...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 16 februarie 2011

VOI FI NEVOIT SA IAU MASURI DE RESTRICTIE !!!

Buna seara DIN NOU, dragii mei!

Iata ca, asa cum nu s-a intamplat niciodata in cele peste 8 luni de cand am deschis acest blog, acum, cand scriu aceste randuri, este pentru a 3-a oara cand o fac in aceasta zi!!!

De doua ori, mi s-a mai intmaplat sa scriu pe blog intr-o singura zi, insa....de 3 ori, este o premiera absoluta. Desi, stiti ca....cei mai cititi dintre blogarii romani (atentie, eu nu ma consider un blogar), scriu de cate 4-5-6 ori pe zi, articole destul de scurte, in asa fel incat....fiecare cititor, sa intre pe blogul sau de 5-6 ori pe zi, fiecare "click" aducandu-i audienta si implicit, bani din reclama de pe blog. :):):)

Dragii mei, desi....promit ca incepand de maine, voi relua subiectele cu care v-am obisnuit, exemplificandu-le cat ma pricep de bine, am sa va rog sa-mi permiteti in seara asta, sa fac cateva precizari foarte importante:

Din capul locului (o sa intelegeti imediat, de ce), vreau sa spun urmatoarele:

PENTRU ACELE FEMEI, CARE, DIN DIFERITE MOTIVE, MA DETESTA, MA URASC, LE ESTE SCARBA DE MINE, CONSIDERAND CA AM PROBLEME GRAVE SI NECESIT, DIN NOU, AJUTORUL PSIHIATRULUI, SAU....MA CONSIDERA UN IDIOT, CRETIN SI IMORAL, hai sa ne intindem mana cu respect si....sa facem un pact:

Dupa cum se vede in orice poza mai recenta sau mai putin recenta, care ma reprezinta ca exemplar uman, oricine a observat ca, la gat port o cruciulita si la mana o matanie, pe care nu le-am dat jos niciodata in ultimii 4 ani, cu o unica exceptie: Matania de la mana, timp de 8 zile, in luna septembrie 2008, a fost purtata de o persoana care a fost plecata din tara.

In plus, desi....poate nu par, in fiecare seara, inainte sa ma culc, imi fac rugaciunea in genunchi cu icoana in mana, avand dialogul meu cu Dumnezeu.

Fata de cele prezentate, uite ce le propun, femeilor care au parerea stipulata mai sus:

Promit solemn ca....in fiecare seara, am sa ma rog LUI Dumnezeu, ca acele femei, sa fie FERITE TOATA VIATA (!!!), de "scursuri" de barbati cum sunt eu, cu un caracter "mic" si imoral, si...concomitent, sa le indrume Dumnezeu pasii, exact spre barbatii care au un caracter OPUS, mie.

Bai, fratilor, desi...sunt un idiot si nu ma prea duce capul, consider ca PACTUL pe care l-am prezentat, este mai mult decat multumitor pentru acele femei care ma detesta ca om.

Firesc, stiu ca multi dintre voi, veti casca ochii mari, intrebandu-va daca n-am inebunit, mai ales in ultimele zile, insa, va lamuresc imediat despre ce este vorba!

Acum ceva vreme, am tinut cont de rugamintile unor persoane si....luand in calcul faptul ca acele persoane imi spuneau ca, este destul de dificil sa-ti faci un Cont Google pentru a putea scrie pe acest blog (desi...nu este greu, mi-am facut si eu un cont, atunci cand am deschis blogul si nu ai nevoie decat de 2 minute, o adresa valida de mail si o parola), TOTUSI.....am ales sa umblu la setarile blogului si sa permit ORICUI, fara nicio "bariera" (ex; Cont Google, ca sa nu spun ca exista si varianta, numai "persoane inregistrate ca interesate de acest blog"), SA POSTEZE O PARERE.

Astfel, era suficient sa dai clik pe "adauga comentariu" si...ORICE ANONIM, fara sa i se ceara nimic, putea posta o parere pe blog.

Cand am luat aceasta decizie, m-am gandit ca, blogul este citit de sute de persoane, iar multe dintre ele, nu vor sub nicio forma sa-si decline identitatea, insa....uneori, desi destul de rar, poate simt nevoia sa scrie ceva.

INSA, ASA CUM ESTE LA NOI, LA ROMANI....FACEREA DE BINE, ESTE FUTERE DE MAMA :):)

Intr-un mod paradoxal, asa cum n-am patit niciodata pana acum in cele 8 luni de zile de cand scriu pe blog, AZI....la cele 2 comentarii anterioare acestuia, m-am trezit cu niste postari de la "anonimi", in care eram facut "tandari".

O singura privire peste acele comentarii, va sunt suficiente ca sa vedeti cum au decurs ostilitatile. La un moment dat, pentru ca....mie nu-mi scria decar "Anonim", nu mai stiam care din cele 2 femei (asa pretindeau a fi), ma facea IDIOT, IMORAL, CA AM PROBLEME GRAVE PSIHICE si....multe alte porcarii.

INSA, CEEA CE A DEPASIT ORICE LIMITA A IMAGINATIEI, a fost cand una dintre acele 2 doamne anonime, expunandu-si scarba fata de mine, a scris ca ii vine sa VOMITE pentru ca, am amintit faptul ca, asa idiot cum ma crede, totusi....m-am zbatut pe blog zile la rand, pentru a convinge oamenii sa doneze cativa banuti, pentru micuta Eva Maria, diagnosticata cu leucemie. Mai mult, am facut-o cu tot sufletul si fiinta mea, si...eram atat de suparat cand am vazut filmuletul pe care l-am postat in comentariul "O simpla fetita...Eva Maria", incat am plans de ciuda, pur si simplu.

Stiti ce mi-a scris aceasta doamna??? Puteti verifica:

"Cum iti permiti sa faci comentariu cu Eva Maria?? Imi provoci o imensa greata! Ma faci sa vomit".

Bai, fratilor, aceasta femeie, nici macar nu a citit comentariul "O simpla fetita....Eva Maria", scris in data de 31 ianuarie 2011 !!!

Auzi, ma intreaba cum mi-am permis sa scriu acel comentariu???? :):):)

PUR SI SIMPLU SUNT LUCRURI INCREDIBILE, INSA...TOT EA, IMI SPUNE CA AM GRAVE PROBLEME PSIHICE SI VORBESC CA UN IDIOT !!! :):)

Acum, spuneti voi daca sunt EXAGERAT!!!

Am intins mana cu prietenie catre VOI TOTI, am lasat blogul fara nici cea mai mica bariera in a va posta parerile, mai mult....mi-am facut public unul din cele 2 telefoane, mi-am facut special si o adresa de mail, facuta la fel de publica, DAR (!!!).....sa traiesc ziua cand, bunavointa mea sa fie transformata in bataie de joc, iar sub protectia anonimatului sa fiu atacat in cea mai joasa speta cu putinta, ASA CEVA, PANA SI EU, CARE SUNT UN "MONUMENT" DE AMABILITATE (ati vazut ca i-am raspuns la sms-uri si femeii pentru care m-am tarat atat), NU POT PERMITE !!!

Ok, ma detesti ca persoana, consideri ca am grave probleme psihice, insa....citesti zilnic blogul, asa ca doar daca esti pana in maduva oaselor OTRAVITA de ura la adresa mea, poti sa spui ca iti vine sa vomiti, pentru ca am incercat sa-ti argumentez ca, TOT EU, am incercat sa fac si lucruri bune, cum ar fi pentru acea fetita Eva Maria sau...ulterior, pentru acel baietel Bogdan Postolachi.

Iar acest suvoi de "dejectii", desi...infinit mai mic, decat cel cu care v-ati dat foarte bine seama ca am fost obisnuit acum 2 ani, a fost posibil, NUMAI DATORITA AMABILITATII MELE SI INCREDERII IN OAMENI !!!

Ok, foarte bine!

In seara asta, mi-am data seama ca, este suficienta O SINGURA PERSOANA, care datorita faptului ca poate posta orice mesaj pe blog sub protectia anonimatului, fara sa i se ceara, cel mai mic lucru, POATE FOARTE BINE, SA POSTEZE LA "FOC AUTOMAT", 50 de mesaje defaimatoare la adresa mea....mimand ca ar veni din partea a 50 de persoane.

N-ai cum sa le deosebesti, pentru ca....fiecare mesaj, apare cu "Anonim".

Foarte bine, traim in Romania si....orice facere de bine este futere de mama, asa ca, dupa ce m-am gandit temeinic, am ajuns la urmatoarea hotarare:

Desi, stiu prea bine ca vor avea de suferit si oameni precum Natasa sau....mai sunt cateva nume, DE AZI INAINTE, daca vreun mesaj, venit de la un ANONIM, nu este si argumentat (!!!), in mod automat, o sa fie sters fara nicio explicatie!!!

Daca aceasta DECIZIE, nu va rezolva problema, voi fi nevoit sa revin la "bariera" cu Contul Google. Imi spunea in seara asta o amica, Laura, ca si asa, cineva isi poate face o adresa falsa.

Da, asa este...insa, ii voi sterge mesajele, asa ca, o sa trebuiasca sa-si faca alta, iar eu....ii sterg iar mesajele, si...iar trebuie sa-si faca alta.

In acest fel, spre deosebire de ziua de azi, cand ORICARE DINTRE VOI, puteti sa scrieti pe blog fara niciun cont Google, atunci cand voi activa cererea Contului Google, daca cineva vrea sa-mi faca sicane, o sa trebuiasca sa-si faca 30 de Conturi Google si....tot n-ar fi indeajuns, pentru ca, ii sterg intotdeauna comentariile.

Stiti care este culmea????

Pot sa fac pariu ca cele doua doamne ANONIME din aceasta seara, cand sunt pe siteul de socializare, daca cumva...le spui ceva ce nu le place (nu spun vulgaritati, ci....ceva banal, dar care nu le este pe plac)....TE BLOCHEAZA IMEDIAT.

Insa, aceste 2 doamne, n-au avut BUNUL SIMT SI CONSTIINTA TREAZA, sa nu abuzeze de bunavointa unui om, asa...cu probleme grave psihice sau extrem de plictisitor, cum il considera, care....nu numai ca NU LE-A CENZURAT ACCESUL LA POSTAREA UNOR OPINII, ci....mai mult, le-a mai si raspuns!!!

Dar, dupa cum v-am spus de atatea ori....in Romania, oamenii ca mine sunt pusi la "zid" si striviti, tocmai de acest gen de persoane, extrem de vocale, care jignesc fara nici cea mai mica argumentatie si....bineinteles, sunt prea valoroase ca sa-si decline identitatea.

P.S. Uite, as avea si eu o curiozitate!!!

Voi astepta sa primesc pe siteul de socializare, un mesaj de la acea Agripina, cum s-a recomandat una dintre cele 2 femei la finalul "macelului", si....sa-mi spuna raspicat:

"Motane, uita-te la profilul mei si la pozele mele. Eu sunt una dintre cele 2 anonime!"

Aveti cuvantul meu de onoare si...stiti ca imi tin cuvantul, nu-i voi face publica niciodata identitatea, raspunzandu-i doar atat:

IMI PARE BINE DE CUNOSTINTA !!!

Ce spuneti voi, in general, dragele mele, despre ACEI BARBATI DE PE SITE, care ascunsi dupa profile nereale, va fac "albie de porci" si va spun tot felul de jigniri???

Sper ca "puterea exemplului" sa fi functionat si in aceasta seara, dandu-va seama ca, asa cum am spus mereu, intre barbatii si femeile de pe siteul de socializare, nu este absolut NICIO DIFERENTA !!! Acceptand....infimele exceptii!

INCA CEVA: Maine dimineata, la ora 8,30 voi fi in fata Tribunalului Sectorului 3 (in spatele CEC-ului Mare de pe Calea Victoriei). Oricand, cei care au vreun dubiu ca as avea grave probleme psihice, avand nevoie urgenta, din nou, de un psihiatru....ii invit la o discutie "fata in fata", despre orice subiect isi doresc. (mai putin "arta", unde sunt total profan, nedorind sa ma dau mare la apa mica) :):)

ULTIMA ORA: Cand fac aceasta completare, este ceasul 1:13, si....din pacate, desi apelul meu din aceasta seara, a fost catre decenta atunci cand "anonimii" posteaza comentarii pe blog, ulterior....daca veti citi postarile de la comentariul "Esti dus cu pluta, ai nevoie de un psihiatru!", o sa realizati, de ce, INCEPAND DE MAINE, orice comentariu NERGUMENTAT, dar mai ales venit din partea unui "anonim", va fi sters cu siguranta!!!

Ma surprinde teribil ce s-a intamplat azi, la naiba, scriu de 8 luni pe blog, tot eu sunt, tot mana mea scrie, insa....asa probleme cum am avut azi, nu mi s-a intamplat!

Nu-mi voi transforma blogul intr-o "carciuma" sau "circ", de acest lucru va asigur!!!

3 comentarii:

  1. Agripina sunt.Mirciulica,acum ceva timp ai scris pe blogul tau ca pe neogen e bine sa ai mai multe conturi...asa...de rezerva sau ca asa se practica pe acolo.Ei bine, eu n-am nici macar unul.Incredibil, nu?Identitatea nu mi-o pot declina din motive profesionale...parca ziceai ca si bunicii tai au lucrat intr-un domeniu anume.Postez,real, doar pe site-uri si bloguri de specialitate.Am recitit toate comentariile de azi, m-am amuzat iar si afirmand ca toate anonimele avem o inteligenta remarcabila, m-ai insultat rau.Dar rau!Succes maine in instanta...e un singur Tribunal in Bucuresti...judecatorii sunt in fiecare sector.

    RăspundețiȘtergere
  2. Agripina, draga mea, mi se pare mie, sau....ai cam schimbat tonul???? Deja, dupa ton, dar...desigur, ma pot insela, asa idiot cum sunt, parca nu-mi mai vorbesti tot mie....motanelului232 ???? :):):) P.S. Cu "Tribunalul" unic, trebuie sa-ti dau dreptate, pt ca....sunt economist de profesie. Insa, multam....in seara asta am mai invatat ceva, Judecatorii sunt la toate sectoarele. Chiar nu stiam, facand o confuzie totala! Multumesc, voi tine minte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim spunea...
    Era vorba de cum de-ti permiti tu sa vorbesti despre mine in cazul ei...ce am facut...ce nu am facut....nicidecum, strict la cazul ei...nu suntem foarte perspicace. Posibil, la viata mea sa fii ajutat un numar mult mai mare decat iti poti imagina tu...
    Si ca te lasam sa dormi linistit si sa nu mai fie nevoie de medicamentatie, cunoastem cu toti ca stai prost cu tensiunea...iti urez seara buna!

    16 februarie 2011, 20:15
    Acesta este cel de-al doilea mesaj postat...unde am specificat clar la ce am facut referire.
    Incearca sa nu mai induci oamenii in eroare postand numai ceea ce te "avantajeaza".
    Succes la Tribunal!

    RăspundețiȘtergere