...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 10 februarie 2011

DA....MA INTERESEAZA MENTALUL OAMENILOR !!!

Buna dimineata, dragii mei!

Nici nu stiti cat de bine ma simt, stand in bucatarie cu laptopul in fata, fumand o tigara in timp ce scriu acest comentariu, iar razele primavaratice ale soarelui imi mangaie privirea, dandu-mi sperante ca mizerabila de iarna, este din ce in ce mai departe.

Azi, pentru ca sunt foarte bine dispus, ma aventurez a aborda un subiect destul de complex, iar cei care vor sa-l citeasca, ar fi bine sa-l parcurga in liniste pana la final, fara sa TRAGA CONCLUZII PRIPITE, pentru ca altfel, niciodata (!!!), nu vor intelege "mesajul" pe care vreau sa-l transmit.

O spun raspicat "DA....MA INTERESEAZA MENTALUL OAMENILOR", iar daca va intrebati, de ce, am ajuns sa scriu despre acest lucru, va rog sa cititi unul dintre mesajele primite aseara pe site, de la amica mea Natasa:

"Dar ce te-a determinat sa ramai fidel acestui site? Eşti o persoana aleasa Mircea, ce anume te atrage? Mentalurile oamenilor... Sau .. Ce anume? Ai un blog interesant, eşti o pers elevata, un maestru al slovelor, Ce anume te retine aici?"

NOTA: Desi, asa pare la inceput, in niciun caz nu este un comentariu dedicat Natasei, ci voua, tuturor, scris din suflet si cu cel mai mare drag.

NORMAL, SE PUNE INTREBAREA, CINE ESTE NATASA???

Natasa, este una dintre femeile care fac parte din lista mea de "prieteni" de pe site, o femeie frumusica si fooooarte apetisanta, dupa care cu siguranta, zilnic, curg rauri, rauri de saliva din partea domnilor, si....care, primeste sute de propuneri si solicitari de id si numar de telefon.

Relatia mea virtuala (nu am cunoscut-o, am vorbit doar la telefon) cu Natasa, a inceput acum o luna de zile, SUB CELE MAI PROASTE AUSPICII. Eu, am apelat-o cu "artisto" si i-am spus ca are o poza "misto" (special am facut-o, precum o fac intotdeauna, pentru ca vreau sa vad daca exista fler, daca exista capacitatea de a distinge dupa cortina de fum, daca interlocutoarea, se duce dupa "fenta", fara sa aiba curiozitatea sa dea un click pe blogul meu, samd), iar Natasa, mi-a raspuns, dupa cum urmeaza:

"mirciulica...seara buna! "misto" -nu-mi place!(despre expresie vorbesc!
iar blogul....hm....pueril si fara nimic educativ...sincer!
seara lina! natasa!"

Dragii mei, sper ca ati citit bine !!!

"IAR BLOGUL....HM...PUERIL SI FARA NIMIC EDUCATIV".

Ce s-a intamplat in continuare???

Desi, randurile scrise nu erau deloc magulitoare la adresa-mi, TOTUSI....i-am raspuns Natasei, incercand sa-i arat ca, desi....simt ca este o persoana cu mult peste medie, din pacate mi-a catalogat blogul, dupa "aruncarea" unor priviri pe cateva comentarii, fapt ce este total nedrept, pentru ca...exista multe comentarii educative.

A urmat un schimb extrem de dur de replici, care a durat vreo 3 ore, iar la final, atat i-am spus:

"Peste o vreme, o sa constati ca, PUERILUL, este cu mult mai profund si apropiat de spiritualitate decat majoritatea barbatilor pe care i-ai cunoscut vreo data".

In acea seara, nu ne-am despartit "prieteni", ba mai mult, am hotarat sa nu ne mai scriem niciodata. :):)

In acel moment, desi...poate este greu de crezut, n-am avut nici cea mai mica indoiala ca, in viitor, o sa am o relatie extrem de fructuoasa pe site cu Natasa, cu toate ca, ramasese sa nu ne mai scriem niciodata.

Pe ce m-am bazat ???

CASCATI OCHII SI BAGATI BINE LA CAP !!!!

Pentru ca, desi....Natasa arata "beton" ca femeie, iar pozele ei de pe site, atrag zilnic, sute si sute de masculi care-i cersesc un numar de telefon (deci...are balta peste), AM SIMTIT 100% ca este o femeie mult trecuta prin viata si ca atunci cand spune ca este o persoana spirituala si apropiata de Dumnezeu, nu minte, spre deosebire de majoritatea femeilor de pe site, care....doar fac apologia spiritualitatii si profunzimii, in realitate fiind extrem de "ratacite" si cel mai crunt lucru, extrem de "scapate" la maciuca.

Exact cum ma asteptam, flerul nu m-a inselat si....lasand timpul sa decida asupra calitatii blogului meu si a mesajului educativ din comentariile pe care le scriu, usor dar sigur, Natasa a inceput sa intre din ce in ce mai des pe blogul meu, si....implicit, sa-si schimbe parerea initiala, ajungand ca aseara sa-mi scrie:

"Intru zilnic la tine ,, doar o parere,,, iti urmarsc activitatea sa zic asa!
site-ul acesta m-a dezamagit cumplit, ce sa spun, mintea imi tace cand vad ataa ipocrizie, sexualitate, mediocritate....atatia vanatori de trupuri pe acest site....uf, sunt f dezamagita!"

Iar ulterior sa ma intrebe:

"Dar ce te-a determinat sa ramai fidel acestui site? Eşti o persoana aleasa Mircea, ce anume te atrage? Mentalurile oamenilor... Sau .. Ce anume? AI UN BLOG INTERESANT, ESTI O PERSOANA ELEVATA, un maestru al slovelor, Ce anume te retine aici?"

Gata, gata, gata, am terminat cu Natasa, insa....cazul acestei doamne, imi foloseste pentru ceea ce vreau sa spun in continuare. :):)

Firesc, sunt 100% convins ca, majoritatea dintre voi, cei care-mi cititi blogul, macar o data si tot v-ati intrebat, CE NAIBA CAUT PE ACEST SITE, PENTRU CA, APROAPE SEARA DE SEARA SUNT ONLINE, DECI....ESTE EXCLUS CA AS "BIFA" VREO DOMNITA DE PE ACEST SITE, ASA CUM O FACEAM PE VREMURI.

Si...atunci, ce ma retine pe acest site???

Doar daca esti "monument" de incapatanare, dupa ce ai citit macar parte din blogul meu, ai putea sa negi ca nu cunosc la perfectie "obiceiurile" multor dintre domnitele de pe acest site sau ca nu le stiu ipocrizia si modul impecabil de postare in mironosite, cand majoritatea dintre ele, sunt atat de "ratacite" spiritual, gasindu-si alinarea doar in diverse aventuri ieftine.

INSA, DUPA PAREREA MEA, DACA VREI CU ADEVARAT SA FACI EFORT SI SA "SCHIMBI" MACAR UN PIC, DIN MENTALITATEA UNOR "RATACITI", NU TE DUCI ACOLO UNDE ITI ESTE DESTUL DE USOR, CI....ACOLO UNDE ESTE GREU, ACOLO UNDE ESTI STIGMATIZAT PENTRU FAPTUL CA DERANJEZI PRIN PARERILE TALE.

Exact acest lucru l-am facut si eu, atunci cand am deschis acest blog, alegand sa-l promovez doar pe siteul de socializare si...in fine, prin "motoarele" Google, insa....stiti bine ca daca nu ai "rating", aproape ca nu te gasesti pe motoarele de cautare "Google".

Oricine poate tasta pe Google "DOAR O PARERE", si...este drept ca ma gaseste pe prima pagina, pozitia a doua, insa sa nu uitam (!!!): daca n-as avea rating, nici macar pe a 50-a pagina nu as fi, cu atat mai putin, acolo unde sunt azi.

Asadar, la inceput, cand am deschis blogul si m-am bazat doar pe promovarea de pe siteul de socializare, coroborat si cu modul incomod in care ma exprimam, SINCER (!!!), nu i-am dat vreo sansa de supravietuire blogului meu.

Insa, neasteptat, cu fiecare zi care a trecut, blogul a crescut in audienta, si....axiomatic, cei care mi-au crescut audienta, sunt in mare majoritate, persoane de pe siteul de socializare.

Ce inseamna acest lucru????

Inseamna ca, desi, poate cu multi am avut initial..."clinciuri", in timp, au realizat ca ceea ce fac eu, nu mai face nimeni pe un site de socializare, iar decizia ulterioara de a-si rupe 5 minute din timpul alocat pe site, contabilizarii "buzelor rosii" si a "balelor" care le inunda zilnic profilul si....a intra pe blogul meu, le-a apartinut in totalitate, acestor persoane.

Personal, n-am facut nici cel mai mic efort spre a atrage audienta, mai mult....in 90% dintre cazuri, am fost extrem de sarcastic si direct in comentariile mele.

Desi, nu pare, mai cu seama cand pe site-ul de socializare sunt sute de mii de conturi, TOTUSI (!!!), acele cateva sute de persoane care imi citesc blogul, inseamna o mica "particica" care a achiesat modului meu direct si dur de exprimare a unor realitati pe care le cunostem cu totii, iar acest lucru, chiar daca, din nou, nu pare....INSEAMNA O SCHIMBARE DE MENTALITATE !!!

Nu am avut pretentia si nici pe viitor n-o voi avea, ca cineva sa scrie negru pe alb "Motane, m-ai facut sa vad 'altfel', multe dintre lucruri", insa.....sunt 100% convins, ca in derularea existentiala a multor persoane de pe site care-mi citesc blogul, sunt dese momentele cand isi aduc aminte de cele scrise de mine, atunci cand traiesc unele situatii similare, care pana atunci....nu le atrageau vreo atentie.

Multi sunt tentati sa spuna ca, acele sute de persoane, in raport cu sutele de mii existente pe site, ca procent inseamna "ZERO" !!!

NU, NU, NU.....NU ESTE ASA, pentru ca, 0,01% inseamna intotdeauna mai mult decat "ZERO".

Revin la amica mea Natasa, pe care o apreciez foarte mult si care va asigur ca, desi....are o infatisare care extrem de rapid te poate duce cu gandul ca este o "rasfatata" a vreunui milionar in euro, va asigur ca are un suflet de aur, ca nu a uitat sa intinda mana unui om nevoias, ca stie sa fie prin purtare alaturi de Dumnezeu, iar acest lucru....ESTE MINUNAT.

Oameni ca Natasa si alte cateva persoane dragi mie, caut pe acest site, si...sunt absolut sigur ca exista multe altele, chiar daca sunt crunt "acoperite" de genul de persoane, precum acel "calup" de 20 de domnite, care, desi....multe dintre ele fiind mame, nu au avut nici cea mai mica reactie cand le-am trimis PERSONAL (!!!) pe site, un mesaj in care le ceream sa ajute la salvarea micutei Eva Maria, diagnosticata cu leucemie, de care scrisesem si pe blog.

Dupa cum ati vazut, pe mine nu ma intereseaza viata personala a nimanui, puteti sa va regulati in toate "gaurile" cu orice ciumpalac de pe site, insa....stiu extrem de bine sa detectez daca....atunci cand este cazul, stiti sa "actionati" UMANITAR SI CU SUFLET, stiti sa purtati o discutie spirituala, sau....nu sunteti decat niste femei dependente de "desfrau", singura satisfactie care v-a mai ramas.

In final, dupa ce cred ca am raspuns intrebarii pe care, alaturi de Natasa, multi dintre voi v-ati pus-o cu privire la subsemnatul (Ce caut pe acest site?), am sa raspund si ultimei intrebari pe care aceeasi Natasa, mi-a adresat-o intr-un mesaj, in aceasta dimineata:

"Asa ca mircea, spune-mi daca in anii in care ai salasluit pe aici, ai reusit sa schimbi ceva....nu prea cred! eu vad ce se intampla, vad scopul persoanelor care hiberneaza pe aici...for anything!"

Dragii mei, deocamdata, imi este greu sa ma pronunt, pentru ca, abia sunt 8 luni de zile de cand scriu pe blog, de cand incerc sa-mi tin o PROMISIUNE facuta in anul 2009, cand ma taram ca un caine si nu credeam ca voi avea puterea vreo data sa ma ridic.

Am spus-o in "n" randuri ca pana in luna aprilie 2008, am facut parte din "mocirla" acestui site, am "bifat" la greu mironositele de pe site, am cunoscut in cele mai mici detalii decadenta si lipsa de spiritualitate, insa.....DUMNEZEU, PRINTR-O IMENSA SUFERINTA PE CARE MI-A DAT-O S-O TRAIESC, M-A FACUT SA-MI SCHIMB DRUMUL, SA MA PRIVESC IN OGLINDA SI SA-MI FIE SILA DE MINE.

Nu faceti greseala sa credeti ca BAIETELUL MEU M-A SCHIMBAT, pentru ca sunteti intr-o grava eroare !!! Am cunoscut sute de femei care au copii si in ciuda acestui fapt, "desfraul" si decadenta fac parte din viata lor, infinit mai mult decat in cazul femeilor care nu au copii, iar de barbati....nici nu are sens sa mai fac vreo precizare.

Daca cineva mi-a schimbat DESTINUL SI MODUL DE A FI, acela este doar Dumnezeu, care a avut imensa bunatate sa-mi scoata in viata o persoana, langa care, timp de 1 an de zile, am cunoscut CELE MAI CRUNTE FORME DE MINCIUNA, FARISEISM, LIPSA DE REPSPECT, IPOCRIZIE, JIGNIRI ABSOLUT ABJECTE, BATJOCURA CAT CUPRINDE, in ciuda faptului ca o iubeam cu disperare.

La acel moment, cat si mult timp dupa ce am "cazut" ca o frunza pe astfalt, ajuns in spital cu branula in vena si tensiunea 22 cu 120, sleit de putere si tarandu-ma in timp ce deschideam usa psihiatrului, ma intrebam cu lacrimi in ochi, de ce, mi-a dat Dumnezeu sa traiesc o asemenea suferinta si nu m-a lasat sa ma scald in fericirea si "desfraul" pe care-l traiam pe site???.

MULT MAI TARZIU, AM INTELES CA, AM FOST ALES DE DUMNEZEU SA MA SCHIMB, IAR "SEGMENTUL" CELOR ALESI DE DUMNEZEU, ESTE EXTREM DE REDUS, IAR ASTA NU POATE DECAT SA MA UMPLE DE MANDRIE SI BUCURIE SUFLETEASCA !!!

Azi, prin tot ceea ce fac pe acest blog, incerc intr-o minuscula parte, sa aduc MULTUMIREA MEA CATRE DUMNEZEU, incercand atat cat pot, sa fac ca mesajul pe care l-am primit de la EL, sa fie cat mai cunoscut printre semenii mei.

P.S. A nu se intelege ca am ceva impotriva relatiilor, fie si "lejere" care se leaga pe un site de socializare, nici vorba: REGULATI-VA DRAGII MEI, CAT VRETI, CUM VRETI SI CU CINE VRETI, numai ca: stabiliti-va un sistem de referinta extrem de dur, atunci cand faceti alegerea!!!

Altfel, incet dar sigur, veti avea "cacat", pana si in gura!!!

STIU CE VORBESC !!! :):):)

Un comentariu:

  1. Iti multumesc pentru aprecierile facute Mircea, asa cum ti-am transmis si telefonic, consider ca sunt putin exagerate, nu sunt decat ,,un om printre oameni,, , un om incercat de vremuri, un om care a reusit sa se introspecteze, luand de la viata ceea ce a considerat ca este mai bun pentru ea!!
    Mircea, traim timpuri in care ,,emanatiile urate ,,ne inconjoara oriunde. Suntem liberii nostri arbitri , asa ca puterea de decizie ne apartine. Putem foarte simplu sa spunem, Da! fac parte din societatea asta murdara si vreau sa fiu la fel, sau ne putem sa respingem in mare parte tot ce e urat. Totul tine de noi si de principiile dupa care ne ghidam viata. Cred ca o viata linistita e o viata traita cu sufletul....si intotdeauna vazandu-l, simtindu-l pe Dumnezeu!
    Sincer m-a impresionat articolul tau...si stii de ce? am regasit cateva aspecte acolo..vizualizand intamplari ale mele petrecute de-alungul anilor...mintea imi tace...vorbele nu-mi mai vin !
    cu apreciere si respect, Natasa

    RăspundețiȘtergere