...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 15 februarie 2011

ATI INTALNIT UN DOBITOC MAI MARE CA MINE???

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, AZI....M-AM ENERVAT CUMPLIT !!! Si..aveti cuvantul meu de onoare ca, nici nu mai stiu de cat timp nu ma mai enervasem. :):) Reusisem acest lucru.

Mi-am luat tensiunea care, evident ca explodase la 20 cu 108. A trebuit sa iau imediat un tertensiv si un norvasc. Pur si simplu, dupa 5 minute de enervare, mi-a fost extrem de rau, simteam ca-mi pulseaza capul de credeam ca o sa-mi explodeze.

Culmea este ca, dupa ultimele zile in care nu mi-a fost deloc usor sa scriu despre niste momente extrem de dureroase pe care si azi le simt ca si cum le-as fi trait ieri, credeti-ma pe cuvant ca ultimul lucru de care aveam nevoie, era sa ma ENERVEZ!

Dupa ce si-au facut efectul medicamentele, scazandu-mi tensiunea si calmandu-ma, m-am intrebat sincer, asa cum va intreb si pe voi, daca:

NU CUMVA, SUNT CEL MAI MARE DOBITOC DIN CATI EXISTA PE ACEST PAMANT??? :):):)

Normal, va intrebati, de de, m-am enervat azi, atat de tare?

Raspunsul, desi....as face pariu ca, va ganditi cu totii ca ar avea legatura cu femeia de care am scris in ultimele zile pe blog, TREBUIE SA VA SURPRIND si sa va spun ca, nu are nici cea mai mica legatura cu acea femeie!!! :):):)

Nici vorba, fiti atenti aici!

Acum, multe luni de zile, aproape jumatate de an, am cunoscut pe siteul de socializare, o femeie casatorita, frumusica si foarte bine construita fizic, cu care la vremea respectiva am inceput un dialog.

La un moment dat, dupa vreo 2 luni, pe la finalul lunii octombrie, m-am enervat foarte tare vazand in comportamentul acelei femei, aceleasi "faze" cu care eram mai mult decat obisnuit, pe care le stiam pe dinafara, precum si multe cuvinte fara niciun pic de acoperire in realitate. Nu mai dau acum alte detalii, insa....pentru cei care chiar doresc a afla lucrurile destul de "suculente" ale acelei "povesti", pot sa caute in arhiva blogului si sa citeasca urmatoarele comentarii:

- Cumva....am "ciunga" in par ? (scris pe 14.10.2010)

- Mostra de tupeu maxim! (scris pe 22.10.2010)

Asadar, dupa ce m-am enervat atunci, scriind cele 2 comentarii mentionate, am "sters-o" pe distinsa doamna din lista mea de prieteni de pe site si am incetat orice dialog cu ea.

Peste vreo 2 saptamani, m-a sunat pe data de 8 noiembrie, ca sa-mi spuna "La multi ani" de ziua baietelului meu (Sfantul Mihail si Gavril), insa....am fost destul de rezervat in discutie, care oricum a continut numai banalitati, pe durata a 5-10 minute.

Daca nu ma inseala memoria, ulterior, distinsa doamna mi-a mai dat un mesaj pe site de Revelion urandu-mi "La multi ani", si....cateva zile mai tarziu cand am postat niste poze pe blog cu baietelul meu, in cadrul unui comentariu. La ambele mesaje primite pe site, i-am raspuns, insa....m-am limitat la atat.

Dupa alte cateva zile, tot prin luna ianuarie, intr-o seara, aceeasi doamna ma apeleaza pe site si imi transmite ca i-a fost dor de mine si....a intrat pe profilul meu, rugandu-ma sa nu ma supar. In acelasi dialog imi spune ca, STIE CA A GRESIT in luna octombrie, ca regreta enorm, ca s-a gandit la mine de multe ori si mi-a simtit lipsa foarte mult si ca isi CERE IERTARE, PENTRU PURTAREA DIN LUNA OCTOMBRIE.

NOTA: A nu se intelege gresit! Cu acea doamna, nici macar nu m-am intalnit o singura data ci doar am vorbit la telefon!

Asa cum o fac intotdeauna, nefiind un ranchiunos si nici actionand pe orgoliu, i-am spus si ei, ce i-am spus si acum cateva zile, femeii despre care am scris pe blog in ultimele comentarii, ca.....AM IERTAT-O DEMULT, INSA....SE MINTE SINGURA DACA CREDE CA REGRETA COMPORTAMENTUL AVUT (!!!), pentru ca....chiar asa a vrut sa se comporte, nefiind o regretabila greseala.

Bineinteles, ca de fiecare data, am auzit aceeasi "placa", cu:

- "Nici nu stii cat gresesti si nici nu stii cat am suferit"

- "Mi-a pasat mai mult decat iti poti imagina"

Etc, etc, etc....

Desi, stiam perfect ca am dreptate cu ce sustin, totusi...i-am spus acelei doamne, ceea ce spun de fiecare data cand sunt intr-o astfel de situatie:

"Artisto, ocazie sa-ti mai dau si....ai sa vezi ca vei proceda la fel!!!"

Din nou, evident...cum altfel???.....am auzit "placa" mult stiuta:

"Mircea, am recunoscut ca am gresit, te rog sa ma ierti, insa....trebuie sa intelegi ca n-am facut cu intentie si regret enorm. Suntem oameni si cu totii gresim!"

In acea seara, discutia a ramas ca in "tren".

Azi dimineata, dupa ce distinsa doamna, mi-a trimis din nou pe site un mesaj in care isi exprima regretul pentru toata suferinta traita si prezentata in comentariile de pe blog din ultimele zile, vis-a-vis de acea femeie cu care am avut o relatie de 1 an, mi-am spus ca nu trebuie sa fiu CAPCAUN, si....dupa aproape 6 luni de zile, am ajuns sa vorbim la telefon.

Cand am luat decizia sa vorbesc cu ea la telefon, ca de fiecare data cand am fost intr-o astfel de situatie, m-au "manat" cele mai bune intentii, i-am intins mana din tot sufletul si cu tot dragul, spunand ca ORICE AM ARE DREPTUl LA A DOUA SANSA !!!

NOTA: Ma refer, la reluarea discutiilor, nu va ganditi la...altceva!

Dupa aproximativ 2 ore de dicutii, s-a petrecut un "moment" super penibil, ale carui detalii, n-am sa le prezint din JENA, insa....ocazie cu care, am realizat inca o data ca, SUNT CEL MAI MARE DOBITOC DE PE FATA PAMANTULUI !!!

Initial, nu m-am enervat, insa....ulterior, cand am vazut ca persista cu ipocrizia si negarea unor cuvinte spuse chiar cu cateva ore in urma, m-am enervat extrem de tare, desi....era ultimul lucru de care am nevoie.

Bai, fratilor, ma chinuiesc zi de zi sa scriu pe blog, incercand a transmite un MESAJ extrem de clar, impotriva ipocriziei, minciunii, fariseismului, negarii evidentei si....realizez ca, chiar persoane care imi citesc zilnic blogul, care imi spun ca sunt o persona speciala pentru ele si ca actionez ca un "medicament" pentru fiinta lor, asa cum mi-a spus aceasta distinsa doamna, NUMAI OCAZIE SA LE DAU SI....INSTANT, IMI DAU SEAMA CA, TRAIESC EVIDENTA ACELUIASI "COMPORTAMENT", PENTRU CARE, CANDVA....ISI CERUSERA IERTARE !!!!

Bai, nene!!!! Bai, fratilor!!!! De ce, niciodata nu ma insela flerul si....mereu se intampla, asa cum stiu inca dinainte????

VA INTREB SINCER: ATI VAZUT VREUN DOBITOC MAI MARE CA MINE ????

De ce, mereu sunt tentat sa OFER O A DOUA SANSA, cand stiu 100% ca....ocazie sa dau si...se va repeta purtarea, absolut identic, ca trasa la xerox????

Oare, sa "plagiez" pe anonimul, care a lasat un mesaj la comentariul "Nu va mintiti singuri!", mesaj pe care l-am disecat ieri pe blog, si in care....folosind total anapoda un termen, mi-a spus ca sufar de POSESIVITATE in contextul celor prezentate de mine in acel comentariu, intrebandu-va:

Dragii mei, CUMVA, SUFAR DE POSESIVITATE, avand in vedere ca, chiar si dupa ani si ani de zile, in ciuda toturor evidentelor care-mi demonstreaza contrariul, am ramas "ancorat" in credinta ca....TREBUIE SA CREZI IN OAMENI, IAR PUTEREA EXEMPLULUI, POATE SCHIMBA MENTALITATI SI ACTIVA CONSTIINTE ???

Prea complicata intrebare, ar fi mai simplu sa va intreb:

DRAGII MEI, ATI INTALNIT UN DOBITOC MAI MARE CA MINE??? :):):)

Incep sa ma suspicionez singur ca, detin cu brio acest "titlu". :):):)

Un comentariu:

  1. .TREBUIE SA CREZI IN OAMENI, IAR PUTEREA EXEMPLULUI, POATE SCHIMBA MENTALITATI SI ACTIVA CONSTIINTE ???

    TREBUIE SA CREZI IN OAMENI...hmmm....nu, nu trebuie....dar altfel te stingi usor...pe interior....desi mai e si reversul medaliei - si daca crezi ..cu ce te alegi? - vei da peste oameni care vor lovi in continuare, vor minti, vor fi ipocriti, te vor trada si asa mai departe. Asa e viata de fapt. Totul e relativ. Cum o dai tot nu e bine. Tot ce construiesti se poate narui intr-o noapte, intr-o zi, intr-o clipa. Dar n-ai ce face, daca 'ai norocul' sa fii inzestrat cu 'incapatanarea optimistului' si principii sanatoase, te vei ridica de o mie de ori pe zi....te vei scutura de praf....iti vei obloji ranile sangerande si ....vei lupta din nou....vei crede din nou....vei cauta din nou:)

    PUTEREA EXEMPLULUI este cea mai concreta si motivanta metoda de sprijin si ajutor....care da roade. De ce? - simplu: nu voi face NICIODATA ce-mi zici, ce-mi ordoni, ce-mi impui....dar VOI ACTIONA....daca TU...FACI...EXACT CE SPUI, daca ceea ce spui ca esti...se vede in actiunile tale, in viata ta. De ce este cea mai dificila metoda? - pt ca asemenea atitudine necesita un echilibru interior optim, un set de principii clare si sincere, o disciplina psihica in continuu exercitiu, o autocunoastere mereu 'updatata', sa fii tot timpul pe 'campul de batalie', sa-ti iei suturi in fund la greu, sa iti accepti greselile si sa inveti din ele etc etc. Nu-i asa de greu, ha?:-P

    POTI SCHIMBA MENTALITATI SI ACTIVA CONSTIINTE? - DACA VOR ELE, adica mentalitatile, constiintele...DA, DACA NU VOR......NU. Tu ai facut primul pas, ai incercat, ai oferit optiuni, ai dat ocazia 'confesiunilor', ai 'oferit' propria viata drept exemplu, ai insistat, ai crezut....ai mai insistat putin....ai oferit in continuare....la un moment dat ai inceput sa dai si din 'putinul care d-abia iti mai ajungea tie: linistea ta, sanatatea, inima, tensiune, sanatatea mintala etc. Probabil aici, daca esti norocos sa realizezi la timp, pui punct. Nu, nu e egoism...e supravietuire si refacere. Apoi, cat de cat intremat, si apeland la 'farama de inteligenta' care ti-a mai ramas, dupa ce ti-ai batut joc de ea la greu, iti pui intrebarea: am realizat ceva? - a meritat efortul, lupta? - raspunsul, oricare ar fi el, te va ajuta sa hotarasti urmatoarea ta miscare. Sa-ti mai spun ceva ce sigur stii deja? In ciuda esecurilor si ipocriziei oamenilor.....vei continua sa crezi, vei continua sa speri, vei continua sa lupti.

    P.S - nu vrei sa-ti raspund la ultima intrebare, crede-ma :D....pt ca fac parte din aceeasi tagma.:-P

    RăspundețiȘtergere