...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 17 februarie 2011

NU FACETI VICTIME COLATERALE !!!

Buna seara, dragii mei!

Ce mai faceti dragilor??? :):) Hai sa fac un pariu: Cei de buna credinta dintre voi si....sunt multi, v-ati tot gandit si v-ati pus doua intrebari, azi, vis-a-vis de blogul meu:

a) ce face motanelul, oare...spumega de nervi?

b) CINE O FI PERSOANA?

Pai, hai sa va raspund pe "scurt" la ambele presupuse intrebari, pentru ca....dupa aceea, vreau sa reluam sirul subiectelor de viata si sa le "despicam", asa cum v-am obisnuit de luni de zile pe acest blog. (din pacate, am cam batut pasul pe loc, in ultimele zile)

Azi, motanelul a avut una dintre cele mai bune zile din ultimele 10. S-a trezit dimineata pe la 7,30, a mancat pe fuga niste biscuiti si a baut un pahar cu cola, dupa care, alaturi de Jungle Man, si-a lasat consoarta la serviciu si...s-a indreptat catre Judecatoria sectorului 3. (abia am gasit un loc de parcare) :):)

La ora 9:00, motanelul, fuma deja o tigare si bea un capucino in curtea Judecatoriei Sectorului 3, convingand-o pe Natasa ca nimeni n-o considera nici "siliconata" si nici o dama de companie, pentru simplul motiv ca, acea persoana care a acreditat aseara toate aceste abjectii, prin mesajele postate pe blogul meu, ma "tintea" de fapt pe mine si....s-a razbunat pe ea, pentru indrazneala de a interveni in apararea mea.

Am ras, am glumit, am luat act ca mi-a postat la profil (din nou) niste versuri, dupa care....fiecare si-a vazut de treaba. Scapat de la Judecatorie, relativ repede, au urmat alte telefoane si discutii, cu alte persoane, la fel de dragute.

Sincer, ma cam doare urechea de cat am vorbit azi la telefon, insa....trebuie sa va mai spun ceva!!!

Pe la ora 11,45, desi...inca nu se deschisese pentru public, am intrat in Restaurantul Trattoria Antico Dolo (de pe B-dul Decebal), unde, cu amabilitatea ospataritelor care ne stiu de clienti fideli, eu si Jungle Man, ne-am asezat la o masa si am asteptat momentul in care "bucataria" s-a pus pe treaba.

Evident ca am mancat penne siciliene si....minunatul tort de ciocolata (jur ca este fantastic) :):):)

Asadar, la prima presupusa intrebare, am raspuns. (acum, "prietenii" vor spune: Ce idiot, de unde stie ca ne-am intrebat ce face el?) :):):)

La a doua presupusa intrebare, raspunsul este simplu:

NU VOI FACE NICI CEL MAI MIC EFORT DE A MA APROPIA CAT DE CAT, DE UN EVENTUAL "REZULTAT" !!! NU VREAU SA AFLU, CINE ESTE PERSOANA !!! (oricum, nici n-as putea afla cu precizie)

Oricum, grupul banuitelor a fost restrans de imbecilitatea respectivei persoane, care....fara sa-si dea seama, cand a postat ultimul mesaj pe care l-am sters, a folosit o "sintagma" pe care n-o stiau decat maxim 5-6 persoane (incluzandu-l si pe Jungle Man, singurul barbat, dar care, n-are cum sa fie banuit, pentru ca era la mine cand primeam postari pe blog) :):):)

DAR, CHIAR SI CU ACEST GRUP RESTRANS DE "BANUITE", NU MA INTERESEAZA CINE ESTE PERSOANA !!!!

Si...daca prin absurdul absurdului, as afla cu exactitate cine este, AVETI CUVANTUL MEU DE ONOARE CA, NICIODATA (!!!), nu i-as face public numele pe blog, ci...i-as spune doar: sa-ti fie rusine !!!

Imi este suficienta SATISFACTIA ca isi "roade" unghiile de ciuda ca blogul meu este citit din ce in ce mai mult de diverse persoane (mai ales femei), si ca.....este constienta ca motanelul232, merge inainte indiferent de marsavul atac, absolut grotesc!!! :):):)

Ii doresc tot binele din lume, desi...in mod clar, la cat de OTRAVITA este de ura, invidie si rautate, acestei femei, cat de curand o sa-i vina "nota de plata", exact de la CEL CU CARE SUBSEMNATUL, ARE UN "DIALOG" IN FIECARE SEARA, INAINTE SA SE CULCE !

Gata...subiect "inchis"!!! :):):)

Hai, sa vorbim un pic de sintagma: "VICTIMA COLATERALA" IN RELATIILE INTIME !!!

M-am gandit repede si....mi-am adus aminte ca de 2 ori in viata, am fost in postura de VICTIMA COLATERALA, fara ca initial, sa am nici cea mai mica banuiala. :):)

Ca sa va exemplific, voi alege sa discut despre cazul care mi s-a parut, cel mai RELEVEANT. :):)

Pe scurt: anul 2003, cunosc o tipa. N-o mai descriu pentru ca, primesc prea multe ganduri negative. La acel moment, EA era cea care pusese ochii pe mine si....prin intermediul unor cunoscuti, a facut tot ce ii sta in putinta sa ne cunoastem.

Ajunsi la momentul "adevarului", in casa distinsei doamne, motanelul232, in timp ce statea pe o canapea si privea catre "despicatura" halatului, de unde se vedeau doua picioruse foarte incitante, rosteste:

"Mai, x....spune-mi un lucru. Esti constienta de faptul ca viata mea este destul de trepidanta, stresanta, cu multe "probleme", iar EU...NU-TI POT OFERI NIMIC SERIOS?"

Doamna (parca vad si acum momentul), si-a bagat piciorusele sub fundulet, si...uitandu-se lasciv la mine mi-a spus zambind:

"Ti-am cerut, eu....ceva serios??? TI-AM SPUS DOAR.....M-AM DESPARTIT DE 1 AN SI JUMATATE DE "FOSTUL", PE CARE L-AM IUBIT FOARTE MULT SI....ACUM, ESTI PRIMUL BARBAT CARE MI-A PLACUT DUPA ACEL MOMENT. Nu ti-am cerut nimic serios!"

NOTA: Retineti!!! Mi-a spus 1 an si jumatate !!!

Nu mai subliniez ca, in acel moment, aproape fara sa-mi dau seama, mi-a scapat intrebarea "Bine, si...sa inteleg ca de 1 an jumatate, nu ai mai fost cu niciun barbat?"....iar raspunsul doamnei cu piciorusele si funduletul sau "mondial", a fost: "Nu, n-am mai fost cu niciun barbat, pur si simplu, nu mi-a placut nimeni".

Din acel moment, pe nesimtite, au trecut aproape trei ani de relatie "extra" cu acea distinsa doamna.

Dupa primele 3 luni de relatie "extra", doamna mi-a spus "Te iubesc" si a fost foarte suparata ca eu n-am putut sa-i spun, asigurandu-ma ca niciodata nu-mi va mai spune acele cuvinte.

Ok, acum facem un "arc" peste timp, si....ne plasam dupa 2 ani si jumatate de relatie "extra", cand....intr-o discutie, absolut intamplatoare, distinsa doamna, vorbind de "fostul" (cel pe care l-a iubit inainte de a ma cunoaste), s-a referit la luna si anul cand s-a despartit de acesta!

Nici n-a inchis bine gura, ca...MEMORIA motanelului, striga: CEVA NU SE "PUPA" DIN CEEA CE DECLARA ACUM, CU....CEEA CE A DECLARAT ACUM 2 ANI JUMATATE!!!

Si...in urmatorul minut, motanelul232, a facut demonstratia ca, acum 2 ani jumatate, cand s-au cunoscut, distisa doamna a acreditat faptul ca era despartita de 1 an jumatate de "fostul" pe care l-a iubit foarte mult, iar conform declaratiilor din prezent, rezulta clar ca la acel moment (cand m-a cunoscut), ERAU DOAR 6 LUNI (!!!) DE CAND SE DESPARTISE DE "FOSTUL" !

Firesc, m-am umplut de "spume" si....am intrebat scurt:

Spune-mi sincer, dar...AI BUNUL SIMT SI NU MA MINTI: Daca, atunci, dupa 3 luni de relatie cu mine, cand imi spuneai "Te iubesc", te-ar fi cautat "fostul" si si-ar fi pus cenusa in cap, rugandu-te sa te impaci cu el, avand in vedere si faptul ca l-ai iubit mult, CE-AI FI FACUT?"

Distinsa doamna, a incercat instant sa-mi bage "placa" cu "Hai, domnule, ce-ti veni acum, dupa 2 ani jumatate", insa.....privindu-ma in ochi si dandu-si seama ca nu este loc de "manevra", decat sfidandu-mi inteligenta si afisandu-si lipsa de respect fata de mine, mi-a raspuns, scurt si sincer:

"Mircea, de ce sa mint, NU STIU CE-AS FI FACUT?"

Atunci, i-am spus urmatoarele:

"Corecteaza-ma daca gresesc: cand m-ai cunoscut, erau 6 luni de cand te despartisei de marea ta iubire. Peste 3 luni, imi spuneai "Te iubesc" si te suparai ca nu ti-am spus si eu, acuzandu-ma ca TE RESPING SI TIN RELATIA LA DISTANTA. Axiomatic, in acel moment, aveai 9 luni de cand te despartisei de "fostul", din care....3 luni petrecute cu mine. In plus, accepti ca, daca dupa 9 luni te cauta "fostul" si te ruga sa va impacati, NU STII CE AI FI FACUT! Corect sau nu??? Daca este corect, atunci, vreau sa-mi spui, ce-as fi fost eu, in acel moment??? CUMVA, VICTIMA COLATERALA???".

Din nou, dupa o alta incercare de "eschiva", nescapandu-i nicio clipa privirea, distinsa doamna, lasand capul in jos (parca o vad si acum), a raspuns:

"Ok. Asa este....AI FI FOST VICTIMA COLATERALA", adaugand ca, totusi....in prezent, tine enorm la mine.

Discutia s-a incheiat amiabil, i-am MULTUMIT PENTRU SINCERITATE, iar relatia s-a terminat cateva luni mai tarziu, dupa aproape 3 ani de zile, dar in niciun caz din motivul acelei discutii, nici vorba!!!

Nu mai explic care este "MESAJUL", mizez pe inteligenta voastra si n-am niciun dubiu ca l-ati "prins".

SFATUL MEU: NU FACETI VICTIME COLATERALE !!! NU-I CORECT !!!

IAR IN PLUS, FOLOSITI CU PRUDENTA CUVINTELE "MARI" !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu