...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 19 februarie 2011

CUM ESTE VIATA LANGA MINE???

Buna seara, dragii mei!

Iata-ma ca scriu din nou, asa cum v-am promis dimineata si....cred ca incep a ma obisnui sa scriu de mai multe ori pe zi. Imi este mai usor sa scriu comentarii mai scurte, pentru ca....atunci cand scriam un singur comentariu pe zi, dar mai "intins", imi pierdeam aproape 2 ore, uneori chiar 2 ore jumatate. (scris corectat, recorectat, postat, etc).

In urmatoarele randuri, am sa raspund acelora care de multe ori m-au intrebat CUM ESTE VIATA LANGA MINE???

Dragii mei, viata langa mine, si....o pot confirma foarte multi din cei care de-a lungul ultimilor 20 de ani, au facut parte din viata mea, indiferent ca s-au numit rude, prieteni, amici, iubite sau amante, NU ESTE USOARA INSA....NU ESTE NICI GREA.

MOTIVELE PENTRU CARE, VIATA LANGA MINE, NU ESTE USOARA:

a) in ciuda aparentelor, care induc pe multi in eroare, sunt o persoana foarte serioasa;

b) nu pot fi mintit, pentru ca retin tot ce mi se spune, sunt o persoana comprehensiva si am o memorie foarte buna;

c) spun ce gandesc, indiferent daca este suparator sau nu pentru persoana cu care discut;

d) sunt un redutabil "adversar" pentru cel care vrea sa ma minta, iar prin argumente si dovezi irefutabile pe care i le aduc, ajung sa-l fac sa-si smulga parul din cap si sa faca crize de isterie, ca nu-si poate impune minciunile;

e) nu sunt deacord cu nedreptatile, cu loviturile pe la spate si nu intru in "comploturi" impotriva cuiva, opunandu-ma intotdeauna cu vehementa, ceea ce, ii enerveaza la culme pe cei care imi cer astfel de "ajutoare";

f) cred cu toata fiinta mea in Dumnezeu, iar seara, cand pun capul pe perna, vreau sa pot adormi linistit;


MOTIVELE PENTRU CARE VIATA LANGA MINE ESTE TOTUSI....USOARA:

a) sunt un om extrem de corect in relatiile cu semenii mei, jucand intotdeauna cu "cartile" pe fata;

b) pana si cei care ma detesta, au recunoscut ca, atunci cand bat palma cu cineva, nu ma "intorc" indiferent de situatie;

c) acord intotdeauna, oricarei persoane o a doua sansa, insa....foarte rar si pe a treia (nu mi s-a intamplat pana acum);

d) in situatii critice, la orice ora din zi sau din noapte, daca mi se cere o "discutie" lamuritoare, indiferent cat de suparat sunt, ma imbrac si merg la intalnirea cu acea persoana, ascultandu-i argumentele;

e) nu ma tenteaza sa parvin si nici banii nu ma intereseaza, asadar...nu exista nici macar 0,1% pericolul sa insel financiar pe cineva;

d) cand imprumut bani, indiferent de situatie, ii rambursez pana la ultimul "leut", asa cum am convenit; (doar cu Jungle Man mi-am permis sa-i solicit amanari, asta atunci cand a putut)

e) nu spun cuvinte "mari", nu amagesc prin promisiuni si sperante inutile;

Dragii mei, acum....comparativ, nu stiu la ce rezultat s-ar ajunge vis-a-vis de intrebarea "Este usoara sau grea viata langa mine???", insa....pot spune un singur lucru:

CINE MI-A RESPECTAT MACAR INTELIGENTA SI IN DISCUTII A AVUT PUTEREA SA MA PRIVEASCA IN OCHI, LASAND ARGUMENTELE SA DECIDA, IN MOD SIGUR, A AVUT CEA MAI TONICA RELATIE CU MINE!!!

Desi...recunosc ca par, nu sunt un om conflictual, pana in momentul in care incepi sa-mi "futi in gura" inteligenta si...mai si incerci sa ma convingi ca ma respecti!

Este drept, cine spune despre mine ca PUTEAM face praf si cei mai tari nervi, are perfecta dreptate, insa....era valabil numai pentru acele persoane care fara pic de frica de Dumnezeu, isi etalau tupeul, minciunile, fariseismul si ipocrizia, incercand prin urlete, crize de isterie, injuraturi si imense abjectii sa-si impuna punctul de vedere.

Asa este, cu mainile "goale", nu o data in viata, am "invins" persoane carora li se dusese "vestea" ca sunt ASI IN PSIHOLOGIE UMANA, si....in final, ca sa-mi inchida gura, apelau la tehnici total neconventionale si rusinoase.

Din pacate, in prezent, dupa ce am trecut prin tot ce stiti, fiind suferind de hipertensiune arteriala (mai este si oscilanta), nici luxul de a mai fi conflictual in situatia prezentata mai sus, nu-mi mai este permis. :):):)

Dupa 5 minute de conflict, incepe sa-mi fie rau si....daca continui, risc enorm.

P.S. In comentariul urmator, pe care-l voi scrie cel mai probabil, la noapte tarziu si pe care-l veti putea citi maine la prima ora a diminetii, o sa va demonstrez inca o data, ca sunt un om 100% corect in relatiile cu semenii mei si....stiu sa-i dau Cezarului ce-i al Cezarului, indiferent de situatie. (obicei care, pentru majoritatea oamenilor din ziua de azi, aproape ca nici nu exista)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu