA, a sustinut cu ochi "senini" ca nu este adevarat.

Mai mult, ne-a dat si afara din casa cu zbierete si urlete, iar in masina, la intoarcerea spre casa, Jungle Man se tinea de cap si imi spunea:

"Fratioare, sincer, pana in seara asta cand am vazut cu ochii mei, NU CREDEAM. Din contra, pentru ca te stiu ca ai gura bogata, credeam ca exagerezi si de multe ori te enervezi degeaba. Mai, fratioare, asa ceva nu am vazut cat am trait! Cum sa nege, ce a spus cu 2 munute inainte???"

Dragule cititor, subsemnatul, a trait SUTE de astfel de momente, incepand o discutie in care, INITIAL, acea persoana spunea "a,b,c", iar dupa cateva minute cand argumentele mele ii dovedeau minciuna, acea persoana "transforma", ceea ce spuse anterior.....din "a,b,c"....in....."a,g,h".

Iar dupa alte cateva minute, cand noile argumente aduse, ii dovedeau iar minciuna, cu si mai mare precizie, persoana respectiva, ajungea cu maxim de tupeul sa sustina ca....INITIAL, nu a spus nici "a,b,c"....nici "a,g,h".....ci....."j,k,v", intelegand eu gresit. :):):)

Cititorule, ai trait vreo data asa ceva????

Daca nu ai trait, te asigur ca...AJUNGI SA TE DAI CU CAPUL DE PERETI, AJUNGI SA PLANGI DE NERVI, AJUNGI SA-TI SMULGI PARUL DIN CAP !!!

Si....te mai sigur de ceva: PE ACEA PERSOANA, CREDE-MA....FIX IN COT O DOARE DE NERVII TAI, DE FRUSTRAREA TA, DE STAREA DE NEBUNIE LA CARE TE ADUCE!!!

Te intrebi, cum este posibil asa ceva si....de unde poate incepe???

Pai, hai sa te lamuresc: Incepe, precum "orice"...cu "prima data". Daca esti maxim de dobitoc, cretin si idiot, cum am fost eu cu acea persoana si....ai tendinta sa spui "Eeeee, lasa, stie si ea ca a mintit si neaga degeaba", FACI CEA MAI MARE GRESEALA A VIETII TALE, IN CONDITIILE IN CARE, CHIAR URMARESTI A AVEA O RELATIE CONSISTENTA CU ACEA PERSOANA. (nu neaparat sexuala, de toate felurile, este valabil si intre aceleasi sexe).

Acela este doar "inceputul", pentru ca, acea persoana este constienta 100% ca a abuzat urias, negand cu maxim de tupeu ce a spus anterior, insa...FIX IN COT O DOARE DE TINE!!!

Nu are nici macar un gram de respect, iar....constinta care ar trebui sa se activeze macar ulterior, in mod clar nu exista. Cel putin, vis-a-vis de persoana ta.

Daca accepti "prima data", vor urma alte zeci si zeci de astfel de situatii, iar in final, vei mai fi facut si "albie de porci", daca te ambitionezi a demonstra ca NEAGA propriile afirmatii, anterioare. :):):)

Si, cu fiecare situatie care va urma, dupa "prima data", nivelul tupeului, jignirile, tipetele si urletele, vor fi si mai intense, pentru ca: ACEA PERSOANA, STIE DEJA CA UN ASTFEL DE COMPORTAMENT "TINE" IN FATA TA, IAR....SI DACA NU TINE, CREDE-MA.....FIX IN COT O DOARE DE TINE !!!

Cititorule, daca nu crezi, esti liber sa incerci, insa....PROCURA-TI NISTE CALMANTE, ACONTEAZA-TI UN PSIHIATRU SI REZERVA-TI UN LOC DIN TIMP LA SPITAL. :):):)

Acest gen de persoana care cu maxim de tupeu si perfect constienta ca neaga ceea ce a spus anterior, ESTE CEL MAI PERICULOS GEN DE PERSOANA PE CARE-L POTI INTALNI si....crede-ma, speranta de "schimbare" nu exista, decat in cazul tau: de la un om sanatos la cap, sa ajungi cu creierii "varza". :):)

Hai, sa-ti mai spun ceva, daca tot stam relaxati pe malul apei, in aceasta minunata Delta a Dunarii.

In acea perioada, ajuns la disperare cu acel comportament al respectivei persoane, m-am hotarat sa i-o "platesc" cu aceeasi "moneda". Asa ca, intr-o discutie, atunci cand mi-a reprosat ceva, i-am spus senin ca...NICIODATA EU N-AM SUSTINUT CEEA CE SPUNE CA AM SUSTINUT.

Crede-ma, instant s-a enervat, a inceput sa ma intrebe disperata "Mircea, cu gura ta ai spus ca....", iar eu....sustineam in continuare ca nu am spus niciodata asa ceva.

A pufnit-o plansul, a inceput sa tipe isteric, fiind absolut disperata ca nu recunosc ceea ce am spus. Insa, dupa cateva minute, am considerat ca, a fost suficient "EXEMPLUL" si....i-am spus ca recunosc ceea ce am sustinut, ca are dreptate si....a avut ocazia sa vada cum este cand cineva, procedeaza ca ea.

Stii, continuarea??? :):):)

Crezi ca i-a pasat de puterea "exemplului" pe care i l-am oferit???

Nuuuuu, dragul meu cititor (hai, mai bei o bere?), crede-ma....DIN NOU, FIX IN COT A DURUT-O PE ACEA PERSOANA !!!

Au urmat alte zeci si zeci de astfel de momente in care NEGA cu maxim de tupeu, cuvinte spuse doar cu cateva minute inainte, pentru ca....argumentatia ce i-o aduceam exact pe ceea ce rostise, ori scotea la iveala o MINCIUNA, ori....arata ca a sustinut un SOFISM.

Si...din nou, trebuie sa mai stii ceva!!!

Aceste persoane, care fac asa ceva, crede-ma...ESTE VERIFICAT, nu numai ca nu au nici macar un gram de respect fata de tine, insa....TE SI URASC ABSOLUT VISCERAL, pentru ca nu esti ca ele, pentru ca nu esti ca alti imbecili sau imbecile care le accepta aceste CUMPLITE NEMERNICII, pentru ca ai curajul sa le arati ca sunt ipocriti si sutin lucruri neadevarate sau....intelectual spus, SOFISME (valabile doar in teorie, nu si in practica acelor persoane).

SI ATUNCI, TE INTREB: DE CE SUNT DUR????

Pai, omuletule drag, daca nu mi-am pierdut mintile in acea perioada, ma crezi nebun sa mai fac acea greseala cu CINEVA, acum????

Nuuuu, draga cititorule (hai sa mai bem un paharel, tot suntem in Delta), nu mai pot repeta greseala inca o data, pentru ca....in starea in care este creierasul meu, chiar si acum, la cativa ani distanta de acele evenimente, daca as face aceasta greseala, crede-ma ca direct....SPITALUL 9, ar "scrie" pe mine.

Asadar, ai inteles, nu sunt deloc dur, insa....la primul "semn" care in cazul NEGARII PROPRIILOR AFIRMATII, nu poate fi decat clar, am terminat dialogul cu acea persoana, ii sterg numarul de telefon, o blochez pe site, ii sterg adresa de mail, iar pe blogul meu, pe care n-o pot restrictiona, imi pot dori doar...sa nu mai intre.

Daca faci greseala, fiind un om de buna credinta si cu frica de Dumnezeu, sa-i permiti unei astfel de persoane sa-si NEGE CU TUPEU PROPRIILE CUVINTE, SA TE SFIDEZE CRUNT SI SA-TI ARATE CA NU ARE NICI MACAR UN GRAM DE RESPECT FATA DE TINE, ok, ok, ok....treaba ta, o faci pe riscul tau. :):)

P.S. Acum, asa cum am promis, am sa-ti spun si ce am visat azi noapte. M-am culcat pe la ora 1 noaptea, iar pe la ora 4, m-am trezit buimac, transpirat si gafaind, avand 100% impresia ca ma cert cu acea persoana de care ti-am spus, ca....urla si tipa la mine, ca ma face "albie de porci", asa cum se intampla acum cativa ani de zile.

Asa ca, draga cititorule, m-am trezit buimac si...tot buimac, m-am dus in bucatarie la ora 4 dimineata, unde am fumat 2 tigari pe nerasuflate, incercand sa ma linistesc.

Crezi ca doar aseara am visat asa ceva????

Nu, draga cititorule, iti jur pe crucea de la gat, pe care cei ce ma cunosc, stiu ca n-am scos-o niciodata, ca.....in 8 din 10 nopti, visez aceleasi lucruri, ma trezesc buimacit si gafaind, adesea cu dureri de cap, iar acest lucru....se intampla contant, chiar si in prezent, la cativa ani distanta de acele evenimente.

Vrei sa ajungi ca mine?????

Iti doresti sa te urmareasca ZI DE ZI SI NOAPTE DE NOAPTE, chiar si la ani distanta de momentele crunte pe care ti le-a oferit acea persoana cand cu maxim de tupeu, isi nega propriile afirmatii, mai avand si obraznicia maxima sa te faca nebun, sa tipe la tine, sa te faca "albie de porci", sa te injure si sa te dracuiasca???

Foarte bine, insa....NU STII CE TE ASTEAPTA !!!!

Uite, ma uit la ceas care arata ora 5 dimineata. O sa ma indrept spre pat si voi adormi, cu speranta ca macar in aceasta noapte, sa nu mai visez ceea ce mi se intampla in 8 din 10 nopti.

Hai, sa fim sanatosi cu totii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu