...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 martie 2011

CE CADOU SA-I CUMPAR TATALUI MEU???

Buna dimineata, dragii mei!

Dragii mei, sunt din ce in ce mai bine dispus! Da, da, da, sunt semne clare ca...usor dar sigur, primavara se instaleaza. Maine, cica, ar fi in jur de 15 grade, ceea ce inseamna ca, voi incepe plimbarile cu baietelul meu prin parcul I.O.R....abia astept. :):)

Aaaaa, uitasem, tot azi, incurajat de vremea frumoasa, mi-am spalat si masina.
Acum, cand ma uit la ea, parca nu-mi vine a crede ca este masina mea. :):):)

In fine, am mai fost si la cumparaturi in Auchan, unde am lasat vreo 700 de ron. Bai, fratilor, eu niciodata nu ma uit la preturi, iau de pe raft si pun in carucior, insa....cred ca in ultima vreme au cam crescut preturile, pentru ca....cu fiecare saptamana care trece, las tot mai multi bani in Auchan. :):):)

SI...IN PREZENT, AM O MAAAAARE DILEMA !!!

Azi, este 11 martie 2011, ziua in care tatal meu implineste 77 de ani. :):)



Ma tot gandesc inca de ieri, ce cadou sa-i cumpar. Mi-am "stors" mintea in toate felurile, neajungand la niciun rezultat. Asa ca, sunt pe punctul sa iau o decizie, pe care am mai luat-o si cu alte ocazii:

AM SA-I DAU 500 RON SA-SI CUMPERE CE VREA EL !!!

Stiu, stiu, stiu, cunosc perfect parerile de genul celor expuse de sora mea "Cum sa-i dai bani? Nu se face asa ceva! Trebuie sa-i cumperi un cadou!", etc, etc, etc. :):)

Insa, cu permisiunea dvs., am sa incerc a argumenta, de ce, aproape 100% am sa-i tatalui meu 500 ron, sa faca ce vrea cu banii.

Din experienta, stiu ca pe 1 AUGUST, cand este ziua mea, cu 2 exceptii (!!!), de-a lungul timpului am primit numai "tampenii", care nu mi-au placut, care nu mi-au folosit, samd.

De 2 ori s-a intamplat sa primesc de ziua mea, lucruri care mi-au placut:

- un sonar pentru pescuit, primit de la o persoana, acum cativa ani, care chiar mi-a placut si pe care-l folosesc si azi;

- o bricheta, primita anul trecut de la cumnatelul meu, care imi place foarte mult si pe care o folosesc zi de zi;

IN REST, IN ULTIMII CEL PUTIN 25 DE ANI, NUMAI "TAMPENII" AM PRIMIT DE ZIUA MEA, ASTA CA SA NU MAI SPUN CA MAI COSTAU SI O GROAZA DE BANI !!!

Spre exemplu, sora mea, mereu imi cumpara parfumuri. Si...le mai cumpara si din magazinele de "fite", dand o groaza de bani, insa nu tine cont ca MIE, un singur parfum imi place 100%...Emporio Armani (cel gri).

Mereu imi vine cu cate un parfum, recomandat de nu stiu cine, care...bineinteles ca nu-mi place si n-am ce face cu el. :):):)

Nu mai spun de sticlele de whisky (EU, CARE NU PUN PICATURA DE ALCOOL IN GURA!!!) sau....de hainele, cumparate tot din mall-uri, scumpe ca naiba si care nu se "pupa" deloc cu gusturile mele.

La ultima reuniune de familie, adica de Craciun, mi-am golit sifonierul de vreo 6 camasi absolut noi, cel putin 10 tricouri tot la fel de noi, vreo 2 parfumuri si....vreo 3 sticle de bautura, pe care le-am "impartit" cui a avut nevoie, pentru ca....ACELE CADOURI PE CARE LE PRIMISEM DE-A LUNGUL ULTIMILOR ANI, PUR SI SIMPLU NU-MI FOLOSEAU LA NIMIC SI LE TINEAM AIUREA IN SIFONIER.

Bai, fratilor, cand este ZIUA MEA si vrei sa-mi faci un cadou, pai...fa in asa fel incat sa-mi faca placere ce imi cumperi, sa fie exact pe gustul meu, samd.

Asa, idiot cum sunt, consider ca, exceptand situatiile in care stiu ca o persoana foloseste "x" parfum si n-am cum sa dau gres daca-l fac cadou sau....alte situatii "fixe", consider ca...mai bine dau niste bani acelei persoane sa faca ce vrea cu acei bani!

Aaaaaa, stiu, stiu, stiu..:):):)

Poate acea persoana isi cumpara tigari de acei bani sau....ii joaca la "pacanele". Foarte bine, daca este "ziua" acelei persoane si asta vrea sa faca cu ei, eu nu pot decat sa ma bucur.

Nu voi "imbratisa" niciodata sintagma "Pai, nu-i dau bani pentru ca nu-si cumpara nimic". Aaaaa, pai mai bine sa-i cumpar eu ceva care nu-i place, care n-o sa-l foloseasca niciodata, samd. :):):)

Buna gandire, n-am ce spune, insa.....sa fie la altii :):):)

Pai, daca tot iti face placere sa cheltuiesti niste bani cu "ziua" cuiva, atunci....cred ca dorinta ar trebui sa fie, sa-i faci placere acelei persoane, nu doar sa te "achiti" de o obligatie. :):):)

Asa ca, dupa ce m-am gandit bine, imi dau seama fara echivoc ca.....daca, am sa-i dau tatalui meu 500 ron, de ziua sa, sa-i cheltuieasca cum vrea el, cred ca o sa fie cel mai fericit.

La naiba, are 77 de ani si....una dintre placerile sale este sa isi faca bilete la "pariuri sportive" si sa urmareasca meciurile pe teletext. Nu pariaza multi bani, ci bilete de 2-3 lei, asa ca....500 de lei, ii ajung la "greu". Iar daca vrea, foarte bine, isi poate cumpara singur si o pereche de pantofi. :):):)

Nu stiu care este parerea voastra, insa....consider aproape 100% ca procedez corect, avand in vedere ca vreau ca tatalui meu sa-i faca placere, nu sa zambeasca "protocolar" si in gandul sau sa spuna "Ce naiba sa fac cu prostia asta, nici macar nu-mi place!". :):)

Aaaaa, stati, stati, stati, ca mi-am adus aminte de ceva, absolut mondial. :):):)

Pe 1 august 2009, ajung acasa si il vad pe Jungle Man, transpirat tot. Il intreb, de ce, este asa de transpirat si....imi arata un set de "gantere" pentru exercitii fizice, pe care mi-l cumparase cadou de ziua mea.

Din "start" mi-am dat seama ca n-am ce sa fac cu acel "set", pentru ca....ganterele cantareau cate 12 kg fiecare, iar eu....cand ma apucam sa fac exercitii, imi trebuiau gantere de 20-25 kg. :):):)

Permitandu-mi, i-am spus lui Jungle Man "Ce mi-ai cumparat ganterele astea, ce sa fac cu ele??? Tu nu stii ca atunci cand fac exercitii, lucrez cu mult mai multe kg???".

Bineinteles, niciodata nu le-am folosit, stau si acum prin balcon, asa ca.....DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, CA SA FACI UN CADOU CUIVA, TREBUIE SA-I CUNOSTI LA PERFECTIE "GUSTURILE", ALTFEL....ACELEI PERSOANE N-O SA-I FOLOSEASCA LA NIMIC, GESTUL TAU. :):):)

Stiti cum a ajuns cumnatelul meu sa-mi cumpere cadou, acea bricheta, de care va spuneam la inceputul comentariului??? :):):)

Anul trecut, inainte de 1 AUGUST, i-am spus cumnatelului meu ca....daca, iar o sa mearga in nu stiu ce MALL si iar o sa-mi cumpere vreun articol vestimentar care nu-mi place, o sa-i dau cu el in cap. :):):)

Si...i-am sugerat sa-mi cumpere o banala bricheta. :):):)

Stati sa-mi aprind o tigara, bineinteles cu acea bricheta, de care, am grija foarte tare sa n-o pierd pentru ca imi place foarte mult. :):):)

V-am spus, de-a lungul vremii, doar 2 cadouri mi-au placut cu adevarat: un sonar pentru pescuit si o bricheta. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu