...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 11 ianuarie 2011

Femeia "casatorita".....pe siteul de socializare.

Buna seara, dragilor!

In seara asta, voi scrie despre FEMEIA CASATORITA...PE SITE-UL DE SOCIALIZARE :):)

Azi, am avut un scurt dialog prin sms-uri, cu o necunosuta, care, foarte politicos, ma intreba, de ce, in comentariile mele, acreditez ideea ca, o femeie casatorita nu poate intra pe un site de socializare, ca sa joace "table" sau....sa-si caute fosti colegi de scoala.

Bai, fratilor, cu gramul minim de inteligenta cu care m-a inzestrat natura, sunt 100% convins ca atunci cand alegem sa discutam despre orice subiect, NICIODATA (!!!), dar absolut NICIODATA, nu putem generaliza sau....absolutiza.

Axiomatic, indiferent despre ce vorbim, sau....indiferent ca ajungem la o concluzie acceptata in unanimitate, intotdeauna exista si exceptia. Exceptie care....totusi, confirma regula. (sa nu uitam) :):)

In seara asta, daca tot am ajuns sa scriu despre acest subiect, desi....imi propusesem sa scriu despre cu totul si cu totul altceva, hai sa disecam un pic fenomenul FEMEII CASATORITE PE UN SITE DE SOCIALIZARE :)

a) Vreti sa jucati table sau alte jocuri???

Sa fim seriosi, sunt "n" site-uri destinate unor astfel de jocuri, care nu sunt si site-uri de socializare.

b) Vreti sa cautati vechi colegi de scoala???

Este atat de ridicola sintagma "a cauta vechi colegi de scoala", incat, cel putin eu, n-o voi comenta :)

Insa, ca intotdeauna, decat sa-mi axez comentariul pe "teorie", voi alege sa-l axez pe puterea exemplului, fara insa a avea pretentia ca....parerea mea, chiar si exemplificata, imbraca forma de adevar absolut. :):)

In randurile ce urmeaza, voi prezenta UN SINGUR CAZ, trait de mine (real 100%), insa....astfel de cazuri, am trait cu zecile, nu neaparat trase la xerox ca si "derulare", insa avand multe numitoare comune.

Ma intorc in luna noiembrie a anului 2009, cand....fiind pe site, ma chinuiam de mama focului sa privesc niste poze ale unei domnite, la vreo 33 de ani.

I-am trimis zeci de "invitatii" de a ridica "bariera" care o avea la profil, insa....de fiecare data, fara rezultat. Intr-o zi, mi-a venit ideea salvatoare. I-am trimis un "cadou", alaturi de un text scris. Acum 1 an si ceva, se puteau trimite cadouri, chiar si persoanelor care aveau "bariera" pusa la profil, astazi, nu cred ca se mai poate. Daca nu-ti ridica "bariera", n-ai cum sa-i trimiti nici macar o vorba. :):)

Dupa ce a primit "cadoul" meu si textul scris, distinsa doamna mi-a raspuns si....mai mult, a ridicat si "bariera", astfel, in sfarsit, putand sa ma uit in liniste la pozele pe care vroiam sa le vad de cateva saptamani.

M-am uitat la poze, i-am multumit, insa....dialogul, a continuat. Dupa cateva zile, incepand sa dau atentie acelui dialog, mi-am dat seama ca, daca ne dorim sa-l dezvoltam si sa-l scoatem din "suficienta", este musai sa-l purtam ca doi oameni civilizati, macar la telefon.

Evident ca initativa mi-a apartinut, si....tipa, a acceptat sa vorbim la telefon. In prima dicutie purtata, imi aduc clar aminte ca era intr-o zi de duminica, pe la pranz, aproape ca "ametisem", de cate ori am auzit din gura distinsei doamne, sintagma:

"Mirciulica, eu sunt casatorita si am intrat pe site, doar SA JOC TABLE, IAR NOI, ORICUM, VOM FI DOAR AMICI".

Cred ca in desfasurarea acelui dialog de vreo 2 ore, aceasta sintagma am auzit-o de cel putin 15 ori. Chiar ma gandeam atunci, ce naiba si-o imagina distinsa doamna??? (este drept, atat cat se vedea in poze, finuta si frumusica). Nu m-am simtit deloc confortabil in acea discutie, cand din 5 in 5 minute, auzeam acea sintagma cu "amicii", de parca eu, ii propusesem vreo "nebunie" cu accente salbatice :):)

Am terminat discutia, dupa care tin minte ca m-am dus sa-mi pun niste bilete la pariuri. A doua zi, luni, am primit un sms de la distinsa doamna, in care imi spunea ca discutia cu mine, i-a dat peste cap multe, ca a pus-o pe ganduri, samd.

Am vorbit iar la telefon, am auzit iar sintagma cu "noi vom fi doar amici", si....cred ca peste vreo saptamana, am ajuns sa bem o cafea la un bar din Auchan.

Ajunsi fata in fata, am reusit sa purtam o discutie foarte placuta, sa ne cunoastem mai bine, si....sa "rezolvam" si problema cu sintagma, asigurand-o pe distinsa doamna ca, desi, este o femeie frumusica, sau...cum singura se caracteriza, mereu in atentia barbatilor, care vor s-o abordeze oriunde s-ar afla, nu exista absolut niciun element care s-o indreptateasca a ma baga la "oala" cu toti ciumpalacii de pe site si din viata reala care saliveaza dupa ea, si....in momentul in care o sa-mi simta manuta pe piciorul ei, atunci poate s-a rosteasca acea sintagma, cu care ma adusese la disperare.

Tot la prima intalnire, am mai stabilit ca, intotdeauna sa dicutam extrem de deschis si sincer, fara "clisee" de 2 lei, sa spunem ce gandim, etc, etc.

Recunosc, enervat de acea sintagma pe care o auzisem de atatea ori, fara just temei, mi-a scapat si mie o "perla" din gura, spunandu-i:

"Mai, artisto, poate gresesc, insa.....daca mi-as fi pus in minte sa ti-o trag, crede-ma ca nu dadeam gres. Insa, ma enerveaza sa-mi tot spui ca noi vom fi doar amici, de parca, de la primul dialog, ti-am propus vreo nebunie."

N-am sa uit absolut niciodata, figura cu care m-a privit in acele momente, foarte sigura pe ea si.....zambind ironic, pe buze citindu-i foarte clar, ca...abia se abtinea sa nu-mi spuna:

"Mai, ciumpalacule, crezi ca vreo data, eu, femeie casatorita, m-as culca cu tine?" :):)

In fine, discutiile telefonice au continuat, si...peste vreo 2 saptamani, am mai baut o cafea, iar am purtat discutii la telefon, etc, etc.

La vreo 2 luni de cand ne cunosteam, ma suna intr-o dimineata si imi spune ca este in Titan, si.....daca nu am nimic impotriva, ma invita la o cafea. Asa ca, peste 40 de minute, eram pentru a treia oara, fata in fata. :):)

Am inceput sa dicutam din nou, eu fiind extrem de relaxat pentru ca, mereu se nasteau discutii interesante, si....l-a un moment dat, tipa ma priveste in ochi si imi spune:

"Mirciulica, am doua lucruri sa-ti spun. In primul rand, asa este, recunosc ca, daca ti-ai fi pus in cap sa mi-o tragi, m-ai fi facut sa ma culc cu tine. Insa, chiar ma deranjeaza un lucru la tine. Inca de la prima intalnire, TU (adica, eu, motanelul), ai hotarat sa fim doar amici, tinandu-ma la distanta de tine. Pe mine, nu m-ai intrebat daca vreau mai mult de la tine, daca imi placi sau nu, daca vreau sau nu, sa am o relatie mai apropiata cu tine".

Bai, fratilor, credeti-ma pe cuvant, asa cum stateam eu relaxat la masa si imi beam "frappe-ul", cand am auzit ce mi-a spus, era sa ma inec, atat cu fumul de tigara cat si cu lichidul cu care ma desfatam.

Initial, am crezut ca nu aud bine, spunand aproape dintr-un reflex..."Ce ai spus???".

Moment in care tipa, usor revoltata, a repetat ce a spus initial, subliniind ca SUNT UN EGOIST, ca am tras din relatia cu ea, atat cat am avut eu nevoia (adica, un dialog interesant), si....mai mult, am si hotarat ca vom ramane doar amici, nicio clipa nepunandu-mi problema daca ea, nu vrea mai mult de la relatia noastra.

Bai, fratilor, daca nu ma credeti si....sunteti tentati sa spuneti ca fabulez, va pot intelege, insa, va sigur ca NU MINT nici macar in proportie de 0,000001%.

In acele momente, ascultand-o, nici nu stiam cum sa reactionez, daca sa rad sau.....sa fiu serios. Am ales a doua varianta, spunandu-i:

"Mai, omule, poti sa ma contrazici daca gresesc. Nu, tu, inca de la prima discutie telefonica, mi-ai repetat de 15 ori in 2 ore, ca esti casatorita si noi vom fi doar amici??? Nu, tu, ai repetat aceasta sintagma, prima data cand ne-am intalnit si am baut o cafea, tot aici in Auchan???"

In fine, dupa acea discutie, nici nu cred ca am mai discutat vreo data, sau....poate gresesc, insa....de vazut, nu ne-am mai vazut niciodata. :):)

Acum, poate unii de buna credinta, sunteti tentati a spune ca, acea distinsa doamna, a fost cucerita de farmecul motanelului, atunci cand a ajuns fata in fata cu el la o cafea, sau....pe parcursul dicutiilor telefonice. NICI POMENEALA DE ASA CEVA !!!

Intotdeauna am avut o calitate, am stiut sa-mi vad lungul nasului si n-am facut greseala niciodata sa ma consider "Miezul din dodoasca" sau sa cred ca in jurul meu, graviteaza Pamantul.

Nu, fratilor, nici vorba, daca nu eram eu, sa fiti siguri ca era alt barbat de pe site. Poate, cel mult, ca in acel moment, eu, sa fi castigat batalia cu zecile de alti barbati care o curtau pe site, si care erau absolut disperati s-o reguleze.

Mai adaug faptul ca, acum, am prezentat doar UN SINGUR CAZ, 100% real, dar pot prezenta inca multe altele, scenariul fiind asemanator, si....as putea scrie 1 saptamana.

In finalul acestui comentariu, cu maxima decenta si simpatie, imi voi prezenta si eu......DOAR O PARERE:

Acceptand exceptia, totusi.....pot demonstra oricand in mod riguros ca, FEMEILE CASTORITE CARE SUNT PE SITE-UL DE SOCIALIZARE, in niciun caz, nu intra acolo, sa joace numai table, sau....sa-si caute vechi colegi de scoala. (asta este cel mai penibil).

Nu, taticu', femeile casatorite care sunt pe site-ul de socializare, intra acolo, pentru ca:

- NU AU COMUNICARE CU SOTUL;

- sunt nefericite in dragoste, casniciile fiind absolut distruse;

- au nevoie de complimente (fie si spuse cu un scop), au nevoie sa fie curtate, sa simta din nou ca sunt femei, samd;

Lista poate continua, insa, cel mai important lucru este faptul ca, prezenta unei femei casatorite pe site-ul de socializare, NU ESTE UN FENOMEN CE TREBUIE STIGMATIZAT, nici vorba de asa ceva.

Daca exista ceva ABSOLUT STIGMATIZABIL, este faptul ca, multe dintre aceste femei casatorite, in loc sa-si defineasca foarte clar niste criterii extrem de dure de selectie a unui barbat, cu care sa inceapa o relatie discreta, care sa nu aduca atingere sotului, sa nu provoace neplaceri, si....SA AIBA LA BAZA, SPIRITUALITATEA, REZONANTA, SENTIMENTE, samd, acestea.....ajung sa se reguleze cu toti ciumpalacii, alesi dupa niste criterii de tot rasul, usor usor, devenind niste "closete publice".

Stiu, este extrem de dur, poate multe dintre femeile casatorite, care acum, cand citesc aceste randuri, si...simt ca fac parte din aceasta categorie, ma vor injura si imi vor umple frigiderul de "carne", sa imi ajunga cat pentru 2 ani de acum incolo.

Insa, dupa ce v-ati epuizat dispretul si ura, ar fi bine sa bagati la cap, urmatoarele:

Niciodata, nu va puteti strica imaginea, daca in mod sincer si corect, dupa selectarea riguroasa a unui barbat de pe site, admiteti faptul ca ati dori sa incepeti o relatie discreta, care sa nu-l atinga pe sot, pentru ca, aveti multe lipsuri in viata personala, incepand cu comunicarea si....urmand cu restul.

Insa, va stricati ingrozitor, nu numai imaginea cat si ceea ce reprezentati ca femei, cand incepeti cu "clisee" de 2 lei (jocul de table, cautarea de colegi), iar "dupa gard", exista un lung sir de ciumpalaci de pe site, cu care v-ati regulat ca niste animale, relatiile, atat cat au durat, neavand nicio baza spirituala, iar criteriile de alegere, fiind extrem de superficiale.

Sa fim seriosi, oricine poate intelege ca o femeie este nefericita in casnicie, ca nu mai are forta s-o ia de la capat, cautand un partener cu care sa construiasca o relatie frumoasa si discreta, asa cum era cazul tipei de care v-am povestit, insa cu baze reale si profunde, dar....niciodata, nu se va putea admite din partea unui barbat adevarat, si....nu a unui ciumpalac de pe site, ca acea femeie casatorita, a juns un "closet" public, a tuturor handicapatilor de pe site.

Dar, dupa cum v-ati obisnuit.....ESTE DOAR O PARERE :) Poate gresesc :)

7 comentarii:

  1. corect. deacord cu tine, cu o mica precizare: eu chiar mi-am gasit un fost coleg de scoala pe site, care locuieste de 3 ani la 2 blocuri distanta, iar noi nu stiam :) dar iti dau dreptate: lipsa de comunicare e principalul motiv

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Anca: Buna dimineata. Bineinteles ca exista si situatii ca cele prezentate de tine, nicio clipa nu voi absolutiza, mereu exista si exceptii, insa...sa spui ca intri pe un site de socializare, fiind femeie casatorita, NUMAI ca sa joci table si sa-ti cauti prieteni, imi pare la fel de mincinoasa exprimarea ca si a politicienilor care spun ca....si-au dorit sa intre in politica, ca sa-si serveasca poporul cu corectitudine si mult suflet. :):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, motane, situatia si abordarea doamnei casatorite sunt clasice. Se numeste psihologie inversa....si este o strategie feminina (cat si masculina presupun) 'veche' si extrem de 'uzitata'/'uzata' :). Eu ma mir ca tu nu ai recunoscut 'semnele' :-P.
    Se procedeaza in felul urmator: se ia o bucata mascul...care, bineinteles, corespunde criteriilor tale de pe 'lista', dupa ce in prealabil este trecut prin diferite teste si 'incercari'....pt ca deh....ai un defect...esti casatorita....si 'subiectul'nu e de lepadat ( inteligent, carismatic, cu simtul umorului, sigur pe el) iar tu, o femeie serioasa, fidela, maritata, nu poti lasa impresia, asa din prima, ca n-ai principii sau nu-ti iubesti sotul..sau, Doamne fereste, ti-ar trece prin gand sa il inseli. Asa ca, de la bun inceput, fixezi niste 'reguli' si 'distante', le repeti, in diferite ocazii, sa fi sigura ca le-a inteles omu', sa nu care cumva sa-i treaca prin cap sa se dea la tine...Din nefericire, e o strategie gresita din start :) si absolut 'transparenta' pt un subiect cu minim de inteligenta :). De ce? - pt ca atunci cand urmaresti ceva, niciodata 'nu e recomandat' sa spui, sa insisti pe ceea ce e evident: stie si el ca esti casatorita si ca, logic, nu inseli iar natura relatiei vs n-are cum sa fie decat amicala, de ce simti nevoia sa o declari in gura mare, si in repetate randuri?...raspuns: pt ca , de fapt, pe tine vrei sa te convingi de asta, repetat, 'pare mai putin gresit si parca nu mai ai asa de multe mustrari de constiinta'. Dar, cu trecerea timpului, devine frustrant, pt ca nu intelegi de ce dobitocu' - scuze pt limbaj - (masculul in cauza) nu face nici o miscare, nu se prinde ca tu de fapt il vrei...ai ajuns sa-l visezi si noaptea de atata dorinta. Ca trebuia sa vada semnele si sa 'citeasca' mai departe de cuvinte. Ca a 3 invitatie la cafea...(e a 3!!!)...era de fapt altceva. Si, punctul culminant, din senin, intr-o zi frumoasa de toamna-iarna, pui mana pe telefon, si plina de spumele marii, ca deja te-ai saturat, ii reprosezi nesimtitului 'lipsa de comunicare si tandrete' si 'ca legatura profunda care credeai ca exista intre tine si el este de fapt o minciuna' :D. Nu cred ca pot sa redau starea de consternare si confuzie care , probabil, se instaleaza de partea cealalta a firului. :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Catalina: Buna dimineata, artisto. Se pare ca azi nu esti in "aer", ci....la "sol". Oriunde ai fi, iti trimit un gand bun. Mai, artisto, tot ce ai scris, este perfect valabil si.....in mod sigur ma crezi pe cuvant ca, desi, n-o folosesc niciodata (ma refer de vreo 3 ani), sunt "as" in psihologie inversa, pe care am invatat-o de-a lungul timpului tot de la niste femei extrem de abile. Asa ca....din nou, ma crezi daca-ti spun ca, toata purtarea acelei femei de care am povestit, nu-mi era deloc straina si stiam dinainte fiecare "pas" care urmeaza a-l face. :):) UN SINGUR LUCRU M-A DERANJEAT !!! Anume ca, in ciuda multor elemente despre mine pe care le avea la dispozitie, distinsa doamna, nu s-a putut abtine, inca din start, sa ma bage la "oala" cu toti ciumpalacii de pe site si din viata reala care salivau dupa nurii acesteia. Si....s-a purtat in consecinta, alegand psihologia inversa, fara sa stie ca eu eram "as" in asa ceva, iar....fiecare "pas" ce urma a-l face, il stiam dinainte, ceea ce-mi parea extrem de plictisitor :):) Cand ai ajuns la 33 de ani, si....mai cu seama, daca vrei sa te cred ca esti o femeie maritata, cu multe lipsuri in viata personala, pe care incerci sa le "rezolvi" printr-o relatie discreta si frumoasa cu un barbat de calitate, in niciun caz nu incepi cu psihologia inversa, la care toti ciumpalacii care se cred mari "macho", reactioneaza la unison, spre amuzamentul tau. Daca faci asa, motanelul isi da seama de la prima "scanare" si prima "miscare". :):)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai impresia ca le stii pe toate, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. personal...eu, femeie maritata care nu duce lipsa de nimic, nu are nevoie de lugu-lugu pe fb, de ex ,prefer sa vb cu multi barbati doar din dorinta de a-l cunoaste (pe el- barbatul) mai bine si sincer sa ma si amuz...deh, acum sunt rrrrea, asa cum imi place mie. Deci ,sunt si femei ca mine care nu cauta nimic....absolut nimic in afara casniciei...wow :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce cred despre simpatica ta declaratie este foarte putin important. Cu umila-mi experienta de viata, sustin ca O FEMEIE MARITATA cand alege sa intre in lumea siteurilor de socializare, accepta totusi si varianta (macar matematic) ca intr-o zi, sa depaseasca cu un barbat granita doar a comunicarii. Bineinteles, DOAR O PARERE.

    RăspundețiȘtergere