...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 4 ianuarie 2011

Oare, am intalnit pe cine trebuie? EL/EA....este?

Buna seara, dragutii mei!

Ma uit la ceas, care arata ora 23:10. Nu stiu ce faceti voi la ora asta, insa motanelul, sta in bucatarie, a deschis o punga de seminte Nutline, are un pahar de cola in fata si pachetul de tigari langa el. Asa ca, m-a pocnit cheful sa scriu. :)

Azi, aveam in cap sa scriu despre altceva, insa, voi lasa pe maine, pentru ca....TREBUIE SA-MI TIN O PROMISIUNE. Va lamuresc imediat. :)

Dimineata, pe site-ul de socializare, am dat cu nasul de un profil. Intru in el, observ ca tipa are 31 de ani, o prezenta fizica placuta, insa....imi sare in ochi, ceea ce era scris la descriere:

"Cum sti ca ai intanlit-o pe cea care trebuie ? Sau cand stim ca l-am intanlit pe cel care trebuie ? Grele intrebari"

Dupa ce am mai citit inca o data, si....am compilat in gand, am acceptat instant ca....desi, nu cred ca subsemnatul si-a pus vreo data aceste intrebari, subiectul este extrem de interesant. Asa ca, am abordat-o pe distinsa doamna, ocazie cu care, de data asta, am avut o surpriza extrem de placuta (am spus "de data asta", pentru ca aseara, ma mancase in cur sa ma bag in seama cu o frustrata, vai de steaua ei), constatand ca, ceea ce a postat la profil, nu este doar un BIET SOFISM, ci....chiar stia sa scrie, stia sa se exprime, iar....citindu-i mesajele, am simtit-o sigura pe ea, ce mai.....O SURPRIZA PLACUTA, intr-un "ocean" de ciumpalace, cu codita sus, cu descrieri pompoase, insa in realitate, vai de steaua lor. (de fapt, stiti prea bine).

Dupa cateva mesaje, la finalul dialogului, "incoltindu-mi" in minte ideea de a "importa" intrebarile de la profilul doamnei si a le dezvolta intr-un comentariu pe blogul meu, i-am cerut permisiunea, pentru ca, asa-i frumos. Imediat, mi-a scris ca nu are nimic impotriva si....ca asteapta sa citeasca comentariul pe care-l voi scrie.

Asa ca, este timpul sa incepem. :):)

Bai, personal, nu mi-am pus niciodata aceste intrebari, insa....sunt sigur ca multi dintre voi si...nu numai, si le-au pus de zeci de ori, atunci cand au cunoscut pe cineva.

OARE, AM INTALNIT PE CINE TREBUIE? OARE....EL/EA, O FI?

Pai, hai sa vedem, luand ca exemplu, cu ajutorul imaginatie, cazul unei tipe care cunoaste un barbat, si....ale carei doleante minime sunt:

- sa aiba o prezenta fizica placuta;

- sa fie inteligent si sa aiba simtul umorului;

- sa fie curat si cu gust imbracat;

- sa-i placa sa calatoreasca;

- sa nu exagereze cu bautura si....de cele mai multe ori sa nu fumeze;

- sa nu-i placa jocurile de noroc;

- sa fie tandru, romantic;

Bla, bla, bla.....lista poate continua. :)

Acum, ca sa exemplific cat mai exact, am sa intru putin pe "Google" si am sa-i cer sa ma puna in legatura cu pozele unui barbat aratos (stie el pe cine sa-mi recomande).

Gata, hai ca am gasit imediat:



Am ales la intamplare o poza cu un barbat aratos, si...este drept ca gusturile pot diferi, insa, general vorbind, cel putin din umilul meu punct de vedere, este imposibil sa spui de acest barbat ca nu are o prezenta fizica placuta. :):)

Buuuun, deci, respectiva doamna, fiind invitata la o petrecere, cunoste pe domnul prezentat mai sus. Privindu-se, "click-ul" exista, asa ca prima conditie de pe "lista" doamnei, este indeplinita.

Incep sa discute, iar doamna isi da seama extrem de clar ca, barbatul, nu numai ca are o prezenta fizica agreabila, insa.....este si sarmant, discutant extrem de jovial. Atingandu-se subiecte mai "consistente", doamna realizeaza ca barbatul este si inteligent.

Ulterior, accepta sa-i dea numarul de telefon, accepta sa bea si o cafea cu el, atunci cand vine invitatia, ocazie cu care realizeaza ca si a doua oara, barbatul a fost la fel de elegant imbracat, la fel de jovial si consistent in dicutii.

Urmeaza 1 luna de relatie, cu iesiri in oras, cu discutii in fata unui pahar cu vin (doamna il monitorizeaza si vede ca nu depasete masura), iar in final....incep, calatoriile: un weekend la munte, unul in Delta, altul la Paris, altul la Viena, etc, etc.

Desi, mentionat ultimul (mi-a scapat din vedere), si aspectul "intim" este foarte ok, domnul aratandu-se in pat un barbat foarte tandru.

Asadar, dragutilor, ca vrem sau nu vrem, trebuie sa recunoastem ca....LISTA DE DORINTE a distinsei doamne, a fost "bifata" pozitiv, pozitie cu pozitie.

Axiomatic, daca avem in vedere ca toate "elementele" cuprinse in lista, au foat "bifate", daca doamna isi pune intrebarea "OARE, AM INTALNIT PE CINE TREBUIE, OARE....EL O FI?", raspunsul nu poate fi decat.....DAAAAAAAAAA :)

Acum, nu voi merge cu exercitiul de imaginatie mai departe, ca sa nu spuneti ca sunt INCORECT, sau ca....n-am de unde sti ca asa s-au intamplat lucrurile, ci....am sa gasesc o solutie infinit mai corecta si mai transparenta.

VOI APELA LA VOI, DRAGUTII MEI, CARE-MI CITITI BLOGUL, RUGANDU-VA, CU AJUTORUL MEMORIEI, A INCERCA SA VA AMINTITI CAZURI CARE AU INCEPUT ASA CUM AU FOST PREZENTATE DE MINE SI....S-AU TERMINAT EXTREM DE PROST. (schimbarile survenite ulterior in comportamentul respectivului sau a respectivei, pentru ca exemplul dat, poate reprezenta si viceversa, fiind absolut siderante).

Daca aveti pretentia, sa-mi exprim si eu DOAR O PARERE, din punctul meu de vedere, sintagma "Oare am intalnit pe cine trebuie? Oare....el/ea, este?", desi....perfect logica, din pacate, mai ales in ziua de azi, nu mai are absolut niciun fundament sau elemente de sustenabilitate.

Ca si experienta personala, O SINGURA DATA IN VIATA (!!!), am exprimat cu convingere de 100% ca "EA ESTE", iar ceea ce am trait ulterior si am descoperit, pana sa am puterea a accepta ca oricat de mult vroiam sa ma mint si sa sfidez crunta realitate, era sa ma arunce in "ghearele" unui atac cerebrar sau....mai grav, sa fiu un client fidel al Spitalului 9.

Dar, evident, nu sunt eu "buricul pamantului" si nici "miezul din dodoasca", asa ca.....ESTE DOAR O PARERE :)

6 comentarii:

  1. Buna dimineata .
    Multumesc pentru aprecieri si parerea ta exprimata clar , direct si la subiect.
    Acum intorcand pagina si revenind la subiectul de baza "oare am intanlit pe cine trebuie" iti spun eu ca nu....cel putin din intanlirea descrisa de tine. totul pare ok si de vis, dar eu una nu le dau mai mult de inca 2luni :)), de ce spun asta? pare un episod surprins din experienta mea.
    Hai sa incepem cu inceputul...tipul e ok....gandirea relatiei per ansamblu ok si ea, iesirile nu mai spun...de basm, dar dupa o perioada ea doreste ceva mai mult....o relatie care sa mearga la etapa urmatoare...si ce primeste ? un raspuns neastepta...el dragut....un dictionar bogat......oare dc sa se lege cand poate sa-si continue experientele mai departe? de ce sa se opreascca la tine cand inca il tine "papagalul"? cum a mers cu tine poate merge si cu urmatoarea....asa ca....cu siguranta nu a fost el cel care trebuie.
    O parere si un mic sfat.....mai bine un/o tip/a simpla si cu care sa cresti si sa experimentezi impreuna decat ceva "ticsit" de voie buna....mai devreme sau mai tarziu te vei trezi singur cu vesnica intrebare " oare cand stiu ca l-am intanlit pe cel care trebuie?"
    Ps. sper ca nu am plictisit cu aberatiile mele, dar e o intrebare pe care ar trebui sa o analizam mai des si cu siguranta in momentul in care ne dorim ceva. Chiar daca multi spunem"risc..ce am de pierdut" va spun eu...anisori pe care nu-i mai putem recupera.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Mari. Aprecierile facute de subsemnatul la adresa ta, au un fundament extrem de solid. Imi place ca gandesti, ca iti pui intrebari, ca incerci sa despici firul in 4, si....nu traiesti ca o planta, asa cum traiesc majoritatea din noi. Vis-a-vis de opinia postata de tine, crede-ma....este un subiect foarte complex si merita discutat in amanunt. Oricum, nici pomeneala sa ma deranjeze vreo opinie postata, nici macar daca ar reprezenta un atac la persoana mea, insa....sa contina argumente, daca nu irefutabile, macar sustenabile. Oricum, in mod sincer, ai toata stima si respectul meu. Esti o femeie desteapta iar pe mine.....inteligenta ma fascineaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte adevarat....ma alatur opiniei dnei Mari. Din pacate, exista intotdeauna o lista, poate alcatuita in urma esecurilor, poate conforma normelor societatii...deh, e destul de greu sa ramai fidela propriilor principii fara sa-ti atragi oprobriul public...sau , Doamne fereste, stigmatul parintilor, familiei...aici mai apar alte 'aliniate'....sa nu 'ajung'ca mama sau tata.

    Intr-adevar mai bine o experienta prin care sa cresti/evoluezi impreuna cu partenerul, care sa-ti faca bine din toate punctele de vedere, oricat de scurta...dar plina, de substanta...si mai ales traita in prezent, in fiecare zi...nu cu ganduri si planuri care deja 'pregatesc nunta si cauta numele primului copil'.Din propria experienta pot spune ca varianta listei si planurilor nu aduce decat frustrare si disperare si mai mare ...la care se adauga 'socul' din finalul relatiei: ca 'de ce', ca 'nu inteleg', ca el' era asa si pe dincolo'. Gresit. El e neschimbat, asa a fost de la inceput, doar noi am 'vrut' sa vedem altceva decat realitatea.

    P.S. Sunt inca in Albania, motane. Ma intorc la jumatatea lunii ianuarie. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mercic Mircea pentru apreciere....te contrazic putin....nu stiu cat de desteapta sunt , dar asa gandesc , cel putin prefer cruda realitate. Cum a spus si Catalina...uneori decidem din prisma celor ce ne inconjoara, dar eu am decis sa fiu putin diferita, am preferat sa fiu "oaia neagra a familiei" si sa merg dupa propriile instincte. Consider ca asta ar trebui sa facem toti. Am ales sa fiu singura si in lumea mea decat ca toti/toate. Sincer m-a surprins ca tu ai luat felul meu de a fi ca pe o calitate si nu ca pe mari defecte cum au facut-o multi in jurul meu. Multe persoane ma compatimesc ca sunt singura, ca m-am refugiat in lumea mea si ca nu accept sfaturi(nimeni nu stie ce simti si ce-ti doresti), poate de asta sunt si atatea cupluri formate de "gura lumii" si nefericite.
    In concluzie multumesc si tie si Catalinei ca sunteti cu coloana vertebrala.... pupici
    PS. just Mari

    RăspundețiȘtergere
  5. Mari, da-mi voie intai sa-mi salut o amica, Catalina, de care nu mai stiam nimic. Asadar, artisto, tu mi-ai dat unul dintre sms-urile de "La multi ani", specificand ca esti il Albania. Habar n-am avut ca esti tu, pentru ca, dupa cum am scris pe blog, am ramas fara agenda telefonica de la numarul afisat pe blog. In fine, ma bucur pentru tine, si....presupun ca din moment ce esti acolo, s-o fi semnat vreun "contract", asa ca...."zboruri" cat mai multe iti doresc. Dupa cum ai observat, draga mea Catalina, cu greu, insa....am mai detectat pe site o tipa extrem de inteligenta, Mari, cu care este o placere sa te "duelezi" in opinii. Bine ca mai sunt si astfel de femei pe site, intr-un "ocean" de ciumpalace, una mai fitoasa ca alta. :) Macar daca ar avea cu ce. :):) Acum, pentru Mari: Draga mea, sa stii ca sintagma "oaia neagra a familiei" o cunosc perfect, pentru ca....m-am lipit de ea inca de acum vreo 20 de ani. Insa, crede-ma....nu regret nicio clipa. Cu singura deosebire ca, subsemnatul, accepta sfaturi din "exterior", dar trebuie sa observ ca sunt argumentate si au sustenabilitate. In plus, fac parte dintre putinii, care, daca am gresit cu ceva, pot sta in genunchi, fara a-mi fi rusine. Deh....sunt un "Leu" veritabil, nu degeaba sunt nascut pe 1 august. Faptul ca esti singura, nu cred ca implica vreo eticheta "negativa", si....FII LINISTITA, in jurul tau, sunt sute de mii de femei, mult mai singure decat tine, desi....in fiecare seara, dorm langa un mascul. :):)

    RăspundețiȘtergere
  6. undeva m-ai inteles gresit in privinta "sfaturilor", daca erau ok eram de acord cu ei sau cum ai spus si tu plecam capul si multumeam, dar ele erau de genul " Mari, nu mai ai 20 sa alegi...ai 30....e cazul sa culegi sa nu ramai singura"sau "eu la anii tai te aveam pe tine deja" si lista continua. Chiar daca sunt o berbeaca get beget cand nu am dreptate recunosc si incerc sa indrept greseala, dar nu ma lua cu aberatii gen eu faceam si dregeam la varsta ta si tu inca visezi. Asa deci si prin urmare am decis ca inca vreau sa visez si sa-l gasesc macar pe apropiatul "el" :))), oricum cu atatea aparute nu ma tem ca voi ramane singura....destinsa d-ra fost rector(daca nu ma inseala memoria ca asupra numelui am un imens lapsus)a nascut la 64 ...eu nu pot la 65 =)))...
    Chiar zambesc si voi zambi atata timp cat voi fi sanatoasa, asta e tot ce conteaza, cum ai spus si tu "sunt sute de mii de femei, mult mai singure "....asa ca....sa fim fericiti ca suntem sanatosi, altii ar da bani grei pt asta ;)

    RăspundețiȘtergere