...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 24 martie 2011

CE DOR MI S-A FACUT DE...DELTA !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Dragii mei, azi, voi scrie extrem de "usurel", iar pentru cei care zambesc si isi spun in barba ca in general scriu "usurel", atunci....azi, voi scrie mai "usurel" decat de obicei. :):):)

Nu ma bag in absolut niciun subiect, desi....mi-a venit sa rad cand am auzit (nici nu aveam cum pentru ca, pe toate radiourile si televiziunile se discuta) ca recent s-a facut un studiu mondial cu privire la LUNGIMEA PENISULUI, iar "dotatii" barbati romani, ocupa locul 101 in lume si ULTIMUL LOC in Europa, cu o lungime medie de 12,75 cm. :):):)

Dar, voi stiti ca pe orice mascul roman care-l intrebi cat o "are", iti spune de la 18 in sus. :):):)

Ar mai fi aberatiile Oanei Zavoranu, care acum...dupa terminarea MARII IUBIRI cu sexosul Pepe (adulat ani de zile de distinsa doamnita), spune despre el ca este "varza" in pat, ca nu este nici "dotat", iar mai nou ca este HOMOSEXUAL. :):):)

Jenante declaratii, insa....dupa cum chiar ea spunea "Are viata in fata", asa ca o sa aiba tot timpul din lume sa se "iubeasca" (vedeti voi, am evitat termenul babardeasca) cu barbati mai "dotati" si mai buni la pat decat incriminatul Pepe. :):):)

ORICUM...JENANTE DECLARATII !!!

Nu mai vreau sa mai discut nici de pericolul maxim care se pare ca exista la Centrala Nucleara de la Cernavoda, nici de rusinoasa purtare a Guvernului care, a taiat 15 milioane de ron, destinati subventionarii LAPTELUI PRAF pentru mamicile care nu pot alapta, nu mai vreau sa mai discut despre nimic.

STITI DE CE ??? :):):)

Pentru ca, mi s-a facut un dor nebun de Delta Dunarii.

Asa ca, m-am uitat prin fotografiile de anul trecut si....deja am inceput sa-mi imaginez urmatoarea "iesire" in Delta.

Eeeee, cel putin in cazul subsemnatului, atunci cand plec in Delta, se intampla un intreg ritual. Fiti atenti aici. :):)

Daca suntem mai multe masini, intalnirea are loc in parcarea de la km 20 de pe Autostrada Soarelui. Dupa care, conducem in "coloana" pana ajungem in Slobozia, unde....100% oprim la benzinaria Petrom de pe partea dreapta in sensul nostru de mers, unde....mancam un sandwich si bem o cafea.




Apoi, ne continuam drumul pana la Harsova, iar ultimii 90 de km ramasi pana la Tulcea sunt absolut superbi, "asfaltul" fiind impecabil iar privelistea foarte frumoasa. Intotdeauna, mai oprim la un refugiu pentru o "tigara", o gura de cola si putina "miscare".

Cand ajungem in Tulcea, de fiecare data, mergem la acelasi magazin cu "momeli" pentru pescuit....fireste :):):)





Apoi, exista 2 variante:

a) daca mergem la Crisan, suntem luati cu o salupa rapida, pentru ca avem de mers cam 1 ora pe "apa".

b) daca mergem pe bratul Sfantu Gheorghe, mai mergem cu masina pana la Murigheol, de unde suntem luati cu o barcuta cu motor, avand de mers pe apa cam 10-15 minute pana la pensiune.

In septembrie anul trecut, am fost la Crisan, la o pensiune absolut superba (ma cunosc bine cu patronul, fiind prieten cu fata acestuia) si....alegerea a fost foarte buna.



Camerele sunt frumoase si spatioase iar privelistea din jurul pensiunii este extrem de linistitoare.







Si...dupa ce am mancat si ne-am odihnit un pic, bineinteles ca ne-am urcat in barca si am plecat la pescuit. Plimbarea cu barca pana la locul de pescuit, cel putin pentru mine, este extrem de placuta iar peisajele sunt absolut superbe.











Mmmmmm, nu stiu cat de mult, putin sau deloc va place voua Delta, insa eu sunt indragostit total de aceste meleaguri si....mi s-a facut un dor nebun sa le vad din nou. :):):)

Uite, azi....cred ca vor fi in jur de 20 de grade, nici nu vreau sa ma gandesc cat de frumos este in Delta pe un asemenea timp. Cea mai buna temperatura in Delta este undeva la 20-23 de grade, nici prea cald si nici prea frig. :):)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu