...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 18 februarie 2011

SUB SCUZA SINCERITATII, NU AM NICIO LIMITA!

Buna ziua, dragilor!

V-am spus dimineata cand am scris primul comentariu, ca o sa ne mai auzim pana diseara. Iata ca am revenit si....iar am chef de scris. :):):)

Cei care ati citit comentariul de dimineata, ati vazut ca, ARGUMENTAT, v-am aratat ce ORIBILE CREATURI poate naste combinatia de ura si imbecilitate.

Dar, asa cum stiti ca atunci cand ma apuc si disec un "fenomen", o "expunere", o faza intamplata, samd....chiar daca dreptatea imi apartine in proportie de 90%, INTOTDEAUNA, nu voi generaliza ci....acel procent de 10% unde sa zicem ca, nu am dreptate sau....interlocutorul a avut dreptate, nu am nicio problema s-o recunosc.

Asa ca, mai privind inca o data zecile de postari ce au reprezentat ABJECTUL ATAC ASUPRA MEA SI A BLOGULUI MEU, venit acum 2 zile din partea acelei femei care sunt sigur ca ma cunoaste foarte bine, chiar daca s-a deghizat in "ANONIMA", am observat o AFIRMATIE, in care chiar a avut dreptate:

a) "Individul asta, sub scuza sinceritatii nu mai are nicio limita"

NOTA: individul eram....EU, iar limitele nu le mai aveam pe blog;

Dragii mei, aici....distinsa doamna, CHIAR A AVUT DREPTATE si mai mult, voi gasi o solutie sa transform afirmatia sa intr-un "motto" al blogului meu, ramane sa vad doar cum o s-o fac.

Dar, nici pe departe nu reprezenta un secret acest lucru, IN NENUMARATE COMENTARII, CEI CARE-MI CITESC ZILNIC BLOGUL, AU OBSERVAT CA, SUB SCUZA SINCERITATII, CHIAR NU AM ABSOLUT NICIO LIMITA CAND IMI EXPRIM PAREREA PE ACEST BLOG.

Este drept, mult mai nimerita era uzitarea sintagmei "in numele sinceritatii", insa.....si utilizarea sintagmei "scuza", este perfect ok, pentru ca, NU O DATA MI-AM CERUT SCUZE, CELOR CARE SE SIMT VIZATI, desi....niciodata nu le-am declinat identitatea.

Mai mult, dupa cum bine ati observat, atunci cand vreau sa "punctez" ceva, mi-am facut un obicei sa argumentez, altfel decat "Va spun eu, asa este!", neavand vreo problema de a aduce spre exemplificare, devieri regretabile comportamentale ce mi-au apartinut.

Totul este extrem de simplu: Ati citit comentariul de ieri intitulat "Nu faceti victime colaterale" ???

Pai, hai sa va explic cum am gandit inainte sa-l scriu. Am facut scurt o analiza si mi-am dat seama ca, doua, au fost momentele in care am fost intr-o astfel de situatie. Am analizat, tot la fel de repede care dintre momente este mai REPREZENTATIV pentru ce vreau sa transmit si....l-am ales pe cel trait in anul 2003.

Asa fac mereu!!! Fata de ceea ce vreau sa argumentez, daca exista mai multe momente traite vis-a-vis de acea tema, aleg pe cel mai reprezentativ.

Nu fac exceptii, nu iert pe nimeni, incepand cu subsemnatul, mama, tata, sora, cumnat, Jungle Man (singurul prieten pe care l-am mai acceptat), amici, cunostinte, iubite sau foste iubite, amante, samd.

O singura persoana dintre voi, care s-a regasit in povestioarele mele, sa-mi spuna ca....I-AM DECLINAT IDENTITATEA !!!

Una singura sa existe si....mananc comentariul cu laptop cu tot!!! :):):)

Nu sunt un nesimtit, si...nu urmaresc sa atac la persoana! Din contra, cel atacat sunt eu, si....daca acea imbecila, retardata, monument de ipocrizie si fariseism, nu ma ataca zilele trecute in cel mai marsav mod cu putinta, despre un lucru pe care il stia despre viata mea si pe care foarte putine persoane il cunosc, si azi...ORICINE, fara sa-si decline identitatea, ar fi putut sa posteze pe blogul meu, o parere, fara sa-si faca in prealabil un Cont Google.

Da, intotdeauna SUB SCUZA SINCERITATII (scuza, fata de cei care se simt vizati), NU VOI AVEA ABSOLUT NICIO LIMITA IN EXPRIMAREA PARERII PE CARE O AM DESPRE CEVA ANUME.

Uite, in seara asta, am sa va vorbesc despre SATISFACTIA URIASA pe care o au unele persoane, cand fac rau, cand ranesc, mint si inseala buna credinta cu care i-a investit cineva, iar apoi....cu proxima ocazie, vin si sustin ca le pare foarte rau pentru ce s-a intamplat, desi....initial, CHIAR ACELE PERSOANE, AU "ORHIESTRAT" TOTUL, CU BUNA STIINTA.

Imi vin in minte mai multe exemple, din care edificatoare imi par doua:

a) o persoana care in luna septembrie 2009, mi-a inscenat o mare mizerie de pe urma careia am avut mult de pierdut, si care....acum, acrediteaza ideea ca, la acel moment, i-au ajus la urechi informatii total distorsionate despre mine, asa ca....in prezent, regreta ce mi-a facut!

NIMIC MAI FALS....SI...NU PENTRU CA SPUN EU !!!

Ci, pentru ca, la acel moment (septembrie 2009), viata m-a ajutat, s-o vad cu ochii mei, cum rostea niste neadevaruri despre mine, care mi-au facut foarte mult rau. In plus, acea persoana a ORHIESTRAT intreaga inscenare, iar la acel moment, SATISFACTIA pe care a avut-o, a fost absolut uriasa !!!

b) al doilea exemplu vine tot din anul 2009, insa din luna aprilie, cand...cea mai apropiata persoana de sufletul meu, pe care o investisem cu incredere 100%, in cel mai crunt mod cu putinta, mi-a aplicat niste lovituri, de care am vorbit candva pe acest blog. De curand, dupa aproape 2 ani de zile, acea persoana m-a abordat si mi-a spus ca nici nu stiu cat de rau ii pare pentru ce s-a intamplat atunci, cat a suferit si ce am reprezentat pentru ea.

NIMIC MAI FALS SI....NU PENTRU CA SPUN EU !!!

Ci, pentru ca, la acel moment cat si mult timp dupa, viata in mod absolut intamplator, m-a ajutat sa vad cu ochii mei ca, acea persoana SAVURA LA MAXIM faptul ca sunt distrus, ca am slabit 10 kg, ca am ajuns ca un cadavru, ca ma tarasc ca un caine, samd.

De unde stia????

Foarte simplu: la acea vreme, tot ce puteam face, era sa scriu tot ce traiam pe una dintre cele doua adrese de mail pe care le aveam atunci, si...sa postez comentariile in "Draft" (nu le trimiteam, le scriam si le arhivam in "Draft").

NOTA: Va aduceti aminte cand mereu subliniam ca SCRISUL m-a salvat de la a-mi pierde mintile de durere!

Parolele de le ambele mailuri, le stia si acea persoana, pentru ca nu le-am schimbat niciodata, la fel fiind si acum. Asa ca, acea persoana intra frecvent pe mailul meu sa vada ce am mai scris, cum ma mai tarasc, in ce hal de disperare sunt, samd.

Dragii mei, tocmai aceasta posibilitate pe care o avea acea persoana, de a sti in ce hal ma tarasc, I-A ADUS LA ACEA VREME, CEA MAI MARE SATISFACTIE CU PUTINTA, fapt ce o facea sa zambeasca fericita, sa fie ironica, sigura pe ea, sa rada si sa glumeasca, si....nu in ultimul rand sa iasa cu alt barbat.

GARANTIA FERMA CA EU MA TARASC DE DURERE SI AM AJUNS CA UN CADAVRU VIU, era infinit mai mare decat orice orgasm ancestral ce ii era oferit de acel alt barbat.

Ce s-a intamplat??? Dupa cativa barbati cunoscuti in acel timp, dupa 6 luni s-a "oprit" la unul dintre ei, cu care spune ea ca a avut o relatie de 1 an si 3 luni.

Credeti ca in acel timp, nu stia ce parere am despre tot ce am trait in niste momente dramatice pentru existenta mea???

Ba da, stia foarte bine, insa...N-O INTERESA!!!

Dupa ce, relatia cu acel barbat s-a incheiat, iar....se pare ca, finalul a fost cat se poate de urat pentru doamna (nu dau amanunte), atentia i-a fost comutata spre blogul meu, unde....a observat ca, asa amarat si distrus cum eram pe vremea cand ea se delecta cu orgasme ancestrale oferite de alt barbat, AZI...CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU, am reusit sa ma ridic, si...desi, ranile din inima si suflet imi sunt la fel de sangerande, TOTUSI....am puterea sa zambesc, sa glumesc si sa scriu zilnic unor sute de oameni care ma citesc!

Bineinteles ca, distinsa doamna imi citea BLOGUL, de mult mai multa vreme, in niciun caz de cand mi-a spus ca l-a descoperit, insa....atata timp cat ii era bine cu acel barbat cu care avea o relatie, FIX IN CUR O DUREA DESPRE CE SCRIU EU PE BLOG SI CE PARERE AM DESPRE TOT CE AM TRAIT!

Axiomatic, dupa ce a trecut prin tot ce a trecut cu acel barbat la finalul relatie, dovedindu-i viata inca o data ce inseamna o trambitata "relatie serioasa", pe diatinsa doamna au "pocnit-o" regretele, si....m-a abordat!

CHIAR CRED CA, IN PREZENT ARE REGRETE, INSA.....LA ACEL MOMENT SI MULT TIMP DUPA (practic pana s-a terminat relatia cu acel barbat), ACEA FEMEIE TRAIA SATISFACTIA ABSOLUT URIASA CA EU AJUNSESEM SA MA TARASC CA UN CAINE, AM AJUNS IN SPITAL SI LA PSIHIATRU, IAR EA RADE, SE DISTREAZA SI SAVUREAZA ORGASME ANCESTRALE!

ATENTIE: In plus, regretele le simte azi, adica acum....in aceste momente, poate si ajutata de emulatia produsa pe acest blog, INSA CREDETI-MA PE CUVANT, peste 1 luna de zile, cand o sa inceapa o relatie cu alt barbat (fac pariu pe ce vreti), distinsa doamna, va reveni imediat LA ACEASI INDIFERENTA SI LIPSA DE REGRETE fata de tot ce s-a petrecut acum 2 ani.

Stiti de ce???

Pentru ca tot ce am scris candva pe blog despre ceea ce s-a intamplat atunci, este 100% adevarat si....in plus, la acel moment, CHIAR EA, DISTINSA DOAMNA, A "ORHIESTRAT" TOTUL, CU BUNA STIINTA, FARA PIC DE REGRET !!!

In final, dragii mei, inca o data sa fiti siguri ca, INTOTDEAUNA, SUB SCUZA SINCERITATII, NU VOI AVEA ABSOLUT NICIO LIMITA SA-MI EXPRIM O PARERE PE ACEST BLOG, insa....protejand total identitatea persoanelor care citind, poate se simt vizate!!!

P.S. O sa vedeti ca-mi tin promisiunea si...voi gasi o cale, sa transform singura afirmatie adevarata spusa acum 2 zile de femeia care m-a atacat in cel mai marsav mod cu putinta, intr-un MOTTO AL BLOGULUI.

SI...STITI CA MEREU IMI TIN PROMISIUNILE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu