...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 2 februarie 2011

AZI, AM FACUT UN "TEST" PE SITEUL DE SOCIALIZARE !!!

Buna seara, dragii mei!

In seara asta, imi propusesem sa reincep comentariile cu subiecte "spumoase", chiar aveam in cap o tema extrem de interesanta, vroiam sa postez, in premiera si un sondaj de opinie la aceasta tema (am descoperit pe blog, functia care imi ofera posibilitatea postarii unui sondaj de opinie), insa....am sa aman totul pentru maine seara, pentru ca.....in seara asta, o sa va prezint un "TEST", pe care l-am facut azi pe site-ul de socializare, alegand 20 de distinse doamne, cu varste cuprinse intre 27-36 de ani.

De ce, am facut acest "TEST"???

Va explic imediat, iar apoi, o sa va prezint si cele 20 de doamne de pe site.

Cei care-mi cititi blogul, cu siguranta stiti ca in aceste ultime zile, cand cu disperare am incercat sa fac cat mai mult pentru micuta Eva Maria, diagnosticata cu leucemie, am fost foarte "rezervat" in entuziasm, vis-a-vis de faptul ca atat cititorii blogului cat si interlocutori de pe site, se vor "inghesui" sa doneze macar cei 2 euro, pentru a incerca sa salvam viata acelei fetite.

Cei care ma cunosc foarte bine, STIU 100%, ca nu deschid gura, daca nu sunt convins ca am dreptate, daca nu simt cu tot sufletul ca nu ma insel, nu de alta, dar....detest sa fiu penibil, mai cu seama cand, ceea ce scriu, este citit zilnic de atatia oameni.

In aceste zile, au fost mai multe "voci" care m-au contrazis, care spuneau ca, SE DONEAZA, ca oamenii nu sunt asa cum imi inchipui eu, samd.

Desi...i-am contrazis vehement, fiind 100% sigur ca am dreptate iar....numarul celor care doneaza pentru salvarea vietii acestei fetite este foarte mic, TOTUSI (!!!), pentru ca sunt un om corect in primul rand cu mine insami, am retinut parerea celor care m-au contrazis si....am purces cu celeritate, la gasirea unei solutii, pentru a ma lamuri, macar in linii mari.

Gandindu-ma, am ales sa fac un "TEST" pe siteul de socializare unde am si eu un profil, alegand 20 de doamne, cu varste cuprinse intre 27-36 ani, multe dintre ele, mamici, chiar de....fetite.

Si, dupa ce am ales "calupul" format din cele 20 de doamne, am trimis fiecaruia, urmatorul mesaj scris:

"Fii atenta. Intra pe blogul meu care-l am atasat la profilul de pe site (citeste descrierea si ulterior nu trebuie decat sa dai un click). Dupa ce intri pe blog, citeste comentariul "O SIMPLA FETITA....EVA MARIA". Vezi ca in cadrul comentariului, exista si un filmulet, pe care trebuie neaparat sa-l vezi. Dupa care, DONEAZA SI TU MACAR 2 EURO, SA INCERCAM SA-I SALVAM VIATA MICUTEI".

NOTA: Acum, sa nu inceapa cineva cu stupiditatea ca, n-am formulat mesajul mai mieros, sa adaug de fiecare data "te rog frumos"...sau..."daca poti si ai timp", pentru ca, in cazul unui astfel de caz grav, in care viata unui copil atarna de un fir de "ata", pentru oamenii de calitate, nu este nevoie de "linguseli", ca doar nu-i solicitam o "bucatica" de....stiti voi ce.

Asadar, care sunt cele 20 de doamne, carora le-am trimis acest mesaj??? Pai, dupa cum urmeaza:

readardulce, anays15, ankutaeu, skumpa_cris, carmina11, alinahasegan, ane.marie, giugaru, nikinik, danelusha, sylmic, SAYA30, The.Doctor, felys_ti, dianeza, IOANA83IOANA, sorina_alexe, mareanna, asheley.

Acum, hai sa va spun, cate dintre aceste 20 de doamne, au avut macar o mica reactie.

Stiti cate???? UNA SINGURA !!!

Si...intamplator, a fost chiar ultima doamna careia i-am trimis mesajul: doamna care are nickul "asheley".

Asadar, din 20 de doamne, majoritatea trecute de 30 de ani si mamici pe deasupra, NUMAI UNA SINGURA (!!!), a avut macar o mica reactie !!!

Hai sa vedem in continuare, cum sta treaba.

Fiti atenti. De cate ori am avut chef sa interactionez pe site, incepeam sa trimit diverse mesaje, in gluma si bineinteles uzitand apelativul "artisto", atat de suparator pentru multe interlocutoare, pana am explicat pe blog, de ce, il uzitez.

Din 10 femei carora le trimiteam un mesaj banal, credeti-ma ca 7-8 dintre ele, imi raspundeau. Nu conteaza, unele mai scurt, altele mai consistent, unele folosind emoticoane, etc, etc.

INSA, DIN 10 FEMEI, 7-8 DINTRE ELE, IMI RASPUNDEAU (asta este de retinut)

Azi, cand mesajul meu se referea strict la tragedia micutei Eva Maria, iar solicitarea era sa citeasca articolul de pe blog si sa vizioneze filmuletul, iar ulterior sa doneze macar cei 2 euro, din 20 de femei care au primit mesajul meu....UNA SINGURA A RASPUNS.

Sa nu incepeti iar cu "clisee" de genul "Dar, de ce, trebuiau musai sa-ti raspunda, pentru ca puteau sa doneze dupa ce au citit", pentru ca va jur ca ma faceti sa vomit instantaneu.

Adica, altadata, dupa un mesaj banal, care mai continea si apelativul de "artisto", din 10 femei, raspundeau 7-8, cand puteau foarte bine sa ignore mesajul, iar azi....cand era vorba de acea fetita, din 20 de femei, a raspuns NUMAI UNA.

Hai sa fim seriosi, bineinteles ca oricine se poate ambitiona sa ma contrazica si....este greu daca nu imposibil sa-i demonstrez contrariul, insa....n-ar face altceva decat SA SE MINTA SINGUR, asa cum stim sa facem cel mai bine, noi romanii.

NU, DRAGILOR SI...IMI ASUM INTREAGA RESPONSABILITATE PENTRU CEEA CE SPUN:

Din pacate, asa este, exact cum am spus acum 2 zile. Suntem un popor de ipocriti, nepasatori, insensibili, prefacuti, mincinosi, in proportie de 70%.

In discutii sau in diverse profile facute pe siteurile de socializare, nu stim cum sa ne mai batem cu caramida in piept ca suntem "persoane sufletiste, iubitoare de frumos, ca ne place zambetul copiilor, bunul gust si dialogul de calitate", precum si multe alte asemenea SOFISME, care atunci cand le citesc, imi vine instant sa vomit.

OK, OK, OK, asa cum am facut intotdeauna, voi pleca si azi de la premisa ca motanelul232, este CEL MAI MARE IMBECIL DIN CATI EXISTA.

Insa, hai sa disecam un pic, in comparatie:

S-o luam pe doamna care foloseste nick-ul "mareanna". O doamna la 35 de ani, cu care am vorbit pe site, care m-a felicitat pentru blog si care....atunci cand imi scria, credeti-ma ca ii "sfaraiau" degetele. IN PLUS, FOARTE IMPORTANT, DACA O SA-I PRIVITI POZELE, ARE CHIAR O FETITA, DE VARSTA APROPIATA CU MICUTA EVA MARIA.

Acum, va intreb: Azi, aceasta doamna, cand a primit mesajul, cand cunostea prea bine blogul, cand a vazut ca este vorba de o nefericita fetita, care are nevoie urgenta de bani, PENTRU A INCERCA SA FIE SALVATA DE LA MOARTE, cum se face ca a bagat capul in pamant si....n-a avut nici cea mai mica reactie???? Ca si cum, nici n-a existat mesajul meu. Altadata, stia sa raspunda.

SI...CULMEA, MAI ESTE SI MAMICA, A UNEI FETITE, EXACT CA EVA MARIA !!!

Hai sa luam alt exemplu::

Doamna care foloseste nickul "readardulce", ajunsa la granita celor 30 de ani. Daca-i privesti poza, nu poti spune decat ca este un inger de femeie, fina si deosebita, iar sufletul este la fel de deosebit. Azi, parca nici n-a primit mesajul cu micuta Eva Maria, neschitand nicio litera.

Alt exemplu:

Doamna care foloseste nickul "dianeza", ajunsa la o varsta a maturitatii depline, 36 ani, si....nu stiu de ce, simt ca in mod sigur este si ea mamica. Daca o sa-i priviti poza de la profil, o sa aveti aceeasi impresie ca si mine. O femeie de buna calitate, seriosa, cu o figura ce transmite blandete, pozata langa Pomul de Craciun, samd. Normal, daca este sa trimiti un mesaj ca cel de azi, nu alegi sa-i trimiti uneia de 23 de ani, cu curul si tatele la vedere, ci....unei astfel de femei, mizand pe bunatatea si maturitatea ei.

Eeeee, din pacate, TACERE DEPLINA !!! NICIUN SUNET !!! PARCA NICI N-A EXISTAT MESAJUL.

Hai sa mergem mai departe:

Doamna care foloseste nickul "saya30", ajunsa la frumoasa varsta de 31 de ani si care scrie la descriere: "buna, serioasa,sincera,comunicativa de la o relatie astept sinceritate,fidelitate, comunicare,iubire", din nou, n-a fost catusi de putin impresionata de drama acestei fetite si imoplicit a bagat si ea capul in pamant, nearticuland vreun sunet.

Mai departe:

Doamna care foloseste nickul "ana.marie", deasemenea ajunsa la 36 de ani. O doamna care, de fiecare data cand o salutam pe site, raspundea imediat, azi....insa, n-a fost deloc impresionata de mesajul primit de la mine si....CA NICIODATA, n-a articulat vreun sunet.

Sa mergem mai departe:

Doamna care foloseste nickul "carmina11", deasemenea ajunsa la 33 de ani si care scrie la descriere "prea complicat...in viata, joaca teatru doar cei care nu au nici un rol", dar care...azi, cand a primit mesajul de la mine, a refuzat sa joace macar un micut rol, in incercarea de a-i salva viata fetitei Eva Maria, evident, nearticuland vreun sunet.

Mai departe:

Doamnele care folosesc nickul "giugaru" si "anays15", respectiv in varsta de 31 si 35 de ani, la fel, deloc impresionate de cazul micutei Eva Maria. Si ele, au bagat capul in pamant. Ma intreb, numai azi, la cate "zambete" imbecile sau "buze" rosii primite pe site, au avut reactie cele doua distinse doamne???

Ultimul exemplu, pentru ca, DEJA IMI ESTE O MARE SILA. Dar, acest ultim exemplu, este si cel mai gretos:

Doamna care foloseste nickul "The.Doctor" si care fiti atenti ce scrie la descriere (!!!):

"O MAMICA singura de ceva timp, o persoana care doreste sa fie apreciata ptr "valoarea ei". Nu pentru aspect, nu pentru ce este ea in societate. dincolo de aceste aspecte SE AFLA UN OM. Un om care are un suflet, un cap pe umeri. Nu sunt "trofeul' nimanui.Oare exista cineva care apreciaza aceste aspecte? Care dincolo de partea trupeasca isi doreste compania,veselia , naturaletea si frumusetea unei relatii?
Un tata pentru un baiat, o jumatate de FAMILIE pentru o alta jumatate de familie.
Sunt deja satula de falsitatzi.
Daca ceea ce iti doresti coincide cu ce imi doresc atunci poti sa imi scrii, daca nu...poti sa mergi mai departe cu cautarile.
VREAU SA FIU APRECIATA PENTRU CEEA CE SCRIU CA OM, PENTRU FELUL CUM GANDESC SI PENTRU SUFLETUL PE CARE IL DETIN"

NOTA: Eu, am facut "sublinierile" pe descrierea doamnei, ca sa scot in evidenta SOFISMELE.

NU VA VINE SA VOMITATI INSTANT, CAND II CITITI DESCRIEREA, IAR AZI....FIIND MAMICA, CAND A PRIMIT MESAJUL CU MICUTA EVA MARIA, N-A SCHITAT NICI MACAR O LITERA???

Baiiii, fratilor, nu conteaza ca sunteti femei sau barbati, chiar nu va vine sa vomitati cand cititi acest comentariu???

DIN 20 DE FEMEI, IN MARE MAJORITATE "MAMICI", CARE SE DESCRIU CA MARI IUBITOARE SI DORITOARE DE CEVA SERIOS, RAMAN ABSOLUT IMPASIBILE LA DRAMA UNEI FETITE DE 4 ANI, NESCHITAND NICIO "LITERA" SAU EMOTICON, CA SI CUM, NICI N-AU PRIMIT MESAJUL MEU.

ESTE ABSOLUT INCREDIBIL !!! DIN 20 DE FEMEI, UNA SINGURA A AVUT RECTIE !!!

Doamna care foloseste nickul "ashely" si care a scris:

"multumesc, motanule, m-am uitat si mi se frange inima pt suferinta acestui Ingeras. nu pot dona acum pt ca nu sunt in tara, sa vad cum pot face ceva...oricum voi trimite acest mesaj tuturor prietenilor si cunoscutilor mei si... crede-ma sunt multi cei ce o vor ajuta. Ma rog lui Dumnezeu sa scape, nimeni n-ar trebui sa treaca prin asa ceva. Ma bucur ca te implici in astfel de actiuni. ai o inima mare. Te imbratisez"

Ok, unii poate ar fi tentati sa spuna ca, vezi Doamne, am avut ghinion cand am ales la intamplare de pe site acest "calup" de doamne si....am nimerit exact 20 de femei, cele mai nepasatoare si insensibile din cate exista pe site, DAR....S-AR MINTI SINGURI !!!

NU DOAMNELOR SI DOMNILOR: ASTA-I ADEVARUL !!!

Acel adevar absolut monstruos, care ne-a adus ca tara acolo unde suntem in prezent si de care in aceste zile mi-a fost frica, avand in vedere ca viata micutei Eva Maria, tine exclusiv de bunavointa unor astfel de personaje.

Se acredita ideea ca "trebuie sa le vorbesti din suflet", sa le faci sa inteleaga ca o fetita poate trai numai daca este ajutata????

Cui sa vorbesti? Acestor.....ufffffff, fac eforturi absolut uriase sa ma abtin a folosi vreun adjectiv!!!!

CUI SA VORBESTI ???? MAI SUNT SI MAME, UNELE CHIAR AVAND FETITE !!!!

MI-E SILA, MAI MULT DECAT DE UN SOBOLAN PUS IN FARFURIE....CREDETI-MA !!!

Mereu, sunt condamnati barbatii de pe site ca nu vor decat sa futa, nedand "2 bani" pe alte calitati pe care interlocutoarele le pot avea???

CARE INTERLOCUTOARE???? GENUL DE "MAMICI" SAU VIITOARE "MAMICI", CA CELE 20 DE FEMEI ALESE ALEATORIU DE PE SITE SI CARE AU RAMAS ABSOLUT IMPASIBILE LA DRAMA UNEI FETITE???

Stiti ca niciodata pe acest blog, n-am luat apararea barbatilor de pe site, insa.....ma gandesc: Cat de prost sa fi ca barbat, sa crezi vreo "iota" din ce scriu aceste distinse doamne la profil sau....cu o figura de mironosita, ti-ar rosti privindu-te in ochi, la prima intalnire, cat de nenorocit a fost fostul sot, care a parasit-o pentru o "zdreanta" mai tanara ca ea, dar....cu toate astea, simte ca poate sa iubeasca din nou, sa-si reintemeieze o familie si sa mai faca un copil. :):)

:):):):) Dumnezeule, cineeeeee???? :):):) Genul acestor 20 de femei, care raman absolut impasibile la un mesaj disperat pentru salvarea vietii unei fetite de 4 anisori???

Ce poti sa-i oferi unei astfel de femei, decat....:):):)

Doar daca, esti prost cu "acte in regula", poti gandi mai mult. :):)

Eu sunt barbat si....imi stiti prea bine "trecutul", recunoscut sincer pe acest blog, insa....JUR, cand am privit filmuletul acestei fetite, pur si simplu am inceput sa plang de ciuda. La fel a simtit si Jungle Man, prietenul meu, care ati vazut in pozele postate in diverse comentarii, ca este o "matahala" de barbat, si...chiar mi-a spus ca, in momentul cand a privit-o pe fetita cum plange cand vine asistenta sa-i faca injectii, a fost sigur 100% ca vrea sa doneze bani pentru a incerca sa-i salveze viata.

Da, da, da....iar acest mirobolante, ingenue si preacurate domnite, multe dintre ele avand trecut o "bifa" in dreptul patratelului cu "mamica", le-a durut direct in "pasarica".

Am spus-o si o mai repet!!!

Acceptand "exceptia", dar care...din pacate, doar CONFIRMA REGULA, femeile de pe siteurile de socializare, credeti-ma ca, nu sunt cu nimic mai presus in gandire, suflet, fiinta si actiune, decat acei barbati care propun masturbare pe web, futai la greu, cunilingus, samd. Doar "eticheta" este diferita, continutul fiind absolut identic, ba din contra, in multe cazuri, chiar mai rau.

Ma opresc aici, pentru ca, deja....simt cum ma enervez extrem de tare, si....cum cele 5 minute maximum, cat imi permit sa fiu nervos, au expirat demult, risc ca tensiunea arteriala, sa-mi faca mari probleme in acesta seara.

CREDETI-MA, CEI CARE SUNTETI OPTIMISTI FATA DE ACTIUNEA DE DONARE, VA MINTITI SINGURI, CRUNT DE TOT !!!

In fine, nu vreau sa ma mai enervez, oricum, am sa repet pana am sa fac scurta la gura:

Cei care inca n-ati facut-o, cititi va rog comentariul scris pe 31 ianuarie "O SIMPLA FETITA....EVA MARIA" (il gasiti in arhiva blog) si....donati macar cei 2 euro, pentru a incerca sa-i salvam viata !!!

6 comentarii:

  1. Mda...e trist. Ma uitam la sectiunea 'comentarii' din dreptul a 2 articole care au un numitor comun: povestea fetitei.

    Un articol a atins cifra 18, iar altul 9.(dar cifrele nu redau numarul cititorilor care solidarizeaza cu acest caz, din pacate)

    Devine interesant, apar noi cititori,noi pareri, noi polemici 'suculente'. Genul asta de 'drama', de subiect 'incendiar', care are la baza o cearta, o vrajba, orgolii ciocnite , schimb de vorbe aprinse ....incita, place, se vrea mai mult, 'alimenteaza' mintile si frustrarile majoritatii.
    Daca as fi facut parte din calupul sondat, as fi 'picat' cu brio. Recunosc. Pt. ca am mai primit si eu , la randul meu, pe site, asemenea link-uri, si le-am ignorat. De ce? - din nepasare, am catalogat drept 'neinteresant', 'le am eu pe ale mele, imi ajung, ce mai imi bat capul si cu problemele altora'...sau...'n-am timp de asa ceva'....sau PUR SI SIMPLU NICI MACAR NU CITEAM...hai ca varianta asta o recunoasteti sigur :).....e cea mai des intalnita: datorita fluxului f mare de asemenea cereri, care 'invadeaza' toate canalele de comunicare ...ne-am creat un tic, un automatism de a sterge, de a ignora....nu mai triem, nu mai avem rabdare sa citim, sa ascultam.

    P.S. La rece, cu o minte limpede, in urma unor initiative sincere de reconciliere si discutii civilizate....lucrurile apar intr-o alta lumina, revin la normal si sunt de-o simplitate cutremuratoare: ajutor pentru salvarea vietii unei fetite de 4 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... "mda ... e trist" ... la rece, cu mintea limpede –limpede ... da' limpede rau, in lumina difuza si romantica a reconcilierii lucrurile revin la normal (ce bine, ce ma bucur, big hug), altfel simple-simple da' cutremuratoare ...
    stimate doamne si stimati domni, in aceasta tara se moare pe capete pentru ca ignoram ... (sau suntem ignoranti?!)
    etete ... uite alt mail, ca n-am eu destule pe cap ... ia delete d'aci... ups ... na' ca mi-a trimis unu' o cerere de prietenie pe facebook ... misto ... cine mi-o fi citit profilu' si a vazut in sfarsit cat sunt de frumoasa, desteapta si cu atatea interese elevate (doamne, cat de minunata sunt da' fara noroc) ...
    ce bine ca in urma acestor polemici, da’ nu polemici simple, nuuu... “polemici suculente” (ca de astazi dimineata ma urmareste expresia asta ... ne-am crucit in grup la job) un esantion de “zane” au fost constientizate ... de acum incolo toate linkurile vor fi citite cu maxim (maxim ... am spus!) interes si abia dupa aceea vor fi trimise cu un simplu delete in recycle bin!
    are perfecta dreptate omu’ asta aici ... daca mailul contine “ te-am zarit, te-am citit ... deosebita, ce trup, ce suflet ... esti tot ce am visat si n-am avut ... pisi!” .... se instaleaza o stare de concentrare maxima , se repeta mantra ... sunt mirifica si p’asta nu-l scap nici moarta ... se ingusteaza privirea, se trosnesc degetele care devin parte integranta din tastatura ... sau o fi invers?! ... si se transmite emoticonul care reprezinta fluturarea genelor (vezi pasarea colibri)!
    asa ... pai ca sa nu mai ziceti ca nu ati fost informate ... postez aici (nu mai aveti scuza ca nu se deschide attach.) cateva informatii care sa va ajute sa vedeti cate fetite si cati baietei exista in tara asta de toata jena ... in care ne prajim singuri copii in maternitate prin indolenta de care dam dovada din pricina faptului ca ne simtim invadati si agresati ... in intimitatea site-ului nostru si pentru ca suntem un popor de handicapati (frate ... o vai steaua ei de instalatie electrica, si cativa “luzari” de barbati care stau ca prosti desi vad ca iese fum ... ok, pentru mine e prea mult !
    asa ca accesati sau nu ... (e gratis , nu platiti nimic daca intrati si cititi)
    Asociaţia P.A.V.E.L. (Primind Ajutor, Viata Este Luminoasa) este asociatia parintilor cu copii bolnavi de cancer, leucemii si anemii grave
    Asociatia Salveaza Vieti deruleaza a doua etapa a campaniei „Nu ma ignora”, al carei scop este infiintarea primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu din Timisoara.
    ... cireasa de pe tort ....pana la 31 martie 2011, orice persoana poate dona 2 EUR prin SMS la numarul 858, gratuit in orice retea de telefonie mobila (nu se percepe TVA). Fundatia Vodafone Romania doneaza 350.000 EUR pentru construirea si dotarea acestui centru
    ... a si mai este un mail ... stati fetelor ca nu e cu bani (stiu ca o fi aparut noul catalog de la avon si nu mai prididiti) ... tre’ sa-l transmite-ti cu forward la toata lista voastra ... e pentru o studenta bolnava de leucemie ...!!!
    ...asta asa da’ noapte buna ... si sper ca nu v-am intristat ... nu stiu care mai spunea ca adoarme cu lacrima pe obraz ...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "Tonia": Buna seara. Recunosc, stiam de campania "NU MA IGNORA", am vazut de multe ori spotul la televizor, insa....abia in seara asta, dupa ce am citit postarea ta, am luat telefonul in mana si am expediat un sms la numarul 858. Mizez pe seriozitatea Asociatiei "Salveaza Vieti" si sper ca in scurta vreme sa reuseasca a definitiva, impresionantul proiect. SA NU UITAM: O MINIMA SOLIDARITATE, POATE FACE MINUNI !!! Mai ales in Romania, unde....nimeni din cei ce sunt obligati prin lege, nu-ti acorda vreun ajutor. :):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dra Tonia, este invitata, cu amabilitate si placere, la o polemica suculenta, 'intre patru ochi' (daca, cumva, se intampla sa nu faceti fata conversatiei...puteti apela la un prieten).

    Din cate am observat , dispuneti de arsenalul stilistic adecvat...si 'mansarda' este utilata corespunzator. Asadar, intruniti majoritatea criteriilor cerute de acest gen de 'discutii'. Desi, cu regret, va aduc la cunostinta, ca va lipseste un 'ingredient', relativ important: masura.( veti primi mai multe lamuriri despre acest neajuns personal in particular).
    Pt. stabilirea 'intalnirii' si mai multe detalii, ma puteti contacta pe neogen. Cautati nick-ul 'serdtza'. :)

    va doresc o zi placuta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimata "don'soara" ... va multumesc pentru invitatie ... dar, din pacate, nu sunteti genul meu ... si cand spun acest lucru, ma refer la faptul ca nu sunteti genul meu de ... interlocutor!

    ma obligati ... din nou ... sa va citez:
    "Desi, cu regret, va aduc la cunostinta, ca va lipseste un 'ingredient', relativ important: masura.( veti primi mai multe lamuriri despre acest neajuns personal in particular" ...

    dex: ingredient - substanta care se adauga suplimentar intr-un amestec (medicament, aliment etc.)pentru a-i conferi anumite calitati

    daca faceti referire la expresia "a intrece masura" ... atunci ... da ... de data aceasta sunt de acord cu dumneavoastra ... am intrecut "masura mea" zilnica de a ironiza pe cineva ... care s-a intrecut pe sine ... in " a da cu batul in balta"!

    cat despre "polemicile suculente" (frate, nu mai scap de expresia asta) ... va anunt ca "nu stiu d'astea" ...da' poate am sa rog un prieten sa se ocupe!

    in final, deoarece am decis ca acesta va fi comentariul de final ... (am vrut sa fie ultimul cel de ieri, dar nu puteam sa fiu nepoliticoasa si sa nu va raspund)... va anunt ca va las mana libera ... si posibilitatea de a va desfasura free dpvd literar pe acest blog (vorbiti cu mircea ... poate va face acte pe el - na' ca iar recidivez)...
    voi lectura postarile fara sa mai arunc nici macar o privire pe comentariile dumneavoasta ... care, sunt sigura, vor fi extrem de bine argumentate!

    Eu, ca si mircea badea ... traiesc in romania si asta imi ocupa tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc pentru raspuns. Mi-ati confirmat banuielile. Metoda 'dvs' de redactare a replicilor/comentariilor, imi este familiara si m-a amuzat f tare.

    Ati reusit sa atingeti un procent de aproape 90% previzibilitate in redactarea replicii: disecarea comentariului meu, extragerea si 'corectarea' anumitor sintagme (gresita , de altfel, vezi 'ingredient', 'polemici suculente'...inca o data :), si bineinteles, clasica persiflare.

    A, da, si ar mai fi prezenta, 'absolut accidentala', nu ma indoiesc, a termenilor in limba engleza ( 'free dpdv') care dau un farmec aparte si
    'mutileaza si mai rau biata noastra limba romaneasca, si asa, chinuita indeajuns de multi 'scoleri' ai generatiei actuale.
    Un sfat util: inainte de a apasa - era sa scriu press - 'postati un comentariu', va recomand sa recititi comentariul si sa faceti corecturile de rigoare, pentru ca altfel ...se pot intampla 2 lucruri: argumentarea dvs va deveni o simpla expunere comica....si 2...se poate intoarce impotriva dvs ('iar recidivez', 'mircea badea, romania'...ah da...si minunatele clisee 'de turma': saracul baiat, ar fi trebuit sa-si inregistreze expresia, ar fi scos bani frumosi).

    Chiar ati face lucrul asta? - Sunteti un om mare, da-ti dovada de noblete si bunatate sufleteasca facand acest gest...pentru ca, in definitiv, comentariile au scopul de a reda un punct de vedere obiectiv si concret....fara 'adaosuri mizere' la adresa unor oameni pe care nici macar nu-i cunosti.

    RăspundețiȘtergere