...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 24 februarie 2011

OBIECTE CU VALOARE...."NEPRETUITA".

Buna seara, dragii mei!

Bai, fratilor, mi s-a facut o pofta de shaorma de simt cum salivez. :):):)

Am vrut sa pun mana pe telefon ca sa-i trimit un sms lui Jungle Man si sa-i propun sa mergem pana la Foisorul de Foc sa mancam o shaorma, insa....m-am uitat la ceas, este aproape 12 noaptea si....sunt sigur ca s-a culcat. :):):)

Asa ca, mi-am umlut un pahar cu cola, mi-am luat tigarile langa mine si.....m-am pus pe scris. Daca nu-mi trece pofta de shaorma pana la finalul comentariului, o sa ma urc in masina si ma voi duce pana la Foisorul de Foc, desi...a manca o shaorma in compania lui Jungle Man, este ceva ce nu pot rata, decat cu o imensa parere de rau. :):):):)

Dragii mei, in seara asta, stiu sigur ca am sa va plictisesc cu ceea ce voi scrie, insa.....personal, consider subiectul foarte important: OBIECTE CU VALOARE "NEPRETUITA".

Daca m-ar intreba cineva, care este obiectul de nepretuit pe care il detin, fara sa "clipesc" as raspunde ca sunt doua:

- cruciulita de la gatul meu;

- matania de la mana;

Daca o sa dati click pe poza de mai jos si o veti mari, cred ca se vad destul de clar ambele obiecte.



Stiu, stiu, stiu, intr-o lume a smecherilor, a viloaielor, a bmw-urilor X5, a ceasurilor scumpe, samd....sa arati doua obiecte banale cu valoare de cativa "leuti" si sa spui ca sunt NEPRETUITE, este ceva care poate starni daca nu un ras batjocuritor, macar un zambet ironic.

Dragii mei, desi....sunt sigur 100% ca nimeni nu ma crede, daca maine ar veni cineva si mi-ar spune ca imi ofera 1 MILION DE EURO, ca sa dau jos cele 2 obiecte (cruciulita si matania), nici macar o singura secunda nu mi-ar trebui ca sa declin oferta.

Desi...1 MILION DE EURO, este o suma absolut imensa, care pentru orice om de pe acest pamant care nu vrea sa se dea in "spectacol", reprezinta PASAPORTUL pentru o viata lipsita de orice fel de grija, subsemnatul n-ar sta niciun pic pe ganduri in a declina oferta.

Vedeti voi, chiar acum, cand cititi acest mesaj, sunt oameni care isi aduc aminte de cadouri foarte scumpe primite de la diverse persoane sau....de cadouri foarte scumpe pe care le-au oferit altor persoane.

Zilnic, in lume, se transfera sub forma cadourilor obiecte extrem de scumpe, insa.....ca valoare spirituala sunt egal cu "ZERO".

De obicei, farmecul acelor "obiecte", dureaza fix cat tine "FUTAIUL", dupa care, indiferent de caz, este vandut si....schimbat cu altceva.

Din umilul meu punct de vedere, cruciulita pe care o port de 4 ani la gat, precum si matania de la mana mea, sunt obiecte extrem de ieftine ca valoare, insa.....nu exista suma pentru care as renunta la ele, indiferent de oferta.

Lucrurile sunt extrem de simplu de explicat: Acum 4 ani de zile, mi-am pus la gat cruciulita si.....nici macar o secunda de la acel moment n-am dat-o jos.

Incepand cu prima secunda cand mi-am pus-o la gat si pana in prezent cand scriu acest comentariu, cruciulita de la gatul meu, a trait secunda de secunda in acesti 4 ani, tot ce am trait si eu. Daca radeam si eram vesel, cruciulita de la gatul meu imi recepta starea, daca eram trist, suparat, sufeream sau ma taram, la fel....cruciulita de la gatul meu, imi recepta starea.

Practic, in ultimii 4 ani de zile, asa cum inima mi-a batut in piept secunda de secunda, la fel si cruciulita de la gatul meu, a fost alaturi de inima mea, secunda de secunda.

Practic, daca as da-o jos de la gat, acceptand o presupusa oferta de 1 MILION DE EURO, fara doar si poate, acea suma mi-ar ajunge sa traiesc linitit si fara griji toata viata, insa.....pentru ce as trai????

Este ca si cum, primesc 1 MILION DE EURO, insa....imi scot inima din piept. Si...atunci, la ce mai am nevoie de acei bani??? Ce sa fac cu ei???

Dragii mei, stiu ca 99,999999% dintre voi, din nou veti zambi si va veti solidifica impresia ca as avea nevoie, din nou, de un psihiatru, insa......din punctul meu de vedere, in viata, sunt obiecte absolut NEPRETUITE, pe care daca le dai, chiar si pe o suma colosala, este ca si cum ti-ai da sufletul si spiritual nu ai mai exista.

Aici, as fi si mai clar: Nu spun sa ajungi a le instraina ci....macar sa te gandesti o secunda ca le-ai putea instraina contra unei sume mari de bani, si....tot imi pare o imensa blasfemie adusa propriei tale spiritualitati.

Ia ganditi-va, ce inseamna 1 MILION DE EURO, pentru un miliardar din lume, care produce zilnic cateva milioane de euro???

ABSOLUT NIMIC....oricand ar putea sa-si puna ambitia cu mine si sa-mi puna pe masa, cateva milioane de euro, numai asa, ca sa-si dovedeasca ca poate cumpara orice din lumea asta.

Hai, sa fim seriosi: Cati oameni poate ca acum, cand citesc acest comentariu, spun ca mine, insa....cu 1 MILION DE EURO pusi pe masa, ar accepta "targul", gasindu-si o sumedenie de explicatii???

Va spun eu: MULTI, EXTREM DE MULTI. In fata unei sume mult mai mici decat 1 milion de euro, foarte multi oameni, si-ar vinde si sufletul, din pacate.

Din nou, nu stiu daca ma credeti sau nu, insa....daca vreo data, as scoate cruciulita de la gatul meu, as face-o intr-o UNICA situatie: BAIETELUL MEU!

Baietelul meu, este singura persoana din lume, pentru care mi-as scoate cruciulita de la gat! Credeti-ma, in afara de baietelul meu si pe Dumnezeu l-as refuza.

Posibil ca multi dintre voi, zambiti ironic la citirea unor astfel de cuvinte, insa.....nici nu stiti car de serios vorbesc. Ce va spun acum, este mai sigur decat ca maine este vineri 25 februarie 2011.

Vis-a-vis de "matania" pe care o am la mana, la fel, tot de 4 ani, pusa in aceeasi zi cu cruciulita, trebuie sa va spun ca O SINGURA DATA, in anul 2008, am dat-o jos, fiind purtata timp de o saptamana de o alta persoana.

Imi aduc si acum aminte momentul in care mi-am dat jos matania de la mana, pur si simplu mi-au dat lacrimile. Ma credeti sau nu, am simtit ca o parte din inima si sufletul meu, au plecat o data cu matania. Este extrem de greu sa explic in cuvinte ceea ce am simtit atunci, cand mi-am scos matania de la mana.

Insa, a fost un moment absolut UNIC, pe care nu l-am mai repetat niciodata, iar daca ar fi sa-l mai repet vreo data, doar pentru BAIETELUL MEU AS MAI FACE-O.

In rest, chiar si pe Dumnezeu l-as refuza !

Nu stiu daca gandesc bine, insa....exact asta simt. Cele 2 obiecte de care v-am vorbit in acest comentariu, cel putin pentru mine, SUNT ABSOLUT NEPRETUITE!

Prin purtarea zi de zi, ceas de ceas si secunda de secunda, s-au contopit demult cu inima, sufletul si fiinta mea.

Desi, par de-o banalitate absoluta, valoarea spirituala pe care o au, cel putin pentru subsemnatul, NU SE POATE CUANTIFICA !

P.S. Apropos, uitasem: Cumva, are cineva un....capucino??? :):)

Maine dimineata, la ora 9, din nou, trebuie sa merg la tribunal. Si...de data asta, trebuie sa merg la Tribunalul Bucuresti, amplasat in mijlocul unui chici arhitectural format numai din "betoane" (fostul magazin Junior, inainte de Piata Unirii), unde n-ai de unde sa-ti cumperi banala licoare.

Exista un singur loc de unde ti-o poti achizitiona, anume camera avocatilor, in care daca faci greseala sa intri fara a fi imbracat in costum si cravata, avand o figura de "intepat" in fund, te ia in primire imediat o "tanti" care te intreaba: "Dvs, sunteti avocat?", iar cum raspunsul este negativ, vei auzi inevitabil: "Nu puteti sa va luati cafea de la acest tonomat, este numai pentru avocati". Din pacate, acel tonomat de unde iti poti cumpara o cafea, este unicul din Tribunal. :):):)

Sper sa nu intarzie prea mult avocata mea sau....sa nu ajung eu prea devreme, astfel incat, chiar daca este frig, sa nu ratez a savura pe imensele trepte ale tribunalului, combinatia de "fum-licoare" de care simt nevoia de cate ori merg la acolo. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu