...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 22 martie 2011

CINE POARTA RASPUNDEREA???

Buna dimineata, dragii mei!

AVERTISMENT: In acest comentariu, voi posta cateva poze socante, asa ca, cine nu doreste sa le vada, este indicat a nu continua!!!

Dragii mei, recunosc sincer ca am ramas "ancorat" de subiectul de care am scris in comentariul de ieri, intrebandu-ma la modul cel mai sincer daca in Romania mai exista responsabilitatea faptelor si....organe ale statului care sa-i traga la raspundere pe idiotii care isi pun in pericol concetatenii.

Daca ma refer la un caz banal, uite....tocmai am auzit la radio cum o fatuca din cele care ne ingretosaza cu prezenta vulgara pe micul ecran, a fost prinsa de politie conducandu-si autoturismul CU PERMISUL SUSPENDAT si...nu o data ci, de doua ori, as putea spune ca, deh...traim in Romania, o tara de cacat unde legea este de "forma".

Apropos de fatuca asta, fiti atenti aici. Politistii i-au suspendat permisul. Peste cateva zile, a fost prinsa in trafic conducand cu permisul suspendat. I-au facut dosar penal si....peste alte cateva zile, din nou, au prins-o conducand cu permisul suspendat.

Iubitii mei, va intreb: De ce, in Romania, nu se confisca masina pentru fapte grave, asa cum se procedeaza in Franta, Spania sau...alte state europene???

Sau....de ce, in Romania, in momentul in care esti prins ca sofezi cu permisul suspendat, nu ti se pun "catusele" pe mana si nu esti bagat la puscarie pentru vreo 3 luni de zile???

De ce, dragii mei???? Bineinteles, pentru ca Romania este o tara de cacat, in majoritate plina de betivi, hoti si curve, unde un om corect, civilizat si cu frica de Dumnezeu, nu are absolut nicio sansa.

Credeti ca acea fatuca siliconata, plina de vulgaritate si complet "ratacita", ii pasa ca i-au facut politistii dosar penal???

Credeti-ma, fix in cot o doare pentru ca, distinsa fatuca, nu-si castiga "painea" activand intr-o institutie respectabila, in care una dintre conditiile ce trebuiesc indeplinite pentru a fi salariat, este sa AI CAZIERUL "CURAT".

Nu, dragii mei, acea fatuca care ma face sa vomit de cate ori o vad la televizor, isi castiga existenta infinit mai usor, singura problema fiind gasirea unui ciumpalac plin de bani care pe timpul cat o "babardeste", trebuie sa-i asigure si un confort sporit de trai.

Ok, asta pot accepta, desi...intr-o tara precum, Germania, Franta, Anglia, samd, ar fi de neconceput sa se intample asa ceva.

INSA, CAND AUD DE COMPORTAMENTE CA CELE PREZENTATE IN COMENTARIUL DE IERI, CU CENTRALA NUCLEARA DE LA CERNAVODA, ATUNCI....IMI ESTE ABSOLUT IMPOSIBIL SA MAI POT ACCEPTA ASA CEVA.

Ieri, m-am gandit toata ziua "Cum ar fi sa se intample un cutremur semnificativ, precedat de o explozie la unul dintre reactoarele nucleare de la Cernavoda?".

Stiu, stiu, stiu, toti imbecilii sunt tentati sa spuna "Hai, domnule, ce ne gandim acum la atata rau". Corect...apanajul retardatului sau trepanatului, altfel spus, acel individ care traieste sa manance, sa bea si sa faca sex.

INSA, DACA SE INTAMPLA???

Trepanatul si retardatul care inainte sa se intample tragedia, face pe desteptul si rade, in mod clar, ulterior, se transforma intr-o "carpa" umana, in stare de orice ca sa-si salveze "fundul".

INSA, PENTRU CEILALTI OAMENI, ATAT CATI OR MAI FI, HAI SA NE GANDIM, CE S-AR INTAMPLA DACA....S-AR INTAMPLA, O ASEMENEA TRAGEDIE ???

Faptul ca suntem condamnatii la o moarte lenta, loviti de cancere, malformatii si leucemii, asta deja este axiomatic.





INSA, CREDETI CA....AR RASPUNDE CINEVA????

Dragii mei, in mod sigur, intr-o asemenea situatie, nici n-ar mai conta daca ar raspunde cineva, insa....chiar si daca ar conta, va asigur ca n-ar raspunde NIMENI.

Stiti, de ce???

Pentru ca, daca informatiile aparute in presa cu privire la "DEMENTA" pusa in practica la Centrala Nucleara de la Cernavoda, se vor adeveri, acel imbecil retardat, credit, dobitoc si trepanat care a "coafat" licitatia, eliminand firma germana NUMARUL 1 MONDIAL si....i-a dat castig de cauza unei firme romanesti, care la acel moment nici macar nu producea AMORTIZOARE pentru protectia echipamentului nuclear in caz de cutremur, NU A ACTIONAT DE CAPUL SAU !!!

Stiti, de ce, spun acest lucru???

Pentru ca, in acea emisiune tv unde s-a dezbatut acest incredibil subiect, s-a stipulat faptul ca, dupa licitatia "coafata" in asa fel incat sa fie castigata de acea firma romaneasca, respectiva firma germana, NUMARUL 1 MONDIAL, a adresat un protest CSAT-ului (Consiliul Suprem de Aparare al Tarii), care la randu-i a cerut o ancheta, in urma careia, se pare ca.....s-a adeverit faptul ca licitatia a fost "coafata" in asa fel ca firma germana sa fie eliminata.

INCA O DATA !!! DACA INFORMATIILE SE VOR DOVEDI VERIDICE (si...asa se pare), CEEA CE S-A INTAMPLAT LA CENTRALA NUCLEARA DE LA CERNAVODA, ESTE CEVA ABSOLUT INCREDIBIL, IAR CA MICUTII NOSTRI COPII, SA MAI APUCE MACAR VARSTA NOASTRA, TINE DE HAZARDUL DE A AVEA SAU NU VREUN CUTREMUR SEMNIFICATIV.

Nici mie nu-mi place sa discut despre astfel de lucruri, insa....se pare ca tara asta a ajuns la un nivel absolut incredibil de inconstienta, incat....nici cand vorbim de ENERGIE NUCLEARA, nu putem fi seriosi si a actiona ca la "carte", ignorand total ca in caz de accident, nu numai Romania, dar si intreaga Europa ar fi condamnata la o moarte lenta.

Iubitii mei, stiti ca sunt cel mai idiot dintre idioti, insa....ma gandesc si eu:

Pai, cand firma germana, NUMARUL 1 MONDIAL, a facut memoriu catre Consiliul Suprem de Aparare al Tarii, iar in urma anchetei a reiesit faptul ca, intr-adevar s-a "coafat" licitatia, iar firma germana a fost eliminata in favoarea unor "ciumpalaci" romani care la acel moment nici macar nu produceau respectivele amortizoare (asadar experienta ioc), DE CE NU A EXISTAT O REACTIE DURA ???

De ce, asa cum s-a intamplat cu "paduchii" din vamile romanesti (apropos, crapii cei mari, stau si acum bine merci si...dupa cum vedeti, s-a cam stins "circul"), nu s-a purces la ARESTAREA TUTUROR CELOR CARE AU "COAFAT" LICITATIA, ATENTAND IN MOD GRAV LA SIGURANTA NATIONALA???

De ce, scumpii mei????

Aici, nu mai vorbim de o "mita" din vamile romanesti, chiar si de milioane de euro ci....de un ACT ABSOLUT CRIMINAL, care in caz de cutremur urmat de o calamitate la Centrala Nucleara, ar avea consecinte absolut dramatice si de nereparat, nu numai pentru Romania ci pentru intreaga Europa.

S-a intamplat tragedia de la Cernobal, acum....mai nou, tragedia de la Centrala Nucleara din Japonia. Nu este suficient??? Cat de cretin si retardat poti sa fi ca fiinta umana sa nu realizezi ca energia nucleara nu "iarta" si....lasa "amprente" pe sute de ani???

Asadar dragii mei, ieri, cam toata ziua m-am gandit la aceasta infricosatoare varianta, pe care se pare ca cei pusi sa ne "apere", n-o prea iau in consideratie.

Chiar ma uitam la baietelul meu si ma gandeam, ce sentiment de nesiguranta poti trai cand te gandesti ca un imbecil retardat imputernicit sa semneze un contract, alege sa elimine cu buna stiinta o firma germana, NUMARUL 1 MONDIAL, in favoarea unei firmulite romanesti, care nici macar nu producea la acel moment amorizoarele pentru protectia echipamentului nuclear, si...astfel, joaca "ruleta ruseasca" cu viata copilului meu, care.....poate ajunge sa fie la randu-i tata, numai daca, din fericire, Romania o sa fie ocolita de vreun cutremur semnificativ precedat de o calamitate la Centrala Nucleara.

ESTE ABSOLUT INCREDIBIL !!!!

P.S. Inca sper ca cele semnalate in presa sa nu fie adevarate! Desi...se pare ca sunt cat se poate de adevarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu