...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 februarie 2011

UN "BILETEL" PRIMIT DE ...VALENTINE'S DAY.

Buna ziua, dragii mei!

Tocmai ce m-am intors din Militari, de la Valea Cascadelor, unde am fost cu Jungle Man (personajul din comentariile mele) sa-si cumpere o cada de baie, o usa, niste baterii de chiuveta, samd.

Si...in timp ce conduceam masina pe drumul de intoarcere in Titan, ascultand la radio, am auzit discutandu-se pe aproape toate posturile, de marea sarbatoare "VALENTINE'S DAY", care, datorita faptului ca in acest an cade intr-o zi de luni, a fost practic comutata in acest weekend, prin petrecerile care vor avea loc in mai toate cluburile, localurile, hotelurile de la munte, pensiuni, samd. Ocazie cu care, mi-am adus aminte ca dimineata cand m-am trezit, la stiri, se vorbea tot de VALENTINE'S DAY si....de necesitatea neaparata, de a-i face persoanei iubite, o demonstratie de iubire.

Bai, fratilor, am stat mult si m-am gandit daca sa scriu acest comentariu, dar mai ales...daca, sa ARGUMENTEZ asa cum v-am obisnuit, cu fapte reale, fara "clisee" de prost gust, faptul ca....din punctul meu de vedere, aceasta sarbatoare gretoasa si groteasca (Valentine's day), REPREZINTA ACELASI "ZERO" ABSOLUT, LA NIVEL DE SPIRITUALITATE SI IUBIRE, PRECUM O REPREZINTA SI....REVELIONUL.

Si in aceste zile, ca si inaintea Revelionului, pot paria 100% ca exista mii si mii de cazuri, dupa cum urmeaza:

- femei singure, care...privind "circul" prezentat la televizor, isi musca mainile de regret, ca nu traiesc si ele un veritabil Valentine's day;

- femei care au o relatie si....jinduiesc ca partenerul sa ii ofere nu stiu ce weekend minunat de Valentine's day;

- sau....femei care au o relatie si care, cu siguranta le vor reprosa partenerilor ca nu au venit macar cu o floare si o cutie de bomboane de Valentine's day;

Hai sa vedem, ce inseamna cu adevarat aceasta gretoasa sarbatoare "importata" de la cel mai superficial popor din istorie si....daca, gesturile si cuvintele existente cu aceasta ocazie, reprezinta dovada iubirii fata de partener.

Ca de obicei, n-o sa fac presupuneri, n-o sa ma apuc a etala "teorii" izvorate din "putul" gandirii mele, ci....voi incerca sa argumentez cu un episod 100% real, pe care l-am trait.

Ziua de 14 februarie 2009, evident, Valentine's day. O persoana (nu are importanta cine), in acea zi, mi-a facut reprosuri ca nu i-am adus nici macar o floare, ca este ziua indragostitilor, etc, etc, etc.

Degeaba am incercat sa-i argumentez ca IUBIREA nu se demonstreza de Valentine's day....sau....alte asemenea sarbatori induse in mentalul colectiv. Mai mult, acea persoana, mi-a dat o cutie de bomboane alaturi de un biletel, pe care scria:

"NIMIC DIN CEEA CE E MATERIAL, NU POATE COMPENSA NICI CEA MAI MICA DORINTA A MEA DE A-TI DEMONSTRA MACAR O PICATURA DIN CEEA CE SIMT. CHIAR AI DAT SENS VIETII MELE!!. TE IUBESC CU TOATA FIINTA MEA, ESTI SUFLETELUL MEU PERECHE."

Dragii mei, daca in acel moment, pe 14 februarie 2009, sa presupunem ca asistau 10.000 de spectatori, axiomatic, cu totii, fara exceptie, ar fi spus:

"Ce nenorocit de barbat! Uite cat de mult il iubeste aceasta femeie, uite ce cuvinte minunate i-a scris pe un biletel si...nu a uitat sa-i cumpere de Valentine's day, o cutiuta de bomboane. Iar EL, mizerabilul, nu a venit nici macar cu o floare!"

Daca ma intrebati pe mine, ce am gandit in acel moment cand am primit cutiuta de bomboane si acel biletel, redat mai sus, v-as spune ca, nutream o stare de disperare, pentru ca....desi, in ciuda aparentelor "stralucitoare", simteam cu tot sufletul si toata fiinta mea ca, relatia nu are un fundament spiritual solid care sa dureze ani si ani la rand, ca foarte curand, se va alege praful de relatie, si...din pacate, in ciuda tuturor eforturilor, nu aveam absolut nicio putere sa remediez lucrurile, pentru ca eram mintit cumplit, sfidat crunt atunci cand incercam sa discut, injurat, dracuit, batjocurit, etc, etc.

Insa, hai sa fim seriosi, daca acelor 10.000 de presupusi spectatori, as fi incercat atunci sa le spun ca, desi....biletelul contine niste cuvinte absolut incantatoare, realitatea este cu totul si cu totul alta, cu siguranta, in unanimitate, m-ar fi huiduit si mi-ar fi spus ca sunt nebun.

Insa, oare....eram nebun????

Dragii mei, fix doua luni jumatate mai tarziu, pe data de 28 aprilie 2009, aceeasi persoana, zbierand la mine intr-o discutie la telefon (ultima avuta), printre injuraturi si dracuieli, imi spunea urmatoarele:

a) ESTI UN NENOROCIT;

b) AI FOST EXEMPLUL NEGATIV DIN VIATA MEA, OMUL CARE M-A INFLUENTAT IN RAU;

c) CINE M-A PUS SA MA INCURC CU UN JEGOS CA TINE, MI-E SILA DE TINE;

Dragii mei, acum, n-as putea sa fac dovada a cat de "nenorocit" am fost pentru acea persona si cat de mult am influentat-o in rau, decat...daca, m-as apuca vorbesc de niste lucruri, care nu-si au rostul si pe care n-am sa le dezvalui niciodata, insa....in acea zi, in care am avut ultima discutie telefonica cu acea persoana, inainte sa "cad" psihic, precum o frunza pe trotuar, iar ulterior...sleit de putere, sa ajung in spital si la psihiatru, mi-am spus doar atat:

TIMPUL...DOAR EL, O SA FIE SINGURUL ARBITRU!!!

Una peste alta, atat vreau sa va spun:

In acest weekend, nu fiti idioti si...ignorati in totalitate, aceasta gretoasa sarbatoare impusa in mentalul colectiv ca fiind cea in care, trebuie neaparat sa existe dovezi de iubire ale partenerului!!!

Cu ce va incalzeste ca, in acest weekend, cineva o sa va duca la Paris, o sa va plimbati prin locuri super romantice, o sa va spuna nu stiu ce cuvinte de iubire cu ocazia Valentine's day, iar peste o vreme, se pot rosti cuvinte si intampla lucruri extrem de urate.

IUBIREA NU SE DEMONSTREAZA DE VALENTINE'S DAY !!!!

Iubirea, la fel ca si "relatia serioasa" (stiti ca dpmdv, aceasta sintagma este o utopie), nu se demonstreaza printr-o "lista" pe care sunt bifate anumite "puncte", ci...reprezinta ceva mult mai complex, de care majoritatea, nici macar nu este constienta.

Azi, ne miram ca exista numai acel gen de iubire, marca "Bianca Dragusanu", iar relatiile trambitate a fi "serioase", dureaza infinit mai putin, decat dura o relatie "extra" acum 20 de ani, insa....ganditi-va doar la atat:

Cate cuvinte se vor rosti in acest weekend, precum cele din biletelul prezentat mai sus, si....cate dintre ele, vor mai fi valabile peste 6 luni, nu spun mai mult???

RAMAN LA PAREREA CA VALENTINE'S DAY, ESTE O IMENSA PORCARIE, O GRETOASA SARBATOARE IN CARE SE FAC GESTURI SI SE SPUN CUVINTE...."PENTRU CA ASA TREBUIE".

Cate dintre aceste gesturi si cuvinte, au acoperire spirituala cu adevarat si au legatura cu IUBIREA ADEVARATA, o stiti si voi....din existenta voastra.

Dar, ca de fiecare data, asa cum v-ati obisnuit, n-am facut altceva, decat a-mi exprima DOAR O PARERE, incercand sa argumentez, atat cat m-am priceput, din ceea ce am trait, fara a avea pretentia ca ceea ce sustin, poarta "amprenta" de ADEVAR ABSOLUT.

Voi, cei care-mi cititi blogul, ajutati de TIMP, mai devreme sau mai tarziu, veti da verdictul daca....din nou, am mancat "rahat" sau am pus punctul pe "i". :):)

Dragii mei, va doresc un weekend cat se poate de banal, pentru ca....viata m-a invatat ca din LUCRURI BANALE se cladesc si formeaza "fundatii" solide, rezistente la "patina" timpului. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu