...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 februarie 2011

AI O SENSIBILITATE IESITA DIN COMUN !!!

Buna dimineata, dragii mei !

Dragii mei, stiu ca in ultimele 2 zile, am postat niste comentarii socante pentru multi ("Raspuns catre o...doamna" si "Nu va mintiti singuri!"), dar mai cu seama pentru cei care....nici macar o data in viata, nu s-au apropiat de acele trairi, sentimente, samd.

Am primit sms-uri, am primit mailuri, si....desi, le apreciez pe toate, foarte interesant mi s-a parut un comentariu lasat la postarea de ieri "NU VA MINTITI SINGURI!!!", de catre o persoana, pe care, cu voia voastra, am sa-l redau mai jos, permitandu-mi niste sublinieri pe "originalul" textului, pe care ulterior, am sa le comentez, nu pentru a-mi folosi mie, ci....poate pentru ca, multi, vor fi pusi pe ganduri. Iata comentariul:

"Hei, Man, CAZUL TAU SE NUMESTE POSESIVITATE. Stiu ca e greu, am trecut prin asta , dar faptul ca inca mai ai sentimente pentru ea la 2 ani dupa ce si-a refacut viata, inseamna ca ai o SENSIBILITATE IESITA DIN COMUN. Nu zic ca nu-mi amintesc relatiile trecute dar am avut puterea sa trec si sa-mi refac viata. Nimic nu merita mai mult decat TU. SUNT ATATEA FEMEI CARE ASTEAPTA SA FIE IUBITE, incat nu realizezi. SPER SA TI SE IA VALUL DE PE FATA SI SA AI PUTEREA SA MERGI INAINTE, FARA SA TE UITI INAPOI. Da o sa sansa unei femei si atunci ai sa vezi cu alti ochi viata. Si, in uematoarea relatie , nu mai pune atat suflet, PENTRU CA RELATIILE SUNT CA FRUCTELE ....IS VERZI, COC, DAU IN PRAG SI SE VESTEJESC. PANA LA URMA, NE NASTEM SINGURI SI MURIM SINGURI, depinde doar de noi cat am evoluat in acest timp. FIECARE ISI DORESTE DOAR LUI BINELE, CEILALTI FIIND DOAR ACCESORII CARE SA NE CONFIRME, ACEST BINE. Daca nu a fost bine , atunci nu merita , alta , pana vei gasi una cu care sa fii cu adevarat implinit.Bafta!".

Comentariul de mai sus, nu stiu daca vine din partea unei femei sau din partea unui barbat, pentru ca autorul este "Anonim", insa....il felicit pentru capacitatea de a-si exprima o PARERE, deoarece....numai schimbul de pareri, ne poate duce mai departe.

Mai mult ca sigur, unii cititori, au "imbratisat" parerea distinsului "Anonim", iar altii....din contra, nu impartasesc deloc opinia.

IMPORTANT ESTE ALTCEVA! Sa vedem, daca argumentatia, adusa de mine sau...."altcineva", este corecta!!!

Nu conteaza ca eu spun o parere, sau...."altcineva", conteaza sa localizam, pentru cei care poate nu au trecut prin aceste evenimente...."baza" reala a unor afirmatii. Altfel, cei care citesc un comentariu, netraind inca ceea ce comentam pe blog, pot fi crunt indusi in eroare, bineinteles, fara rea vointa, ci datorita unor confuzii pe care le facem noi, cei care scriem.

Asadar, distinse cititor "anonim", s-o luam pe rand, punctual (ma refer la ce mi-am permis sa subliniez pe originalul textului):

a)Spui tu: "CAZUL TAU SE NUMESTE POSESIVITATE";

Desi, am realizat ca ai folosit termenul "posesivitate", ca si apartenenta inca la "trecut", prin precizarea facuta ulterior, anume: "faptul ca inca mai ai sentimente pentru ea la 2 ani dupa ce si-a refacut viata, inseamna ca ai o sensibilitate iesita din comun", trebuie sa-ti spun ca, poate din graba, poate din faptul ca ai citit pe fuga comentariul, n-ai "prins" nuantele imensei mele suferinte, chiar si acum, la 2 ani distanta de la acele evenimente.

Desi, cel putin in ziua de azi, cand totul este "artificial", ceea ce spun, poate starni rasul, gandeste-te ca multi dintre cei care au luptat cu toata fiinta lor in razboaie ca cel din Vietnam, crezand ca LUPTA PENTRU TARA, ulterior, scapand vii de pe front, si...realizand ca totul a fost o mascarada, si dupa.....20 DE ANI, cand vorbeau de acele evenimente, ochii le lacrimau, gandindu-se la cat au indurat si....la cei care, mai putin norocosi, au murit langa ei.

Stiu, stiu, stiu, poate nu este cel mai bun exemplu, insa....cititorii atenti, au realizat ca, ma refer strict la niste "momente" UNICE (!!!) in viata, pe care nu ai cum sa le uiti....ca vrei sau nu vrei.

Desi, subliniez ca te apreciez si...de aceea, am si hotarat sa dau atentie comentariului tau, AM MARI REZERVE, ca nu faci niste confuzii absolute, crezand ca ai trait O ADEVARATA IUBIRE (multi cred ca au trait-o, insa....extrem de putin, au realizat ca, n-au trait-o inca), mai cu seama cand precizezi "Nu zic ca nu imi amintesc de relatiile trecute, insa am avut puterea sa imi refac viata".

Repet, TE RESPECT DIN TOT SUFLETUL, insa...bagi la "oala" ca fiind ceva asociativ cu momentul prezentat de mine, "relatiile" tale trecute.

Candva, o sa intelegi, ATUNCI CAND VEI TRAI CU ADEVARAT O IUBIRE, ca.....aceasta se intampla o singura data in viata, maxim de doua ori, la distante mari de timp, iar cei care au trecut prin acest lucru....o stiu prea bine.

Cum sa vorbesti de IUBIRE ADEVARATA si....sa aduci ca si argument ca, iti aduci si tu aminte de RELATIILE TRECUTE (foarte important plurarul), dar ai avut puterea sa mergi mai departe???

Nu intru in detalii, pentru ca nu este cazul sa explic acum, care este diferenta imensa (!!!) intre TOATE RELATIILE DIN VIATA.....si....ACEA UNICA IUBIRE sau....in cazul norocosilor, ACELE 2 IUBIRI DIN VIATA.

DOAR O PARERE....daca-mi permiti! AM REZERVE MARI DE TOT, CA AI TRAIT PANA ACUM O IUBIRE ADEVARATA. Confuziile se fac foarte usor!

b) Spui tu: "AI O SENSIBILITATE IESITA DIN COMUN"

Daca m-as apuca sa povestesc pe blog, "chiar totul" despre cate am facut, daca m-ai auzi vreo data injurand, daca m-ai fi vazut vreo data cat de ironic si sarcastic pot fi, sau....cat de dur, atunci cand se impune, sau mai ales daca te-as fi apelat pe site cu "Ce faci artisto?" (daca esti femeie, desigur), cu siguranta ai fi fost tentata sa spui....ia uite domnule, ce om superficial, asa cum au spus multe, pana au dat de blogul meu.

Vezi, la tine ar fi "alb sau negru", in functie de ceea ce citesti, vis-a-vis de mine. Iti explic imediat.

TINE MINTE: AM CUNOSCUT BARBATI EXTREM DE PERICULOSI, DE CARE MULTI AVEAU O TEAMA MARE, INSA....ASA URIASI SI SMARDOI CU DIPLOMA CUM ERAU, CAND...SI DUPA ANI DE ZILE, MI-AU VORBIT DE ACEA UNICA IUBIRE (!!!)....CREDE-MA CA AVEAU OCHII IN LACRIMI !!!!

Si...erau smardoi cu diploma, asta ca sa evit termenul "interlop", iar de frica lor stiau multi!!! Nu mai spun de bani, masini, cazinouri, samd.

Ce trebuie sa intelegi????

SI DACA ESTI CRIMINAL IN SERIE, CAND AI CUNOSCUT ACEA UNICA IUBIRE, POT TRECE SI 8-10-12 ANI, SI....CAND VORBESTI DE ACELE EVENIMENTE, SA AI OCHII IN LACRIMI.

c) Spui tu: "SUNT ATATEA FEMEI CARE ASTEAPTA SA FIE IUBITE"

Din nou, confuzie totala!!!!

Crezi ca, IUBIREA ESTE UN PANTOF care asteapta sa fie cumparat de tine din magazin, avand in vedere ca "fostul" pantof, nu a fost bun???

Crezi ca, atunci cand spui ca sunt atatea femei care asteapta sa fie iubite, este ca si cum ai spune ca sunt atatea femei care asteapta sa le faci un cunilingus de calitate????

Da, in fiecare zi ii poti face unei alte femei un cunilingus de calitate, insa.....o data in viata, daca Dumnezeu este bland cu tine, poti sa iubesti. Cei care au iubit de 2 ori....CREDE-MA....au fost super norocasi!!

Desi te respect, din nou, sunt nevoit a spune ca AM MARI REZERVE ca ai cunoscut...IUBIREA.

d) Spui tu: "SPER SA TI SE IA VALUL DE PE FATA SI SA AI PUTEREA SA MERGI INAINTE, FARA SA TE UITI INAPOI"

Din nou, confuzie extrema, poate si datorita citirii in fuga a comentariului.

Am mers inainte inca din prima zi, constient fiind ca am sa ma tarasc luni de zile, si.....voi ramane cu sechele pe viata.

Poate pare surprinzator, insa.....exact acei 99,9% dintre barbati care sustin "ca trebuie sa mergi inainte, fara a privi in spate", exact aceea, revin ani la rand, terorizand femeia respectiva, si...culmea, nu pentru vreo iubire purtata. Femeile o stiu prea bine.....95% dintre femeile pe care le-am cunoscut, nu raspund la numere pe care nu le cunosc. :):):) De ce, oare???? :):):)

Culmea, EU fac parte din acel MINUSCUL SEGMENT MASCULIN, care am mers mai departe inca din prima zi, insa.....toata viata, imi voi purta suferinta.

Asta nu intelegi tu, viata merge inainte, insa....O IUBIRE ADEVARATA, de care am mari rezerve ca ai trait-o (!!!), nu se uita niciodata, iar traumele ramam pe viata. Cunoscatorii stiu ce vorbesc.

e) Spui tu: "RELATIILE SUNT CA FRUCTELE ....IS VERZI, COC, DAU IN PRAG SI SE VESTEJESC".

Aici...nu mai trebuie comentat, confuzia fiind axiomatica.

Ai zis bine....RELATIILE....evident, neavand vreo lagatura cu ACEA UNICA IUBIRE. care....niciodata nu se poate vesteji, ci....doar sa fie UCISA !!!

Sa tii minte de la mine: O IUBIRE, niciodata nu are cum sa se "consume" sau....sa se vestejeasca in timp, ci....doar sa fie UCISA !!!

f) Spui tu: "PANA LA URMA, NE NASTEM SINGURI SI MURIM SINGURI"

Confuzie absolut uriasa !!!

Cand m-am nascut, am avut la capataiul meu, pe mama si tata. Cand vor muri ai mei, voi fi la capataiul lor. (macar atat ti-am dat exemplu).

In plus, SUNT "TATA", am un baietel de 1 an jumatate. Cand s-a nascut, am fost la capataiul sau. Cand voi muri eu, mai mult ca sigur, o sa fie la capataiul meu. Si....tot asa.

g)Spui tu: "FIECARE ISI DORESTE DOAR LUI BINELE, CEILALTI FIIND DOAR ACCESORII CARE SA NE CONFIRME, ACEST BINE"

Desi, pare cea mai "ancorata" in realitate afirmatie, avand in vedere mizeria in care traim, NU GENERALIZA !!!

Medicii care-si risca viata in centrele de operatiuni de pe glob, n-o fac pentru bine lor si....nici persoanele salvate de la moarte, nu sunt "accesorii", pentru a se simti ei bine.

Sutele de persoane care si-au dedicat buna parte din viata, prin fundatii sau centre de ajutorare a copiilor grav bolnavi, nu o fac ca sa le fie lor bine si nici acei copii nu sunt "accesorii" ca sa le fie lor bine!!!

Da, da, da...ce spui tu, este perfect pretabil in ziua de zi, insa....cred ca te-ai referit la zona Dorobanti si...altele multele ca ea.

In fine, desi nu stiu cat de coerent am fost si azi, sper ca am reusit sa-mi transmit inteligibil.....DOAR O PARERE !

Inca o data "Anonimule", AI TOT RESPECTUL MEU, pentru ca gandesti si....iti exprimi o parere!

La fel am facut si eu, si....atat noi doi, cat si restul cititorilor, trebuie intotdeauna sa vedem ce sta in picioare si ce nu, din parerile expuse !!!

Iar peste noi toti....ca un rege.... TIMPUL....va da verdictul !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu