...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 ianuarie 2011

EMISIUNEA "ACCES DIRECT".

Buna seara, dragilor!

Azi, voi scrie despre emisiunea "ACCES DIRECT". :):)

Baiii, fratilor, vrei nu vrei, butonand telecomanda televizorului, dai cu ochii de diverse emisiuni ce ruleaza la diverse posturi de televiziune. Ca iti plac sau nu, tot dai cu ochii de ele. Cel putin subsemnatului, asa i se intampla.

Bineinteles ca stiam de emisiunea "Acces Direct", insa....UNICUL MOTIV pentru care, de fiecare data cand dadeam cu ochii de aceasta emisiune, reuseam sa-mi stapanesc starea de voma si sila, era...SIMONA GHERGHE.



Da, da, da, o spun raspicat, aceasta doamna SIMONA GHERGHE, imi place foarte mult! Desi, pana acum 2 minute cand am aflat cautand pe Google, habar nu aveam cum o cheama, stiind doar ca, a prezentat stiri, iar in prezent modereaza mentionata emisiune.

De fiecare data cand imi ajungea privirea pe emisiunea "Acces direct", zaboveam cateva minute, pentru a-i admira prezenta, frumusetea, feminitatea, senzualitatea, tonalitatea, gestica, modul cum se exprima.

Din punctul meu de vedere, SIMONA GHERGHE, face parte din acel minuscul "segment" ce apare pe micile ecrane si.....reprezinta cu cinste, ceea ce ar trebui sa reprezinte o prezenta feminina.

Azi, ca de obicei, fascinat de finetea si feminitatea prezentatoarei, am zabovit mai mult cu privirea, la emisiunea "Acces Direct", insa grotescul ce mi-a fost dat sa-l vad, am sa vi-l povestesc si voua. :):)

Care credeti ca era subiectul emisiunii si....cu cine vorbea la telefon distinsa doamna SIMONA GHERGHE?

Daca nu stiti, va spun eu, cu....NIKITA (desigur, cunoasteti personajul).



Doamna Nichita, de-a lungul ultimului deceniu, a fost pe rand "smardoi" de profesie, a boxat in ring cu nu stiu ce alta femeie, s-a luat la injuraturi pe unde a apucat cu diverse fufe, dand reprezentatii absolut senzationale, alaturi de alte personaje "celebre" prin mitocanie si prost gust, samd.

Insa, azi....AM FOST SOCAT !!!

Voi, va puteti imagina un dialog intre SIMONA GHERGHE si....NIKITA??? :):)

Sincer, atat cat le cunoasteti de pe micul ecran, cu puterea mintii, va puteti imagina un dialog intre cele doua femei mentionate???

Nu stiu la ce concluzie veti ajunge, insa....astaazi, fiind martor, voi prezenta eu (din memorie), inceputul dialogului, purtat prin intermediul telefonului, intre distinsa doamna SIMONA GHERGHE si....NIKITA, care, din ce am inteles, este arestata in Spania (nu stiu motivul).

SIMONA GHERGHE: "Buna seara Nikita. Poti sa ne spui, te rog, ce s-a intamplat, de ce ai fost arestata in Spania, ce-ti face copilul, pentru ca am inteles ca ai ceva probleme cu el?"

NIKITA: "Aaaaaa, buna seara. Te rog frumos sa nu-mi pui intrebari ca la politie. Sunt prea debusolata."

SIMONA GHERGHE: "Nikita, nu te intreb ca la politie, ci....vreau sa vorbim ca intre doua femei. Hai, te rog, ne spui ce probleme ai avut in Spania?"

NIKITA: "AUZI, BAI, FETITO, PE MINE SA NU MA IEI ASA! VEZI CA, SUNT SUPARATA PE TINE, PENTRU CA...."

Nu pot reda in continuare dialogul, deoarece, in acel moment cand am auzit-o pe Nikita cum o "ia" pe distisa doamna SIMONA GHERGHE, care, personal imi si place extrem de mult, pur si simplu mi-a venit sa vomit si injurand in barba (pe care n-o am), am zbughit-o spre bucatarie, cu intentia vadita de a-mi "stinge" scarba cu o tigara.

Dupa ce am fumat o tigara, m-am intors in fata televizorului. Intre timp, scenariul se schimbase. Doamna SIMONA GHERGHE, dialoga cu MARIANA MOCULESCU, fosta nevasta a celebrului compozitor, care....intr-o criza de isterie, zbiera prin telefon la un personaj masculin, ce era invitat in platou, si....cu care cred ca, avusese oarecare relatii (nu stiu natura lor, insa....asa parea, ca se cunosteau, reprosandu-si ceva de 4.000 euro si o casa).

S-a terminat si "episodul" MARIANA MOCULESCU, iar urmatorul invitat, era un personaj feminin analfabet, vecin cu faptuitorul "triplului" asasinat din Cernavoda.

N-am mai avut puterea sa-mi reprim greata si sila, insa, daca tot m-am uitat, m-am hotarat sa scriu acest comentariu, in finalul caruia, intreb si eu, ca prostul:

a) Prin ce "sicana" nefericita a destinului, a ajuns ca, poporul roman, sa fie interesat, de ce, un personaj ca NIKITA, este arestat in Spania, mai mult, facand si subiectul unei emisiuni de televiziune???

b) In extensia rationamentului de mai sus, de ce, poporul roman, este interesat, de suma de 4.000 euro si posibilitatea evacuarii din casa (din ce am inteles), ce reprezenta motivul crizei de isterie a MARIANEI MOCULESCU, un personaj care, cel putin daca nu gresesc, niciodata nu a avut alta "calitate", in afara celei de "fosta" nevasta a celebrului compozitor. N-am auzit sa aiba vreo meserie, sa presteze ceva in campul muncii, samd.

c) INTREBAREA CEA MAI IMPORTANTA: Cuuuuuuum, tu, SIMONA GHERGHE, o femeie ce explodezi de finete, frumusete, eleganta si senzualitate, poti purta astfel de dialoguri, cu astfel de personaje, chiar daca iau in consideratie si faptul ca, iti indeplinesti sarcinile de serviciu?????

Cuuuuuuuum? Cuuuuuuuum? Cuuuuuuuum, scumpa mea SIMONA GHERGHE?

Nu ai cosmaruri noaptea???

De ce, naiba, n-ai ramas la "Stiri" si....ai intrat in "cocina" asta urat mirositoare??? :):)

Utopic vorbind, orice argumente mi-ai aduce, nu cred ca vreo data, le-as putea accepta!!! :):):)

4 comentarii:

  1. Vreau sa va pun o singura intrebare in situatia profesorului si eleva sa:in calitate de ce acest SERGHEI MIZIL comenteaza si acuza in nestiinta de cauza?uita ca si pe vremea lui Ceausescu cat si in vremurile noastre a fost jartea penala de om,un nemernic.A fost cu ei in camera de stie exact ce s-a intamplat?Daca era o fata educata nu mergea in excursie ca sa se imbete si numai da zor ca este minora fara o luna doua sa implineasca 18 ani.Alte fete sunt mame la 18 ani si nu beau vodca pana nu mai stiu de capul lor.Asta este educatia pe care i-a dat-o ilustrul ei tata?Sa-i fie rusine si avocatului,se vede ca este platit cu bani grei sa apere o PANARAMA care si-a adus aminte ca a fost violata dupa 4 zile.Tot acest circ lasa de dorit.Nu zice nimeni el nu trebuia sa faca ceea ce a facut,dar nici pericol social nu este.Adica un CRISTIAN CIOACA care si-a ucis sotia "rinjeste"in fata politailor si nu mai prezinta pericol social?S-a gasit sa-l incrimineze pe acest tanar de-o fapta care partial este vinovat.D-na avocat PAULA IACOB avea dreptate dar nu a fost lasata sa vb de acest fomist de bani avocatul panaramei.Va rog mult sa cititi in emisiunea ACCES DIRECT acest comentariu.Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  2. acces direct,o emsiune cu ,despre si pentru handicapati.ajunge ca ne bagati la balamuc pe toti

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti atat de penibila ,Simona cu emisiunea asta! Esti o femeie educata, frumoasa, inteligenta!Ai muncit foarte mult pt ati face o cariera .....si atat poti? Chiar nu mai avem subiecte ? ce promovam in tara asta : prostia, barfa? Mai schimbati formatul. Mie mi se face sila!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai oameni buni cat Dumnezeu o mai aduceti pe "vulpita"in emisiune?Doamne deja sunteti penibili cu ce subiecte si ce prostii debitati seara de seara!

    RăspundețiȘtergere