...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 februarie 2011

RASPUNS CATRE O....DOAMNA !!!

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, stiti cu totii ca in fiecare zi in care scriu pe acest blog, n-o fac mecanic, precum se intampla pe 99% dintre bloguri, nu urmaresc ratingul, ci...o fac din suflet, cu pasiune, respectandu-va inteligenta, nu folosesc "clisee", nu inventez povestioare, samd.

In seara asta, AM SA VA ROG RESPECTOS, sa-mi permiteti a raspunde personal, unei doamne, cu care ma cunosc extrem de bine si care prin intermediul unor sms-uri, mi-a spus ca imi citeste blogul, insa....o doare sa vada ce parere am despre anumite lucruri intamplate acum mai bine de 2 ani.

Desi, intreg comentariul este un RASPUNS PERSONAL, adresat acelei doamne, totusi....va sugerez cu maxima seriozitate sa-l cititi cu mare atentie si....daca din nefericire, va regasiti ca si "comportament", cu tot sufletul si cu toata inima, va sugerez sa meditati puternic, asupra propriei persoane.

Bun. Sa incepem!

RASPUNS CATRE ACEA DOAMNA:

Dupa cum spuneam, noi doi, ne cunostem extrem de bine! In plus, sustinand ca ai devenit o fidela cititoare a blogului meu, desigur cunosti faptul ca, din momentul in care cineva ma abordeaza, exprimandu-si o PARERE, in acel moment, trebuie sa-mi aduca si argumente si sa-si asume riscul unei discutii deschise si directe.

Bazandu-ma ca in afara de mine, nimeni nu stie CINE ESTI, CUM ARATI, CU CE TE OCUPI, samd, in randurile ce urmeaza, voi fi extrem de direct in afirmatii si argumentatie, asa cum sunt intotdeauna pe blog, cand imi expun o parere.

In ceea ce ma priveste, dupa cum deja cu siguranta ai observat citindu-mi blogul, nu-mi neg si nici nu-mi ascund "trecutul", neavand absolut nicio problema de a discuta acest subiect, PE UN BLOG CARE...DESI, PERSONAL, ESTE PUBLIC si poate fi citit, de oricine, inclusiv de catre consoarta mea, care...daca vreo data mi-ar spune ceva, i-as aduce aminte de niste mizerii infioratoare facute la adresa mea, nerecunoscute niciodata, in ciuda dovezilor irefutabile, si....nu in ultimul rand, a unui "pact" pe care-l avem si pe care, sper sa-l respecte, desi....in cei 19 ani de relatie, am avut suficient timp sa realizez ca nu are astfel de "obiceiuri".

Asadar, recent, mi-ai trimis niste sms-uri, aducandu-mi la cunostinta faptul ca, TE DOARE, cand vezi ce parere am despre anumite lucruri petrecute in trecut.

Stii prea bine ca accept ORICE PUNCT DE VEDERE, insa....fiind extrem de atent la "detalii" si avand o memorie foarte buna, imi este extrem de usor, pe baza afirmatiilor facute chiar de respectiva persoana, sa demonstrez acolo unde este cazul, daca acea parere NU are la baza un fundament veridic.

Asadar, spui ca acum, la 2 ani distanta de la acele evenimente, TE DOARE cand citesti ce parere am despre tot ce s-a intamplat. In plus, FOARTE IMPORTANT (!!!), adaugi ca, ai trait durerea la cote maxime, vis-a-vis de acele evenimente.

Ok, asa cum procedez intotdeauna, voi proceda si de aceasta data, incepandu-mi "expunerea", prin ACCEPTAREA afirmatiilor tale, insa....hai sa vedem daca sunt dublate de veridicitate:

a) Atunci cand "TRAIESTI DUREREA LA COTE MAXIME", cand pur si simplu ajungi sa te tarasti, cand minut de minut te gandesti la anumite lucruri pe care le-ai trait, in 99,9999% din cazuri, pofta de mancare iti dispare, daca esti fumator, triplezi cota tigarilor fumate intr-o zi, consumul nervos devine insuportabil, iar aceste lucruri, au un impact absolut devastator asupra fizicului.

Putin mai jos, voi posta o poza, din luna iulie 2009, cand aveam aproape 3 luni de cand ma taram ca un caine, ma trezeam noaptea si vomitam, mergeam de nebun cu masina si...plangeam, ma rugam la Dumnezeu sa-mi dea macar O SECUNDA in care sa nu ma gandesc la tot ce traisem si...nu in ultimul rand, dupa ce slabisem 10 kg ajungand la 83 kg.



Chiar daca tot ce am scris, ar reprezenta minciuni si exagerari, POZA DE MAI SUS, nu are cum sa minta, iar in acest sens, doar un retardat, ar putea sa nege ca ajunsesem sa arat mai rau decat un cadavru, figura imi era desfigurata de durere, iar privirea imi capatase nuante de nebunie. Pur si simplu, aproape ca imi pierdusem mintile de durere (da-i click pe poza si vei vedea in detaliu in ce hal ajunsesem sa arat).

Orice simpla comparatie cu o poza oarecare, prezenta mai jos, facuta, mult mai tarziu (peste 1 an distanta), in septembrie 2010, dupa ce reusisem sa ma ridic si sa-mi revin fizic total, inlatura orice fel de comentarii.



b) SPUI CA AI TRAIT DUREREA LA COTE MAXIME, DUPA DESPARTIREA DE MINE??? Pai, ma gandesc, ce evenimente traite impreuna sa-ti aduc aminte???

Hai sa ne aducem aminte de zilele de 11 iunie 2009 si 8 iulie 2009, cand impreuna cu o persoana, am venit la domiciliul tau, sa-ti dau datoria de 1200 euro si 300 de dolari.

Pe data de 11 iunie, intr-o zi de joi, persoana cu care am venit la domiciliul tau, ti-a dat din partea mea, prima transa de 600 de euro. Aprope 1 luna mai tarziu, pe data de 8 iulie, intr-o zi de miercuri, m-am deplasat cu aceasi persoana la domiciliul tau si....tot din partea mea, ti-a dat restul de bani, impreuna cu o foaie de hartie pe care detaliasem toate "calculele" banilor ce ti datoram.

Nici pe 11 iunie si nici pe 8 iulie 2009, nu am dat "ochii" cu tine, rugand acea persoana sa bata la usa ta si sa-ti inmaneze banii.

Stii de ce, n-am putut atunci sa dau ochii cu tine???

Pentru ca, desi....durerea si suferinta aproape ca ma facusera sa-mi pierd mintile, stiam 100% ca n-as suporta sa-ti vad privirea ironica si.....tinuta "fresh", in timp ce eu ajunsesem un cadavru viu.

Ca de obicei, flerul nu m-a inselat, iar....acea persoana care ti-a inmanat banii din partea mea, in ambele cazuri, atunci cand s-a intors la masina, era desfigurat de furie, si....aproape injurandu-ma mi-a spus ca sunt un idiot fara margini, ca in timp ce eu ma tarasc ca un caine, am slabit 10 kg, arat ca o fantoma, TU.....ESTI ZAMBITOARE, IRONICA, PUSA PE GLUME SI ARATI "FRESH" CA UN BOBOCEL.

Stiu, stiu, stiu, pentru ca te cunosc mult prea bine, oricand poti acredita cu succes teoria ca acea persoana n-a vazut bine sau ca..."FIECARE OM SUFERA IN FELUL SAU", insa.....cei care au suferit vreo data cu adevarat, stiu prea bine ca este cea mai falsa teorie care poate exista vreo data, pentru simplul si unicul motiv ca, SUFERINTA, atunci cand exista, produce aceleasi desfigurari, indiferent ca suntem barbati sau femei, batrani sau tineri.

Cand suferi cu adevarat, zambetul iti dispare, fata iti este schimonosita de durere, pierzi in greutate enorm (pana si Jungle Man, a acceptat ca, atunci cand a suferit cu adevarat dupa moartea tatalui sau, a slabit instant 17 kg), ai o privire pierduta, nu mai poti face nimic, nu dormi noaptea, nu mananci, samd.

Nu insist sa te conving, ci....ESTE DOAR O PARERE.

Ce sa-ti mai aduc aminte??? Cumva, o faza ABSOLUT INCREDIBILA, pe care daca o vezi intr-un film, ai tendinta sa spui "Deh, este film, normal ca asa trebuia sa se intample", petrecuta intr-o sambata pe 24 octombrie 2009 (la 6 luni dupa despartire), cand....ajungand in Piata Alba Iulia, la ora 8:30 dimineata, avand treaba la o banca, am ajuns sa-mi parchez masina exact langa masina ta (daca as povesti cuiva, in ce conditii intortochiate am ajuns in acea sambata in Piata Alba Iulia, pe unde nu mai trecusem de mai bine de 5-6 luni, nu cred ca m-ar crede), insa....asa a vrut Dumnezeu sa ma trimita acolo.

Dupa cum spuneam, era o dimineata de sambata, ora 8:30, iar tu, dupa cum bine stii, nu locuiai in Piata Alba Iulia, iar masina.....avea motorul "rece", ceea ce dovedea 100% ca era parcata acolo inca de cu seara.

Nu mai fac alte comentarii, am facut-o atunci, in biletul pe care ti l-am lasat in parbriz, dar de care, ULTERIOR, cand am plecat, te-am atentionat printr-un sms, pentru ca, nu sunt un nesimtit si....nu vroiam sa te pun nici pe tine si nici pe "altcineva" cu care ai fi coborat mai tarziu la masina, intr-o situatie de tot rahatul.

Ok, ok, ok, pentru ca te cunosc mult prea bine, stiu ca oricand poti acredita cu succes teoria cu "O noua prietena de care eu nu stiu, care locuia in Piata Alba Iulia", insa....iti aduc aminte, desi recunosc ca nu este treaba mea, ca....asa cum RECENT, ai trimis un sms, la cum te stiu, daca atunci erai la o prietena, nu ratai ocazia sa raspunzi la sms-ul prin care te-am atentionat cu privire la faptul ca ti-am lasat un bilet in parbriz si sa-mi dovedesti inca o data ca sunt NEBUN.

Dar, n-ai facut-o, si....bineinteles, nu pentru ca, in viata ta, la acea vreme, exista demult un alt barbat, ci....desigur, pentru ca, spre deosebire de aceste zile, atunci...ti-a fost scarba sa reactionezi.

NOTA: In mod evident, nu sunt idiot, eram despartiti de 6 luni, inca din prima zi, puteai face ce vroiai, insa....sa nu uitam ca in acest comentariu, disecam sintagma "AM CUNOSCUT DUREREA LA CELE MAI INALTE COTE" dupa evenimentele petrecute intre noi, si....incerc sa localizez......cand, ai cunoscut aceasta imensa durere ???

Pana acum, desi....desigur, eu sunt un NEBUN, n-am reusit sa "localizez" momentul.

Apropos, trebuie sa mai semnalez faptul ca, in acea zi de 24 octombrie 2009 (la 6 luni de la despartire), eu eram in plin tratament la psihiatru, visam in fiecare noapte tot ce traisem, si....la serviciu, fusesem facut "tandari" de sefii mei.

c) MAI SPUNEAI ZILELE TRECUTE PRIN SMS, CA....NU M-AI MINTIT.

Pai, din nou, ce momente sa-ti amintesc???

Din sutele de minciuni spuse pe "banda rulanta", pe care s-o amintesc???

Cele de inceput (zeci la numar), cu italianul care cu ACCEPTUL SI COMPLICITATEA TA, pur si simplu, sfifa orice urma de bun simt, facand tot ce este cu putinta, sa-si arate lipsa de respect fata de relatia noastra???

Oare, sa-ti mai spun de INELUL, pe care, la rugamintea ta expresa, ti l-am pus pe deget, in fata altarului intr-o manastire din Bucuresti, in data de joi 16 septembrie 2008, asa cum ti-a fost dorinta, si....stii prea bine ce faceai pe mess cu italianul, la nici 3 saptamani dupa aceea, in timp ce eu eram absolut distrus???

Sau....sa-ti amintesc de o seara de miercuri, 5 noiembrie 2008 (cand ne despartisem prima data), iar eu, aveam deja o luna de cand zi de zi iti scriam mailuri dupa mailuri, plus....sute de sms-uri, strigand cu disperare impotriva demonstratiei de crunta lipsa de respect pe care o facuse 5 luni de zile, acel italian cu acceptul tau???

Sa-ti amintesc ca, in acea seara de 5 nov 2008, din nou...ABSOLUT INTAMPLATOR, pe ultima suta de metri, am ales sa vin personal la tine si sa-ti dau datoria de 400 de dolari, cand de fapt, trebuia sa trimit banii printr-o persoana a doua zi, si...desi, cu doar o zi inainte urlai in telefon "Nenorocitule, m-ai parasit si m-ai distrus, plang in fiecare zi si nu-mi mai trebuie vreun barbat in viata", in acea seara erai plecata sa te intalnesti cu un tip Calin de pe siteul de socializare, venind la 2 noaptea acasa???

Oare, sa-ti mai aduc aminte ca dupa acel barbat Calin, cu o zi inainte sa ne impacam dintr-o intamplare, pe 18 noiembrie 2008, deja....un alt barbat Andy intrase in vizorul tau pe siteul de socializare, ii dadusesi id-ul de la primul mesaj primit si ulterior si numarul de telefon??? Iar dupa ce ne-am impacat, acel tip te cauta pe mess si la telefon, iar tu....inventai tot soiul de "povestioare", spunand ca nu stii cine este???

d) SPUI CA NU M-AI SFIDAT SI NU M-AI BATJOCURIT???

Sa-ti aduc aminte de momentul cand cu disperare, plangand in hohote, te-am rugat sa existe un "MOMENT ZERO" in ceea ce priveste MINCIUNILE, pe care nu le mai suportam, iar tu....chiar si in acea seara, te incurcai in minciuni (tii minte, eram in masina, veneam spre Bucuresti).

Sau....de ceea ce, am facut pentru tine, luni de zile la rand, intrand intr-un razboi nemilos, in care am plecat cu mainile goale, si....culmea, un razboi care nu-mi apartinea, luptandu-ma zi de zi, cu tot ce aveam mai bun pentru tine si familia ta, in timp ce altii, infinit mai apropiati (nu vreau sa dau detalii, stii de cine vorbesc), iti faceau rau zi de zi si vroiau sa te distruga???

Sa-ti mai aduc aminte ca NICI FRATELE TAU, n-ar fi luptat atat cat am luptat eu pentru tine si familia ta...asta recunoscand-o si tu, la un moment dat???.

Iar dupa toate aceste lucruri, in ultima discutie telefonica, avuta pe 28 aprilie 2009, mi-ai spus ca sunt un nenorocit, un jeg de om, ca nu stii cum de te-ai incurcat cu un jegos ca mine, ca ti-e sila de mine, samd.

Ce sa-ti mai aduc aminte???

De sutele de sms-uri pe care eram nevoit sa ti le trimit cand imi inchideai telefonul, intr-un cor de urlete, dracuieli si abjectii incredibile, iar apoi....cand realizam ca ignori sms-urile, ma puneam si iti scriam mailuri, la fel de ignorate???

Ce sa-ti mai aduc aminte???

De momentul in care, cu lacrimi in ochi, te-am rugat sa tii seama de faptul ca, am renuntat a mai avea orice "garda" cu tine, pentru ca te iubeam din tot sufletul si cu toata fiinta mea, rugandu-te sa stii a gestiona acest imens handicap pe care il aveam, iar tu....imediat, ai inceput si mai rau sa ma calci in picioare???

Sau....de momentele in care incercam sa te temperez, atunci cand elucubrai de genul ca: "Bai, nenorocitule, crezi ca eu sunt ca celelalte cu care ai umblat pana acum??? Daca o sa ne despartim vreo data, voi fi distrusa, nu voi mai avea nevoie niciodata de un barbat in viata mea", etc, etc, etc.....spunandu-ti la acea vreme ca, daca ar fi sa se intample ceea ce spui, EU....voi fi acela care intr-adevar ma voi "tara" ca un caine, pentru ca am mizat 100% pe tine si mi-am jucat "ultima carte", in niciun caz tu.

Ce s-a intamplat dupa ziua de 28 aprilie 2009, si....ce impact a avut asupra fiecaruia dintre noi acea "despartire", parte....este stipulata in randurile de mai sus, pentru ca, spre deosebire de cititorii acestui blog, care sunt indreptatiti a avea "retineri" in a ma crede, TU (!!!)....stii 100% ca nu mint si nici nu fabulez.

La naiba, ma opresc aici. Altfel, exemplific pana maine. Oricum, am adus spre exemplificare, doar momentele "usoare" nu cele "grele" si "grave", care necesita a ramane doar intre noi.

In final: DOAR O PARERE!!!

Ti-o spun cu aceeasi caldura si drag, cu care de atatea ori am facut-o pe acest blog si cu alte persoane:

TE MINTI SINGURA IN MOD ABSOLUT URIAS !!!

Spui ca, TE-AI SCHIBAT ???

Am rezerve uriase, ca te-ai schimbat, insa este....DOAR O PARERE, bineinteles.

Daca si dupa 2 ani de zile, continui sa NEGI EVIDENTA, lucruri traite impreuna de care esti constienta 100%, atunci....ce argumente as mai putea aduce???

Ma intreb, pentru care fapt, NEGI EVIDENTA, pana si acum, la 2 ani distanta???

Probabil ca nu ai inteles inca: Nu sunt un om ranchiunos, nu dezvolt resentimente, cu atat mai putin uri, iar....imensele rani din inima, suflet si fiinta, nu se vor vindeca niciodata, chiar daca recunosti sau nu, EVIDENTA!

Dupa cum stii, sau....ar trebui sa stii, atunci cand te hotarasti sa-ti bati joc de un om, care culmea, te-a IDOLATRIZAT SI ERAI TOTUL PENTRU EL (stii ca inclusiv pe sora mea, am "executat-o" in secunda doi cand a gresit fata de tine, nestiind de ea nimic, timp de 8 luni de zile)....in viitor, nici macar Dumnezeu, cu minunile SALE, nu mai poate schimba "istoria" derularii acelor evenimente.

Pana si nemtii, dupa ani de zile, au RECUNOSCUT, masacrele facute in lagarele de exterminare a evreilor, desi....suferintele uriase ale acelor oameni, nici Dumnezeu nu le mai poate schimba.

DOAR TU....TE INCAPATANEZI INTR-UN MOD ABSOLUT INCREDIBIL, SA TE MINTI SINGURA (!!!), SUTINAND CU NONSALANTA SI LA 2 ANI DISTANTA, CA AI SUFERIT ENORM, CA AI CUNOSCUT DUREREA LA COTE MAXIME DUPA DESPARTIRE, STIIND CA.....TOT CE AM SCRIS MAI SUS, ESTE 100% REAL!!!

Mai mult, atat azi, cat si peste 30 de ani, cand vom fi....daca vom mai fi, niste batranei, nu vei ezita sa spui ca: NU M-AI MINTIT, NU M-AI SFIDAT, NU M-AI BATJOCURIT, SI...AI SUFERIT ENORM DUPA DESPARTIREA DE MINE.

Mai, omule, nu mai are absolut niciun sens sa NEGI, pentru ca, ma cunosti mult pre bine si stii ca TE-AM IERTAT demult !!!

Ti-am spus acest lucru, inca din luna iunie 2009, la 2 luni dupa despartire (iti aduci aminte sms-urile), cand....pe langa faptul ca ma taram ca un caine, eram lovit crunt din toate partile, inclusiv de la serviciu, unde....sefii mei, imi prezentau "nota de plata" pentru tot ce stii ca s-a intamplat. (n-are sens sa dau amanunte)

In timp ce tu, ARATAI CA O "FLOARE", PLECAI IN VACANTE, RADEAI, GLUMEAI, ERAI IRONICA, ETC, ETC, ETC.

Sa mergi in nebunia de a NEGA EVIDENTA si dupa 2 ani, imi pare ceva de neimaginat.

Stii, de ce, o faci???

Pentru ca, asa ai fost obisnuita!!! In viata ta (si...o stii prea bine), ai avut numai ciumpalaci (cei pe care-i stiu eu, nu si cei care poate au mai fost in ultimii 2 ani), incepand cu barbatul care arunca in mine cu "pietre" ca ma joc la "bile", in timp ce el, tragea niste betii crunte, pierdea in cazino sume mult mai mari decat pierdeam eu la "pacanele" si....DESI, ATUNCI, MI-A FOST RUSINE SA-TI SPUN, o stii prea bine ca SE DROGA!!! Nu uita, ochii nu mint, iar privirea de drogat, este unica. In fine, sunt 100% convins ca si tu stiai!

Iar apoi, urmand acel italian, ale carui poze cand le-am vazut pe site, nu-mi venea a crede, pe cine ai lasat sa isi bata joc de IUBIREA IMENSA pe care ti-o purtam si de relatia pe care o aveam cu tine si pe care o plateam cu "sange" (stii prea bine acest lucru), ca sa nu mai spun de amaratii de Calin si....Andy, vai de steaua lor, i-am mai vazut pe site, de-a lungul vremii....PUT DE PENIBIL, DE LA POZE, PANA LA DESCRIERE!!

Asa este, ai avut dreptate cand spuneai ca: "Un singur gest trebuie sa fac din deget si....toti "fostii" vin sigur in 5 minute la usa casei mele".

Da, da, da, aici chiar ai avut dreptate, numai ca, ar trebui sa te gandesti, la urmatoarele:

- de ce, revin acei barbati la primul semn facut de tine din degete?

- si....oare, esti singura femeie, la usa careia, ar reveni imediat acei ciumpalaci, la primul semn?

In fine, din nou, trag speranta ca, in acesti 2 ani, macar la aceasta intrebare ai gasit raspunsul corect!!

In alta ordine de idei, PERSONAL, nici nu indraznesc a gandi vreo data, ca cineva, sa ma iubeasca, macar 5% din cat te-am iubit eu pe tine, cu atat mai putin, sa traiasca suferinta pe care am trait-o, dupa ziua de 28 aprilie 2009.

Desi stii bine ca, inca de la primele discutii, ti-am spus ca, cine se va ambitiona sa te iubeasca, o sa platesca toate "oalele" sparte de toti ciumpalacii din viata ta, nestiind la acea vreme ca, CHIAR EU, le voi plati pe toate, CU TOATE ACESTEA, am mizat 100% pe tine!

In plus, CREDE-MA, esti singurul om din viata mea, cu care am incercat sa vorbesc, pana la epuizare, pentru ca....eram 100% convins ca voi reusi prin puterea exemplului sa te schimb si sa construiesc ceva durabil!

Nu te apara, nici macar in gand, cu "situatia" si "problemele" mele, pentru ca....daca nici pana acum nu ti-ai dat seama, cu siguranta pe viitor vei realiza ca, inainte de toate, SUFLETUL SI INIMA CONTEAZA, nu celelalte "elemente" bifate pe-o foaie, reprezentand caracteristicile unei asa zise "relatii serioase", ce in majoritatea cazurilor, nu peste multa vreme isi arata "NULITATEA" absoluta.

CUM TE-AM IUBIT EU, CREDE-MA....NICI MAMA TA NU TE-A IUBIT !!! (o stii prea bine)

Doar noi doi, stim cu adevarat ce s-a intamplat si....tot amandoi, stim ca si peste 30 de ani, batrani fiind, nu voi putea sa dovedesc vreo data, ca tot ce am scris aici, nu sunt inventii sau minciuni, atata timp cat TU....vei nega cu insitenta, niste evidente de care esti constienta 100%.

Desi, nu pare relevant (DAR ESTE!!!), iar in plus, daca nu m-ai injurat pana acum, cu siguranta o vei face, citind ce scriu....probabil ca si in prezent, ca si acum 2-3 ani, porti la ochi, ochelari de soare Guess, Gucci sau...alte firme renumite, cobori din acelasi Jeep, porti aceeasi pantofi si genti de firma, si....ai acelasi succes la barbati.

DAR SPIRITUAL, DESI AI UN POTENTIAL ENORM (ma refer la inteligenta si capacitatea absolut incantatoare de a comunica), N-AI EVOLUAT DELOC, pentru ca, daca s-ar fi intamplat acest lucru, cu siguranta n-ai fi sustinut ca AI SUFERIT ENORM SI AI SIMTIT DUREREA LA CELE MAI INALTE COTE, cand stii prea bine, ce ai facut si tot ce s-a intamplat dupa despartirea de mine, in timp ce eu ma taram ca un caine, ajungeam in spital cu branula in vena si ulterior, la psihiatru!

Cand vei incepe sa evoluezi SPIRITUAL, atunci vei constata ca, sustinand un neadevar, seara....nu vei putea pune capul pe perna linistita!

Gandeste-te ca, STIU CE VORBESC: scriu zilnic, unor sute de oameni cu mult peste medie, care....m-ar "desfiinta" pur si simplu, daca ar simti ca ii mint, ca sustin neadevaruri, samd.

IN CONTINUARE, TE MINTI SINGURA INGROZITOR !!!

Dar, bineinteles, este....DOAR O PARERE !

P.S. Asa cum sunt constient ca imensele socuri si crunta suferinta traita, mi-am "amprentat" sufletul, inima si fiinta pe viata, tot la fel de constient sunt ca, indiferent de ce am scris in acest comentariu sau....de argumentele aduse in sustinerea celor scrise, tot TIMPUL...o sa ramana unicul arbitru, care mai devreme sau mai tarziu, o sa dea "verdictul": am mancat "rahat" sau....am spus adevarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu