...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 martie 2011

ASA ARATA...O FEMEIE FRUMOASA !!!

Buna seara, dragii mei!

Este ceasul 12 noaptea. Mai devreme, am avut un chef nebun sa ma urc in masina si sa merg la Sala Palatului sa ma joc un pic la "Lucky Lady's Charme" (slot machine, pentru cei care nu cunosc jocul), insa....dupa o scurta chibzuinta, mi-am spus ca este mai bine sa scriu un comentariu pe blog iar apoi sa ma uit un pic pe programul meciurilor de maine, pentru ca....pe "foamea" asta, "pacanelele" sunt strangulate rau de tot si risc mai mult sa ma enervez decat sa ma distrez. :):):)

Fiti atenti dragii mei, mai intai de toate, am sa va rog sa dati click pe melodia postata mai jos si sa va uitati cu atentie la tipa care canta.

ATENTIE: Nu vreau sa va uitati la fund, sani, picioare sau la cum se "misca", ci vreau sa va uitati la....CHIPUL ACESTEI FEMEI.

Da, da, da, am spus foarte clar sa va uitati la CHIPUL ACESTEI FEMEI. Vreau s-o priviti cu mare atentie, in cele 3 minute cat dureaza melodia si....in final, imi veti da sau nu dreptate cu ceea ce am sa scriu in randurile ce urmeaza. :):)



Dupa cum ati vazut, tipa din filmuletul de mai sus, este...ALIZEE.

Dragii mei, pana vineri cand o amica de pe site mi-a trimis o melodie interpretata de aceasta Alizee, habar nu avea de ea. Insa, ulterior....filmuletul postat mai sus, cred ca l-am vizionat in intregime de cel putin 20-25 de ori. Pur si simplu, simteam nevoia repetativ sa-i privesc chipul acestei femei.

Personal, va spun ca am ramas "MUT" de frumusetea acestei femei. Incredibil cat de naturala este, cat de putin "boita" si....absolut deloc vulgara.

Despre OCHI, nici nu stiu ce sa spun, pentru ca....pe mine pur si simplu m-au fascinat. Calzi, blanzi, fara pic de vulgaritate.

Dragii mei, nu am mintit cu nimic cand am scris ca am vizionat melodia de cel putin 20-25 de ori. Pur si simplu mi-am "clatit" privirea cu o femeie cu adevarat naturala si frumoasa, fina si cu un aer de distinctie, ce mai....JOS PALARIA.

Ocazie cu care, mi-am adus aminte de toate "prapaditele" care au invadat pur si simplu ziarele si micul ecran.

Nu voi da absolut niciun nume, pentru ca nu vreau sa atac pe nimeni la persoana, insa.....PACAT CA NU-SI DAU SEAMA CAT SUNT DE JALNICE, DESI....IN MOD CLAR, SUNT ACREDITATE CA "PIESE".

Dumnezeule, cel putin din punctul meu de vedere, aceste jalnice creaturi, SUNT LA ANI "LUMINA" DE CEEA CE INSEAMNA O FEMEIE FRUMOASA, CHIAR DACA....FRUMUSETEA ESTE O NOTIUNE ABSTRACTA.

Ma uitam la aceasta Alizee, sigur o mare vedeta in tara ei si ma gandeam:

a) oare, EA, nu are bani sa se imbrace super fitos???

b) oare...EA, nu are bani sa-si faca niste tatuaje ca sa fie sexy si cool???

c) oare...EA, nu este suficient de "cunoscuta" ca sa aiba acele muuuuulte "fite" in privire si gestica pe care le vezi in Romania la toate "amaratele" vai de capul lor???

d) oare...EA, nu are suficient de multi bani, incat sa-si faca nu stiu ce coafura groteasca, unica prin prost gust???

Bai, fratilor, nu stiu daca ati privit cu atentie melodia de mai sus, insa....la final, cand a terminat de cantat, iar publicul o aclama in delir, m-am uitat la ochii ei, la ce privire plina de modestie putea sa aiba, la ce zambet fin si seducator afisa, FARA PIC DE "FITA" SI VULGARITATE !!!

Mi-am adus aminte de o "faza" petrecuta vara trecuta, la Hotel Paradiso din Mangalia, unde am fost cu baietelul meu. Cum a facut, nu stiu, insa baietelul meu a devenit "rasfatatul" personalului atat de la restaurant cat si din hotel. La un moment data, o tipa tinerica din personalul hotelului, imi spune:

"Pustiului, ii plac fetele, probabil la fel ca taticutului sau."

M-am uitat mirat la acea tanara si am intrebat-o de unde stie daca imi plac atat de mult femeile, raspunsul ei fiind ca mi se "citeste" in ochi.

Atunci, i-am spus:

"Fii atenta aici. Pe vremuri, recunosc, imi umblau ochii la greu dupa femei si....m-ar bate Dumnezeu sa sustin ca n-am fost un rasfatat din acest punct de vedere. INSA....IN PREZENT, TREC ANI DE ZILE, PANA SA OBSERV O FEMEIE CARE SA-MI PLACA CU ADEVARAT. Nu conteaza, pe strada, intr-un local, pe un site de socializare, etc, etc."

Si...pentru ca parea mirata, am inceput sa-i explic, exact ceea ce am vazut la aceasta Alizee. :):):)

Eeeee, dragii mei, vedeti voi, din umilul meu punct de vedere, O FEMEIE FRUMOASA, trebuie sa aiba chipul si trasaturile acestei ALIZEE.

Nu vorbim de un "sablon", ci....la modul general. Da, da, da....sunt scarbit pana peste cap de VULGARITATEA URIASA pe care o intalnesc in privirea a 9 din 10 femei care arata "bine", de topenia cu care se imbraca, de fitele absolut inutile care nu sunt "reclamate" macar de valoare, samd.

Pacat ca in Romania, ETALONUL FRUMUSETII, a ajuns sa fie atribuit Biancelor, Monicilor, Danielelor, samd.....femei care nu au absolut nimic in comun cu frumusetea ci doar cu o vulgaritate si topenie ABSOLUT INCREDIBILA !!!

Mai, oameni buni, cu fiecare zi care trece, ne sunt "sterse" din ce in ce mai pregnant gusturile bune. ACELASI LUCRU ESTE VALABIL SI LA BARBATI !!!

Imi fac "cruce" cand vad cate un prapadit in ziare, catalogat ca mare MACHO, cu o figura si trasaturi de "ciocanar", insa...este drept, cu un fizic bine "conturat" la sala.

Repet, n-am sa dau nume, pentru ca nu vreau sa atac pe nimeni la persoana, insa....AM SA DAU UN SINGUR EXEMPLU DE BAIAT CARE CU ADEVARAT ESTE "PIESA".

Radu Valcan, prietenul unei actrite de telenovela (Adela si...nu mai stiu). Bai, fratilor, da, da, da....fara doar si poate, acest baiat este o "piesa" din toate punctele de vedere: fizic "beton", trasaturi fine si frumusel.

Insa, cand vad alti "prapaditi", catalogati ca SUPER MACHO, pur si simplu imi vine sa-mi dau palme.

ESTE CRUNT DRAGII MEI !!!

Am ajuns in ultimul hal in ceea ce priveste gusturile bune!

Bai, desi multi ma cred un idiot si...poate chiar sunt, insa simtul estetic il am dezvoltat extrem de puternic in ceea ce priveste oamenii. Daca am ajuns ca natie sa acceptam ca ETALON AL FRUMUSETII, paparudele jalnice care ne sunt prezentate in ziare si pe micul ecran, cat si....ciumpalacii plin de "steroizi" cu trasaturi de "ciocanari" sau "strungari", pai...AM AJUNS RAU DE TOT !!! :):):)

Mai priviti in ca o data pe aceasta Alizee si....faceti singuri comparatiile cu "etaloanele" de frumusete din Romania.

Bai, fratilor, ca ma credeti sau nu, acum 20 de ani, genul de femei care azi fac furori pe micul ecran, nu-si aveau locul niciodata pe "palierul" recunoscut ca fiind destinat FRUMUSETII, CI....DOAR A VULGULUI SI PROSTULUI GUST !!!

Stiti, de ce, am vizionat clipul cu Alizee, de cel putin 20-25 de ori???

Pentru ca, nu ma mai saturam sa-i privesc....OCHII !!! Cata naturalete, caldura, finete si distinctie poate sa emane privirea acestei femei.

Daca ati vizionat cu atentie melodia, sunt momente in care daca faci un "stop-cadru" pe chipul sau, cu usurinta poti sa-ti imaginezi ca esti la o sedinta de GUVERN iar femeia din fata ta, este consiliera primului ministru. NU ESTE ABSOLUT NICIO DIFERENTA !!!

In schimb, faceti un "stop-cadru" pe chipul ORICAREI (!!!) cantarete din Romania (cu mici exceptii, poate Paula Seling si inca cateva), si....sa vedem, daca puteti sa va imaginati ca sunteti la o intrunire de afaceri iar femeia din fata voastra este o directoare, consiliera, etc, etc.

Din pacate, mai degraba va duceti cu gandul ca sunteti intr-un alt...."LOC" :):):)

BRAVO ALIZEE, DIN TOATA INIMA SI DIN TOT SUFLETUL: RESPECTELE MELE !!!

Asa trebuie sa arate O FEMEIE FRUMOASA, si....dupa cum ati vazut, nu este vreo "piesa" cu cracii pana la gat, cu "silicoanele" pe afara, cu nu stiu ce fund, samd....ci, o fata micuta de statura, iar fizic, desi...foarte armonios, nu iese cu nimic in evidenta.

Aaaaaa, inca ceva: PRIVITI-O CUM SE "ONDULEAZA" CAND DANSEAZA, INSA....NICI MACAR UN GRAM NU EXISTA VULGARITATE !!! Totul este atat de natural si finut, incat...cel putin pe mine, m-a lasat "MUT". :):)

P.S. Atat mai spun: Pacat ca multe dintre femeile de azi, nu-si dau seama ce privire plina de vulgaritate au, ce jalnice sunt, desi se cred extrem de "piese", iar....desi, mai toate se dau "mironosite", un barbat versat care stie sa citeasca privirea, nu-i mai trebuie vreun "C.V.". :):):)

Recunosc, pe aceasta ALIZEE, as privi-o in ochi, zi si noapte, pentru ca ceea ce ii degaja OCHII, actioneaza pur si simplu ca un balsam in acest "ocean" imens de VULGARITATE SI TOPENIE !!!

Uite, am sa dau in final un singur exemplu, din afara tarii: PARIS HILTON. O "aratare", vai de steaua ei, despre care nu citesti decat ca s-a imbatat, s-a drogat si a facut sex cu nu stiu cine.

IAR PRESA O ACREDITEAZA CA O FEMEIE "PIESA".

Dumnezeule Mare, poate sunt eu cel mai mare idiot de pe fata pamantului, insa....personal, o gasesc o "aratare" de femeie plina de vulgaritate si prost gust, iar asocierea acesteia cu FRUMUSETEA, este pur si simplu o blasfemie.

Un comentariu:

  1. Sunt intru totul de acord cu ceea ce ai scris. Intr-adevar, aceasta Alizee este o femeie foarte frumoasa, cu un chip angelic, fara fite, fara vulgaritate in tinuta si prezenta scenica si foarte finuta. O frumusete naturala cum putine artiste de la noi o au.
    Si, mai ales, are niste ochi superbi. Foarte norocos barbatul care o are langa el.

    RăspundețiȘtergere