...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 februarie 2011

Raspuns la cele 2 intrebari !!!

Buna seara, dragii mei!

Iata-ma scriind, pentru a doua oara pe ziua de azi. Se pare ca ati fost "prinsi" destul de tare de ceea ce am scris in ultimele comentarii pe blog, DACA VOI, la cat va stiu de puturosi, ati trimis 22 de sms-uri (numarate "bob cu bob") si....ATENTIE (!!!)....9 mailuri !!!

Glumeam cand v-am facut puturosi si....este normal ca ati fost "prinsi" de ceea ce am scris, convins fiind ca buna parte din voi, ati trecut macar in "parte" prin ce am scris, si....firesc, cine nu-si doreste sa invete din GRESELILE ALTUIA ???

Mi-ati pus o gramada de intrebari, fiecare cu ce l-a "durut", insa de departe se disting, DOUA INTREBARI:

a) ce a avut deosebit acea femeie de am putut s-o iubesc atat??? (aici chiar o cititoare care mi-a trimis un mail, m-a facut sa rad, spunandu-mi "Motane, sunt frumoasa, am 1,74 si 58 kg, iubeste-ma pe mine. Mi-as fi dorit sa fiu iubita cu atata patima!"

b) sa explic care a fost faza cu INELUL, pentru ca din ce am observat, s-a inteles ca as fi fost casatorit cu acea femeie;

Ok, ok, ok....desi, in aceasta seara as fi vrut sa scriu despre ceva glumet, nu stiu, as fi vrut sa rad in timp ce scriu (ma gandisem la o "faza", avandu-i protagonisti pe Jungle Man si simpaticul meu cumnatel), o sa aman pe maine si....va voi raspunde la ce m-ati intrebat.

Insa, va spun din "start", ca explicatiile nu sunt nici pe departe, asa cum va puteti imagina voi, ci....extrem de banale!

Buuuun. Sa incepem.

Prima intrebare: POVESTEA CU "INELUL".

In prima parte a relatiei, pana la prima despartire (5 luni), mi-a cerut sa-i cumpar un inelus de aur (nu scump, ci...ceva simplu), spunandu-mi urmatoarele:

"Puiule. Stiu ca ai o relatie si ca nu vom fi impreuna niciodata in mod oficial, insa.....ca sa-mi demonstrezi dragostea ta, vreau sa-mi cumperi un inel, ceva ieftin, nu scump, si....SA MI-L PUI PE DEGET IN FATA ALTARULUI, INTR-O BISERICA. Astfel, desi necasatoriti, in fata lui Dumnezeu, tu vei fi sotul meu, iar eu, am sa port toata viata acest inel, semn al dragostei mele si al respectului fata de tine".

Bai, fratilor, eu....in viata mea nu cumparasem un inel si cu atat mai mult sa-l pun pe mana unei femei in fata altarului, asa ca....initial, am crezut ca glumeste. Insa, insistand, pe data de 16 septembrie 2008, intr-o zi de joi, inainte sa plecam in Delta, m-am dus si i-am cumparat inelul, apoi....am gasit un motiv sa mergem la o manastire din Bucuresti si.....in fata altarului, am scos inelul si i l-am pus pe deget.

N-AM SA UIT TOATA VIATA MEA, IN CE HAL MI-AU TREMURAT PICIOARELE DE EMOTIE, CE AM SIMTIT CAND ERAM IN FATA ALTARULUI SI....I-AM PUS INELUL PE DEGET !!!

Dar, bucuria a fost de scurta durata, pentru ca....exact in acea seara, cand ne intorceam acasa la ea, am intrebat-o in masina ce o sa insemne acest inel pentru ea, iar ea.....n-a reusit sub nicio forma sa mai spuna ce imi spunea ca o sa reprezinte inainte sa-i pun inelul pe deget, ci....a inceput sa bolboroseasca ceva de "respect" si....nu-i mai veneau cuvintele, in asa fel incat....m-am simtit ca un cacat, constient fiind inca de atunci, ca.....era o pura ambitie, probabil sa vada daca fac asa ceva, in niciun caz, neavand semnificatia de care spunea, inainte de gestul meu.

Ca sa vedeti ce este IRONIA VIETII, dupa 3 saptamani, mi-a aruncat inelul in fata, ne-am certat si ne-am despartit, iar EA....inca din primele zile, l-a apelat pe mess pe acel italian (stiti de italian, din comentariile "Raspuns catre o....doamna" si "Nu va mintiti singuri"), aratandu-i ca s-a certat cu mine, iar ulterior....a intrat pe siteul de socializare si....in timp ce mie imi zbiera la telefon ca este distrusa, ca ma iubeste si sufera enorm dupa mine, iesea cu alt barbat Calin (cititi comentariile mentionate mai sus), iar dupa acel barbat, exact inainte sa ne impacam cu o zi, pusese ochii pe alt barbat Andy, tot de pe siteul de socializare. (am aflat, dintr-o intamplare, luni de zile mai tarziu, dupa ce ne despartisem definitiv).

Dupa ce ne-am despartit definitiv, unde stiti pe larg, cat am suferit si unde am ajuns ca disperare, EA....bineinteles ca arata "fresh", zambea, glumea si si-a facut o alta relatie, spune ea....dupa 6 luni de zile, insa....daca prima data cand ne-am despartit, dupa doar 2 saptamani, deja iesea cu alt barbat de pe siteul de socializare, este greu daca nu imposibil de crezut ca, dupa despartirea definitiva, cand arata "fresh" ca un bobocel, nu a iesit cu niciun barbat timp de 6 luni de zile.

PERSONAL, NU CRED SUB NICIO FORMA, PENTRU CA STIU CE A FACUT DUPA PRIMA DESPARTIRE SI....NU DOAR CU CALIN, PENTRU CA....LA ALTE DOUA SAPTAMANI, INTRASE IN VIZORUL EI ALT BARBAT...ANDY, insa ne-am impacat intre timp. Bine, la acel moment nu stiam, am aflat luni de zile mai tarziu, dupa despartirea definitiva.....de am crezut ca-mi pierd mintile de durere !!!

Voi, puteti sa credeti ce vreti, insa....desi, n-am sa pot dovedi niciodata, PUN PARIU PE CE VRETI VOI, ca si acum, dupa ce a terminat relatia cu acel barbat si....mi-a spus ca a suferit enorm dupa mine, m-a iubit enorm, NU VOR TRECE 2 LUNI DE ZILE SI....O SA FIE CU ALT BARBAT, desi acum spune ca nu-i mai trebuie decat "liniste".

PUN PARIU PE CE VRETI....NU TREC NICI 2 LUNI DE ZILE !!!!

Acum, sa raspund la a doua intrebare: CE A AVUT ATAT DE DEOSEBIT ACEA FEMEIE, DE AM PUTUT S-O IUBESC ATAT DE MULT???

Dragii mei, desi...v-ati gandit la tot soiul de "nebunii", incepand de la o frumusete rapitoare, pana la un fizic "beton" si....super buna la "pat", trebuie sa va dezamagesc, spunandu-va, urmatoarele:

- frumusete normala

- fizic, normal

- despre "pat" nu discut insa, va asigur ca nu are absolut nicio legatura

Asadar, dragii mei, era o femeie ABSOLUT NORMALA, in niciun caz ce va imaginati voi!!!

Explicatia pentru care AM IUBIT-O ATAT DE MULT SI AM SUFERIT ATAT DUPA "DESPARTIRE", nu are absolut nicio legatura cu ea (si...o sa vedeti ca azi, mai invatati ceva si pun pariu, ca la final, imi veti da dreptate), ci....are legatura doar cu CREIERUL MEU !!!

Cand am cunoscut-o, DE LA PRIMA SCANARE, jur pe crucea de la gatul meu ca mi-am dat seama ca nu pot sa am incredere in ea si....in plus.....la naiba....nici nu stiu cum sa formulez, insa....tot ce s-a intamplat ulterior cu acei barbati dupa prima despartire cat si dupa despartirea definitiva.....vreau sa spun ca, simtisem inca de la prima intalnire ca pot sa am astfel de probleme.

Poate si din acest motiv, NU AM CE SA-I REPROSEZ, am stiut din prima clipa ca voi avea mari probleme pe acest "palier"!!!

INSA, MI-A PLACUT CUM AM COMUNICAT CU EA....SI....AM FACUT URIASA GRESEALA (sa n-o faceti absolut niciodata), sa cred ca, daca eu ma schimb, o sa se schimbe si ea.

Nu mai spun de faptul ca, la inceput, recunoscand sincer de toate aventurile mele de pe site, EU....eram mereu aratat cu degetul, ca fiind un barbat obisnuit cu "curve" (expresia ei), samd.

NEDREPTATEA A FOST CA (!!!!), inca de la prima intalnire, m-am indragostit de ea (pur si simplu, mi-a placut cum am rezonat), iar in tot acest timp, HABAR NU AM AVUT CA, nu peste multa vreme, voi incepe sa fiu terorizat de acel italian care o tot cauta cu sms-uri si telefoane. Ceea ce nu mi-a venit a crede, a fost ca, CHIAR EA, IL INCURAJA, raspunzandu-i, in timp ce, ulterior....cu mine, dupa despartirea definitiva, a stiut sa nu raspunda la unicul sms pe care i l-am dat si sa-si respecte barbatul cu care incepuse o relatie.

Desigur, va aduceti aminte din comentariile din zilele trecute, ca, dupa despartirea definitiva, EU...dintr-o gafa pe care am facut-o cu biletul din parbriz cand eram in Piata Alba Iulia, am fost nevoit sa-i trimit un sms in care s-o anunt ca i l-am lasat, ca sa n-o pun intr-o situatie de cacat nici pe ea si nici pe acel barbat, sms la care...NU MI-A RASPUNS.

Vedeti voi, cand a inceput relatia cu mine, PE FATA, FARA PIC DE RUSINE, il incuraja pe acel italian, sa-i trimita sms-uri, sa-i dea telefoane, ii raspundea intotdeauna la ele, m-a mintit de o gramada de ori, descoperind inclusiv ca, dupa o seara in care italianul a sunat 2 ore incontinuu si a trimis sms-uri.....acel italian, NICI MACAR NU STIA CA EA ESTE CU MINE, desi...eram de 2 luni impreuna.

Iar mie imi spunea ca italianul nu vrea sa inteleaga ca este cu "cineva", insa....credeti-ma, din sms-urile aceluia, se vedea clar ca habar nu are ca este cu mine! Restul este fara comentarii. :):)

Aaaaa, uitasem: dupa acea seara, de "gura" mea, i-a trimis un mesaj pe mess (n-am vazut personal, dar asa mi-a spus), insa....STUPOARE, dupa o vreme, total intamplator, am descoperit ca, dupa ce ii trimisese italianului mesajul ca este cu cineva si sa n-o mai caute niciodata, italianul s-a potolit, SI....CHIAR EA (!!!)....L-A APELAT DIN NOU PE MESS, DUPA 2 ZILE, VEZI DOAMNE, CA AVEA O GEACA LA EA SI SA VADA CUM SA I-O DEA.

Insa, "evident", nu vroia sa rezolve problema cu geaca imediat, mintindu-l pe italian ca nu este in Bucuresti si stabilind sa vorbeasca saptamana urmatoare, asta dupa ce....cu 2 zile inainte, ii spusese sa n-o mai caute niciodata. TOTUL FACUT PE "FATA", FARA PIC DE RUSINE !!!

Credeti-ma, sunt atat de multe de spus, atat de multe minciuni absolut uriase pe care mi le spunea ZILNIC, nu numai cu acest italian, incat, daca le-as povesti cu lux de amanunte, n-ati mai iesi de pe blog, nici macar 5 minute!!!!

De la acest italian, au inceput scandalurile care se tineau "lant", iar EA...a mimat tot timpul ca il pune la punct.

Dupa 5 luni ne-am despartit prima data, si....imediat dupa despartire, EVIDENT, sub un pretext de cacat, l-a cautat pe italian pe mess, ca sa-i arate ca este singura si s-a despartit de mine. (v-am explicat la intrebarea anterioara, contextul).

Bine, EA o sa nege intotdeauna si credeti-ma pe cuvant, ARE O PUTERE DE CONVINGERE ABSOLUT URIASA, netradand-o nicio grimasa cand minte intr-un mod infiorator, insa....jur pe crucea pe care o am la gat ca nu INVENTEZ nici macar o litera!!!!!!!!

Nu ma intrebati cum si...de ce, insa....in ciuda tuturor semnelor, m-am incapatanat teribil sa-i arat ca greseste si...pentru faptul ca o iubeam enorm, am mers inainte ca un tanc.

Mai mult....IAR, AICI, VINE RASPUNSUL LA INTREBAREA VOASTRA:

Cu tot creierul meu (!!!).....100%....am fost convins ca nu ne vom desparti niciodata, indiferent de situatie.

Repet, nu ma intrebati, de ce, insa....din creierul meu, indiferent de certuri si scandaluri, de italian sau....alti barbati pe care i-a cunoscut in perioada de 1 luna jumatate in care am fost despartiti prima data, nu exista nici macar in proportie de 0,0000000001% varianta ca ne vom desparti vreodata!!!

Recunoasteti sincer, multi dintre voi, chiar in aceasta seara poate o sa va culcati langa partenerul vostru, insa....acolo, undeva, departe....ca varianta, tot va ganditi ca, poate....candva, din niste motive, va puteti desparti. Acolo, macar 1%.

Eeee, eu....in ciuda tuturor celor intamplate (daca v-as povesti cat am suferit si la prima despartirem, timp de 1 luna jumatate, cand ii dadeam sute de sms-uri si mailuri, slabind ca de obicei 10 kg, nefiind in stare sa mai fac nimic, iar la serviciu facandu-mi probleme uriase, iar EA ii cunostea pe site pe Calin si Andy, ati spune ca nu poate fi adevarat)....TOTUSI....in creierul meu nu exista nici cea mai mica varianta de a ne desparti!!!

Ne-am impacat, italianul a continuat s-o caute, o mai cautau si ceilalti doi (Calin si Andy), pe care ii cunoscuse in acea perioada de 1 luna jumatate cat am fost despartiti, etc, etc, etc.

CREDETI-MA, DACA V-AS POVESTI TOTUL, MOMENT CU MOMENT, PUN PARIU CU VOI PE CE VRETI, CA ASA CEVA NU ATI AUZIT IN VIATA VOASTRA !!!

Axiomatic, dupa a doua despartire si...ultima, creierul meu a clacat rau de tot, incat m-am prabusit si....cand am mai vazut ca in timp ce eu eram distrus si ma taram ca un caine, EA.....nu suferea, arata fresh si isi refacea viata linistita langa un alt barbat, eram convins ca nu ma voi mai ridica niciodata!

JUR PE CRUCEA DE LA GAT, CA....DESI, AM CUNOSCUT ZECI SI ZECI DE FEMEI.....ASA CEVA NU AM INTALNIT !!!!

INSA, REPET (!!!)....NU AM ABSOLUT NICIUN REPROS SA-I FAC, PENTRU CA, AM SIMTIT DE LA PRIMA "SCANARE", CA NU POT AVEA INCREDERE IN EA SI....VOI AVEA MARI PROBLEME PE "PALIERUL" DE CARE V-AM POVESTIT !!!

Stiind, am riscat si am pierdut, asa ca....SUNT UNICUL VINOVAT, daca vreau sa fiu corect cu mine!

EA, NU ARE ABSOLUT NICIO VINA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu