...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 3 martie 2011

"AMPRENTA" TRECUTULUI.

Buna dimineata, dragii mei!

Dimineata, la 8,30 deja intram in Auchan sa fac cumparaturi. Imi place sa ma duc dimineata, pentru ca este liber si nu este deloc aglomerat. Apoi, am fost si am jucat niste bilete la "loto" pentru tragerile de diseara, iar acum....dupa ce mi-am luat cateva "bucati" de la baietelul meu care si-a facut un obicei sa-si arate in acest mod dragostea fata de mine, mi-am aprins o tigare si m-am pus pe scris.

Bai, fratilor, aseara am avut o discutie extrem de interesanta despre "AMPRENTA TRECUTULUI", cat timp te urmareste si in ce masura iti afecteaza viata.

Chiar si dupa discutia de aseara, pe care am purtat-o cu o persoana foarte inteligenta si cu care comunic perfect, raman la aceeasi PARERE:

SUNT EVENIMENTE "UNICE" CARE FIIND TRAITE, TE LASA "HANDICAPAT" PE VIATA, SUFLETESTE VORBIND.

Nu mai intru in amanunte pentru ca imi este imposibil sa explic cum este sa fi in mijlocul oceanului pe o furtuna ingrozitoare, unor oameni care, cel mult au trait "valurile" de pe lacul Cismigiu.

Sintagma "Viata merge inainte" este perfect adevarata pentru ca....chiar merge inainte, insa din puncul meu de vedere, odata ce ai trait acele MOMENTE UNICE, ramai "handicapat" pe viata, sufelteste vorbind.

Am intalnit multi oameni care stiu ce vorbesc, desi.....sunt infinit mai multi cei care se bat cu pumnul in piept si spun "Hai, bai, frate....viata merge inainte".

Nu, dragii mei, desi...nu-mi doresc, vor fi suficienti cei care, dupa ce vor trece prin ce am trecut eu si isi vor da seama ca au trait acele UNICE momente, vor realiza ca....pe viitor, viata merge fara doar si poate inainte, insa o simti prin fiecare por al pielii si prin fiecare respiratie ca ai ramas "handicapat" pe viata, sufleteste vorbind.

Personal, si azi...la ani distanta de tot ce am trait, VISEZ NOAPTE DE NOAPTE (cel putin 8 din 10 nopti), momente crancene traite candva, ma trezesc in plina noapte buimac si transpirat, mergand in bucatarie sa fumez o tigare.

In cazul meu, desi...nu pare, VIATA CHIAR A MERS INAINTE, sunt alt om, am alt comportament, scriu pe blog unor sute de oameni, imi cresc copilul, nu mai "bifez" pe site, sunt infinit mai apropiat de Dumnezeu, imi fac rugaciunea in fiecare seara in genunchi, samd.

Insa, NU EXISTA ZI DE LA DUMNEZEU IN CARE SA NU MA GANDESC LA TOT CE AM TRAIT !!!

ZI DE ZI...imi vin in minte momente crunte pe care le-am trait, pur si simplu nu le pot sterge din creier, iar puterea cu care isi fac prezenta ZILNIC (!!!), este ca si cum s-ar fi intamplat zilele trecute, nu acum cativa ani.

Aceasta "AMPRENTA A TRECUTULUI", este o problema pe care nu am reusit s-o deslusesc, desi....am incercat cu tot ce-mi sta in putinta.

Orice as face, in fiecare zi imi vin in minte, ca un tavalug, toate momentele crancene pe care le-am trait.

Deja, nu-mi mai fac iluzii seara cand ma culc, stiu ca peste noapte, in 8 din 10 cazuri, voi visa aceleasi lucruri, uneori cu o intensitate "turbata" ceea ce ma face sa ma trezesc in plina noapte transpirat leoarca.

Multi dintre semneii mei, citesc si rad, insa....o mica parte dintre noi, stim despre ce vorbim si am acceptat demult ca vom fi niste oameni "handicapati" sufleteste pe viata.

Din pacate, viata iti ofera fara sa sti, momente ce odata traite, urmarile sunt CRUNTE SI FARA VINDECARE, indiferent de ce se intampla in jurul tau.

La fel, eram si eu tentat sa rad acum cativa ani, cand altii imi spuneau aceste lucruri, insa....azi, nu numai ca nu rad, insa le traiesc pe pielea mea.

Cu "AMPRENTA TRECUTULUI" nu-i de joaca, insa...din pacate, 95% dintre semenii nostri, merg azi cu barca pe lacul Cismigiu si spun ca fac "CALATORIA VIETII LOR", insa....peste foarte putina vreme merg cu alta barca tot pe lacul Cismigiu spunand la fel, ca fac "CALATORIA VIETII LOR", bineinteles, uitand ca doar cu ceva vreme in urma, au mai spus la fel.

Eeeee, cand acei oameni, vor ajunge in mijlocul OCEANULUI pe timp de furtuna, cu siguranta de 100%, sub nicio forma nu vor mai uita ce au trait. :):):)

Ba, din contra, vor retrai ZI DE ZI, imesele traume sufletesti, chiar si la ani distanta, iar noaptea, cand vor pune capul pe perna, vor stii ca in 8 cazuri din 10, vor visa acele momente crunte.

Dragii mei, cel putin din punctul meu de vedere si...al altor putini oameni care stiu ce vorbesc, AMPRENTA TRECUTULUI, atunci cand exista, iti "handicapeaza" pe viata sufletul, inima si fiinta.

Eu, o recunosc sincer, desi....nu imi doresc, realizez cu fiecare zi care trece ca, voi fi un om "handicapat" pe viata din punct de vedere al sufletului si fiintei, si....in fiecare noapte cand visez toate momentele cumplite pe care le-am trait, trezindu-ma si mergand la bucatarie ca sa fumez o tigara, ma intreb:

OARE, O SA DUREZE O VIATA ACESTE VISURI???

Din pacate, pentru ca nu imi place sa ma mint singur, am inceput demult sa accept ca....este foarte posibil ca raspunsul sa fie "DA".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu