...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 6 februarie 2011

O AVOCATA "CELEBRA"....PAULA IACOB.

Buna seara dragii mei!


In aceasta seara, voi scrie despre o "perla" rostita recent, in cadrul unei emisiuni tv, de catre: "O AVOCATA CELEBRA...PAULA IACOB".

Comentariul nu se vrea sub nicio forma a fi un atac la persoana, insa....dupa ce o sa-l cititi si o sa vizionati si filmuletul, poate, o sa ajungeti la aceeasi concluzie ca si mine:

IN ROMANIA, IPOCRIZIA SI FARISEISMUL NU AU LIMITE !!!

Acum cateva zile, urmaream un program tv (uite ca nu mai stiu la ce televiziune) si...la un moment dat, a aparut in platou, "vestita" avocata Paula Iacob, care trebuia sa-si dea cu parerea despre cei 67 de vamesi arestati saptamana trecuta.

Nu ascund faptul ca, niciodata n-am nutrit vreo simpatie deosebita fata de doamna avocata Paula Iacob, devenita mult prea celebra dupa ce a aparat familia Ceausescu in niste procese desfasurate dupa Revolutia din 1989, insa....mi-a sarit in ochi, O "PERLA" incredibila, rostita de distinsa doamna, care pe moment aproape ca m-a facut sa vomit.

In importanta-i alocutiune, la un moment dat, rosteste (citez din memorie):

"Domnule, va spun sincer, mie mi se pare de neinchipuit, modalitatea cum intervin trupele speciale SPIR, atunci cand efectueaza o arestare la domiciliul vreunui infractor. Urletele acelea "Deschide politia!!!".....sau...."Culcat, culcat, culcat!", imi par de-o barbarie incredibila si NU SUNT ABSOLUT DELOC NECESARE".

Bai, fratilor, va spun sincer, in acel moment am crezut ca visez sau....mai bine spus, asa-mi placea sa cred. IPOCRIZIA AFIRMATIEI, MAI ALES DIN GURA UNEI AVOCATE CELEBRE, MI S-A PARUT A FI FARA LIMITE.

Desi, nefiind de meserie avocat sau procuror, insa...."dotat" de catre Dumnezeu la "mansarda" cu una bucata CREIER de cel putin marimea "22", voi incerca in randurile ce urmeaza, sa-mi permit a-i explica vestitei avocate Paula Iacob, de ce, nu numai ca nu este deloc exagerat comportamentul extrem de ferm al trupelor de interventie SPIR, insa.....este neaparat necesar.

In primul rand, mi-as dori sa subliniez inca o data, ca....vorbim de ROMANIA si nu de tari precum....USA.

Dupa ce am punctat acest detaliu extrem de "neimportant", as incerca sa subliniez cateva "banalitati", care poate, va vor convinge ca, atunci cand ati rostit acea "PERLA", daca nu ati fost vadit rau intentionata, atunci macar....ati avut o regretabila "ratacire" de la realitatile din Romania.

a) cand se produce o actiune de arestare, efectuata cu ajutorul trupelor speciale SPIR, in "arena" exista doua parti beligerante: infractorii si....organele statului, reprezentate prin politie si procuror.

b) atat infractorii cat si trupele speciale SPIR, din start, atunci cand au ales a se indeletnici cu "meseria" lor, AU ACCEPTAT FARA SA CRACNEASCA....legile "jocului", dupa cum urmeaza:

- infractorul, desi....nici nu vrea sa se gandeasca la acel moment, ACCEPTA faptul ca, intr-o zi, daca are ghinion, in timp ce doarme linistit in casa, cu pistolul si sabia langa el, o sa auda niste batai in usa, dupa care....in timp ce vocea politistului spune "Deschide, POLITIA", niste baieti bine constituiti fizic, ii vor spulbera usa din temelii, dupa care, intrand in casa, cu maxima fermitate, vor urla "Culcat, politia!!!"...si...il vor imobiliza la pamant cu fata in jos si mainile la spate.

- politistul, care face parte din trupa speciala SPIR, desi...nici nu vrea sa se gandeasca la acel moment, ACCEPTA ca, atunci cand impreuna cu colegii sai actioneaza in forta, intrand in domiciliul unui infractor, sub nicio forma nu are de-a face cu motanul232, caruia daca-i da un pumn bine tintit, il pune la pamant sau....cu vreo distinsa doamna siliconata, care cel mult o sa faca o criza de isteriei ca i-a stricat usa, ci....CU INDIVIZI EXTREM DE BINE PREGATITI FIZIC, MULTI DINTRE EI "SMARDOI" CU DIPLOMA (de multe ori, infinit mai pregatiti decat cei din trupele SPIR), care pe langa faptul ca sunt de-o rautate si o violenta extrema, nu se dau in laturi, fiind incoltiti, sa atace cu cutitul sau chiar sa traga cu arma, in incercarea de a nu fi retinuti.

Doamna avocat, desi sunt un profan in materie, cred ca pana aici, n-am batut campii cu gratie si....daca nu irefutabile, argumentele aduse, pot "imbraca" macar forma de sustenabilitate.

Buuuuun. Sa continuam. :):)

Spuneti dvs. ca, acele urlete "Cuuuulcat, Politia!" pe care le uziteaza trupele de interventie SPIR, coroborate cu fermitatea actiunii de retinere (spargerea usii, imobilizarea infractorului), sunt total neindicate si necivilizate, in raport cu situatia.

Pai, inainte de a posta un filmulet, ales absolut aleatoriu de pe "youtube", din zecile de astfel de filmulete, care o sa argumenteze vizual, infinit mai bine decat as putea s-o fac eu prin 10.000 de cuvinte, dati-mi voie sa va reamintesc, pentru ca...nu pot accepta ca nu stiti, cum procedeaza in USA, si...nu trupele speciale, ci agentii de politie obisnuiti, atunci cand decid sa legitimeze doar, o persoana.

Desi, singura iesire din tara a subsemnatului a fost pana la RUSE in Bulgaria (asta este, nu suport iesirile din tara), totusi....in splendoarea lipsei mele totale de experienta a iesirii in lume (ce sa fac, sunt si eu doar un guster), stiu 100%, atat din decumentarele de la televizor, cat si din gura celor care au iesit la "greu" din tara, cu destinatia USA sau alte tari civilizate, urmatoarele:

In momentul in care un banal agent de politie din USA, decide sa te "legitimeze", indiferent daca esti pieton sau sofer, deja....inainte de a te aborda, isi deschide siguranta de la "port-arma", iar ulterior, te pune sa ridici mainile deasupra capului si sa nu faci vreo miscare.

Daca, din nestiinta, vitejism sau....ca te-a muscat vreo albina, ai facut imprudenta sa "misti", riscul de a primi, fara avertisment, un "plumb" direct in scafarlie (nu ca la noi, in picioare), este extrem de ridicat si....numai sinucigasii nu tin cont de acesta.

SI....SUBLINIEZ, VORBESC DE UN AGENT DE POLITIE, BANAL, NU DE TRUPELE SPECIALE !!!

Acum, hai sa vizionam impreuna filmuletul pe care l-am ales absolut aleatoriu de pe "youtube", si...tot impreuna sa vedem, ce se poate intampla, cand niste banali agenti de politie din Romania, incearca sa LEGITIMEZE, nu vreun infractor periculor, "smardoi" cu diploma si inarmat cu o sabie sau pistol, ci....o duioasa doamna, posesoare a unei Jeep:



Ho, ho, ho....m-am tavalit pe jos de ras!!!

Alooooooooo, doamna avocat Paula Iacob, mai sunteti pe "receptie"????

Am avut eu halucinatii, atunci cand am vizionat filmuletul??? Acei 3-4 domni imbracati cu vesta fosforescenta, aveau inscriptionat pe spate "POLITIA ROMANA"??? Asa este, nu ???

In plus, am vazut bine sau din nou, am avut halucinatii? Persoana pe care vroiau s-o legitimeze, nu era vreun infractor vestit, ci....o distinsa doamna, la vreo 35-40 de ani, nu-i asa???

Of, of, of....din nou, trebuie sa va dau dreptate. Asa este, organele statului, au putut sa legitimeze o persoana, fara probleme, fara sa ridice tonul, fara sa ajunga s-o imobilizeze. :):)

Credeti-ma, ma tavalaesc pe jos de ras, cand imi aduc aminte declaratia dvs.!!!

Doamna avocat Paula Iacob, credeti ca ar mai avea vreo importanta, sa ne spuneti dvs., ce s-ar fi intamplat daca, faza din filmuletul prezentat, s-ar fi petrecut in USA sau in alta tara civilizata, asa cum va place sa subliniati???

Eu, cred ca, daca s-ar fi intamplat in USA, doamna din filmulet ar fi iesit extrem de "sifonata", asta daca ar mai fi iesit.

Doamna avocat, ati auzit de Jose Mourinho??? Nu stiti cine este? Oooooo....va spun eu: CEL MAI VESTIT ANTRENOR DE FOTBAL DIN LUME !!!

Acest domn, pe vremea cand locuia la Londra si o antrena pe Chelsea, fiind platit de insasi Roman Abramovici, i-a fost adus un catelus din afara Regatului Unit.

S-a pomenit cu politia la usa, care i-a spus ca, daca vrea sa pastreze catelul, trebuie sa-l tina in carantina vreo 2 saptamani la un centru specializat, si...pentru ca domnul Jose Mourinho s-a enervat si a inceput sa tipe la politisti (agenti banali, nu trupe speciale), INSTANT, a fost imobilizat, i s-au pus catusele la mana si a fost arestat. Ajuns la sectia de politie, i s-au facut poze ca oricarui infractor si i s-a stabilit o cautiune, platita in 30 de minute de catre Roman Abramovici.

Acum, eu recunosc ca sunt profan in materie iar dvs sunteti o avocata foarte vestita, insa....cu umilinta va rog, a va imagina cum ar decurge actiunea de arestare a unui infractor, sa zicem, traficant de droguri, de catre trupele speciale, cu un comportament, ca cel acceptat de dvs. Hai, sa vedem:

Ora 4 dimineata, in fata unui apartament dintr-un bloc.

Cioc, cioc, cioc, dupa care se astepata in liniste ca traficantul sa deschida.

Traficantul de droguri: "Cine este, bai, la ora asta?"

Politistul: "Buna dimineata. Politia suntem. Avem mandat de arestare, vreti sa deschideti, va rog".

Traficantul: "Ce ai, baiii??? Mandat de arestare??? Pentru cine, bai, bulangiule? Cine esti, Popescu, agentul de proximitate? Bai, bulangiule, ai noroc ca mi-a iesit aseara o combinatie si am doua "bunaciuni" in casa, asa ca m-ai prins in toane bune, ca altfel.....maine, te "feliam", gustere ce esti!!! Hai, ia-ti viteza ca altfel ma supar si scot sabia si-ti iau niste sange pentru analize!"

Politistul: "Hai, va rog, nu va enervati si deschideti usa, dupa care sa va culcati la pamant si sa va puneti mainile la ceafa, ca sa va arestez. Ce naiba, imi faceti probleme cu seful, cum sa ma intorc la sectie si sa-i spun ce tocmai mi-ati spus. Apoi, i-am mai pus pe drumuri si pe baietii astia de la SPIR."

Traficantul, deschizand usa: "Ce sa fac, baiiii? Sa ma culc la pamant si sa-mi pun mainile la ceafa??? Bai, dar tu esti chiar bulangiu!!! Vezi sa nu-ti dau o sabie in cap, de ajungi sa-ti puna astia mainile pe piept si sa te bage in pamant!!! Pleaca si, i-ai si pe papagalii astia din trupele speciale, ca dau acum cateva telefoane si vin 4-5 masini cu baieti, de va facem carne de mici. Hai, uscheala de la usa mea!!!".

ATENTIE!!! ATENTIE!!! ATENTIE!!!

Bai, fratilor, intotdeauna am spus ca, drama acestei tari, nu o reprezinta nici furturile, nici traficul, nici evaziunea fiscala, nici alte asemenea "gogosi", ci....IPOCRIZIA ABSOLUT URIASA, de care dau dovada multe personaje celebre, care au oportunitatea sa iasa pe "sticla" si sa subestimeze atat de tare inteligenta poporului roman, incat....devine cumplit de jenant.

Cred ca, daca, pana si cei mai de temuti infractori din Romania, ar fi vazut emisiunea cu vestita avocata Paula Iacob si ar fi auzit senzationala "PERLA" rostita, s-ar fi tavalit pe jos de ras, numai imaginandu-si cum ar degurge o nedorita arestare, efectuata de niste politisti, impreuna cu trupele speciale, avand un comportament civilizat, asa cum ii place stimatei avocate sa spuna.

Cred ca ar rade cu lacrimi, 2 ore la rand. :):):)

Numai ca, atat infractorii periculosi cat si baietii de la SPIR, stiu si au acceptat demult, "REGULILE JOCULUI", la fel de dure, de ambele parti.

P.S. Jur ca nu va mint!!! Daca eram in locul avocatei Paula Iacob si as fi rostit o astfel de "PERLA" la televizor, sincer....n-as mai fi aparut pe "sticla" absolut niciodata, pentru simplul si unicul motiv ca....URASC PENIBILUL !!!

3 comentarii:

  1. Prea te agiti pentru un rahat Mirciulica. Am dat intamplator de acest articol si am ramas ... cata importanta se acorda unor asemenea tampenii in RO. Vad ca va place Statul Politienesc. Daca esti atat de incantat de acele urlete, pune mana Mirciulica si jefuieste, sa-ti urle tie la use in fiecare dimineata gaborii si pe noi lasa ne cu parerile tale. Referitor la CREIERUL tau de 22, pot sa-ti ofer o tigaie ( chiar am !!! ) de 24, sa-l garesti cum vrei mataluta !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena Constantinescu20 februarie 2013 la 11:16

    Nu stiu daca este locul potrivit, dar vreau nimai sa va urez un sincer "La multi ani!" cu multa sanatate, bucurii si impliniri personale. Cu stima, Elena constantinescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Un manelist, cocalar cu gusturi de mincicar care se baga in seama, singur.

    RăspundețiȘtergere