...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 26 februarie 2011

AMABILITATE.....FARA "NUMAR".

Buna dimineata, dragii mei!

Dragii mei, ieri am incasat o amenda de circulatie pentru "parcare" neregulamentara, insa....daca m-am enervat foarte tare, nu a fost ca urmare a amenzii ci din cu totul si cu totul alte motive.

Ieri, dupa ce am fost la tribunal, dupa ce am mai avut ceva treaba prin oras, am "aterizat" impreuna cu Jungle Man la restaurantul Trattoria Antico Dolo de pe B-dul Decebal, inainte de Pasajul Muncii.

Ca de obicei, n-am avut unde sa-mi parchez masina in loc regulamentar. Dupa cum stiti, locuri de parcare nu sunt decat pe partea dreapta cum mergi din Piata Alba Iulia spre Pasajul Muncii si toate erau ocupate.

Pe partea stanga, sunt indicatoare cu "oprirea interzisa", iar daca intri pe straduta intre blocuri, trebuie sa ai mare noroc sa gasesti un loc de parcare liber pentru ca zona este foarte aglomerata.

Asa ca, am parcat masina pe partea stanga, asumandu-mi riscurile unei amenzi. In fine, dupa ce am mancat penne siciliene si minunatul tort de ciocolata, cand eram cu burtica plina si bine dispus, am iesit din restaurant si m-am indreptat spre masina. Pana sa ajung la masina, Jungle Man imi aduce aminte ca trebuie sa cumpar o "baterie" de dus si...cum, langa restaurant este un magazin de obiecte sanitare, am intrat in acel magazin. Am cumparat bateria de dus si am ajuns la masina.

Cand sa intru in masina, sunt abordat de un politist care iesise dintr-un Logan care era marcat in spatele masinii mele, insa....nu era masina cu inscriptiile politie.

Politistul era clar de la "circulatie", iar in masina sa mai erau 2 colegi. In fine, ma abordeaza si imi cere actele, explicandu-mi ca am parcat in loc interzis. Ii spun ca stiu, dar....din pacate, n-am avut alta solutie, incercand sa-i arat de jur imprejur ca nu exista alta posibilitate de parcare, pentru ca toate locurile de parcare de pe partea dreapta a bulevardului sunt ocupate.

Politistul imi spune ca trebuia sa intru pe stradutele dintre blocuri, insa.... CU OCHIUL LIBER, atat cat se vedea, nu exista absolut niciun loc de parcare.

Indiferent de argumente, politistul o tine una si buna ca imi da amenda pentru parcare pe loc interzis, ceea ce a si facut, iar dupa ce a completat procesul verbal mi-a aplicat o amenda de 124 lei, pe care in 48 de ore, aveam posibilitatea s-o platesc la "jumatate".

Cand a venit cu procesul verbal la mine, m-a intrebat daca am "observatii" de scris pe procesul verbal si daca vreau sa-l semnez.

Atat de rau ma enervasem, NU PENTRU AMENDA, pentru ca eram vinovat (!!!), insa....pentru mizeria asta cu "ridicarile" de masini si amenzile care se dau pe "banda rulanta" pentru parcari interzise, INSA....LOCURI DE PARCARE NU EXISTA, incat am refuzat sa semnez procesul verbal.

Dealtfel, i-am spus politistului ca am cunostinta de legea rutiera si stiu ca si daca semnez si daca nu semnez, tot trebuie sa platesc amenda, neavand absolut nicio sansa intr-o contestatie.

INSA, DUPA CE, REPETAND CA UN MAGNETOFON STRICAT "ATI PARCAT IN LOC INTERZIS", acel politist n-a tinut cont de nicio explicatie logica pe care i-am adus-o cu privire la inexistenta oricarei variante de a parca in loc regulamentar si mi-a aplicat amenda, pur si simplu, n-am vrut sa-i dau satisfactie si sa semnez procesul verbal in fata sa, desi....stiam 100% ca o sa-mi vina prin posta cateva zile mai tarziu si de platit, tot o s-o platesc.

Cand a vazut ca nu vreau sa semnez procesul verbal, politistul a facut semn unei masini din trafic pe care a "tras-o" pe partea dreapta si i-a solicitat sa semneze procesul verbal pe care mi-l intocmise, in calitatea de martor "asistent".

Soferul oprit, erau un tanar la vreo 30 de ani, care....ATENTIE....nu numai ca a semnat procesul verbal, insa...sa vezi ce-l mai "peria" pe domnul politist, ca este organ al statului, ca poarta uniforma, ca nu este normal sa-l contrazic, etc, etc, etc.

Bai, fratilor....si eu si Jungle Man ma uitam la acel tanar, dealtfel foarte politicos, crezand ca VISEZ. :):):)

Esti sofer, ai 30 de ani, intampini mai mult ca sigur aceeasi problema ca majoritatea soferilor cand vrei sa parchezi undeva si nu ai niciun loc, riscand sa-ti ridice masina sau sa platesti non-stop amenzi de "parcare interzisa" si sa acumulezi "puncte", iar tu....cand te opreste politistul si iti cere sa fii martor "asistent" pe un proces verbal nesemnat de contravenient, nu numai ca nu REFUZI, dar incepi sa-l ridici in slavi pe politist.

Normal, a semnat procesul verbal in calitate de martor "asistent", desi....NU AVEA ABSOLUT NICIO OBLIGATIE LEGALA, fiind la latitudinea celui oprit de politist, daca vrea sau nu sa semneze ca martor asistent, dupa care si-a vazut linistit de drum, iar subsemnatul, i-a intins mana politistului si i-a spus:

"FELICITARI, V-ATI FACUT DATORIA CA LA CARTE!"

Acum, voi astepta sa-mi vina prin posta amenda, dupa care am s-o platesc in 48 de ore, insa....pur si simplu imi este greata. :):):)

FARA DOAR SI POATE AM FOST VINOVAT !!!!

Insa, cu totii "strigam" ca nu sunt locuri de parcare regulamentare, si...nu ne aude nimeni!!!

N-am vazut pana acum vreun sofer, sa aleaga a-si parca masina in loc neregulamentar cand are unde sa si-o parcheze regulamentar. :):):

Daca eram in locul acelui tanar oprit de politie ca sa fie martor "asistent", nu numai ca nu semnam procesul verbal, insa....daca as fi auzit ca pentru "parcare interzisa" este amenda, cu siguranta l-as fi intrebat pe politist:

"Unde naiba sa parcam regulamentar daca nu exista locuri de parcare????"

Dragii mei, oricum....si daca nu semna acel martor "asistent", tot era valabila amenda de circulatie, pentru ca, daca veti citi legea rutiera, o sa intelegeti, de ce.

Acel martor "asistent", prin semnatura sa, nu a facut altceva decat sa ateste faptul ca procesul verbal a fost incheiat in acea zi, la acea ora si la acel loc. Atat si nimic mai mult, semnatura sa, neatestand ca am parcat neregulamentar.

Cum naiba sa nu fim supusi abuzurilor de catre politisti, mai ales cand parcam in locuri interzise, in timp ce LOCURI REGULAMENTARE DE PARCARE, NU EXISTA SAU EXISTA EXTREM DE PUTINE cand.....un sofer, la fel ca mine, care oricand poate fi in situatia in care am fost eu, fiind oprit de politist, semneaza imediat ca martor "asistent" pe procesul verbal, in timp ce-l ridica in slavi pe politist. :):):)

Si azi, pe seara, am sa ajung cu cumnatul meu la Trattoria Antico Dolo, si....ca de obicei, iar n-am sa am unde sa parchez masina in loc regulamentar, dar....cine stie, poate am sa merg s-o parchez in rondul de la Piata Alba Iulia, la cel putin 1 km distanta, unde exista locuri de parcare....REGULAMENTARE. :):):)

Ce porcarie cu parcarea "neregulamentara", cand....NU EXISTA LOCURI DE PARCARE REGULAMENTARE !!!

Stiu, stiu, stiu, poate se trezeste cineva sa-mi spuna: "Pai, cum, n-ai spus ca exista in rondul de la Piata Alba Iulia?"

Da, dragii mei, am treaba la Piata Unirii si....parchez masina la Piata Universitatii. :):):)

REPET: TOT CE AM SCRIS, NU MA ABSOLVA DE VINA, ESTE CLAR CA AM FOST VINOVAT!!!

Insa, nu cred ca pot sa-mi cert baietelul ca mananca numai ciocolata, cand....in casa, numai ciocolata gaseste de mancare!!! :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu