...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 20 ianuarie 2011

NU RATATI ACEST COMENTARIU !!!

Buna seara, dragii mei!

Bai, fratilor, acum, am sa scriu despre o "faza" dementiala, traita in seara asta, alaturi de surioara mea geamana. Daca nu era pe Pro Tv un film cu Steven Segal, pe care imi este imposibil sa-l ratez vreo data, chiar daca am mai vazut acel film de "n" ori, m-as fi pus pe scris inca de la ora 20,30.

Poate, citind ce scriu, o sa radeti cu lacrimi, asa cum am ras si eu, insa.....vreau sa va rog ceva. Fiind vorba de sora mea, care este extrem de naiva si credula (cu cine naiba o semana, nu stiu), va rog din suflet, cei care aveti cat de cat informatii, sa interveniti si sa va spuneti parerea, indiferent daca o faceti pe site, pe blog sau....prin sms, utilizand numarul meu de telefon, afisat mai sus.

Baiiii, fratilor, hai sa vedeti ce am trait in seara asta. :):)

Incep prin a prezenta o poza cu surioara mea geamana, ca sa va faceti o idee:



Pe la pranz, in timp ce eram in service-ul Opel de pe Soseaua Fundeni, am primit un telefon de la sora mea. Cu o voce foarte grava, ca de obicei, care ma face sa-mi sara inima din loc, m-a intrebat daca, in seara asta, incepand cu ora 17 pana pe la ora 20, poate sa-l aduca pe baietelul ei sa se joace cu baietelul meu, pentru ca ea, este programata la cabinetul unui bioenergetician, sa faca niste sedinte de "curatare" energetica. :):)

M-a pufnit rasul inca de atunci (poate sunt eu idiot), insa....i-am spus sa nu-si faca vreo problema pentru ca, voi sta eu cu cei doi piticoti. Cat de "sifonat" am iesit dupa 3 ore foarte "linistitoare" in compania celor doi baietei, o sa vedeti la final, cand....voi posta cateva poze.

Revenind la subiectul nostru, s-a facut ora 20:15 si surioara mea a intrat in casa, foarte bine dispusa si fericita, cautandu-ma din priviri si rostind:

"Multumesc, Mirciulica, hai ca trebuie sa-ti arat neaparat ceva, pentru ca, vreau sa te iau si pe tine la cabinetul acestui bioenergetician sa faci si tu cateva sedinte"

Dupa ce am privit-o mirat si aproape razand, mi-am aprins o tigare si.....i-am cerut sa-mi arate ce doreste.

Foarte entuziasmata, m-a tras in bucatarie, a inchis usa, de parca discutam vreun imens secret si...mi-a spus:

"Uite, am sa-ti arat cat MERCUR a iesit din corpul meu, dupa o sedinta de bioenergie"

Dupa ce am cascat niste ochi cat cepele, pufnindu-ma rasul, am intrebat-o daca am auzit bine, anume MERCUR. Mi-a raspuns ca "DA" si mi-a spus sa nu mai rad ca un tampit.

Bai, fratilor, de aici, tineti-va bine, pentru ca, ce urmeaza, cel putin mie, imi pare din romanele S.F.

Cu o figura foarte serioasa, mi-a aratat o caciula (banala, din tricot) in care avea 3 oua de gaina bagate intr-o punguta de plastic. Cand am vazut acele oaua, m-am stricat de ras, pur si simplu nu puteam sa ma opresc, insa....am intrebat-o, ce naiba a facut cu acele 3 oaua din caciula?

Dupa ce m-a mai facut inca o data tampit, plina de elan, mi-a explicat cum s-a dus la acel bioenergetician, cu cele 3 oua puse intr-o punguta de plastic si bagate in caciula, a fost asezata pe un scaun, si-a pus caciula in cap cu ouale in ea, a intins palmele si a inchis ochii, iar bioenergeticianul, a inceput sa se concentreze, punand-o sa stea asa, timp de o ora. :):):)

Va rog din inima sa nu ma injurati daca exista greseli de scris, pentru ca, rad cu lacrimi in timp ce scriu, imaginandu-mi "faza". Doamne, nici nu mai pot sa scriu, rad singur in bacatarie, de ma tin cu mana de burta. :):):)

Uluit de ce auzeam, evident ca si atunci m-a pufnit un ras demential, iar sora mea, dupa ce mai m-a facut tampit de vreo inca 3 ori, a continuat:

"Bai, boule, ai un recipient din plastic, in care sa punem niste apa rece, sa spargem aceste oaua si sa le punem inauntru? Atunci, ai sa vezi bilutele de MERCUR cum se ridica la suprafata. Esti un tampit, habar nu ai si razi ca prostul, o sa vezi imediat cum bioenergeticianul, cu ajutorul acestor oua, mi-a extras MERCUR din invelisul energetic al organismului".

Nu mai spun cat puteam sa rad, insa....la un moment dat mi s-a pus "pata" si am purces cu celeritate la cautarea unui recipient din plastic, dar care, ATENTIE, trebuia sa nu-l mai folosesc niciodata dupa ce desertam acele oaua inauntru, in apa rece, deoarece, ulterior, puteam sa ma otravesc de la MERCUR (asa a spus bioenergeticianul). :):)

Cum n-am gasit niciun recipient pe care sa-l folosesc fara riscul ca...consoarta mea sau mama ei sa inceapa a-mi spune ca au nevoie de el, am ales sa tai un bidon de apa Bucuvina la 5 litri si sa-l transform in recipientul de care aveam nevoie.

Dupa ce am reusit sa transform bidonul de apa in recipientul dorit, l-am umplut cu apa rece, am spart cele 3 oua si le-am desertat inauntru.

Sora mea, cu o fata triumfatoare, a rostit:

"Mirciulica, lasa-le un pic si o sa vezi cum din interiorul oului crud desertat in apa, o sa se ridice la suprafata bilute de MERCUR, ce mi-au fost extrase din invelisul energetic al organismului".

Am asteptat 3 minute si.....langa ouale cazute la fundul recipientului, se formasera cateva bilute, insa, nu de mercur, ci....de aer. :):):)

Sora mea, entuziasmata mi le arata: "Uite-le, uite-le, este clar MERCUR. Am vazut si la altii la cabinet, dupa ce ieseau de la sedinta".

Radeam, de ma tineam cu mana de burta, insa....fiind vorba de naivitatea surioarei mele, obsedata de o alimentatie sanatoasa si eliminarea toxinelor din organism, a trebuit sa ma pun pe treaba si sa-i demonstrez "INSELATORIA".

Ca sa fiu sigur de reusita, cu minimele cunostinte, am intrebat-o daca este de acord cu mine ca, MERCURUL, este un metal lichid care se strage in bilute si....nu se evapora.

Dupa ce mi-a spus "Pai, da, uite bilutele, asteapta sa se ridice la suprafata", am luat o scobitoare si....pe rand, am eliberat mai intai "biluta" din albusul care o retinea pe fund, si....ajunsa la suprafata, am spart-o. Am repetat operatiunea cu cel putin 4 "bilute", dar nu de MERCUR, ci....de aer :)

Credeti ca a fost suficient??? Nuuuuuu, dragilor :)

Dupa ce initial s-a crispat la fata, surioara mea, si-a revenit brusc, spunandu-mi ca n-are cum sa fie "bilute" de aer, ca sigur sunt de MERCUR, pentru ca....fiecare client care iese de la sedinta, se duce la baie, unde este pregatit un recipient de plastic si....desarta in apa cele 3 oua, iar bilutele se vad foarte clar.

BAI, FRATILOR, EXISTA NAIVITATE MAI MARE????

Fiti atenti care este "smecheria". :)

Bioenergeticianul, cu o figura grava, le spune dupa prima sedinta sa mearga la baie, unde este pregatit recipientul de plastic cu apa. INSA...SA AIBA MARE GRIJA CU BILUTELE CE VOR IESI LA SUPRAFATA, PENTRU CA....MERCURUL ESTE FOARTE TOXIC (evident, mercurul, cica, extras din invelisul energetic al pacientilor). :):)

Idiotii, cu "teama" in suflet, sa nu cumva sa se contamineze, se duc la baie, unde este lumina de neon, sparg cele 3 oua, le desarta in apa rece, unde normal, se formeaza niste bilute de aer pe fundul recipientului, langa albusul oului, la care daca privesti, datorita luminii, par metalice. Este doar o iluzie optica, iar dovada am avut-o cand am spart cu scobitoarea acele bilute de....MERCUR, in realitate, de aer. :):)

Inutil sa va mai spun ca, o sedinta in care stai ca boul cu mainile intinse si ochii inchisi, timp de o ora, avand pe cap un fes in care sunt 3 oua crude bagate intr-o punguta de plastic, costa....50 de ron.

Iar ca tratamentul sa aiba efect si PURIFICAREA ORGANISMULUI sa existe, trebuiesc minim 14 sedinte. :):)

Niciunul dintre pacienti, atunci cand se duce cu chilotii tremurand pe el, la baie, sa sparga ouale si sa le arunce in apa din recipientul pregatit, nu se gandeste ca, DACA ACEL MERCUR A FOST EXTRAS CHIAR DIN INVELISUL ENERGETIC AL CORPUL SAU, CUM NAIBA POATE FI PERICULOS DACA L-AR ATINGE, ACUM....CAND ESTE IN RECIPIENT????

Pai....cat a fost invelisul energetic al corpului sau, nu a fost periculos???. :):):)

Cumplit a fost ca, cumnatelul meu, baiat istet si foarte abil, venind si el in bucatarie, imi facea cu ochiul, cantandu-i in "struna" surioarei mele, cum ca m-as insela si...el chiar crede ca acel bioenergetician, ii scoate mercur din invelisul energetic al corpului si o purifica.

Cand l-am intrebat, cum, admite sa plateasca 700 ron pe 14 sedinte de inselatorie, a zambit si mi-a spus ca, il costa mult mai ieftin, decat a incerca s-o convinga pe sora mea, de contrariul. :):)

In final, SINCER, voi ce spuneti?

Ori, eu sunt cel mai mare dobitoc superficial de pe fata pamantului (varianta, extrem de posibila), care bag in mine zilnic 2 pachete de tigari si 1 litru de cola, ori.....ma gandesc ca lipsa de judecata din societatea romaneasca, dublata de isteria de a-ti curata organismul de toxine, a ajuns sa creeze adevarate drame, nici nu stiu cum naiba sa le numesc.

SINCER, VOI, CE SPUNETI???

P.S. Mai jos, secvente din cele 3 ore foarte "linistitoare" pentru creierasul meu, petrecute cu cei 2 baietei:







7 comentarii:

  1. Chiar ca razi ca prostul...asta este o terapie foarte eficienta si cat se poate de adevarata..
    Cunosc oameni care au fost la preoti ce le.a descantat prin acest mod,oameni care erau app pe moarte iar dupa cateva sedinte nu mai aveau absolut nimic
    Spargea oul in fata ta intr.un bol adus de tine...totul la vedere ca sa nu crezi ca ti.a pus el ceva....Nu mai face glume proaste pe tema asta....kand o sa simti pe propria ta piele te vei convinge..

    RăspundețiȘtergere
  2. Proasta sau prost esti tu ca poti crede in asemenea bazaconii. Noroc ca prostia nu doare si pacat ca sunt oameni care fac o groaza de bani datorita unor prostanaci ca voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. E alegerea ta ce conceptii ai despre viata. Dar modul in care ai expus problema e deplasat...sunt multe cazuri dramatice cu oameni care au murit din treburi de acest gen... (vraji cu mercur...inghitirea sau inhalarea acestui metal ) Sunt n cazuri care sustin ca dupa aceasta terapie si-au revenit complet...stiu ca pare sf si nimeni nu crede in asa ceva, dar in momentul in care esti acolo si simti pe propria ta piele cum e, totul revine realitate...si vb din proprie experienta

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata,
    Am citit tot ceea ce ati scris pe acest blog si voiam sa va expun ce mi s-a intimplat mie!
    Sunt o persoana foarte credincioasa si niciodata nu m-am gindit ca pot apela la astfel de persoane pentru a ma ajuta insa,am avut o viata foarte ciudata (desi nu sunt batrina,nu am decit 47 ani)o viata cu f.multe probleme si ajunsa la disperare am facut aceeasi greseala.Nu a fost intocmai lafel ca la ora d-voastra insa,chiar am vazut acel argint "viu"-mercur in oua.Mercurul este un metal foarte greu avins o densitate f.mare si din acest motiv el nu sta niciodata la suprafata unui lichid ci se aseaza pe fundul vasului.Chiar daca am vazut mercurul iesind din oua,oua pe care le-am spart chir eu in prezenta acelei persoane dispusa sa "ma ajute",am convingerea ca acele oua au fost injectate cu mercur inainte ele avind si picaturi de ceara pe suprafata cojii.Am dedus ca este o inselatorie deoarece,imediat dupa ce am spar ouale,am fost intrebata daca vreau sa continui ritualul de purificare si abia apoi mi s-a comunicat suma.O sa rideti dar mi s-a cerut 4000 ron! O suma imensa!Am plecat spunind ca ma voi gindi de unde sa fac rost de bani si mi s-a dat o asa zisa apa de la 7 biserici!Nu stiu ce sa mai cred insa,cert este ca nu am dormit bine in noaptea aceea si dupa 2 zile am mers la preot.Mi s-a spus sa arunc totul la toileta si am regretat nespus de prostia pe care o facusem.Totusi,am o teama in suflet si simt ca am facut un lucru gresit ducindu-ma la acea femeie!
    Voi ce credeti?
    merci ,
    si o zi linistita

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua. Am citit ceea ce ati scris si va spun doar atat: Rugati-va la Dumnezeu si nu va mai lasati niciodata inselati de acesti nemernici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirciulica, cred ca am inteles eficienta aceste terapii. Nuuuu, ea nu este destinata pacientilor, ci celorlalti care asista la demonstratia cand iese mercurul din cele 3 oua. Ce poate fi mai benefic decat o sedinta de ras in hohote? Totusi, e ceva ce mi-a scapat: de ce trei oua? Oana

    RăspundețiȘtergere
  7. Demult n-am ras asa cu pofta! Mi-au dat lacrimile. Super tare!

    RăspundețiȘtergere