...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Pana unde poate merge....naivitatea ???

Buna dimineata, dragii mei!

RAD CU LACRIMI! CREDETI-MA CA RAD CU LACRIMI !

Nuuuu, nuuu, nuuuu, daca nu va povestesc, n-as putea sa adorm, pentru ca....ce nu stiti voi, este ca, acum, cand scriu acest comentariu, este fix ora 1:23 noaptea. N-am rezistat, asa ca mi-am luat laptopul in brate, m-am indreptat spre bucatarie, mi-am tras pachetul de tigari si sticla de cola langa mine, si....ma pun pe scris.

Buuuun. Hai sa va povestesc, pentru ca, cel putin subsemnatul, a lesinat de ras.

Fiti atenti, acum 15 minute, profitand la maxim ca, toata "casa" s-a culcat, in frunte cu micutul "uragan" (adica....baietelul meu), motanelul de tomberon, se lafaia linistit in patul sau, navigand pe site din profil in profil. De ceva vreme, noaptea tarziu, mi-am facut un obicei, de care unii ar rade, insa....sa nu rada inca o data ca prostii, fara sa citeasca ceea ce vreau sa spun, anume faptul ca, las televizorul sa mearga pe "TELEVIZIUNEA POPORULUI" (stiti voi care este).

Asa am facut si in aceasta noapte, si....bine am facut. Am ras cu lacrimi, pur si simplu nu ma puteam opri. Dupa cum cunoasteti, sunt prea uns cu alifii, de toate felurile si toate culorile, ca sa gafez impardonabil, asa cum sta in obiceiul multora dintre dragalasele fiinte de pe site-ul de socializare si....sa nu stiu sa citesc printre "randuri", atunci cand o persoana se expune in toata splendoarea sa.

Barosanul "TELEVIZIUNII POPORULUI", cu toate ca are o figura de soricel nevinovat, de care....de-a lungul vremii au ras multi, credeti-ma pe cuvant ca ESTE DRACU' GOL, fiind cu muuuuuuult peste media de inteligenta si capacitate manageriala, a celor care ocupa posturi de "barosani" in media romaneasca. Face doar pe prostul si naivul, infiinteaza partide ale poporului, se infrateste cu toti analfabetii si grobienii, insa.....stie el de ce o face. :):)

Din umilul meu punct de vedere, personajul de care am facut vorbire, este ABSOLUT FANTASTIC, speculand la maxim, prostia si naivitatea specifica bravului nostru popor, demn urmas al unor betivi si ingalati....adica, DACII. :)

In noaptea aceasta, la TELEVIZIUNEA POPORULUI, este disecat cazul "triplului" asasinat de la Cenavoda. Nu stiu daca sunteti in tema (nici eu nu prea sunt, din pacate), insa....din "vant", am prins in aceste zile informatia ca, toata politia romaneasca il cauta pe un individ numit Bogdan, restul, nefiind important, pentru comentariul nostru.

Exista 70.000 de speculatii, ca acest Bogdan, ori s-a inecat in Dunare, dupa ce si-a ucis sotia, ori si-a inscenat sinuciderea si circula prin Bucuresti, in incercarea disperata de a face rost de bani si a se "uschi" din tara, etc, etc.

Barosanul de la TELEVIZIUNEA POPORULUI, nu putea rata o asemenea oportunitate, asa ca, si-a inceput recitalul. :):)

Baaiiii, ca azi, la televizor, ABSOLUT TOTUL ESTE O REGIE CRUNTA, de la penibilele emisiuni cu mama, soacra, bunica si vecina, pana la emisiunea lui Maruta si "Acces direct", ale caror subiecte de "can-can" sunt atent "preparate" inca inainte de emisiune, asta nu mai este un secret, pentru ca....la acest gen de emisiuni, romanii au orgasme intelectuale.

DAR...PANA UNDE POATE MERGE NAIVITATEA ???

In acesta noapte, la TELEVIZIUNEA POPORULUI, totul este "exploziv" cu privire la cazul disparutului Bogdan. Barosanul televiziunii, care este si realizatorul emisiunii, nu "haleste" deloc varianta ca acest Bogdan sa se fi sinucis in Dunare dupa ce si-a ucis nevasta, pt ca....este mult mai interesanta si captivanta varianta ca....nu a murit si rataceste prin Bucuresti.

Asa ca, din senin, au inceput sa intre in "direct" prin telefon, tot soiul de ciumpalaci si ciumpalace, care au inceput sa spuna cum l-au vazut ei, azi, pe presupusul ucigas Bogdan, ba prin Drumul Taberei, ba prin Militari.

Barosanul exclama: "Hai, lasati-ma, chiar l-ati vazut???. Eeeeee, este clar, am avut dreptate, asasinul traieste si se plimba liber prin Bucuresti. Auziti, dar....o poza cu telefonul nu i-ati facut???". :):)

In mod absolut...."regie" clara, fiind suficient sa le auzi inflexiunea vocii, ciumpalacilor si ciumpalacelor, care intrau in direct. Dar, nu era suficient de captivant. Asa ca, la fix ora 1 noaptea, in direct, s-a produs SENZATIONALUL.

Barosanul, cu gura pana la urechi, rosteste: "Dragi telespectatori, luam o mica pauza de publicitate si ne intoarcem cu ceva INCREDIBIL SI SENZATIONAL. In direct prin telefon, veti putea auzi pe un domn, care acum, la ora 1 noaptea il urmareste prin Bucuresti pe criminalul Bogdan".

AM CREZUT CA LESIN DE RAS !!! SI ACUM, ABIA SCRIU PENTRU CA....RAD CU LACRIMI!

N-am mai stat sa mai vad "SENZATIONALUL", pentru ca m-a pocnit o pofta imensa de scris, insa....imi pot imagina ce s-a intamplat.

Va dati seama, ce a fost la TELEVIZIUNEA POPORULUI, in aceste momente in care scriu acest comentariu ???

Ugigasul Bogdan, urmarit de catre un telespectator, totul.....IN DIRECT, PRIN TELEFON. :):)

Hai sa ne imaginam un pic dialogul, purtat in direct prin telefon, de catre Barosanul televiziunii si acel telespectator:

Barosanul: "Domnule, mai exact, unde sunteti? Urmariti criminalul?"

Cetateanul: Da, domnul x, sunt pe urmele lui, acum a luat-o pe strada y, colt cu z. Stati ca se uita la mine. Are o figura de criminal, insa....ma "risc", urmarindu-l in continuare".

Barosanul: "Domnule, l-ati prins? Aveti grija sa nu va ucida si pe dvs., pentru ca deja si-a ucis nevasta!".

Cetateanul: "Nu l-am prins inca domnule x, pentru ca fuge. Stati, stai, stati, s-a oprit si se indreapta spre mine. Aoooooleu, a scos si un cutit". :):)

Baiiiii, fratilor, NU SE POATE ASA CEVA !!!!!

Nu radeti si nu spuneti "Cine se uita la Televiziunea Poporului?", pentru ca....toate ratingurile arata ca, aceasta televiziune conduce detasat, pe orice "palier" de ora, fie ca este la 7 seara, fie ca este la 2 noaptea. :):)

In plus, nu radeti nici de naivitatea celor care cred in astfel de "regii", pentru ca:

Am cunoscut pe site-ul de socializare, toante, infinit mai mari si mai credule decat cei care cred ca, acum, in Bucuresti, la ora 1 noaptea, un cetatean urmareste pe marele criminal Bogdan. :):)

Sa fiti iubiti, dragilor!!! Hai ca, s-a facut 2:34, mai fumez o tigara si ma bag in pat. :):)

2 comentarii:

  1. Iata pana unde poate merge naivitatea:

    Top posturi TV în intervalul 21.00-2.00, miercuri, 5 ianuarie, în mediul urban:

    1. Pro TV – 478.000 telespectatori (4,2 rating)
    2. OTV – 321.000 (2,8)
    3. Antena 1 – 288.000 (2,5)
    4. Antena 3 – 243.000 (2,1)
    5. Kanal D – 193.000 (1,7)

    Top posturi TV în intervalul 21.00-2.00, joi, 6 ianuarie, în mediul urban:

    1. Pro TV – 531.000 telespectatori (4,6 rating)
    2. Antena 1 – 319.000 (2,8)
    3. OTV – 257.000 (2,2)
    4. Antena 3 – 255.000 (2,2)
    5. Realitatea TV – 167.000 (1,5)

    E TRAGIC!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut corect, draga Alina, Daca luam in consideratie ca majoritatea "timpilor" sunt alocati emisiunilor REGIZATE cu mama, soacra, amantul, matusa, sau.....subiectelor de can-can, la fel de regizate, si surprinse de "paparazi", platiti chiar de asa zisele "vedete" si realizatorii de emisiuni tv, daca luam cazul pana si al unui personaj apreciabil care a acceptat sa faca o emisiune cu "plase" date vedetelor, insa....in mod clar, regizate extrem de prost...TOTUL ESTE TRAGIC. Insa, acest gen de emisiuni, produc argasme intelectuale, distinsilor nostri concetateni.

    RăspundețiȘtergere