...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 17 februarie 2011

IN SFARSIT, S-A FACUT LUMINA !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Cei care nu stiu povestea, trebuie sa citeasca ultimele 3 comentarii scrise ieri, dar mai ales sa citeasca postarile celor doua persoane anonime (de fapt, asa cum am banuit, era una singura, care a mimat ca sunt doua), lasate la comentariul "Esti dus cu pluta, ai nevoie de un psihiatru".

Sunt vreo 50 de comentarii si....daca o sa aruncati un ochi peste ele, o sa va convingeti singuri ca ceea ce voi scrie in continuare, nu este vrajeala!

Ieri, de pe la ora 15,30, am inceput sa fiu atacat foarte dur de un "anonim" care pentru ca, am setat blogul sa nu ceara Cont Google, foarte usor a putut sa mimeze ca sunt de fapt 2 femei anonime!

Din start, am avut o premonitie ca ESTE O UNICA FEMEIE, care ma si cunoaste si cu care am discutat, insa.....ca un om corect ce sunt, intai, am incercat sa discut cu ea (sau...ele, asa cum mima ca sunt), dupa care, am scris si un comentariu pe blog, avertizand ca voi lua masuri impotriva "anonimilor" care imi posteaza mesaje pe blog, atacand parsiv, fara niciun argument!

Acum vreo 20 de minute, S-A FACUT LUMINA SI AU FOST SPULBERATE ORICE DUBII !!!

Mi-a suras si sansa, pentru ca Natasa, a sarit in ajutorul meu! Imediat, a fost luata in suturi de respectivele "anonime" (in fapt, era doar una, care mima ca sunt doua), iar eu....BAIAT DESTEPT CUM MA STITI, imediat am sarit in apararea Natasei, in timp ce, discutam prin sms-uri cu ea.

Am mizat pe faptul ca, Natasa, fiind o femeie frumoasa si foarte sexy, daca sar s-o apar, ura si invidia vor fi asa de mari, incat....pana la urma, "anonimul" o sa se "sparga" printr-o gafa la adresa mea si....imi voi da seama cine este!!!!

Exact asa s-a si intamplat! Dupa ce am aparat-o pe Natasa, plina de ura, distinsa doamna (era una singura care azi m-a facut praf pe blog, mimand ca sunt doua femei), s-a "spart" cu un ultim comentariu ABSOLUT GROTESC, pe care l-am sters!

Nu stiu cu siguranta cine este, insa....SIGUR ESTE O FEMEIE CU CARE AM DISCUTAT DESTUL SI CARE-MI CUNOASTE INTIMITATILE !

De la inceput, am fost absolut convins ca este o singura femeie, care profita de faptul ca nu i se cere nicio identificare cand posteaza pe blogul meu si....a mimat ca sunt doua femei anonime!

A FOST UN ATAC ABSOLUT GROTESC LA ADRESA MEA, IAR ULTIMUL COMENTARIU, pe care l-am sters, a fost ceva de neimaginat, cu privire la viata mea intima, pe care am discutat-o deschis cu cateva persoane!

ALOOOO, FEMEIE, ESTI ABSOLUT JALNICA !!!!

Da, asa este, n-am sa pot stii niciodata cu exactitate cine esti, pentru ca....exista un grup de cateva femei cu care am discutat deschis viata mea!!!

ESTI CE MAI JALNICA FEMEIE DIN CATE AM VAZUT !!!

Asa ceva nu se face niciodata! Sa ataci un om, cu cele mai intime lucruri pe care ti le-as spus cu sinceritate !!!

Dumnezeu este sus...si vede!!!

Ce spuneai azi despre mine???

Ma miram eu, de unde sa apara, asa din senin, dupa 8 luni de blog, niste atacuri mizerabile din partea a doua anonime, mai sa fie....exact in acelasi timp :):)

ESTI O FEMEIE ABSOLUT JALNICA, ORICARE AI FI, DIN GRUPUL CELOR CATEVA FEMEI PE CARE LE BANUIESC SI CU CARE AM DISCUTAT DESCHIS DESPRE VIATA MEA !!!

Mizerie mai mare decat ai facut....NU EXISTA !!!

Dragii mei, ce tot imi spuneti de femeile de pe site????

De ce, ar fi de condamnat barbatii care le trateaza ca pe niste tarfe, propunandu-le numai sex si vorbindu-le porcos???

Uite ce se intampla, cand vorbesti deschis si sincer cu o femeie care pare de calitate!!!!

Si...credeti-ma, am un sistem de referinta destul de riguros, numai ca, a trecut de el!!!

MI-E SILA DE TINE, ORICARE AI FI DINTRE FEMEILE PE CARE LE BANUIESC !!!

O sa te bata Dumnezeu, pentru imensa porcarie si abjectul atac din aceasta seara !!!

Ultimul mesaj pe care ti l-am sters, a fost ceva inimaginabil si....iti spun si tie, ce i-am mai spus candva unei doamne:

M-AI JOS DECAT AI AJUNS IN ACEASTA SEARA, NU ESTE DECAT...IADUL !!!

Gata, din pacate, amabilitatea mea, a fost o prostie! De azi incepand, am anulat posibilitatea sa se posteze comentarii ANONIME. Din pacate, in Romania, facerea de bine este futere de mama!

De azi, oricine doreste sa scrie pe blogul meu, trebuie sa-si faca un Cont Google (dureaza 2 minute, fiind necesara doar o adresa de mail valida), iar....si asa, orice mesaj care nu este ARGUMENTAT, va fi sters imediat!!!

S-A TERMINAT CU DEMOCRATIA, AM FOST ATACAT IN CEA MAI JOASA SPETA CU PUTINTA !!!

P.S. Esti si proasta ca noaptea: eram sigur ca daca o sa sar s-o apar pe Natasa, ura pe care o s-o ai, pentru ca este o femeie frumoasa si sexy, te va face sa te dai de gol (stiam ca ti-ai dat seama cine este Natasa). Si....te-ai "spart", cu ultimul comentariu SUPER ABJECT la adresa mea, pe care l-am sters !!!

Un comentariu:

  1. Buna dimineata, tuturor!

    Nu mi-a venit sa cred ochilor ceea ce am citit pe acest bloc in ultimele trei comentarii (un dezgust pofund). Sa va fie rusine ca aruncati cu vorbe grele unul la adresa celuilalt. Posibil, sa o faceti din rautate, gelozie, timp avut la dispozitie (motive se gasesc, insa, cu siguranta la capitolul bunul simt se sta prost) s-au probabil viata, va este atat de frumoasa incat, va permiteti sa va judecati si sa va aduceti jigniri reciproce facand-o mai "cenusie".
    Mircea, si-a facut acest blog in care-si impartasete trairile reale (oare cati am fii in stare sa ne supunem la o asemenea "provocare"?), este un gest urat ca cei care-i cunosc intimitatile sa profite de acest lucru.
    Va spun cu sinceritate ceea ce am citit aici mi-au "mancat" cateva luni din viata.
    Sfatul meu este sa va vedeti fiecare de viata voastra si sa incercati pe cat posibil sa o faceti cat mai placuta. Spun asta, datorita faptului ca la un momentat dat..... cu siguranta, o sa regretati acest lucru.

    O zi placuta!
    Amelia

    RăspundețiȘtergere