...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 20 februarie 2011

DECLINAREA TOTALA A RESPONSABILITATII FAPTELOR.

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, tocmai ce am renuntat a ma mai uita la finalul filmului cu Steven Segal de pe Pro TV, pentru ca....desi, imi plac foarte mult filmele cu el, cel din aceasta seara este chiar slab. Oricum, in aceasta saptamana, au mai rulat doua filme cu acest actor, unul pe Prima Tv si altul pe Antena 1, pe care nu numai ca nu le-am ratat, insa....mi-au si placut. Daaaaa, recunosc, rar ratez un film cu Steven Segal, pentru ca....ce sa fac, sunt un idiot si gusturile-mi sunt pe masura. :):):)

In aceasta seara, m-am gandit sa va propun urmatorul subiect: DECLINAREA TOTALA A RESPONSABILITATII FAPTELOR !

Asa ca, m-am tot gandit ce exemple concludente as putea "expune" in sustinerea a ceea ce vreau sa scriu. Dupa indelungi chibzuinte, am ales 2 exemple, dupa cum urmeaza:

a) un moment, avand ca protagonist un foarte cunoscut om politic;

b) un moment, trait de mine, 100% real;

Sa le luam pe rand. :):)

Asadar, primul exemplu de declinare totala a responsabilitatii faptelor.

Luna decembrie a anului 2009. Domnul Mircea Geoana, se afla pe ultima suta de metri, inainte de turul 2 al alegerilor presidentiale. Cu o seara inainte de confruntarea finala cu contracanditatul sau, ce urma a se desfasura in fata camerelor de luat vederi si....cu 4 zile pana la alegeri, distinsul domn, detinea un avans de 4 procente in sondaje.

Orice persoana care avea minime notiuni de ceea ce inseamna niste alegeri presidentiale, putea realiza foarte simplu ca, din acel moment (cu 4 zile inainte de alegeri), Mircea Geoana, nu trebuia sa mai depuna nici cel mai mic efort a mai convinge vreun alegator sa-l voteze, deoarece.....avand 54% in sondaje, fata de 46% cat avea contracandidatul sau, NU AVEA CUM SA MAI PIARDA ALEGERILE.

NOTA: Cele 8 procente diferenta (intre 54% si 46%), in realitate, nu sunt decat 4 (patru), cunoscatorii stiind ca este vorba de teoria "vaselor comunicante". Daca un candidat creste un procent, automat, contracandidatul sau scade un procent, asa ca.....intotdeauna se socoteste diferenta la "jumatate".

Buuuuun. Asadar, inainte cu o seara de MAREA CONFRUNTARE mediata de Robert Turcesu, Mircea Geoana era 100% castigator al alegerilor, chiar daca nu se mai prezenta la acea confruntare finala, motivand ca-l doare un "cos" iesit pe frunte.

Indiferent ce ar fi spus contracandidatul sau despre "scuza" penibila, cele 3-4 zile ramase pana la ziua "alegerilor", nu erau suficiente pentru surmontarea diferentei.

INSA, CU O SEARA INAITE DE CONFRUNTAREA FINALA, MIRCEA GEOANA, ALEGE SA MEARGA LA DOMICILIUL UNUI CUNOSCUT SI CONTROVERSAT OM DE AFACERI, iar....ceea ce s-a intamplat "dupa", inclusiv pierderea alegerilor, nu mai este necesar a comenta.

In acea seara in care Mircea Geoana a ales sa mearga la resedinta acelui controversat om de afaceri, pana si un caine de companie daca ar fi avut pe langa el, ar fi "latrat", incercand sa-i spuna sa nu se duca!!!

Dar, Mircea Geoana s-a dus si....a pierdut alegerile!

Multe creiere "spalate" si setate doar pe sanii siliconati ai asistentelor de emisiuni tv, s-au inghesuit sa rada de Mircea Geoana, crezandu-l PROST DE DA IN GROPI!

Nici vorba de asa ceva. In acea seara, din umilul meu punct de vedere, distinsul om politic, a mers cu buna stiinta la resedinta omului de afaceri, acceptand foarte clar ca prin acest gest o sa piarda alegerile!

De ce, a facut-o si...ce motive a avut, este discutabil. Pot fi valabile orice motive din cate au fost acreditate de presa si analisti politici, de la o "intelegere" ascunsa, pana la un santaj venit din partea unor entitati sau persoane.

INSA, UN LUCRU ESTE CERT: A FACUT-O CU BUNA STIINTA!!!

Acest fapt, il stie oricine, incepand cu Ponta, seful de campanie si...pana la ultimul om de afaceri care i-a sustinut campania. Cu totii stiu acest lucru si nu vor uita vreo data acea zi, cand au primit o lovitura "fatala".

Dupa fix 1 an de zile (in decembrie 2010), Mircea Geoana, alege sa-si activeze webcam-ul si....intr-o inregistrare postata pe blogul personal, sustine ca trebuie sa faca "lumina" asupra acelor evenimente, declarand ca:

"Aveam deja informatii ca echipa lui Traian Basescu se afla in posesia intrebarilor pe care moderatorul trustului Realitatea urma sa le adreseze celor doi candidati in dezbaterea de a doua zi. Si am dorit sa aflu de la sursa, de la patron, care sunt aceste intrebari si daca se poate asigura un teren de joc egal intre cei doi candidati."

In plus, distisul om politic, ISI CERE SCUZE PENTRU CEI PE CARE I-A DEZAMAGIT in urma cu 1 an si care il sustinusera toata campania electorala!

Bai fratilor!!!! Ciuliti bine urechile!!!

Stia prea bine ca in candidatura sa s-au investit sume uriase de bani iar sustinerea media a fost colosala. Mai stia ca, exact cu 4 zile inainte de alegeri, ERA CASTIGATOR 100% SI NU MAI TREBUIA SA MISTE UN DEGET (cele 4 procente nu se puteau surmonta decat printr-o gafa de proportii). Mai mult, stia ca a fost deplin constient cand s-a dus in acea seara la resedinta omului de afaceri, facand SINGURUL GEST CU CARE AR FI PIERDUT ALEGERILE, aplicand o lovitura "mortala" pe ultima suta de metri, intreg stafului sau si tuturor care l-au sustinut. (milioane de oameni)

Cu toate aceste lucruri stiute, dupa 1 an de zile, vine si vorbeste de acele momente, expunand o explicatie de care ar rade si un copilas de 7-8 ani, fara pic de jeana si remuscare fata de cei care la acel moment l-au investit cu incredere 100%.

Mai mult, ulterior, SE DECLARA SI DERANJAT CA NIMENI NU IL CREDE !

Din umilul meu punct de vedere, dar....desigur, EU SUNT UN IDIOT, am prezentat un caz absolut tipic de declinare totala a responsabilitatii faptelor, fara pic de rusine si jena fata de cei care te-au investit cu incredere 100% !!!

Acum, daca acest exemplu nu a fost suficient, sa va mai dau unul. :):)

Nu demult, o persoana pe care o cunosc foarte bine, referindu-se la o relatie pe care a inceput-o candva cu..."cineva", imi scrie:

"Sa nu mai faci speculatii niciodata.....NU STII DIN CE MOTIVE AM INCEPUT ACEA RELATIE, nu stii prin ce am trecut, nu stii ce amenintari a tb sa indur, nu stii la ce santaj am fost supusa...asa ca te rog sa taci, cel putin in aceasta privinta"

Dragii mei, cei care ma cunosc bine ca om, stiu ca dau dovada in dese randuri de INTELEGERE MAXIMA, insa...cu o conditie:

SA NU-MI FIE SUBESTIMATA INTELIGENTA!!!

Cand am primit mailul de la acea persoana, va rog sa ma credeti ca il priveam ca boul si ma frecam la ochi!!!

Pe acea persoana o cunosc extrem de bine si va asigur ca....ESTE "BELEA" DE SIGURA PE EA!

Cum poti sa scrii asemenea cuvinte, referindu-te la o relatie pe care ai avut-o cu "cineva", cand stii prea bine ca tot ce ai facut, a fost ca....AI VRUT !!!

Bai fratilor, nu pentru ca spun eu, insa....este o declaratie care sfideaza absolut orice limite !!!

Adica, candva...te aflai la 6 luni distanta de despartirea de "marea iubire" si sufereai cumplit (dupa cum sustii si azi) si....in ciuda faptului ca nu-ti placea acel "cineva", TOTUSI....pentru ca te santaja si ameninta, ai ajuns sa incepi o relatie cu acea persoana, s-o saruti, s-o tii in brate, sa ramai si sa-ti petreci noptile in apartamentul acelei persoane, sa faci dragoste si sa adormi cu ea in brate. Apoi, mergi la restaurante, baruri, etc, insa....nimeni nu stie cat ai fost tu de santajata si amenintata de acea persoana!!!

Bai, fratilor, suntem in anul 2011!!! Ati mai auzit asa ceva??? Bineinteles, vorbim de lumea civilizata nu cea a "canalelor"!!!

Mai mult, relatia cu acel "cineva", a durat....1 AN SI 3 LUNI (!!!), in conditii de COSMAR si in timp ce suferea cumplit dupa despartirea de "marea iubire", dupa cum sustine acea persoana!!!

Dragii mei, stiti ca tin la voi, ca imi sunteti dragi si va vorbesc zilnic!!!

Cum poti sa spui asa ceva????????? Cum??? Cum??? Cum????

Cand acea persoana stie 100% ca, dupa ce s-a despartit de mine, nu numai ca n-a suferit, arata fresh, fiind zambitoare si ironica, mergea in vacanta si iesea in oras cu alt barbat, dar....dupa 6 luni de zile de la despartire, cand eu ma taram ca un caine si bateam la usa unui psihiatru, EA....se "oprea" la "cineva" cu care incepea o relatie ce a durat 1 AN SI 3 LUNI, cu mult mai mult decat a durat relatia cu mine, marea ei iubire (10 luni, pentru ca aproape 2 luni am fost despartiti).

Iar in finalul mailului, acea persoana imi scrie:

"Inca o data, imi pare extrem de rau pt toata suferinta ta, DAR IN ACEASI MASURA CRED CA AM PLATIT AMANDOI"

NOTA: Deci...conform acelei persoane, AMANDOI AM "PLATIT" IN ACEEASI MASURA !!!Cititorii fideli, stiu prea bine in ce hal ajunsesem EU in acea perioada cand ma taram si slabisem 10 kg (stiti poza):



Iar pentru cei care nu stiu si vor mai multe detalii despre ce am trait eu in acea perioada, cititi comentariul "Raspuns pentru o doamna!".

Blogul meu, este citit de sute de persoane, iar 95% dintre ele, sunt femei peste medie. !!!

Daca voi, aceste sute de femei care-mi cititi blogul, ma puteti privi in ochi si sa sustineti ca ceea ce spune acea persoana, ESTE POSIBIL, atunci, ok......accept cu placere ca SUNT CEL MAI MARE RETARDAT DE PE FATA PAMANTULUI SI INTR-ADEVAR, ASA CUM MI-A SPUS O DOMNITA "ANONIMA", AM NEVOIE URGENTA, DIN NOU, DE UN PSIHIATRU !!!

Din punctul meu de vedere, este un al doilea caz tipic, de DECLINARE TOTALA A RESPONSABILITATII FAPTELOR, fara pic de jena fata de cel care candva te-a investit cu incredere 100% !!! Nu mai pun suferinta.

Si totusi....desigur, eu sunt RETARDATUL si vorbesc ca un idiot. :):):)

P.S. Sa nu uit maine, sa scriu un comentariu despre campania masiva pe care o fac bancile la televizor, prin reclame, cu privire la "refinantarea creditelor" si posibilitatea injumatatirii ratelor pe care le platesti in prezent, o operatiune care trebuie privita cu maxima prudenta, din umilul meu punct de vedere, desigur....IDIOT. Vorbim maine. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu