...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 8 februarie 2011

TE ROG, VREAU SA NE IMPACAM !!!

Buna ziua, dragilor!

Dragilor, azi, voi scrie despre o sintagma extrem de auzita, mai ales in ziua de azi: "TE ROG, VREAU SA NE IMPACAM !!!".

Ideea acestui comentariu, mi-a venit dupa o discutie telefonica cu o amica de pe site, pe care o cunosc mai demult si care....m-a sunat sa-mi ceara o parere, vis-a-vis de o situatie in care nu prea stie ce sa faca.

Pe scurt, fostul ei prieten, cu care a avut o relatie de 2 ani de zile, dupa o despartire de 8 luni, acum....zilnic, o asalteaza cu sms-uri si telefoane, rugand-o cu inistenta sa se impace cu el, sa mai incerce o data, samd.

:):):):)....DA, DA, DA, RAD IN TIMP CE SCRIU ACEST COMENTARIU SI....CREDETI-MA, AM TOATE MOTIVELE DIN LUME S-O FAC. :):)

Stiti care este argumentul principal pe care il aduce distinsul domn in cererea sa de impacare???

FAPTUL CA, SI-A DAT SEAMA CA PE EA O IUBESTE !!! :):):):)

Dumnezeule, cat pot sa rad......:):):)

Imi pare unul dintre cele mai amuzante argumente din cate pot exista intr-o solicitare de impacare. :):):)

Bai, sincer, i-am spus si amicei mele ca, vis-a-vis de aceasta situatie (impacarea), subsemnatul nu are deloc experienta, nu a trait astfel de "impacari", dupa 6 luni, dupa 8 luni, dupa 1 an, samd.....asa ca, mai pronuntat decat oricand, tot ce voi scrie in continuare, are valoare de.....DOAR O PARERE. :)

Ok, hai sa disecam un pic, speta in cauza:

a) domnul care azi, ii cere amicei mele sa se impace, a avut o relatie cu aceasta de aproximativ 2 ani de zile, dupa care, relatia s-a distrus, iar el, si-a facut o relatie cu alta femeie (am inteles ca o pustoaica de 25 de ani);

b) dupa 8 luni de zile, timp in care a "prestat" cu pustoaica, distinsul domn are o REVELATIE si....isi da seama ca pe "fosta" o iubeste, ca de ea are nevoie si...incepe toate diligentele posibile in vederea impacarii (telefoane zilnic, zeci de sms-uri, rugaminti, promisiuni, etc, etc).

Prima intrebare pe care i-am pus-o amicei mele, a fost, daca....in cei 2 ani de relatie, s-au spus cuvinte frumoase de dragoste, s-a pronuntat sintagma "Te iubesc", s-au facut promisiuni, samd sau....a fost o relatie "lejera", fara prea mare implicare.

Cum, raspunsul a fost afirmativ (s-au spus cuvinte de iubire), fara a avea pretentia ca am dreptate, se pune o intrebare:

PAI, DACA ACEL DOMN II SPUNEA INCA DIN TIMPUL RELATIEI CA O IUBESTE, CUM SI-A DAT SEAMA ACUM, CA PE EA O IUBESTE, DUPA 8 LUNI DE ZILE IN CARE A "PRESTAT" LA ALTA DOMNITA??? :):):)

Poate sunt eu prostanac si.....n-am cunoscut iubirea, desi....imi vine sa rad cand ma gandesc, cat de bine am cunoscut-o in toate ungherele sale, insa, tot nu pot intelege ceva:

Acest domn, spune ca iubeste o femeie, se desparte de ea, "presteaza" la o pustoica timp de jumatate de an, dupa care....brusc, il pocneste REVELATIA si striga cat il tine gura ca pe "fosta" o iubeste, ca de ea are nevoie, samd.

MDA...CAZUL TIPIC, SUNT SUTE DE MII DE ASTFEL DE CAZURI. :):):)

Bai, fratilor, dupa cum v-am spus, in aceasta "speta" chiar nu am experienta, insa.....nici daca fac cele mai mari eforturi, nu pot pricepe metamorfoza din gandirea acelui domn.

Acum, pe buna dreptate, amica mea, nu prea stie ce sa faca. Pe de-o parte, ii alina sufletelul, faptul ca distinsul domn o asalteaza cu sms-uri si telefoane, spunandu-i c-o iubeste, ca are nevoie de ea, promitandu-i toate stelutele de pe cer, samd.

Este normal sa-i placa, pentru ca....in mod sigur, acest lucru reprezinta "dovada" vie a faptului ca EA, a castigat lupta cu toate celelalte posibile "variante" pentru domnul in cauza, insa......am mari indoieli ca euforia are o baza reala.

Daca relatia celor doi, ar fi fost "lejera", fara rostirea de cuvinte de iubire, fara pretentii sentimentale prea mari, atunci.....chiar si dupa 8 luni de la despartire, sintagma "Mi-am dat seama ca pe tine te iubesc" ar avea o oarecare sustinere, insa......in cazul de fata, imi pare ceva mai mult decat "subtire".

Personal, i-am spus amicei mele 2 lucruri:

- NICIODATA (!!!), DAR ABSOLUT NICIODATA (!!!), sa nu mai faca greseala sa ceara parerea cuiva, atunci cand trebuie sa ia o astfel de decizie;

- avand in vedere ca amica mea, are o varsta apreciabila, adica 32 de ani, se presupune ca experienta de viata, ar fi trebuit sa-i confere increderea sa hotarasca singura, decizia pe care o s-o ia;

Din umilul meu punct de vedere, cel mai usor lucru realizabil in ziua de azi, il reprezinta "IMPACARILE".

Ok, de impacat, ne impacam, insa....EXISTA UN FUNDAMENT???

Nu, nu, nu, sub nicio forma sa nu credeti ca aduc in discutie "ORGOLIUL", pentru ca, nu o data am precizat ca, nu am deloc o parere pozitiva, despre persoanele care actioneaza pe baza orgoliului si....nici vreo admiratie nu nutresc, fata de "batutul" cu caramida in piept, vis-a-vis de mandrie si orgoliu.

Desi, nu am experienta (uite ca este pentru prima data de cand scriu pe blog si n-am trait un eveniment despre care scriu), consider ca, o impacare dupa 6, 8, 10 luni, nu mai spun 1 an, 2 ani, 3 ani, imi pare extrem de "subtire" in raport ce fundamentul pe care trebuie sa-l regasesti intr-o astfel de impacare si mai ales cand vorbim de reluarea unei relatii in care s-au spus cuvinte de iubire, s-au facut promisiuni, samd.

Repet, NU ESTE VORBA DE ORGOLIU, insa....sunt extrem de sceptic in privinta "IMPACARILOR", numai si din urmatoarele motive:

a) orice barbat, cand se termina o relatie cu o femeie, stie sigur ca, daca o sa revina dupa o vreme, are mari sanse sa reia acea relatie;

b) orice femeie, cand termina o relatie cu un barbat, stie sigur ca, dupa o vreme, mai scurta sau mai indelungata, acel barbat o s-o caute si o sa-i solicite sa se impace;

ESTE UN CERC VICIOS, CARE S-A IMPAMANTENIT EXTREM DE TARE IN ROMANIA, IAR PEROSNAL, NICIODATA NU L-AM AGREAT.

Stiti de ce???

Pentru ca, din punctul meu de vedere, asa idiot cum ma stiti, tocmai aceste "IMPACARI", dovedesc ca initial....in acele relatii care acum sunt in stadiul "impacarii", nu a existat dragoste, durerea despartirii, suferinta, sechele ramase, ci....de cele mai multe ori, dupa despartire, ambii parteneri, au sarit imediat intr-un alt "pat", fara prea mari probleme.

Si...atunci, se pune intrebarea logica: DE CE SA EXISTE O IMPACARE???

Aaaaaa, pentru ca asa se intampla in 99,99999% din cazuri. Pentru ca, in momentul despartirii, ambii parteneri sunt siguri aproape 100% ca....dupa ce vor incerca si cu altii, peste o vreme, se vor IMPACA.

Mda, avand in vedere ca in acest "domeniu" nu am experienta, sunt destul de rezervat in afirmatii, insa....am retineri mari de tot, cu privire la aceste "IMPACARI" desfasurate pe "banda rulanta" in societatea de azi.

Si...mai ales in cazul in care, se mai aduce in discutie: IUBIREA.

Desi, poate nu am dreptate, avand in vedere lipsa de experienta, mi-e greu sa cred ca, dupa 8 luni de zile (Dumnezeule, cand iubesti si te-ai despartit, sunt incredibil de grele si 3 zile), o suni pe "fosta" si ii spui ca ti-ai dat seama ca pe ea o iubesti si o rogi sa va impacati.

Am imense rezerve asupra fundamentului care ar trebui sa existe in astfel de situatii, insa....ma mai gandesc la ceva:

Ce-o sa-i spuna acel distins domn, amicei mele, in prima noapte petrecuta iar impreuna, dupa 8 luni de zile???

Ceva de genul:

"Iubita mea, ce dor mi-a fost de imbratisarea ta, de atingerea ta, de mangaierea ta! NICI NU STII CAT DE MULT MI-AI LIPSIT SI CAT AM SUFERIT DUPA TINE! Te iubesc! Nu vreau sa ne mai despartim niciodata!"

:):):):):)....sincer, imi vine sa rad. :):):)

Pai, asa ii spunea probabil (ma rog, aproximativ) si in ultima noapte petrecuta impreuna, dinaintea despartirii, dupa care....distinsul domn, a sarit in "patul" acelei pustoaice de 25 de ani, samd.

In fine, repet, lipsa mea de experienta vis-a-vis de aceste impacari, ma fac sa fiu extrem de rezervat in afirmatii.

UN SINGUR LUCRU IL POT BANUI CU CERTITUDINE:

Dupa o astfel de "avalansa" de telefoane, sms-uri si cuvinte frumoase, amicei mele o sa-i fie extrem de greu sa faca fata situatiei, cu atat mai putin SU NU SE MINTA SINGURA, si....aproape sigur, o sa se impace cu distinsul domn.

Asta o stie si distinsul domn, in fiecare zi cand o suna si ii trimite sms-uri, iar mult mai grav este ca: o stia inca din ziua despartirii. :):):)

La fel cum si distinsa doamna, tot din ziua despartirii, stia ca....mai devreme sau mai tarziu, domnul in cauza o s-o caute, asa cum procedeaza 99,999999% din barbati.

ESTE UN CERC VICIOS, EXTREM DE IMPAMANTENIT IN ZIUA DE AZI.

Nici acum cand scriu acest comentariu si nici la telefon nu am stiut ce sa-i spun amicei mele, insa....O IMPACARE, se poate produce oricand, fiind nevoie de un simplu telefon sau sms, insa.....conteaza si fundamentul impacarii, daca exista.

Insa, de data asta, mai mult decat oricand, este....DOAR O PARERE :):)

3 comentarii:

  1. Motivele lui:

    'Noul' de 8 luni s-a 'invechit'. Venit, vazut, consumat. Hai ca am vazut cum e, a fost misto, am mai schimbat putin decorul, ma plictisisem acasa, am crezut ca e ceva interesant, dar acu gata cu distractia... tot mai bine e la 'caldurica', 2 ani de zile cantaresc mai mult decat 8 luni....obisnuinta e boala grea...bag 'placa' cu dragostea si remuscarea.....avalansa de sms-uri si telefoane....o sa-i placa sigur....direct la tinta...ating coarda sensibila, nostalgia trecutului, amintirile ns....capu-n pamant, spasit, vorbe frumoase si dulci....exact ce i-ar placea sa auda....estimez o luna, doua de 'munca'si gata - cam asa suna strategia in mintea lui :)


    Motivele ei:

    Speranta/dorinta 'mai veche' ca e cel ales...ca uite s-a intors....trebuie sa insemne ceva....mai mult ca sigur....si cu ce pasiune imi trimite mesaje! ....in sfarsit si-a dat seama ce greseala a facut....eh...a durat 8 luni .....si-a facut alta relatie imediat...si-a tras-o cu alta....s-a distrat cu ea....am plans eu de m-am rupt vreo cateva zile si nopti....oare eu inca eram in depresie cand el se distra deja cu alta?...hmmm.....DAR NU CONTEAZA...LASA.....acum ...e alt om....si-a dat seama( cand o fi fost momentul asta oare?....dupa a 5 partida cu aia....sau erau inca la inceput?) ca ma iubeste pe mine....stiam eu - 'poezia' din mintea ei :)

    Relatia anterioara n-a avut iubire, ci iluzia iubirii, o dulce complicitate romantica, altfel chiar si o despartire de o zi ar fi durut ca naiba....cu atat mai mult, el, sa aiba resursele psihice si fizice, necesare, sa se desprinda de relatie, sa construiasca alta , sa se consume o intimitate intre ei si asa mai departe. Toate astea inseamna investitie personala, efort, ingroparea vechilor amintiri, faurirea de noi amintiri cu alta persoana etc. Cand e iubire adevarata si te desparti....NU MAI AI de unde sa 'aduni' rezerve pt asa ceva.

    E greu sa recunosti fata de tine insuti/insati adevarul, ca de fapt nu te-a iubit, ca de fapt, nici tu nu l-ai iubit cu adevarat....sau ca el, chiar este un nemernic....sau, Doamne fereste, destramarea relatiei, de prima oara, a fost decizia corecta.....si ca trebuie sa pui punct, definitv, si sa mergi mai departe....fara el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Punctul tau de vedere...e doar o parere, dar de barbat adevarat.....Fericita este femeia pe care tu o iubesti....

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca am fost 6ani "raza de soare, femeia speciala, viata, suflet frumos, etc"...mi-a spus...Adio! I-am adorat si inca il ador, dar nu cred cum spui tu: 99,99 barbatii se intorc...de ce crezi tu asta????

    RăspundețiȘtergere