...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 17 ianuarie 2011

NUMARUL DE TELEFON.

Buna dimineata, dragii mei!

Azi, voi scrie despre eterna intrebare, "Sa-i dau sau nu, NUMARUL DE TELEFON?"

Tema de azi, respectiv NUMARUL DE TELEFON, mi-a venit in minte, dupa o discutie purtata la telefon cu o amica de pe site, care....."inspumata" la maxim, mi-a povestit cum este hartuita de un ciumpalac, cu telefoanele si sms-urile, prin care-i cere sa se intalneasca cu el.

Plecand din acest punct si....coroborat cu amuzamentul total care ma "loveste", atunci cand aud astfel de povestioare, m-am hotarat sa scriu acest comentariu, in care, ca de obicei, sa-mi prezint si eu.....DOAR O PARERE. :):)

Imi vine in minte un banc, cu spitalul de nebuni, pe care n-am sa-l narez acum, precizand doar finalul acestuia:

"Radem, glumim, dar....nu sarim gardul".

Cam asa sta treaba si in momentul in care, barbatul cu care tocmai discuti pe site, iti cere numarul de telefon. In acel moment, situatia se imparte in 3 directii:

a) cretinoidele, gandesc instant: "Altul care vrea sa mi-o traga";

b) "disperatele", se intreaba instant: "Acest barbat, o avea ganduri serioase??"

c) femeile smecherite si trecute prin viata, isi pun si ele o intrebare: "Oare, nu am sa patesc la fel si cu acest barbat, cum am patit cu x, caruia i-am dat numarul de telefon??"

Scumpii mei, desi, stiti prea bine ca imi sunteti dragi cu totii, chiar si cei care de-a lungul vremii m-au facut cu "ou si cu otet", fiind si acum, inamicul lor public numarul 1 pe site, azi, va cer permisiunea sa iau in discutie, doar categoria femeilor prezentate la punctul "c", deoarece.....desi, nu vreau sa comit vreo indiscretie, categoria femeilor stipulate la punctele "a" si "b", imi provoaca o stare, nu foarte placuta.

Iar, voi stiti cu totii ca, un singur lucru ma face sa vomit:

PROSTIA, DUBLATA DE NASUCUL PE "SUS", sau....altfel spus "Prostul nu este prost destul, pana nu este si fudul". :):)

Revenind la femeile stipulate la punctul "c" (femei smecherite si trecute prin viata), as avea si eu cate ceva de spus:

Dragele mele, desi sunteti femei cu mult peste media de inteligenta, iar in plus....majoritatea dintre voi, sunteti si destul de bine "dotate" estetic, ajungeti frecvent sa va puneti intrebarea, de ce, sunteti hartuite de un barbat caruia i-ati dat numarul de telefon, bazandu-va pe aparente, ce pareau absolut "ok".

Pai....hai sa vedem. Va apeleaza un distins domn pe site. Din pacate, asa cum fac si eu, inaintea oricaror alte "analize", aruncati o privire pe poze. Daca aveti ghinionul ca domnul, sa arate cu mult peste media generala a barbatilor de pe site, deja....drumul este oarecum deschis. (pentru domn, bineinteles).:):)

Ce se intampla in continuare?

Se intampla o imensa IMBECILITATE. Tocmai pentru ca, distinsul domn, v-a apelat in cel mai politicos mod cu putinta, fara urma de gluma sau ironie, cu ceva de genul "Buna. Numele meu este Popescu, m-am uitat pe profilul tau si imi pare interesant. Mi-ar placea sa vorbim", in continuare....DIALOGUL, incepe cu niste banale "clisee", la care, orice ciumpalac deghizat in barbat cu staif, poate face fata.

Cum poate face fata?

Simplu. Nu esti prima pe care a apelat-o atat de politicos. Si...axiomatic, nu esti prima care, incepand dialogul cu el, II PUI ACELEASI BANALE INTREBARI de genul:

- "Ce cauti pe site?

- "De ce un barbat dragutel ca tine, este singur?"

- "In ce domeniu lucrezi", bla, bla, bla.

Dragele mele, desi, n-am sa contest absolut nicio clipa ca sunteti smecherite si trecute prin viata, hai, faceti o exceptie si....acceptati cateva sfaturi de la motanelul232:

a) schimbati-va optica vis-a-vis de modul cum sunteti abordate.

Am studiat fenomenul si....pot declara FERM ca, cei mai mari ciumpalaci, intotdeauna abordeaza extrem de politicos, iar ulterior fac fata cu "brio" dialogului format din banale "clisee" care tocmai se deschide. Ciumpalacii, stiu ce intrebari le veti pune si au pregatite raspunsurile. Apoi, urmeaza "Hai pe mess".....si....deja, ati facut primul pas catre o posibila hartuire.

b) renuntati la acea imbecilitate numita....DISCUTIA PE MESS;

Odata ajunsi pe mess, datorita acelui "patratel" nenorocit, ciumpalacul are toate sansele sa faca o imagine buna, deoarece, comunicarea pe mess, nu poate fi extinsa la un nivel de exprimare din care sa-ti dai seama daca respectivul este intr-adevar la nivelul pe care ti-l doresti.

c) utilizati cat mai mult mesajele scrise pe site;

Obligati-l sa scrie mesaje pe site (in niciun caz chat) pentru ca, daca veti fi atente, veti observa cu siguranta daca are o deschidere catre dialog, daca-l duce capul sa sara dintr-un subiect in altul, daca stie sa aiba reactie, etc, etc.

d) luati voi initiativa, si.....trageti-l dintr-o parte in alta (figurat vorbind), impletind armonios partea serioasa a mesajului cu.....o gluma, o ironie, un mic sarcasm. ATUNCI PUTETI AVEA MACAR O MICA DOVADA CA PE DISTISUL DOMN IL TIN "COAIELE", fata de imaginea pe care o expune in profilul sau.

Buuuun. Acum, partea cea mai importanta, pe care am sa v-o spun, direct, dur, exact in stilul meu !!! :):)

Dragele mele, CHIAR DACA (!!!!), barbatul pe care tocmai l-ati cunoscut pe site, indeplineste atat de bine cerintele voastre din punct de vedere estetic, trebuie sa-i aruncati cateva "momeli", care nu dau gres niciodata:

a) inainte sa-i dati numarul de telefon, aruncati-i "momeala" intr-un mesaj scris, ca.....v-ar face mare placere sa beti cu el o cafea, sa stati de vorba, samd.

Daca, distinsul domn, dupa ce i-ati aruncat "momeala", are o reactie disperata, incepand sa va asasineze cu mesaje pe site si cu cereri multiple de a-i da numarul de telefon....SIGUR, ESTE UN CIUMPALAC (o sa explic la final, de ce);

b) cele mai grabite dintre voi, care nu agreaza sa-si strice manichiura discutand pe site prin mesaje scrise, trebuie neaparat sa-si procure o cartela de telefon (doar pentru site), iar dupa ce au dat numarul de telefon unui barbat, trebuie instant sa-i arunce o "momeala". Anume, dupa o prima discutie telefonica, trebuie sa precizati ca, v-ar placea sa beti o cafea si sa stati de vorba.

Daca, acel barbat, incepe sa sune si sa va dea sms-uri in disperare, cerandu-va sa iesiti la cafea, SIGUR 100%, ESTE UN CIUMPALAC.

O sa va intrebati: "Pai, bine, insa....oricum, i-am dat numarul, acum o sa ma sune".

Da, asa este, i-ai dat numarul, insa....macar nu ai apucat sa te intalnesti cu el. Crede-ma, habar nu ai ce o sa urmeze dupa ce te vei vedea cu ciumpalacul, si....daca te mai si culci cu el (deh....arata sexy), dandu-ti seama ulterior ca, nu este la nivelul tau (nu ma refer sexual), si....dorind sa scapi de el, ABIA ATUNCI, SA VEZI CE VA URMA !!! :):)

Daca ipocrizia nu ar fi maxima pe site, sunt multe distinse doamne, care ar putea povesti, cat de crunt au platit la nivel de "hartuire", imprudenta de a iesi in oras cu un barbat aratos fizic si destul de serios la prima vedere. Ani de zile, poate dura "hartuirea", ajungandu-se de multe ori pana la POLITIE !!!

In final, sa explic, diferenta intre un barbat cu "oua" si un ciumpalac:

CIUMPALACUL, desi, cu ajutorul vostru, face fata cu "brio" la dialogul initial (intrebari standard), imediat cum ii arunci "momeala" ca ai vrea sa bei o cafea cu el, isi da arama pe fata, cedand "presiunii" si incepe sa te bombardeze cu mesaje scrise pe site, telefoane sau sms-uri (dupa caz).

BARBATUL CU "OUA", sigur pe el, NICIODATA (!!!!), nu o sa te streseze cu sms-uri si telefoane, chiar daca are numarul tau. Cel mult, te invita la o cafea (te poate invita si dupa 5 minute de discutie), insa.....in cazul unui refuz, chiar daca dublat de promisiunea unei "cafele" in viitor, NICIODATA (!!!), n-o sa inceapa, sa te hartuiasca.

CIUMPALACUL, intotdeauna traieste cu frica ca, daca nu actioneaza instant, cat este "poarta" deschisa, te poate pierde, putand fi abordata de un alt barbat pe site.

BARBATUL CU "OUA", sigur pe el, nu simte si nu are astfel de frici, pentru simplul motiv ca isi stie valoarea.

CIUMPALACUL, nu-si face vreo problema a te invita consecutiv de 10-15 ori la o cafea, si....tot de atatea ori sa primeasca un refuz. El continua, nu se opreste.

BARBATUL CU "OUA", sigur pe el, daca te-a invitat o data si ai refuzat, poate o mai face si a doua oara, insa....niciodata a treia oara, asteptand sa ai tu o "reactie".

Nu va duceti cu mintea ca, n-o face din orgoliu...NICI VORBA. Nu repeta invitatia de "n" ori, din teama de a nu hartui o femeie, bazandu-se pe faptul ca, daca la momentul cand a fost refuzat, au existat intr-adevar motive temeinice, cu siguranta o femeie inteligenta, nu-si face vreo problema a-i spune "Hai sa bem cafeaua pe care am ratat-o data trecuta".

In final, nu mai punctez faptul ca, dupa cum ati vazut, subsemnatul, acum mai bine de 3-4 luni de zile, si-a facut public pe blog, unul din cele doua numere de telefon, si....in niciun caz, nu este o "cartela" destinata site-ului. Sunt destui, cei care stiu ca, acest numar de telefon, il folosesc zi de zi, fiind "principalul", celalat, pe abonament, fiind lasat "liber" doar pentru baietelul meu (in caz ca-i o urgenta).

Inutil a mai spune ca, nimeni n-a sunat noaptea sa ma hartuiasca cu numar "ascuns" (a fost o singura data, insa....si inainte de a-mi face public numarul, o mai pateam din cand in cand), cu toate ca, hai sa fim seriosi, prin ceea ce scriu aici pe blog, mi-am atras sute de cititori fideli, insa....mi-am atras si multa antipatie si ura.

Dar, vedeti voi, m-am bazat pe un lucru: Am fost sigur ca, cei ce vor intra pe blog, chiar daca nu vor fi de aceeasi parere cu mine, sau....mai mult, prin ceea ce scriu, o sa le devin inamicul public numarul 1, AVAND O ANUMITA CALITATE UMANA, niciodata (!!!!), nu vor apela la proceduri de cacat, cum ar fi "hartuirea" noaptea, dupa numere "ascunse".

Din pacate, aici este problema: Voi, n-ati facut absolut nimic ca profilul vostru sa "cearna" ciumpalacii, pe cand eu.....am nenumarate "filtre":

- pozele cu copilul;

- blogul;

- abordarea cu "ARTISTO"

- sarcasmul si ironia afisata in scris;

Desi, nu par, toate acestea sunt niste "FILTRE", extrem de importante, cu ajutorul carora, niciodata o pitipoanca (partea feminina a ciumpalacului), n-o sa ajunga a-mi citi blogul, iar in final....a hotara sa ma hartuiasca cu telefoane si sms-uri.

Chiar si asa, daca ati bagat la cap ce am scris mai sus (cu toate ca nu confera siguranta de 100%), aveti mari sanse sa evitati pe viitor, a ajunge sa fiti hartuite de un CIUMPALAC. :):)

P.S. Va mai spun un lucru: Doar sa postezi o poza in care arati ca esti o femeie frumoasa, NU ESTE SUFICIENT ! Daca te bazezi ca esti frumoasa si nu ai initiativa in dialog cu un barbat care te abordeaza, sa-l duci tu pe "taramul" tau, si....nu sa-l lasi pe el sa conduca dialogul (unde este sigur pe el), atunci....ai mari sanse sa cazi in plasa CIUMPALACILOR, pentru ca, numai ei, sunt in stare sa se milogeasca dupa un numar de telefon si....3-4 luni de zile, sau....sa te invite la o cafea, de 10-15 ori, nefiind descurajati ca au primit, tot atatea refuzuri :):)

Sa aveti o zi frumoasa, dragii mei :):)

Pot sa manac si eu, acum, doua pateuri cu branza? Merit? :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu