...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 25 martie 2011

BICICLETA SALVATOARE !!!

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, azi am rezolvat o maaaaaare problema care de-a lungul a mai bine de 6 luni de zile era cat pe ce, sa-mi scoata primul fir de par "alb" in cap. :):):)

Bai, fratilor, nu stiu cum sunt alti copii, insa....baietelul meu are idei multe si....fixe, iar atunci cand i s-a pus "pata" pe ceva, apoi....nu mai ai scapare cu el. :):)

Pe la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut, absolut intamplator a gasit prin casa un cos de rufe si....cum m-a mancat in fund, mi-am spus atunci ca n-ar fi rau sa-l trag prin casa cu acel cos de rufe.

Ceea ce am si facut in acea zi, insa....ce nu stiam atunci era ca asa voi face timp de aproape 6 luni de zile. :):)



Din acea zi, piciul meu a facut o asa de mare pasiune pentru acel cos de rufe, inca....rar a trecut o zi in care sa nu mi-l aduca si sa ma puna sa-l trag cu el prin casa.

In ultimele luni, cand vedeam ca imi aduce cosul de rufe, ma albeam instantaneu la fata, pentru ca....dupa ce-l trageam minim un sfert de ora, atunci cand spuneam "gata, ajunge"....incepea sa tipe ca din gura de sarpe, iar ulterior se punea pe un plans absolut devastator pentru urechile mele. :):)

IERI, INSA....S-A PRODUS MINUNEA.

Odata ca, a venit vremea frumoasa, iar a doaua oare ca, ducandu-ma la magazinul Miniblu, am gasit exact ceea ce imi trebuia ca sa scap de calvarul cosului de rufe.





Desi este o bicicleta, iar baietelul meu inca nu stie sa "pedaleze", inventatorul acestei bicicleta (Sa-i dea Dumnezeu sanatate), a fost atat de istet incat a proiectat-o in asa fel incat s-o poti impinge cu ajutorul unui maner lung, iar piciul isi tine piciorusele intr-un "suport".

Azi dimineata, la ora 10 deja eram in parcul IOR cu piciul si il plimbam cu bicicleta. Ce mai fericire pe el, statea ca un "pasa" in timp ce "taticul"...impingea. :):)

Dar, nici nu se compara efortul pe care-l faceam cand trebuia sa trag cosul de rufe, cu silentiozitatea cu care merge buclucasa bicicleta.

Asa ca, azi...l-am plimbat pe piciulica vreo 3 ore prin parcul IOR, pana a obosit, asa ca l-am asezat pe o banca sa-si traga sufletul. :):)



Dupa cateva minute de odihna, timp in care am tras repede 2 tigari, m-a tras de maneca spre locul de joaca, unde...a vrut sa-l dau in "balansoar".



Finalmente, am plecat din parc pe la ora 13 si....am dat o fuga pana la "Bila" sa-mi cumpar niste cola si tigari, moment in care am descoperit ca piciulica era inca in forma maxima.

De data asta, nu-i mai era indeajuns nici cosul de rufe, nici bicicleta ci vroia sa-l las sa se urce in masina pe locul din fata. Nu m-am opus pentru ca, oricum nu rezolvam nimic, stiind ca are idei muuuuulte si fixe, insa....i-am mai tras cateva poze. :):)



In final, dupa ce m-am intalnit cu un amic din cartier, am reusit sa fac si eu o poza cu piciul, care....deja era cam ostenit dupa atata agitatie. :):)



Iar maine, evident, fiind sambata, cu siguranta ca din nou voi fi in IOR la "impins" bicicleta, insa....este infinit mai lejer si usor decat a "trage" cosul de rufe prin casa. :):):)

Pana una alta, desi....este deja trecut de 12 noaptea, am sa ma duc sa ma joc un pic la "LUCKY LADY'S CHARM" sau....asa cum imi place sa spun...la "bile", pentru ca....am avut o zi destul de obositoare. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu