...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 3 februarie 2011

ITI PRINZI IUBITA CU UN ALT BARBAT IN PAT: CE FACI???

Buna seara, dragii mei!

Dupa o pauza de cateva zile si dupa ce v-am "asasinat" cu cazul micutei Eva Maria, va propun un subiect extrem de interesant si....nici nu stiti cat de important: "ITI PRINZI IUBITA CU UNUL IN PAT....CE FACI???"

Daca cineva m-ar intreba pe mine, dar....bine ca nu ma intreaba nimeni, aceasta intrebare, ar trebui sa fie nelipsita din "repertoriul- test" al unei domnite care isi cauta un barbat adevarat, nu vreun ciumpalac, nu vreun papagal sau alta progenitura.

Vedeti voi, este suficient sa iesisti dimineata din casa, sa urcati in masina personala, metrou sau autobuz si....deja, fara sa faceti vreun efort, incepeti sa vedeti, tot soiul de masculi care mai de care cu fizionomia fetei mai tupeista, mai dura, cu tinuta cat mai "incordata" (bine ca nu este vara), samd.

Este suficient sa-ti privesti colegii de birou si.....este imposibil, sa nu existe macar un "exemplar" de mascul duuuuuur si foarte macho, care mereu face pe "barbatul adevarat", uitandu-se cu superioritate atat catre femei cat mai ales catre....restul barbatilor.

In viata, am cunoscut SUTE DE ASTFEL DE PERSONAJE, insa credeti-ma pe cuvant, doat CATIVA (!!!), erau niste barbati adevarati, restul....doar "aparente". :):)

In Romania si....nu numai, esti un barbat adevarat daca stii sa dai bine cu pumnul, daca mai ai si "viteza" esti cu atat mai "adevarat", iar daca muschii sunt bine conturati si pictati cu diverse tatuaje, iar figura iti este "dura", deja....esti un "rege" al barbatilor adevarati. :)

Hai sa vedem daca, lucrurile stau chiar asa. :):)

Dupa cum spuneam la inceputul comentariului, daca vreo femeie m-ar intreba pe mine, i-as sugera ca, atunci cand a cunoscut un barbat, una din intrebarile "test" ar trebui neaparat sa fie:

"ITI PRINZI IUBITA CU UNUL IN PAT....CE FACI???".

Dupa care, cu privirea atintita in ochii personajului (sa vada daca nu minte), ar trebui sa fie foarte atenta la ce raspuns primeste.

De ce spun acest lucru???

Inainte sa incep a elucubra, fac precizarea ca: "Eu, cand vreau sa fluier....fluier", plagiind astfel vorba "Toniei" (o cititoare a blogului), cu adaugarea ca: INTOTDEAUNA, CAND MA HOTARASC SA "FLUIER"....STIU CE "FLUIER". :):)

Si...asta, ca sa nu existe "latraturi" de genul: "Dar, de unde isi da asta cu parerea?", samd.....intelegeti voi. :):):)

Buuuun. Fiti atenti.

Nu o data, intre barbati, am asistat la despicarea "scenariului" urmator: Intri in casa si iti prinzi iubita in pat cu unul. Iar apoi, eram "martorul" unui izvor nesecat de presupuse violente, care s-ar intampla.

Am sa ma refer doar la una dintre aceste situatii cand s-a disecat acest "scenariu".

Eram impreuna cu Jungle Man si cu inca o cunostinta. L-a un moment dat, acel barbat ne spune ca are o aventura cu una casatorita. Dupa ce ne informeaza despre nivelul "prestatiei" distinsei doamne, brusc....se intuneca la fata si isi pune intrebarea:

"Sa moara mama, cum ar fi frate, sa-ti prinzi iubita cu unul in pat?"

Moment in care, ridicandu-mi mingea la fileu, n-am ratat ocazia sa mai verific inca o data, ceea ce, de mult timp "monitorizez", asa ca, l-am intrebat:

"Chiar asa, frate, ce-ai face daca ti-ai prinde iubita cu unul in pat???".....si....ca sa ridic "miza" si implicit presiunea psihica, am plusat, dupa cum urmeaza:

"Stai, frate, nu s-o prinzi doar in pat cu unul, ci....sa presupunem ca intri usor in casa si cand deschizi usa dormitorului, iti vezi femeia pe care o iubesti ca pe ochii din cap, cum presteaza "ceva" distinsului domn, in patul tau, in asternuturile cumparate de tine, samd. Ce faci???"

Oooooooo, nu va mai spun cum i s-a schimbat privirea acelui personaj, insa, o sa va spun amuzat, ce a spus:

"Mircio, sa moara mamicuta mea, nici nu pot sa ma gandesc la asa ceva. Ce as face??? As lua un cutit si....DIRECT IN GAT i l-as baga, mai intai acelui barbat, iar apoi, un pic cate un pic, as omora-o si pe ea. Ii omor pe amandoi, cum sa-i iert???".

L-am lasat sa termine si....ulterior, i-am spus ca am sa-i explic si de ce, radeam de ma tineam cu mainile de burta.

Am inceput "explicatiile" prin a-l intreba:

"Ok, ai intrat in casa, ti-ai prins iubita ce tocmai presta "ceva" unui alt barbat, ai luat un cutit, l-ai omorat intai pe el iar apoi si pe ea. Asa ai spus, nu??? Gresesc cu ceva?".

Raspunsul fiind axiomatic, nu-l mai redau, dar...voi prezenta urmatoare intrebare pe care i-am adresat-o:

"Ok....si....cu cele doua fetite ale tale, cum ar ramane??? Sau...cui, ar ramane???"

In acel moment, m-am uitat fix in ochii sai, dorind sa-i vad "miscarea" pupilelor si sa stiu daca ratiunea incepe sa-si faca loc. Insa, raspunsul a fost:

"Nu stiu, bai Mircio, nu ma intereseaza. Ce vrei, sa suport o asemenea umilinta? N-as putea fratiorul meu, asa ca, nu stiu ce sa-ti raspund."

Bineinteles ca nu m-am lasat si am continuat:

"Bine, bine, daca nu poti tu sa raspunzi, lasa-ma pe mine sa-ti spun ce se va intampla. Dupa ce i-ai omorat pe amandoi, in secunda doi, iti vei da seama ca, ESTI CRIMINAL si te asteapta pe putin 10-15 ani de puscarie. Iar, imediat dupa ce o sa realizezi acest lucru, mintea o sa-ti fuga exact la cele doua fetite, cui raman, cine o sa mai aiba grija de ele, cui ii vor mai spune seara in timp ce se joaca cu tine..."Tati, te iubim", samd".

Eeeeeee, motanelul este uns cu prea multe alifii, incat sa nu fi stiut sa atinga maximum de presiune psihica ca sa savureze la maxim, trecerea de la nebunie la....ratiune, care s-a si intamplat. Privindu-l fix in ochi, imediat dupa ce i-am explicat, ce se va intampla, am vazut cum pupilele amicului meu, incep sa se "miste", iar ochii sa capete acea imagine de ratiune, iar replica a fost, dupa cum urmeaza:

"Stiu, bai frate, imi dau seama ca ai dreptate", si....cu o voce nesigura (semn clar ca a inceput sa rationeze), a adaugat:

"Pai, atunci, Mircio, ce naiba trebuie sa faci??? Ai dreptate, daca faci acest lucru, ai pierdut tot, viata, libertate, fericire si....inclusiv copiii. Dar, atunci, ce trebuie sa faci?"

M-am uitat la el cu mare drag si....am inceput sa-i explic ca, daca din nefericire, ai fi pus in aceasta situatie, SUB NICIO FORMA, omorandu-i pe amandoi, n-ai dovedi ca esti barbat, ci...din contra, o persoana foarte slab dotata psihic, pentru ca, din pacate, in loc sa alegi a miza pe VIATA TA, PE VIITORUL TAU, PE COPII TAI (in caz ca-i ai), alegi sa mizezi pe o RAZBUNARE ABSOLUT PROSTEASCA, care sub nicio forma nu-ti va aduce decat o satisfactie de moment.

Iar ulterior, cand vei fi "vecin" intr-o celula insalubra cu alti "viteji", gandindu-te ca ai de "locuit" acolo, cel putin 10-15 ani, departe de viata ta, de COPIII TAI, DE PARINTI, FRATI, SURORI, PRIETENI SI AMICI, o sa-ti dai cu pumnii in cap in timp ce vei varsa lacrimi de crocodil, si....culmea, vei spune, exact dupa cum urmeaza:

"Nu puteam in acel moment sa zambesc amar, sa ies din casa 15 minute sa fumez o tigare, pana se elibereaza "teritoriul", iar apoi sa intru in casa, sa-mi fac bagajul si sa plec??? Daca faceam asta, azi eram un om liber, aveam viata in fata si....imi strangeam fetitele la piept".

Am continuat sa-l privesc fix in ochi pe acel barbat, si....desi, a crezut ca nu am observat, lacrima foarte mica din ochii lui, a existat, chiar daca....si-a intors brusc privirea si a spus:

"Ok, da-o naibi, hai sa nu ne mai gandim la asa ceva".

In finalul comentariului, imaginandu-mi ca va privesc pe toti in ochi, va spun doar atat:

Inseamna ca esti barbat, daca...dupa ce, ai ghinionul sa-ti prinzi iubita cu unul in pat, ii omori pe amandoi (valabil si daca-i nenorocesti cu bataia)???

RASPUNS: NU...SUB NICIO FORMA!

A fi un barbat adevarat, inseamna culmea....sa stii sa te stapanesti in situatii CRITICE si....sa nu faci exact ce fac toti ciumpalacii, care hotarasc pe loc ca trebuie sa-si "spele" onoarea cu sangele celor doi. Nu de alta, insa....pe langa faptul ca nu-ti speli niciodata onoarea, pentru ca ONOAREA, NU ARE VREO LEGATURA CU VREO DOMNITA CARE TE INSEALA, in plus, iti distrugi si viata, iar de multe ori, in astfel de cazuri, mai distrugi si viata unor suflete nevinovate, carora atunci cand te-ai hotarat sa-i aduci pe lume, nu le-ai pus in vedere ca, ii vei lasa "singuri" pe lume, ca sa-ti speli o inchipuita "onoare".

IN NICIUN CAZ, O ASTFEL DE REACTIE, NU INSEAMNA DOVEDIREA BARBATIEI SI A ONOAREI !!!

Daca vrei cu adevarat sa-ti dovedesti BARBATIA SI ONOAREA, ai ocazia in dese randuri s-o faci:

Este proaspat in mintea mea, cazul micutei Eva Maria. Din umilul meu punct de vedere, oricare barbat adevarat, cand priveste un filmulet de genul celui pe care l-am postat in comentariul in care am prezentat drama acestei fetite, este imposibil sa nu simta ca-i dau lacrimile, si....in secunda doi, sa faca macar un mic gest de solidaritate, nu spun mai mult, pentru a incerca sa-i salveze viata.

Va intreb, acum: Cati dintre masculii cu ifose de "barbati adevarati", duri si plini de "onoare", simt ca le dau lacrimile vizionand un filmulet de genul celui de care am facut vorbire mai sus, iar apoi....NU STIU CE SA MAI FACA, CA SA PARTICIPE SI EI, MACAR CU O "PICATURA", LA INCERCAREA SALVARII UNEI VIETI ???

Va spun eu: procentul cel mai optimist, bate undeva pe la 2-3%.

DAR...EI SUNT MASCULI FEROCE, BARBATI ADEVARATI, CARE NU SE DAU IN SPATE SA-SI SPELE ONOAREA IN SANGE, CHIAR DACA ACEST LUCRU INSEAMNA, INCLUSIV SA-SI LASE COPIII "SINGURI" PE LUME.

Iar, culmea, mai uita un lucru:

MULTI DINTRE EI, EXACT ASTA FAC: "BABARDESC" IUBITELE ALTORA !!! :):)

Insa, noi romanii stim sa fim cel mai bine..."IMPARTIALI". Asa ca, dupa regula romanesca: Ce este valabil pentru altii, sub nicio forma, nu este valabil si pentru mine. :):):)

In final, din umilul meu punct de vedere, daca cineva, se mai intreaba, cum trebuie sa reactioneze un barbat, in nefericita situatie prezentata in acest comentariu, raspunsul este unic:

Sa zambeasca, chiar daca are nesansa sa-si prinda iubita cum presteaza oral la "mataranga" unui alt barbat, in casa si patul sau, pentru ca....asa cum mamica Evei Maria, are puterea sa zambeasca si sa rada in fata micutei, desi in suflet traieste o imensa tragedie, gandindu-se la ce sanse are copilul sau sa supravietuiasca, asa si un MASCUL FEROCE, UN BARBAT ADEVARAT, trebuie sa poata, intr-o situatie ce nu poate fi comparata ca si "gravitate". :):)

Dupa care, ar trebui sa iasa din casa timp de 10-15 minute, asteptand sa se "elibereze" terenul, iar ceea ce o sa urmeze ulterior, tine de la caz la caz, in functie de multi alti factori, dar....sub nicio forma, incluzand violenta. :):)

Daca esti un ciumpalac, cu siguranta ai sa iei cutitul, satarul, toporuL si iti vei "spala" in sange, presupusa "onoare", fara sa-ti dai seama ca, IN REALITATE, pe langa faptul ca iti distrugi viata, iti lasi copiii "singuri" pe lume, dovedesti 100% ca nu esti un barbat adevarat. :):)

Asadar, daca as fi femeie, cu siguranta n-as rata in primele intalniri, sa imi intreb posibilul viitor iubit: Ce ar face, daca, si-ar prinde iubita in pat cu alt barbat???

Desi, poate nu credeti, raspunsul, DACA ESTE REAL SI SUSTINUT DE "SEMNELE" DIN PRIVIREA ACELUI PERSONAJ, va pot spune inca de la inceput, daca urmeaza sa va "cuplati" cu un barbat adevarat sau cu un ciumpalac. :):)

ATENTIE !!!

Incerc in seara asta, PRIMUL SONDAJ DE OPINIE, rugandu-va, fie barbati sau femei, dupa ce cititi acest comentariu, SA RASPUNDETI LA INTREBAREA care o sa fie postata in partea dreapta a blogului, deasupra sectiunii "Arhiva blog" si "Persoane interesate", exact in dreptul "titlului" acestui comentariu.

Pentru cei foarte "prudenti", FITI FARA GRIJA, VOTUL PE CARE-L DATI LA SONDAJUL DE OPINIE POSTAT PE BLOG, ESTE ABSOLUT ANONIM (!!!), nici macar eu, n-am de unde sti cine se afla in "spatele" votului. Orice persoana care intra pe blog, poate vota, fara sa-si decline identitatea. Am facut acesta precizare, pentru ca....deja va cunosc si va simt. :):)

P.S. In alta oridine de idei, cei care inca n-ati facut-o, cititi va rog comentariul scris pe 31 ianuarie "O SIMPLA FETITA....EVA MARIA" (il gasiti in arhiva blog) si....donati macar cei 2 euro, pentru a incerca sa-i salvam viata !!!

Un comentariu:

  1. Deci nu ma intereseaza ca a fii barbat inseamna sa iti pastrezi CALMUL!Nu stiu cum sunt altii dar eu n-ash putea trai impacat toata viata.Cum sa imi prind cea mai iubita fiinta in timp ce e calarita de altul iar eu sa fiu CALM!!!!.Imi este pur si simplu imposibil.Nu ii omor,pentru ca asta nu tine de nebunie ci de prostie,dar daca nu ii bat si ii umilesc in ultimul hal in fata la toti nu ma las.Ii aduc in starea in care sa ma viseze in cele mai urate cosmaruri.Sa nu poata dormii noaptea.Ii terorizez.Si nu se termina aici,fac asta pana mi se ia.Ii fac sa nu mai iasa din casa.Sa se imbolnaveasca psihic.Mai bine ei decat eu:)

    RăspundețiȘtergere