...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 16 ianuarie 2011

LUCKY LADY'S CHARM.

Buna dimineata, dragii mei!

Ce bine si relaxat ma simt. Este 2,30 noaptea, am in preajma pachetul de tigari si cutia de coca-cola, si....m-a pocnit pofta de scris. Daca in ultimele 5-6 zile, am scris numai comentarii din acelea "grelele", sau "educativele", in aceasta noapte, dati-mi voie sa scriu un comentariu, mai mult decat "usurel" si banal, intitulat LUCKY LADY'S CHARM, asumandu-mi riscurile ca poate fi de-a dreptul jignitor pentru inteligenta si nivelul spiritual al unor persoane, ce sunt, ceva mai "pretioase" decat....platina. :):)

Hai, va rog, imi dati voie??? Nu stiu de ce, insa....simt ca 95% dintre cei care-mi citesc blogul, mi-ar da voie, asa ca, ma pun pe treaba :)

Dupa cum stiti, din comentariul de ieri (sambata), pe la ora 13, m-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare. Ma simteam de parca cineva isi exersa calitatile de tobosar pe capatana mea. In plus, stiti prea bine ca, aveam in intentie sa-mi iau de "maneca" cumnatelul si sa merg cu el sa mananc niste "paste", dar....din pacate, atunci cand l-am sunat, mi-a adus la cunostinta ca este plecat impreuna cu sora mea, in vizita la niste prieteni, asa ca....m-am hotarat s-o "fredonez" prin casa, cel mult....sa-mi misc funduletul pana la o casa de pariuri si sa-mi pun un bilet. :):)

Insa, JUNGLE MAN (pentru cei noi, care nu cunosc personajul, am sa postez la finalul comentariului o poza), pe care-l credeam plecat ca in fiecare weekend, la tara, mi-a dat planurile peste cap, atunci cand voios, ca de obicei, mi-a sunat la usa. Dupa ce s-a jucat vreo jumatate de ora cu baietelul meu, care este in culmea fericirii cand il vede, m-a intrebat daca nu vreau sa mergem pana la LOTO, sa jucam pentru extragerea de duminica.

Moment in care, subsemnatul, a extins propunerea, aducand pe tapet, o vizita fulger la MALL-ul din Vitan (vroiam neaparat sa-mi mai cumpar niste camasi de blugi), iar ulterior, la restaurantul Trattoria Antico Dolo, nu cel de fite, ci....cel de pe Bulevardul Decebal nr.13 (dupa ce ai trecut de Piata Alba Iulia, inainte cu 300 de metri de Pasajul Muncii, pe stanga).

Cum, JUNGLE MAN, a acceptat imediat extinderea propunerii, mi-am facut un dus, mi-am tras cateva boarfe pe mine, mi-am luat actele, banii si cheile de la masina si.....ne-am avantat catre MALL VITAN.

Ajunsi la Mall-ul din Vitan, bineinteles ca n-am gasit loc de parcare afara, asa ca am intrat in parcarea "etajata", unde la primul nivel am gasit un loc. Am intrat inauntru, unde am zabovit vreo 2 ore, mi-am cumparat 3 camasi (ce noroc am avut sa gasesc), dupa care, de la atata efort, m-a pocnit o foame de lup. Asa ca....am iesit din Mall, m-am urcat in masina, si....cand sa ajung la "bariera", mi-am dat seama ca nu platisem parcarea la unul dintre bancomatele existente. Dupa ce am injurat vreo 2 minute, si....am realizat ca Jungle Man, sub nicio forma nu are de gand sa-si miste "firavul" fizic pentru a rezolva problema, m-am dat jos din masina, m-am intors in Mall, am cautat "bancomatul" si am platit, dupa care....cu maxima viteza ne-am indreptat spre Piata Muncii, la Restaurantul Trattoria Antico Dolo.

Nu aveam vreo emotie ca n-am sa gasesc locuri, desi....nu este un restaurant mare, pentru ca, dupa ce criza s-a instalat cu autoritate, nu mai este asa de aglomerat prin restaurante. :)

Am parcat masina pe Bulevardul Decebal (bineinteles ca in loc interzis), dar....bazandu-ma ca baietii cu "ridicarea" nu lucreaza si dupa ora 19, si....am intrat in restaurant, care era pustiu.

Venind ospatarita la masa, nu am rezistat sa n-o intreb, de ce, este asa pustiu, iar aceasta mi-a raspuns textual (jur ca nu va mint):

"Daaa, este pustiu in seara asta, pentru ca, oamenii sunt prin magazine LA REDUCERI".

Bai, fratilor, abia atunci am realizat ca....asa este, am auzit si eu ca luna ianuarie este luna "reducerilor", insa....nu credeam ca acest lucru, poate afecta restaurantele. :):)

Dupa ce am zambit in coltul gurii ca un motan de tomberan ce sunt, am rugat-o pe distinsa ospatarita sa nu plece de la masa pentru ca, stiam inca inainte de a ajunge acolo, ce voi manca, asa ca, am comandat:

- o portie de "penne" siciliene la cuptor;

- o portie de tort cu ciocolata;

- o sticluta de coca-cola;

Jungle Man, facea pe "interesantul", concentrandu-se ca un mare cunoscator al specialitatilor italiene prezentate in "Meniu", insa....i-am spus sa mearga pe mana "motanelului", pentru ca....n-o sa regrete. Asa ca, am "dublat" comanda si ne-am pus pe barfit.

N-o sa va spun ce am barfit, insa....va sugerez ceva!!!

Daca vreo data, ajungeti la restaurantul de care v-am vorbit in acest comentariu, nu ratati sa va comandati, exact ce mi-am comandat si eu. Credeti-ma pe cuvant, atat "penne siciliene" la cuptor, cat si tortul de ciocolata, sunt absolut exceptionale. Daca n-o sa va placa, platesc eu cei 50 ron, cat costa. Dar....nu exista acesta posibilitate. :):)

Cu burta plina si "ratia" de tutun satisfacuta, ne-am indreptat voiosi spre cartierul Titan. Cred ca era ora 22,30. Jungle Man, si-a adus aminte ca n-a jucat la loto, si....cum, mai nou, unele agentii ale Loteriei Romane, sunt deschise "non-stop", ne-am indreptat catre una dintre acestea, pentru ca.....deh, Jungle Man, simtea clar ca trebuie sa joace pentru extragerea de maine de la 6/49.

Am intrat in agentie, mi-am pus si eu niste bilete, am platit 40 ron, si....cand sa ies, am dat cu ochii de.....LUCKY LADY'S CHARM.

Hai, nu fiti mirati, va explic imediat. :):)

LUCKY LADY'S CHARM, este un joc, extrem de iubit si indragit in toata Europa, jucat in toate agentiile de loto, case de pariuri, cazinouri sau....sali de "pacanele".

Personal, din puzderia de jocuri care exista pe piata, LUCKY LADY'S CHARM, este singurul care-mi place, si....la care m-as juca ore in sir.

Toata "smecheria" este sa prinzi macar 3 "bile" care au o culoare foarte frumoasa, ocazie cu care, aparatul iti ofera o serie de 15 "speciale", unde poti castiga destui bani (in functie de combinatiile care ies si de miza).

Hai sa va arat cele 3 "bilute". :)



Dupa ce ai prins cele 3 "bilute", aparatul iti acorda 15 "speciale", unde, pe langa alte combinatii castigatoare, mai poti prinde din nou alte 3 "bilute". Si....la fiecare alte 3 "bilute" prinse in seria de "speciale", aparatul iti mai ofera inca 15 "speciale". Personal, acum vreo doi ani, jucand la un aparat, am prins in cadrul "specialelor", de 16 ori cele trei "bilute", insumand un numar de 240 de "speciale" (15 speciale x de 16 ori cate trei "bilute"), cu un castig de 27 milioane lei vechi.

Cea mai valoroasa combinatie pe care o poti prinde, este formata din 5 LUCKY LADY'S CHARM, adica 5 femei blonde seducatoare. Hai sa va arat:



Insa, acesta combinatie frumoasa, din 5 femei blonde seducatoare, este foooooarte rara, si....greu de "prins" (personal, n-am prins-o niciodata). :):)

Insa, am reusit o singura data sa prind in cadrul "specialelor", numarul maxim de "bilute", adica....5, avand un castig de 35 milioane, lei vechi. Hai, sa va arat, cum arata cele 5 "bilute":



Bai, fratilor, una peste alta, poate ma considerati tampitel si retardat, insa....acest joc, in care trebuie sa prinzi cele 3 "bilute", pe langa alte combinatii simpatice, imi place extrem de tare. De fapt, este singurul joc care-mi place, si....pe care, l-as juca la orice ora din zi sau noapte.

Cand vreau sa joc, seara tarziu, ma urc in masina si merg la Sala Palatului, unde este o sala de joc, foarte eleganta si....in care linistea si disciplina sunt asigurate exemplar de BGS, iar de-a lungul vremii, am vazut sute de femei venind singure la ora 1 sau 2 noaptea, sa joace, fara nicio problema, pentru ca....este foarte civilizat si sigur.

Azi, am jucat 30 de minute, in acea agentie de loto, la final am castigat 80 ron, si.....m-am indreptat spre casa, flancat de JUNGLE MAN, bucuros ca, spre deosebire de alte dati, n-am jucat 3-4-5 ore. :):)

INSA, ATENTIE MARE !!!

In Romania, din pacate, dorinta fireasca de a te relaxa, intr-o sala civilizata de jocuri, poate fi platita extrem de scump (financiar ma refer), asa ca....daca vreo data, va hotarati sa "incercati", va sugerez, sa jucati pe mize mici, pentru distractie, pentru ca, mai ales acum, pe timp de criza, aparatele sunt "stranse" rau de tot.

NICIUN JOC DE NOROC, NU-TI FACE RAU, DACA...ESTI UN OM CARE STI SA AI "MASURA" !!!

Care stiti ca nu aveti "masura", stati departe de ele, pentru ca, de-a lungul existentei mele, am vazut sute de oameni "ruinati". :):)

Hai, nu incepeti cu "Vaiiii, joaca la pacanele", pentru ca....NU UITATI, fiecare se distreaza in felul sau, iar....subsemnatul a mai dovedit candva, cu argumente irefutabile ca, o persoana care si-a cumparat o limuzina, dand pe ea 50-60-70 mii euro, acum, in urma devalorizarii si a crizei, are in fata casei, o masina care nu mai face nici.....20-25 mii de euro :)

Abia aceia, sunt bani "aruncati" pe fereastra (DOAR O PARERE), pentru placerea de a conduce un "aspirator" de femei. :):)

Insa, fiecare....cu placerea sa. Asa-mi pare corect. :):)

P.S. Apropos de "penne siciliene" si tortul de ciocolata. Azi, la pranz, voi merge din nou la Trattoria Antico Dolo, pentru ca asa am stabilit ieri cu...cumnatelul meu, ca daca n-a putut sambata, vom merge duminica, sa mancam. Nu ma deranjeaza deloc ca "bifez" a doua zi consecutiv acest restaurant, pentru ca stiu ce voi manca....exact ce am mancat si ieri. :):)

Cu singura diferenta ca, azi, voi fi "flancat" si de baietelul meu precum si de adorabila sa mamica, care sper din toata inima sa nu ma faca a-mi intra cu "noduri" pe gat, ceea ce azi, am savurat cu maxima placere, pentru ca distinsa mea consoarta, este absolut imbatabila la acest "sport". :):)

Hai, sa aveti o duminica linistita si frumoasa, dragilor, eu ma duc sa ma bag in patut, pentru ca, pe la ora 14, maxim 15 (brrrrr, sper sa ma trezesc, avand in vedere ca este 4:05 dimineata), voi avea o discutie extrem de placuta cu al meu cumnatel, care-mi este foarte drag si cu care rezonez perfect :):)

Aaaaaa, uitasem: poza cu Jungle Man (pentru cei noi, care nu-l stiu).

9 comentarii:

  1. LUCKY LADY'S CHARM.
    Eram pe 14 ianuarie la o plimbare, si am castigat 4 milioane la 3 aparate diferite. dupa care norocul si momentul mult asteptat mi-a suras.Am luat 5 bile pe miza 18 la 0.02 dupa care am plecat in club. Pe la 4 dimineata am zis sa ma trezesc cu un suc si o discutie cu domnisoara Couprier. Am luat iar 5 bile, de data asta la 0,05. Am plecat acasa cu 15 milioane evident bucuros. A doua zi ( de fapt seara) am trecut iar sa ma joc si am pierdut 10 milioane. O greseala de care invatasem dar.. Ce vreau sa transmit mai exact este ca niciodata nu te vei imbogatii de la aceste jocuri si ca, cum ai zis si tu, citez:
    NICIUN JOC DE NOROC, NU-TI FACE RAU, DACA...ESTI UN OM CARE STI SA AI "MASURA" !!! .. In privinta mea, am mai primit inca o palma. si ca ultim cuvant. Astept sa iau 5 femei:)). salut! revin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si coincidenta a facut ca o parte din acei bani sa-i pierd la acel Admiral de la sala palatului la care te joci tu. uoaaaauuu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "anonim". Seara buna. Am citit ce ai scris si subscriu total. Insa, o stii prea bine ca, indiferent cat de "vechi" esti in bransa sau.....cate "lectii" ti-a dat "activitatea", de comis, tot o "comiti". IMPORTANT ESTE SA AI MASAURA !!! Cei care au fost ruinati de-a lungul timpului, tocmai acest lucru nu l-au reusit.....sa-si stabileasca o masura. Ca sa inchei cu o gluma, am vazut multi barbati cu bani, ruinandu-se la "pacanele", cazino, etc, insa....am auzit si vazut si destui barbati ruinati de.....anumite femei :) Nu stiu care dintre cele doua "rele", este mai vicleana si periculoasa :):) P.S. Ce ai patit tu, am patit si eu, si.....inclin sa cred ca 99,9% dintre cei carora le place LUCKY LADY'S CHARM :):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca ai patit tu releva putin catre faptul ca imi spui,citez:
    -IMPORTANT ESTE SA AI MASAURA !( de ce le mai zici)!
    eu am tras.. aceasi concluzie ca si tine.Deci nu vad motivul pentru care pot fi pus in situatia de comparatie?! Poate doar pentru a atrage.. Dar asta este alta discutie.. si eu la randul meu am vazut si reciproc ti-am dat drepate privind acest joc, implicit atltele de genu'. In monologul meu stiu ca am transmis ca am transmis si ca stiu,cunoscand oameni care s-au ruinat. Totul se rezuma la a constientiza si a percepe clipa ca pe moment.
    Descrierea ultimei parti din intamplarea mea este relevanta cu acele 3 mesaje scrise de mine. eaaaaaaa:)). deci cand dai informatie pozitiva se intelege negativ, deci hai sa facem bani:)).. mda.. am acasa o colectie de scoici...:)) si fara falsa modestie sau lipsa de profesionalism, inainte de ( si ) nu se pune virgula.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru subscris:
    -cazinoul inseamna, in direct dar reluarea este prefatata de control. asa ca dragi jucatori, pastrati-va..

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru "anonim": Cred ca m-ai inteles gresit sau....poate m-am exprimat eu anapoda. Cand ai spus ca ai castigat 15 milioane, iar a doua zi ai pierdut 10, ai precizat ca stiai LECTIA. La randu-mi, am spus ca si eu stiam "lectia" si tot am comis-o exact ca si tine. La fel ca noi, sunt alti mii si mii de oameni. Nu spuneam degeaba ca IMPORTANT ESTE SA AI MASURA, ci....ma refeream la cei care, din pacate, atat de "prinsi" sunt de un joc precum cel discutat de noi, incat....nu se opresc, indiferent cat pierd. Adica, azi au pierdut 1000 ron, maine....pierd 2000 ron si....nu mai au bani. Nu-i nimic, se imprumuta si joaca si poimainne. Iar raman fara bani si....isi vand masina, apoi terenurile care poate le au, apoi...ajung sa-si pericliteze afacerea, etc, etc. Eu, cand vorbeam de A AVEA MASURA, ma refeream strict la a nu depasi niciodata (!!!) un anumit nivel al "pierderilor", fiecare in functie de cat poate sa suporte. Pentru ca, desi, stiu toate lectiile de genul celei prezentate de tine, sunt absolut convins ca....chiar daca mai rar, tot am s-o mai comit. Important este sa nu depasesc niciodata o "masura", pe care timp de 20 de ani....am respectat-o. Si la "pacanele" si la pariuri sportive. Poate mi s-a parut, insa....ultimele tale interventii mi-au parut un pic "iritate", insa.....cu siguranta nu ai sesizat sau....n-am reusit eu sa transmit in mod clar, ceea ce vroiam sa spun. P.S. Din pacate, eu...cand joc Lacky Lady's Charm, foarte rar cobor miza sub "90" cand joc pe 0,02 ron, de multe ori jucand pe 135 sau 180 si....este destul de riscant. Din acest motiv, mi se intampla s-o "comit" cu toate ca....stiu absolut toate "lectiile". Insa...asa cum am mai spus: IMPORTANT ESTE SA NU DEPASESC ABSOLUT NICIODATA ACEA "MASURA" PE CARE MI-AM IMPUS-O SI PE CARE STIU C-O POT SUPORTA. In speranta ca de data asta am reusit sa ma fac inteles, iti doresc atat tie cat si...tuturor iubitorilor acestui joc....5 femei, minim pe "45" la 0,02 ron :):) Plus, "seturi" de 5 bile saptamanal :):) In plus, asa este: TOTI CEI CARE CITESC ACESTE POSTARI, TREBUIE SA TE ASCULTE CAND SPUI CA: JOCURILE DE NOROC NICIODATA NU TE VOR IMBOGATI. Foarte corect si adevarat!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Corect, m-au iritat din cauza ideii mele formate de a nu mai gresii, primind si vazand atatea exemple si oameni gata sa se arunce in lacu' morii, bine.. pana la un punct. Deja am pus in aplicare o reteta de joc, ma duc o data la doua saptamani, castig, plec, si chiar mi se intampla sa castig, greseala cu cei 10 mil. am mai mai facut-o intre 17-19 ani si destul de rar dupa , acum am 22. Sper ca oamenii sa inteleaga ca e bine sa-ti vinzi casa,masina,lantu' primit cadou, pffff:)), pentru a contribui la inflorirea de buget si organ al unui fraier. "afacerist". eu daca as avea competentele necesare le-as inchide pe toate, totodata as si investii intr-un astfel de "cazino", cunoscand riscul si distrugandu-le pe toate implicit si pe al meu, am o mare frustrare din cauza oamenilor care i-am vazut cu totii cum s-au ruinat si o data am lacrimat si eu cu un baiat care isi pierdu-se un cielo la ruleta, mi-a cerut o tigara.. mda.. daca facem camapanie impotriva lor, capata mai multa reclama deci mai bine ne vedem de durerile noastre intr-o parte exterioara si mergem pe drumul nostru, la mana ma refeream:)). am facut basici decat am dat in aparatu' ala, o speciala n-am vazut:))..

    RăspundețiȘtergere